|
|
MMM
|
|
|
KNVB Beker: Feyenoord - sc Heerenveen (woensdag 17 december 2025, 21.00 uur)

Datum & tijdstip: Woensdag 17 december 2025, 21.00 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Joey Kooij
Geschiedenis: Winstpercentage Feyenoord 50,0% Percentage gelijkspel 0,0% Winstpercentage sc Heerenveen 50,0%
Laatste 5 ontmoetingen: 2008-2009: 0-3 (0-1) 1982-1983: 4-1 (1-0) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
1-0 5-4-1 formatie. met Bijlow voor een keer in doel. ( is daarna weer geblesseerd ) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Waar haal je vijf fitte verdedigers en 4 fitte middenvelders vandaan? Ik zou eerder opteren voor wat je altijd speelt en dan maar 1 op 1 op positie jeugd inpassen waar nodig.
De keeper maakt geen ruk uit. Als je de beker uitvliegt boeit ook niemand wat. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Jeugd ? Die niet zo goed is als wij denken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je hebt niets anders wat fit is Piet. Zet maar eens je opstelling neer 541 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja, hopelijk denkt Heerenveen dat ze kunnen aanvalle. Dan krijg je ruimte. Maar dan denk ik en hoop ik een 4-3 uitslag |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gaan we nu hopen op eenoverwinning, of om een verlies. De pers en sommige journalisten , verkneukelen zich al |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 december 2025 - 18:55 schreef piet de paler het volgende:Gaan we nu hopen op eenoverwinning, of om een verlies. De pers en sommige journalisten , verkneukelen zich al Heeft weinig met hopen te maken denk ik.
Je wint van de afgelopen 10 wedstrijden alleen van Pec, Volendam & telstar.
Ik weet niet op basis van wat er opeens gewonnen gaat worden van dit Heerenveen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Precies, wordt het hem gewoon! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
In deze periode winst voorspellen is niks meer dan jezelf moed in praten. Want op basis van wat dan ? Ik zie het niet eerlijk gezegd. Ik reken weer op een zeperd, maar hoop stiekem op wat mazzel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2025 - 15:57 schreef tomson het volgende:In deze periode winst voorspellen is niks meer dan jezelf moed in praten. Want op basis van wat dan ? Ik zie het niet eerlijk gezegd. Ik reken weer op een zeperd, maar hoop stiekem op wat mazzel. De één wil niet teleurgesteld worden en er zijn er die gewoon vinden dat we gaan winnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2025 - 15:57 schreef tomson het volgende:In deze periode winst voorspellen is niks meer dan jezelf moed in praten. Want op basis van wat dan ? Ik zie het niet eerlijk gezegd. Ik reken weer op een zeperd, maar hoop stiekem op wat mazzel. In theorie hebben we betere spelers Ook de reserves |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Vaak, door nood gedwongen, grijpen inkomende spelers hun kans van bij de start, en valt de puzzle in elkaar.
3-1 Als Bijlow start 3-0.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 december 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Opstelling al bekend ? En hop daar gaan we weer naar het mooiste stadion
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 december 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Robin had eerder al aangegeven dat Bijlow nog minuten zou gaan maken dit seizoen. Dan is de beker wel de meest voor de hand liggende gelegenheid. En zo blijkt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nieuwsgierig naar Bijlow. Heeft al meer dan anderhalf kalenderjaar geen wedstrijd meer gekeept als ik het wel heb ? Je gaat straks automatisch al zitten hopen dat hij iig heel blijft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 december 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Moet gewonnen worden nog 2 keer. Hoe maakt nu helemaal niks uit, als hangen we net als 020 85 minuten met 8 man in eigen 16. Door in de beker en Tukkers verslaan. Gaat moeilijk worden, zie het ook niet zitten, kan alleen maar het beste hopen. Want anders veel ellende. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Tot einde seizoen, 1e lichtpunt voor de kerst. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Valente zit erbij vanavond.
Mag hopen niet in de basis. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Basis dus.
Totaal idioot. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hwang 3 dagen meegetraind 30 minuten tegen 020
3 dagen later in de basis.
Gek hè die blessures? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
| Opstelling Feyenoord: Bijlow; Lotomba, Ahmedhodzic, Watanabe, Bos; Hwang, Timber, Valente; Sliti, Ueda, Sauer |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ouarghi niet op de bank ook vreemd gezien de problemen op het middenveld.
Van invallen paar weken terug en nu er niet eens bij |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: quote: Tis niet helemaal te volgen inderdaad. En weer een motie van wantrouwen richting de eigen jeugd. Stel nou eens Kraaijeveld of een andere middenvelder op. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2025 - 20:00 schreef MMM het volgende:Ouarghi niet op de bank ook vreemd gezien de problemen op het middenveld. Van invallen paar weken terug en nu er niet eens bij Onnavolgbare keuzes weer inderdaad. Hwang speelde ook echt belabberd de afgelopen keren dat die inviel.
Het begon allemaal met Slory eigenlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 december 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2025 - 20:00 schreef MMM het volgende:Ouarghi niet op de bank ook vreemd gezien de problemen op het middenveld. Van invallen paar weken terug en nu er niet eens bij Waar zijn de middenvelders inderdaad? Alleen Kraaijeveld, al wordt die vooralsnog alleen als verdediger gebruikt. Hwang kan maximaal een helft speler zou je zeggen. Valente is op/over zijn limiet. Waar zijn de andere jongens? Van den Elshout, Ouarghi, etc.
Gaat ie zeker weer met andere spelers schuiven. Smal en Larin. Ipv spelers op hun eigen positie de kans te geven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 december 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2025 - 20:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Waar zijn de middenvelders inderdaad? Alleen Kraaijeveld, al wordt die vooralsnog alleen als verdediger gebruikt. Hwang kan maximaal een helft speler zou je zeggen. Valente is op/over zijn limiet. Waar zijn de andere jongens? Van den Elshout, Ouarghi, etc. Gaat ie zeker weer met andere spelers schuiven. Smal en Larin. Ipv spelers op hun eigen positie de kans te geven. Dat laatste inderdaad. Smal als CM en Larin op 10, dus hoeft er geen jeugd mee.
Zo zal hij redeneren. Ik word er met de wedstrijd treuriger van eigenlijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2025 - 20:08 schreef MMM het volgende:[..] Dat laatste inderdaad. Smal als CM en Larin op 10, dus hoeft er geen jeugd mee. Zo zal hij redeneren. Ik word er met de wedstrijd treuriger van eigenlijk. Zo zal het wel zijn ja. Maar het is niet te verkopen als club die zegt vol te willen inzetten op de jeugdopleiding. Notabene vandaag nog zo'n nieuwsbericht erover.
Er zijn clubs in de eredivisie waar ze de keuze voor eigen jeugd een stuk sneller maken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2025 - 20:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zo zal het wel zijn ja. Maar het is niet te verkopen als club die zegt vol te willen inzetten op de jeugdopleiding. Notabene vandaag nog zo'n nieuwsbericht erover. Er zijn clubs in de eredivisie waar ze de keuze voor eigen jeugd een stuk sneller maken. Helemaal eens T. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|