BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Lenin, Stalin, Christina...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 18 februari 2008 - 17:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Lenin, Stalin, Christina...

Huubs grootheidswaan kent ook vandaag geen grenzen. "Volgens mij heb jij weinig kans om te winnen", steekt Christina hem. "Ik heb theoretisch een hele grote kans om hier te winnen", reageert hij. "Dat denk ik niet", sputtert ze tegen, maar Huub hoort het niet eens. "Ik heb een grote staat van dienst. Er hebben hier twintig mensen geweest en ik heb er 15 weggespeeld", blaft hij over tafel. "Het is dus niet reƫel om te zeggen dat ik kansloos ben. En trouwens, de Russen dachten ook dat het communisme zou werken", voegt hij er aan toe. Inderdaad Huub, dat is allemaal Christina's schuld geweest destijds! Dus zal ze vast ook nu weer ongelijk hebben.

bron: tien.tv
johan13
 johan13 - maandag 18 februari 2008 - 17:21   quote  deeplink  
het kaboutertje begint echt door te draaien
tino
 tino - dinsdag 19 februari 2008 - 10:19   quote  deeplink  
van vrouwen kan hij wel winnen, behalve als ze hem volledig negeren, dan wordt de kabouter een kabouter met tranen, zet hem maar in een vissekom, kan hij de hele dag zijn mondspieren oefenen en wat zijn ogen betreft, kijk naar bovenstaande foto.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Lenin, Stalin, Christina...

0.0059969