|
|
MMM
|
|
|
ED 25-26 #17: Feyenoord - FC Twente (zondag 21 december 2025, 14.30 uur)

Datum & tijdstip: Zondag 21 december 2025, 14.30 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Dennis Higler
Geschiedenis: Winstpercentage Feyenoord 58,6% Percentage gelijkspel 24,1% Winstpercentage FC Twente 17,2%
Laatste 5 ontmoetingen: 2024-2025: 2-1 (2-0) 2023-2024: 0-0 (0-0) 2022-2023: 2-0 (1-0) 2021-2022: 1-2 (0-2) 2020-2021: 1-1 (1-1) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Strijd,strijd , strijd 1-0 020 verliest ..........dan toch nog een heel klein Kerstfeest En de Kerstman, geeft ook nog een kerstaankoop .... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Gisteren was de overtreffende trap van alles wat Feyenoord aan ellende kan opleveren, en dat zeg ik na een jaar 0f 56 bewust supporter zijn.
Van onterecht geen pingel krijgen in 1e minuut, tot eindeloos breien achterin tot debiel gegil om jagen, jagen wat het elftal altijd alleen nog maar meer in onbalans brengt. Een hulptrainer die in de rust een speler van Heerenveel wil intimideren. Een trainer, helemaal los in zijn hoofd, die nederig allerlei verwensingen over zich heen krijgt. Bewust de enige echte vent in zijn selectie opgesteld, die stond dan ook naast hem.
Het was treurig en niet onverwacht.
Maar Piet en VVout hebben 't wel goed. Nu de bodem bereikt is komen er altijd gekke krachten los bij de club. Zondag zal eerst een reactie van het Legioen geven, die denk ik voor een krankzinnige sfeer zullen zorgen vooraf en dan knokken en knokken en knokken en 1 of 2 nul winnen van de Tukkers.
En in de winterstop scherp als een mes gaan doorselecteren, ook in de staf. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ah, lees nu pas de gegevens van zondag verder. Na de corrupte Turk, de alles weglachende hoer van VI krijgen we nu onze vriend Higler. Geen toeval, Zeist ruikt bloed. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Twente heeft een lekker oefenpotje gedraaid in Spakenburg. Die zitten er gewoon lekker in. En ik lees hierboven dat we Higler weer op bezoek krijgen. Dat recept kennen we ook wel. En na alle drek die Feyenoord de laatste week over zich heen heeft gehad vrees ik dat dit een heel vervelend potje gaat worden. Uitslag hoop ik met iedereen hierboven mee maar het geloof heeft toch wel een flinke tik gehad moet ik zeggen.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zijn klankgenoot heeft Rotteram ook geen goed gedaan. Zijn we weer lekker mee!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 december 2025 door VVout -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Zonder TD zeker niet doorselecteren. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Fc Twente ruikt bloed......kom maar lekker aanvallen dan.3-1 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoop op een kerst cadeau. NEC wint van 020 Utrecht van PSV En wij winnen van Twente...........
Dan wordt het een prettige Kerst |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
3-1 gewoon.
Ueda Valente Borges
Fijne Kerst en een gelukkig Nieuwjaar! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Valt mee. Hoe dan ook redelijke marge |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Misschien niet beslissend, maar je gaat wel wat positiever de winterstop in. En 7 punten (+ een goed doelsaldo) is wel wat prettiger dan 4. Ook niet te vergeten dat bij verlies morgen AZ op 3 punten zou kunnen komen. Groningen en NEC op 5. Twente op 7 in dat geval.
Dus door morgen te winnen hou je er wel een hoop ver(der) achter je. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 december 2025 - 23:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Misschien niet beslissend, maar je gaat wel wat positiever de winterstop in. En 7 punten (+ een goed doelsaldo) is wel wat prettiger dan 4. Ook niet te vergeten dat bij verlies morgen AZ op 3 punten zou kunnen komen. Groningen en NEC op 5. Twente op 7 in dat geval. Dus door morgen te winnen hou je er wel een hoop ver(der) achter je. Precies! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De helft van mijn kerst cadeau is al uitgepakt , wel geen overwinning NEC Maar toch 2 verliespuntjes voor 020 Nu FcU die gaat stunten..... En ja dan wij ( gemene 1-0) En we kunnen fijn kerst vieren |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We zijn echt minder slecht dan we denken. Hoop dat ik verslag mee kan pikken op de terugweg van Disney |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Een ding is zeker, we beginnen met 0-0 Dan beperk je de schade, en dan recupereren |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Het kan vriezen, het kan dooien. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Liever 1 vogel in de lucht dan een Fransman op je bank.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Toch een gunstige afloop in Nijmegen. 4 punten of 7 punten gat slaan voor de winterstop is beter dan 2 of 5. Een wereld van verschil. Maar we zijn zelf zo instabiel.. Het is een koppijndossier met dit materiaal. Het voelt als kansen voor open doel hebben en steeds over schieten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Fijne wedstrijd kameraden. 3 punten en met een ruime marge en een beter gevoel de feestdagen tegemoet. 3-1 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Je kunt je afvragen waarom we (weer) 6 aanvallers op de bank hebben zitten. En maar 4 middenvelders/verdedigers in totaal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Horroropstelling met deze backs. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| En lekker weer met scheidsrechter Hitler. Zou Wellie daarom aanvoerder zijn vandaag? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Die Ahmet is ook wel heel erg ver afgezakt hè. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Sauer, waarom schiet je niet eerder man? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Lekker allemaal achteruit in de zone. Niemand die sterker is dan z’n tegenstander. Niemand die kort is. En geen aanvaller verder dan 30 m van z’n eigen goal. Briljante tactiek. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Waarom kort op Lotomba in de hoek? Wie bedenkt dit |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Hwang loopt overal en is overal twee seconden te laat. Dat is zo zinloos. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Sauer laat ook gewoon z’n vent lopen. Alsof ie HM is. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Kom je goed weg. Het is weer wachten op een blunder die wel slecht uitpakt. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Pakt ie goed onze aanvoerder. Maar van de opstelling en tactiek klopt helemaal niets. |
|
|
|