|
|
MMM
|
|
|
| Zondag sta je nog maar 2 punten voor. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2025 - 23:08 schreef tomson het volgende:2e plek is de enige manier waarop je jezelf nog iets kan belonen. Maar als ik eerlijk ben, na alles wat ik de laatste 2 maanden gezien heb geloof ik daar ook nog niet zo hard in. Gaat hard op deze manier. Enige dat meezit is dat het bijna winterstop is. Wellicht het moment om het om te draaien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2025 - 23:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Gaat hard op deze manier. Enige dat meezit is dat het bijna winterstop is. Wellicht het moment om het om te draaien. Maar 2 weekenden. Vrij kort dus. Maar het is iets.
Maar als het zondag nog maar 2 punten is, zie ik het nog somberder in. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2025 - 23:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Gaat hard op deze manier. Enige dat meezit is dat het bijna winterstop is. Wellicht het moment om het om te draaien. Als t zondag tegenzit heb je ajax op 2 punten. En die hebben t licht gezien. Met 4 ingepaste jeugdspelers ook nog s. Wat hadden we ook alweer aan voorsprong? |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Je had Ajax gewoon al op 17 punten achterstand moeten & kunnen zetten joh.
Je gaat zo de winterstop in met Ajax op een achterstand van 2 punten.
Ik kan het amper geloven. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2025 - 23:31 schreef DMD het volgende:Je had Ajax gewoon al op 17 punten achterstand moeten & kunnen zetten joh. Je gaat zo de winterstop in met Ajax op een achterstand van 2 punten. Ik kan het amper geloven. de 2e plaats ga je verspelen |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Correct. Dat werd voor 100% duidelijk na de wedstrijd tegen FCSB eigenlijk..
Met deze trainer ga je ook geen derde worden. Dan wordt het een seizoen als het laatste seizoen onder Advocaat. Waarvan ik hoopte dat niet meer mee te hoeven maken. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Logisch als je filosofie is met twee buitenspelers te spelen die 0,0 leveren. We spelen iedere wedstrijd met 9 man. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2025 - 23:44 schreef Alexmem het volgende:[..] Logisch als je filosofie is met twee buitenspelers te spelen die 0,0 leveren. We spelen iedere wedstrijd met 9 man. Vaak is er ook nog wel een middenvelder en een back die niet thuis heeft. Tel uit je winst. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 17 december 2025 - 23:44 schreef Alexmem het volgende:[..] Logisch als je filosofie is met twee buitenspelers te spelen die 0,0 leveren. We spelen iedere wedstrijd met 9 man. Dat hoort ook de filosofie te zijn. Het licht overigens niet aan de buitenspelers maar aan het moment dat ze de bal krijgen. Er zit te weinig kwaliteit in deze selectie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Er is een woord wat in mijn hoofd zit en dat is: WINTERSTOP rust bij de stukken, recupereren, misschien toch een aankoop. En tegen Twente toch hopen op overwinning |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Het moment dat ze de bal krijgen?
Bagatelliseren met 4 roze brillen op. De weg gehoonde Sam Larsson had nog meer rendement dan alle 4 bij elkaar. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op donderdag 18 december 2025 - 09:29 schreef R()b het volgende:[..] Het moment dat ze de bal krijgen? Bagatelliseren met 4 roze brillen op. De weg gehoonde Sam Larsson had nog meer rendement dan alle 4 bij elkaar. Er valt meer uit te halen wanneer de tactiek klopt samen met de spelpatronen.
Wanneer de buitenspelers de bal krijgen gebeurd er niks. Er wordt niet bewogen zonder bal. Je buitenspelers moeten dan eerst 2 man voorbij voordat ze iets kunnen.
De verdediging van de tegenpartij wordt dan namelijk nooit in een positie gebracht waarop ze keuzes moeten maken.
Wanneer je Bijlow hoort dan komt het erop neer dat niemand die vuile meters wil maken voor een ander. Je ziet zelden dat een speler een bal inspeelt en meteen door beweegt bijvoorbeeld.
Dan is het heel simpel: een trainer hoort van 11 individuen een elftal te maken. Dat is het hele idee van het trainer zijn & dat kan V.Persie gewoonweg niet. Tja, waar ben je dan trainer voor?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 december 2025 door DMD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tactiek tegen Feyenoord Houd bij balbezit Feyenoord 5 spelers achterin. Houd met t middenveld en de voorhoede spelers de as dicht. Schaduw Valente. Zet druk op de bal wanneer Lotomba aan de bal komt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 december 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
MAAR WAT NU? Wat tegen Twente, welke opstelling en welke taktiek ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Met deze selectie in deze staat precies hetzelfde |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Sprak net in het dorp met een oud Dordrecht trainer. Die stelde dat Heerenveen goed opgelet heeft tegen 020 En v Persie precies hetzelfde deed tegen Heerenveen , wij kunnen alleen via de flanken. Mits spelers scherp en fit zijn goed uit de voeten. Tja er zit wel wat in |
|
|
|