|
|
MMM
|
|
|
| Borges heeft met deze voorassist al meer waarde gehad dan Sauer en Sliti bij elkaar. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Interessant dat Valente op zn laatste benen zou staan tegen FCSB en gewisseld moest worden en 2 wedstrijden later waarschijnlijk gewoon de 90 minuten vol gaat maken met een ingetaped been.
Niet meer serieus te nemen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Valente zou ik er lekker uithalen. Nu alweer aan de 70 minuten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Waarom staat Timber bij deze vrije trap? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tweede helft complete controle Weer een persoonlijke fout |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Fout van Timber, maar die bal is ook niet heel lekker gegeven van Bijlow. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Echt een kopie als tegen celtic xD. Timber die weer de bal niet aanneemt.
Grappig dat toen Wellenreuther de boosdoener was zogenaamd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gezien de tussenstand zo houden.
Bij verlengen kun je er 5 wel afstrepen voor zondag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Controle zonder een fatsoenlijke kans te creëren. Op de goal na. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat viel wel mee hoor 2-2 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Snel 3-2 a.u.b.
Verlengen is een ramp |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Leuk. Revanche voor Slory. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Haha, jaja, Slory
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 december 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Daarvoor al Bos die het opentrekt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Klopt. Maar dit is Murphy's law he, alles wat mis kan gaat ook mis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind de tweede helft niet zo negatief Ik vind Bijlow ook een verademing |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Je ziet wel karakter. Dat pleit voor van Persie. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Nou we hoeven niet te verlengen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| En dat zit echt alles tegen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Ah ja papa’s zoontje er nog even in ipv Tengstedt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| tja, alle ruimte van de wereld. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Voor 2 minuten. Lekker voor de wedstrijd premie |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Nou het waren geen klutsgoals of geluksgoals van Heerenveen. Allemaal gewoon uitgespeeld. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou, geen 2 wedstrijden per week meer. Dat helpt. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 december 2025 - 21:55 schreef DMD het volgende:[..] Heeft weinig met hopen te maken denk ik. Je wint van de afgelopen 10 wedstrijden alleen van Pec, Volendam & telstar. Ik weet niet op basis van wat er opeens gewonnen gaat worden van dit Heerenveen. Logisch resultaat op basis van de afgelopen maanden.
Zondag gaat er ook niet gewonnen worden onder RvP. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja. Lekker boeiend dit |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| schaamteloze vertoning weer , je moet op zoek naar een nieuwe trainer |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Het zijn gvd topsporters en geen zondag 7 amateurs. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Geen fout van Timber en risicoloze pass van Bijlow? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Gewoon een perfecte pass en een doldwaze doordraai actie op t middenveld. Kelderklasse. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Strak ingespeeld op t goede been in tegenstelling tot sie case bij Celtic Maar iedereen kan daar anders over denken en dat mag |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: De pass op zich was goed. Maar er stonden een aantal spelers van Heerenveen direct om Timber heen. Dus niet zonder risico. Dat wilde ik benoemen. De fout ligt uiteraard voornamelijk bij Timber.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 december 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2025 - 23:00 schreef Stylzz het volgende:[..] Strak ingespeeld op t goede been in tegenstelling tot sie case bij Celtic Maar iedereen kan daar anders over denken en dat mag Pass was goed. Zat wel wat risico aan gezien het aantal tegenstanders direct om Timber heen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2025 - 23:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Pass was goed. Zat wel wat risico aan gezien het aantal tegenstanders direct om Timber heen. Die stonden op behoorlijke afstand. Maar niet als je de bal laat rollen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Timber nam de bal niet aan liet m lopen draaide om en toen had de tegenstander de bal. Alleen Timber heeft dit al 10 x gehad op deze positie waarvan er ongeveer 5 afgestrafd werden .Dan moet je je inderdaad gaan afvragen of timber aanspelen daar wel verstandig is . Het was een leuk seizoen zo,wel wat snel voorbij T |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Waarom zou je zonder de bal te controleren gewoon voor je eigen geweldige actie gaan? Het is een typische actie van iemand die zichzelf 200% overschat. De pass is intelligent. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2025 - 23:02 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Timber nam de bal niet aan liet m lopen draaide om en toen had de tegenstander de bal. Alleen Timber heeft dit al 10 x gehad op deze positie waarvan er ongeveer 5 afgestrafd werden .Dan moet je je inderdaad gaan afvragen of timber aanspelen daar wel verstandig is . Het was een leuk seizoen zo,wel wat snel voorbij T Snel voorbij ja. Tis nog niet eens kerst en je bent overal al voor uitgeschakeld. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
2e plek is de enige manier waarop je jezelf nog iets kan belonen. Maar als ik eerlijk ben, na alles wat ik de laatste 2 maanden gezien heb geloof ik daar ook nog niet zo hard in. |
|
|
|