|
|
MMM
|
|
|
ED 25-26 #17: Feyenoord - FC Twente (zondag 21 december 2025, 14.30 uur)

Datum & tijdstip: Zondag 21 december 2025, 14.30 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Dennis Higler
Geschiedenis: Winstpercentage Feyenoord 58,6% Percentage gelijkspel 24,1% Winstpercentage FC Twente 17,2%
Laatste 5 ontmoetingen: 2024-2025: 2-1 (2-0) 2023-2024: 0-0 (0-0) 2022-2023: 2-0 (1-0) 2021-2022: 1-2 (0-2) 2020-2021: 1-1 (1-1) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Strijd,strijd , strijd 1-0 020 verliest ..........dan toch nog een heel klein Kerstfeest En de Kerstman, geeft ook nog een kerstaankoop .... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Gisteren was de overtreffende trap van alles wat Feyenoord aan ellende kan opleveren, en dat zeg ik na een jaar 0f 56 bewust supporter zijn.
Van onterecht geen pingel krijgen in 1e minuut, tot eindeloos breien achterin tot debiel gegil om jagen, jagen wat het elftal altijd alleen nog maar meer in onbalans brengt. Een hulptrainer die in de rust een speler van Heerenveel wil intimideren. Een trainer, helemaal los in zijn hoofd, die nederig allerlei verwensingen over zich heen krijgt. Bewust de enige echte vent in zijn selectie opgesteld, die stond dan ook naast hem.
Het was treurig en niet onverwacht.
Maar Piet en VVout hebben 't wel goed. Nu de bodem bereikt is komen er altijd gekke krachten los bij de club. Zondag zal eerst een reactie van het Legioen geven, die denk ik voor een krankzinnige sfeer zullen zorgen vooraf en dan knokken en knokken en knokken en 1 of 2 nul winnen van de Tukkers.
En in de winterstop scherp als een mes gaan doorselecteren, ook in de staf. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ah, lees nu pas de gegevens van zondag verder. Na de corrupte Turk, de alles weglachende hoer van VI krijgen we nu onze vriend Higler. Geen toeval, Zeist ruikt bloed. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Twente heeft een lekker oefenpotje gedraaid in Spakenburg. Die zitten er gewoon lekker in. En ik lees hierboven dat we Higler weer op bezoek krijgen. Dat recept kennen we ook wel. En na alle drek die Feyenoord de laatste week over zich heen heeft gehad vrees ik dat dit een heel vervelend potje gaat worden. Uitslag hoop ik met iedereen hierboven mee maar het geloof heeft toch wel een flinke tik gehad moet ik zeggen.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zijn klankgenoot heeft Rotteram ook geen goed gedaan. Zijn we weer lekker mee!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 december 2025 door VVout -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout