|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Twente mag weer eindeloos vertragen |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Hij laat Sliti ook stukken door Larin voor zān neus te zetten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Nog ff 1-2, anders zitten we weer een maand aan deze trainer vast š
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| De trainer doet er zelf alles aan in ieder geval. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
5 minuten.. het past bij alle pech die we hebben gehad dat dit nog fout loopt. Wat zou het een berg schelen als we in ieder geval dat punt vast kunnen houden |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 16:23 schreef tomson het volgende:5 minuten.. het past bij alle pech die we hebben gehad dat dit nog fout loopt. Wat zou het een berg schelen als we in ieder geval dat punt vast kunnen houden Wat scheelt dat dan? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Never dat ik tegen m'n eigen ploegie ga duimen. Das m'n eer echt te na hahaha |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
| Het is dat Twente kwaliteit mistte anders ging je gewoon met 0-4 de rust in. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nou, een puntje is meer dan waar je recht op had.
Dramatische eerste helft. Tweede helft ook zeker niet best, maar wel meer spirit in het elftal.
De echte vraag is of er consequenties aan deze eerst seizoenshelft hangen. Voor wie dan ook. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Brrrr dan ben je echt een rat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Publiek nog klappen ook. Je schaamt je dood. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Knap dat we na die afgrijselijke 1e helft niet op onze bek gingen. Bijlow staat 1 potje onder de lat en Wellie heeft meteen het licht gezien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het was niet goed het was koud Maar ik ben blij met een punt, nu rust. Maar als je niet blij bent op dit moment met een punt Pleur dan op |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Je moet toch wat. In de negativiteit blijven hangen is ook weinig productief. Dan snap ik wel dat er aan kleine lichtpuntjes vastgehouden wordt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 16:31 schreef piet de paler het volgende:Het was niet goed het was koud Maar ik ben blij met een punt, nu rust. Maar als je niet blij bent op dit moment met een punt Pleur dan op Ben ik niet blij mee. Dit moeten er normaal 3 zijn.
Pleur zelf op.
80 minuten weggespeeld door Twente, thuis. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 16:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Je moet toch wat. In de negativiteit blijven hangen is ook weinig productief. Dan snap ik wel dat er aan kleine lichtpuntjes vastgehouden wordt. Het zal. De club is verrot. En niemand die er wat aan doet.
Lekker winterstop nu. Eindelijk. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 16:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Je moet toch wat. In de negativiteit blijven hangen is ook weinig productief. Dan snap ik wel dat er aan kleine lichtpuntjes vastgehouden wordt. Een genante wedstrijd en topclub onwaardig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 16:32 schreef MMM het volgende:[..] Ben ik niet blij mee. Dit moeten er normaal 3 zijn. Pleur zelf op. 80 minuten weggespeeld door Twente, thuis. Ga lekker naar sparta |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 16:33 schreef piet de paler het volgende:[..] Ga lekker naar sparta je weet toch in welke positie je zit, of wil jij graag problemen Met 10 man en 8 blessures rare supporter ben jij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bepaal jij niet, ouwe gek. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 16:32 schreef MMM het volgende:[..] Ben ik niet blij mee. Dit moeten er normaal 3 zijn. Pleur zelf op. 80 minuten weggespeeld door Twente, thuis. Die hebben ook op meerdere posities een betere speler staan dan wij. Dank een te Kloese. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Daar is tie weer de man met een tekloese complex
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Het gat met Sparta is 15 punten en met PSV 11.
Wanneer Feyenoord zo door blijft gaan dan zien we die snel genoeg op de ranglijst, maak je geen zorgen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: +1908 die ouwe debiel |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 16:33 schreef MMM het volgende:[..] Het zal. De club is verrot. En niemand die er wat aan doet. Lekker winterstop nu. Eindelijk. quote: Ja snap ik. Je mag zeker niet blind zijn voor wat er gebeurd. Maar dat de supporters ook af en toe de steun willen laten horen, begrijp ik.
Maar voor de duidelijkheid, deze seizoenshelft mag niet zonder consequenties blijven. Er mag niets met de mantel der liefde bedekt worden omdat we toevallig nog een puntje pakken vandaag. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Na de winterstop komen we weer spelers terug ( meer kwaliteit) En tot ziens in het kasteel |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 16:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] [..] Ja snap ik. Je mag zeker niet blind zijn voor wat er gebeurd. Maar dat de supporters ook af en toe de steun willen laten horen, begrijp ik. Maar voor de duidelijkheid, deze seizoenshelft mag niet zonder consequenties blijven. Er mag niets met de mantel der liefde bedekt worden omdat we toevallig nog een puntje pakken vandaag. "Maar voor de duidelijkheid, deze seizoenshelft mag niet zonder consequenties blijven. Er mag niets met de mantel der liefde bedekt worden omdat we toevallig nog een puntje pakken vandaag."
Jij kent de club, ik ken de club we weten allemaal wat er gaat gebeuren.
Die mantel wordt enorm groot en dik. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
10 man, blessures Veel c garnituur in het veld Realistisch spel beeld in acht genomen maximale. Nieuw jaar niewe kansen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 16:39 schreef DMD het volgende:[..] "Maar voor de duidelijkheid, deze seizoenshelft mag niet zonder consequenties blijven. Er mag niets met de mantel der liefde bedekt worden omdat we toevallig nog een puntje pakken vandaag." Jij kent de club, ik ken de club we weten allemaal wat er gaat gebeuren. Die mantel wordt enorm groot en dik. Verwacht ik ook ja. Als ik zou moeten gokken, denk ik dat er niets wezenlijks zal veranderen tot na de winterstop. En dat er hoop is dat die winterstop gebruikt kan worden om een en ander recht te zetten. Op mentaal gebied, op tactisch gebied. En wellicht dat er hoop is dat er enkele geblesseerden snel terug zijn of dat er 1 of 2 spelers van buitenaf erbij gehaald kunnen worden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 16:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Verwacht ik ook ja. Als ik zou moeten gokken, denk ik dat er niets wezenlijks zal veranderen tot na de winterstop. En dat er hoop is dat die winterstop gebruikt kan worden om een en ander recht te zetten. Op mentaal gebied, op tactisch gebied. En wellicht dat er hoop is dat er enkele geblesseerden snel terug zijn of dat er 1 of 2 spelers van buitenaf erbij gehaald kunnen worden. Realisme bedankt voor deze post. Hoop op Moder,, Steijn, Trauner ?,Read
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nee lekker doorgaan met verliezen na de winterstop, dat is echt een schamel puntje waard 𤪠|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 16:52 schreef MightyAce het volgende:[..] Nee lekker doorgaan met verliezen na de winterstop, dat is echt een schamel puntje waard 𤪠Nou ratten vanger wat wil jij dan doen in de winterstop? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Trouwens die vd Belt heb ik nooit zo zien voetballen |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Heeft ook 0 echte kansen bij ons gehad.
Ik heb hem gezien bij Zwolle en hij speelde daar precies zoals hij deze wedstrijd speelde.
Gewoon een goede speler, maar wordt zoals wel meer spelers vrijwel direct afgeschreven bij Feyenoord. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Direct andere trainer aanstellen, technisch directeur aanstellen en gaan bouwen aan volgend seizoen. Uitstellen is rampzalig. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 16:40 schreef piet de paler het volgende:10 man, blessures Veel c garnituur in het veld Realistisch spel beeld in acht genomen maximale. Nieuw jaar niewe kansen Wat is het vele C garnituur wat in het veld stond? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Read waarschijnlijk ja. Moder is een vraagteken, op welke termijn die nog eens kan terugkeren is onbekend. Een maand ofzo terug was Van Persie nog positief, maar daarna toch nog een operatie. Dus ik zou er niet zonder meer van uit gaan dat hij over 3 weken er weer bij is. Bij Trauner geldt dat al helemaal trouwens. Ik weet niet of je daar zelfs nog op mag hopen. Alles wat die nog kan spelen is een bonus. Op welke termijn dat zou kunnen zijn, is ook onbekend.
Wanneer Jeng en Beelen terug zijn is ook nog niet duidelijk, maar niet direct na de winterstop. En ook niet vrij snel erna, zo begreep ik.
Steijn is nog wel even afwezig. Die wordt eind januari terugverwacht, dus die zal nog wel een aantal wedstrijden moeten missen. We spelen er 5 in januari.
Maar goed, er komt ook wel wat terug tijdens of direct na de winterstop. Nieuwkoop, Smal en Bos normaal gesproken. Read verwacht ik. De spelers die we moeten missen ivm de Afrika Cup: Hadj-Moussa, Targhalline en Diarra. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 17:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Read waarschijnlijk ja. Moder is een vraagteken, op welke termijn die nog eens kan terugkeren is onbekend. Een maand ofzo terug was Van Persie nog positief, maar daarna toch nog een operatie. Dus ik zou er niet zonder meer van uit gaan dat hij over 3 weken er weer bij is. Bij Trauner geldt dat al helemaal trouwens. Ik weet niet of je daar zelfs nog op mag hopen. Alles wat die nog kan spelen is een bonus. Op welke termijn dat zou kunnen zijn, is ook onbekend. Wanneer Jeng en Beelen terug zijn is ook nog niet duidelijk, maar niet direct na de winterstop. En ook niet vrij snel erna, zo begreep ik. Steijn is nog wel even afwezig. Die wordt eind januari terugverwacht, dus die zal nog wel een aantal wedstrijden moeten missen. We spelen er 5 in januari. Maar goed, er komt ook wel wat terug tijdens of direct na de winterstop. Nieuwkoop, Smal en Bos normaal gesproken. Read verwacht ik. De spelers die we moeten missen ivm de Afrika Cup: Hadj-Moussa, Targhalline en Diarra. Misschien toch 2 gerichte aankopen ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Schijnt trouwens dat we nooit eerder zoveel schoten tegen kregen in de eredivise als vandaag. Sinds het wordt bijgehouden althans. 15 jaar.
Via @bartf.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wellicht moet je je wel gaan afvragen voor welke positie.
Je zit nu krap in de middenvelders. Maar over een maand ongeveer zou iedereen fit kunnen zijn. Dan heb je er zes, nog afgezien van eigen jeugd. Dus dat hangt wel samen met blessures van Moder en Steijn. Of hun terugkeer er echt aankomt. Maar anders kan je zeker iemand erbij halen. Ook omdat Timber voor een vertrek staat. Misschien al snel.
Een centrale verdediger is een ander punt natuurlijk. Daar heb je nu 3 blessures. Dus misschien moet je eerder denken aan een huurspeler op die positie erbij.
Laatste positie waar je voor de winter aan kan denken is de linksbuiten denk ik. Sauer heeft een echte concurrent nodig. En Sliti en Slory zouden verhuurd moeten worden. Diarra misschien ook wel.
Een nieuwe eerste keeper is ook zeker geen overbodige luxe trouwens, maar dat zal wel van de zomer gaan gebeuren. Als Bijlow uit zijn contract loopt.
Dat geldt uiteraard wel voor meer posities dat er van de zomer doorgeselecteerd gaat worden. Maar daar is de winter meestal niet het juiste moment voor. Omdat er minder beschikbare spelers zijn en de spelers die haalbaar zijn vaak duurder zijn of een krasje hebben. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Wie begint hiermee ......... Ik schaam mezelf niet, in goede en slechte tijden Je bereikt niets met nu afbreken
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lang verhaal kort. In de winter:
1) extra centrale verdediger, liefst een linkspoot, kan op huurbasis 2) extra linksbuiten, kan op huurbasis (als er vertrouwen is dat Sliti/Diarra/Slory/Sauer volgend jaar meer kunnen brengen). 3) extra middenvelder, als bij Moder en/of Steijn de blessures tegenvallen. Of als Timber vertrekt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 17:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Lang verhaal kort. In de winter: 1) extra centrale verdediger, liefst een linkspoot, kan op huurbasis 2) extra linksbuiten, kan op huurbasis (als er vertrouwen is dat Sliti/Diarra/Slory/Sauer volgend jaar meer kunnen brengen). 3) extra middenvelder, als bij Moder en/of Steijn de blessures tegenvallen. Of als Timber vertrekt. Met ervaring maar dat kost geld ! En kijken in de nl competitie of internationaal ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| En dan van de zomer verder doorselecteren. Wat betreft spelers die tekort komen of altijd ziek, zwak of misselijk zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 17:20 schreef piet de paler het volgende:[..] Met ervaring maar dat kost geld ! En kijken in de nl competitie of internationaal ? De Premier League ligt het meest voor de hand. Grote selecties, met goede spelers die net buiten de boot vallen. Die voor een half jaar gehuurd kunnen worden, want ik heb het vermoeden dat we het vooral in huurspelers gaan zoeken om het ontbreken van langgeblesseerden te compenseren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 21 december 2025 - 17:17 schreef piet de paler het volgende:[..] Wie begint hiermee ......... Ik schaam mezelf niet, in goede en slechte tijden Je bereikt niets met nu afbreken Lekker zo door blijven gaan. Daar bereiken we gelukkig wel veel mee! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Binnen Nederland zijn er ook een paar goede spelers. Kom je misschien uit bij iemand als Resink. Zal zeker niet goedkoop zijn, maar die zou normaal gesproken wel een goede aanvulling kunnen zijn. Maar dan moet het boek Timber wel gesloten zijn. Of Moder echt een heel groot probleem hebben. |
|
|
|