|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2025 - 15:14 schreef Alexmem het volgende:[..] Sure. Een verdedigende middenvelder die altijd verantwoordelijk is voor slap verdedigen en voetballend ondermaats. Mag de veters van Wieffer nog niet strikken. Wieffer was een klasse apart en mijn favoriete speler van de afgelopen jaren.
Van dit Feyenoord zijn Targhalline en Valente je beste spelers.
Targhalline ruimt zo enorm veel ballen op, zonder hem is er 0 rest verdediging. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die zouden ze geen wedstrijden van Ajax moeten geven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2025 - 15:17 schreef Alexmem het volgende:[..] Dat is ook wel lastig. En wanneer heb je Ajax ooit zo thuis zien spelen? Zo laag. Zo op de counter. Precies. Ik vrees ook dat we de spelers niet hebben dit op te lossen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Diarra. En niet lang wachten met Tengstedt erbij. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Te veel spelers die niet in dit shirt horen.
Nieuwkoop,Sauer,Lotomba,Timber,Wellenreuter, Moussa |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Als er constant andere spelers over de zijkant naar voren gaan, staan je vleugels er voor Jan lul zo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Geen want we hebben vooral veel van hetzelfde |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ze moeten zich kapot schamen:
Staf en spelers.
Walgelijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ajax oogt gevaarlijk. Dankzij onszelf. Wel interessant hoe je de kleedkamer uitkomt. Teams doen weinig voor elkaar onder |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2025 - 15:20 schreef Stylzz het volgende:Ajax oogt gevaarlijk. Dankzij onszelf. Wel interessant hoe je de kleedkamer uitkomt. Teams doen weinig voor elkaar onder Reken op binnen 5 minuten 2-0. Spelers willen de trainer eruit. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| We hebben ons beste deel gehad, nu komt de tweede helft... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dus nu al stoppen met voetballen ? Ik mis gif , strijd , en daar bedoel ik geen domme overtredingen mee. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Dit dus.
Je gaat dit echt nooit winnen. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
| Het is te slap, te slordig in de passing en als Feyenoord een kans krijgt, koppen of schieten ze de bal weer hoog over het doel heen. Hoe kan Feyenoord toch zo voor de dag komen tegen Ajax. Na donderdagavond zou toch een reactie moeten volgen van Feyenoord, niet dus zoals het nu gaat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ook dat nog inderdaad. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Het spelbeeld zal niet opeens door een pauze van 15 minuten veranderen in het voordeel van Feyenoord.
Al het hele seizoen wordt het slechter na de rust, ik zou niet weten waarop ik zou moeten baseren dat dit de wedstrijd wordt dat het na de rust opeens omgedraaid wordt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat zie ik niet terug
Ik zie een team wat 30 minuten weinig antwoord had op Ajax bij balbezit Ajax achterin Doordat t druk zetten mis ging werden ze gevaarlijk
Daarom benieuwd naar de tweede helft
Overigens heb ik bij Timber wel t idee dat ie t allemaal wel best vindt |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geen oplossing voor het blok ajaks. Je zal fantasie moeten creëren,anders verandert er niks. Alleen het scorebord in het voordeel van de thuisploeg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2025 - 15:23 schreef DMD het volgende:[..] Het spelbeeld zal niet opeens door een pauze van 15 minuten veranderen in het voordeel van Feyenoord. Al het hele seizoen wordt het slechter na de rust, ik zou niet weten waarop ik zou moeten baseren dat dit de wedstrijd wordt dat het na de rust opeens omgedraaid wordt. Meestal is dat wel na een eerste helft met een hoge energie. Dat was nu weinig |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Alles wat er nu in komt is ook niet per se beter. Evenveel rendement 0 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Misschien nu omgedraaid, 2 e helft er vol op........ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Blijft verder volledig stil over het feit dat Ajax aan rood is ontsnapt? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik vind ons veel beter dan Ajax. Wat zij doen is vele malen makkelijker. Het is alleen dat Targ en de rest van het centrale blok te dom om te poepen zijn en niet kunnen communiceren. Waardoor er altijd een gat is op/ rondom de 10. Daar scoort Klaassen uit. Daar komt Godts in als hij naar binnen komt. En idem voor die Israëliet. Kan Targ niet alles aan doen maar Timber en Valente zijn daar ook nooit. En Ahmet is ook een domme speler wat dat betreft.
Moussa nog niet 1x in de 1 VS 1 geweest. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Lekker Piet een mens mag dromen |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ik vond Tengstedt goed donderdag. Ik zou altijd zoeken naar een manier om die erbij te brengen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ik denk ook dat het kan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Overigens gewoon een rode kaart gematst |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: 100%, alleen omdat het Ajax is |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Tuurlijk kan het!
Beetje meer vernuft en we rollen ze op. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dromen doen we s nachts |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat hebben we gewoon niet, Cruz... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lol Targ was zijn man helemaal kwijt Die heeft niks van een CVM |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Pfff zo te zien niet nee... |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
| Wat een gepruts, simpelste één txeetjes lukken nog niet.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Leuk die 4 goals tegen PEC |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij doet t niet slecht Nou ja toch wel want hij was mis |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Zo'n dag zou je zeggen, maar kansen in goals omzetten is heel het seizoen eigenlijk dramatisch. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Kut. Te veel ontzag voor de keeper. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Gvd, die moest hangen Ueda
Wat een bal van Valente, vernuft! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Timber heeft echt nog geen zweetdruppel op z’n hoofd. Wat die vandaag aan het doen is….? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz