BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: NEC-Ajax 20-12-2025 20.00 uur

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 20 december 2025 - 21:53   quote  deeplink  
Mokio had al een half uur geleden moeten komen, wat heeft Taylor laten zien????
AkaS
 AkaS - zaterdag 20 december 2025 - 21:54   quote  deeplink  
Nec hoeft geen tijd te rekken dat deed ajax zelf wel met die fucking trage opbouw iedere keer en niet eens elkaar een bal fatsoenlijk kunnen toespelen. Tis echt om te huilen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 20 december 2025 - 21:55   quote  deeplink  
Schaam je zelf Ajax tegen 10 man pfffff
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 20 december 2025 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 december 2025 - 21:54 schreef AkaS het volgende:
Nec hoeft geen tijd te rekken dat deed ajax zelf wel met die fucking trage opbouw iedere keer en niet eens elkaar een bal fatsoenlijk kunnen toespelen. Tis echt om te huilen
Inderdaad alles zo traag
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 20 december 2025 - 21:57   quote  deeplink  
Godts moet boos op zich zelf zijn...
AkaS
 AkaS - zaterdag 20 december 2025 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 december 2025 - 21:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Godts moet boos op zich zelf zijn...
Zeker weten. Hij en het hele team moet zich kapot schamen!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 20 december 2025 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 december 2025 - 21:58 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zeker weten. Hij en het hele team moet zich kapot schamen!
Laat deze jongens maar naar Amsterdam lopen Grim, deze wedstrijd hebben ze onnodig punten gemorst
En verkoopt Taylor en Gaaei zo snel mogelijk
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 20 december 2025 - 22:03   quote  deeplink  
Kut Been en Kwakman in de studio bij ESPN dat het geen rode kaart was
AkaS
 AkaS - zaterdag 20 december 2025 - 22:09   quote  deeplink  
En toch ook de schuld van Grim!

Itakura ipv Bouwman betekent vertraging in de opbouw ook al speelde hij niet eens slecht maar het zijn kleine dingen zoals positioneren, instappen, doorstappen, manier van inspelen, etc. Gaat niet eens om fouten want die maakt Bouwman maar het gaat om de dynamiek, zelfde geldt voor Wijndal en bovendien oliedom om als het lekker gaat om dan onnodig te wijzigen.

Mag toch echt hopen dat ze op hun flikker gaan krijgen!!

Oscar, ja hij scoort weleens maar man, man man wat is hij een ego. En die bal maar bij zich houden ipv snel vooruit inspelen. Hij verneukt zoveel ook!

En Godts had gewisseld moeten worden, zo kweek je scherpte en dan morgen even zitten en wat beelden laten zien en duidelijk maken dat dit in topvoetbal niet geaccepteerd wordt!

En domme Baas die in blessuretijd kansloos overschiet, Bounida die op de achterlijn denkt zijn mannetje uit te spelen....

En dan afvallende ballen, bijna allemaal voor Nec, die met een man minder speelt en telkens ook gewoon vrij kunnen staan.

Als wij vroeger onze tegenstander iedere keer zo vrij laten zoals die knuppels bij ajax dat doen, scholden we elkaar verrot en dan keek je wel 2x uit voordat je je tegenstander zo vrij laat staan en helemaal in en rond de fucking 16 meter!!!!!

Ben gewoon woest!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 december 2025 door AkaS --
AkaS
 AkaS - zaterdag 20 december 2025 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 december 2025 - 22:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Laat deze jongens maar naar Amsterdam lopen Grim, deze wedstrijd hebben ze onnodig punten gemorst
En verkoopt Taylor en Gaaei zo snel mogelijk
Een Cootje hahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 20 december 2025 - 22:11   quote  deeplink  
Onnodig punten weg gegeven.
Waarom Steur wisselen voor Taylor. deed het helemaal niet verkeerd.
Ook had Grim voor de verdediging tegen Feijenoord moeten kiezen met Bouwman en Wijndal.
Mokio had eerder speel minuten moeten krijgen.

Ik ben op dit moment niet blij met Grim
AkaS
 AkaS - zaterdag 20 december 2025 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 december 2025 - 22:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Onnodig punten weg gegeven.
Waarom Steur wisselen voor Taylor. deed het helemaal niet verkeerd.
Ook had Grim voor de verdediging tegen Feijenoord moeten kiezen met Bouwman en Wijndal.
Mokio had eerder speel minuten moeten krijgen.

Ik ben op dit moment niet blij met Grim
100!!!
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 21 december 2025 - 09:52   quote  deeplink  
Mister Toto slaat weer toe met zijn voorspelling, haha...
Veel belangrijker is dat we voor een gelijkspelletje bij NEC uit een paar weken terug getekend hadden en ik gisteren vooraf ook.
Het feit dat we nu al vinden dat het beter had gemoeten en we hadden moeten winnen, stemt mij tevreden. We zijn op de goede weg boys!!
p111
 p111 - zondag 21 december 2025 - 11:27   quote  deeplink  
Hallo dat NEC staat niet voor niks zo hoog,ze hebben bijna het halve Japanse elftal gecontracteerd.Dus een uitwedstrijd bij NEC is een 2-2 een prima uitslag ,maar als je de wedstrijd kijkt na de eerste 20 minuten toen kregen wij controle en waren ook gevaarlijk,we maken 1-2 en na rust zie ik dat hij Steur heeft vervangen voor Taylor ongelofelijk die Steur is het rustpunt op het middenveld en Taylor al weken waardeloos is die is alleen maar bezig met zijn transfer.En Rosa op links kost je het tweede tegendoelpunt en Gaaaei opstellen is echt zelfmoord.Dus Grim het systeem is oke maar de verkeerde mensen opgesteld/gewisseld.
p111
 p111 - zondag 21 december 2025 - 11:31   quote  deeplink  
Jaros{geen topper}
Rosa-(Bouman/Itakura)-Baas- Wijndal.
Regeer/Fritz jim
Steur - Klaasen
Clock-Dolberg-Godt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 21 december 2025 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2025 - 11:27 schreef p111 het volgende:
Hallo dat NEC staat niet voor niks zo hoog,ze hebben bijna het halve Japanse elftal gecontracteerd.Dus een uitwedstrijd bij NEC is een 2-2 een prima uitslag ,maar als je de wedstrijd kijkt na de eerste 20 minuten toen kregen wij controle en waren ook gevaarlijk,we maken 1-2 en na rust zie ik dat hij Steur heeft vervangen voor Taylor ongelofelijk die Steur is het rustpunt op het middenveld en Taylor al weken waardeloos is die is alleen maar bezig met zijn transfer.En Rosa op links kost je het tweede tegendoelpunt en Gaaaei opstellen is echt zelfmoord.Dus Grim het systeem is oke maar de verkeerde mensen opgesteld/gewisseld.
Onzin we waren het grootste gedeelte vd wedstrijd gewoon beter, we hadden ook de meeste kansen, de verdediging van ons stond niet goed, Gaaei kan niet verdedigen denkt alleen maar aan aanvallen, en zelfs daar was hij niet sterk, verprutste heel veel voorzetten, geen enkele kwam aan.
Een strik rond Taylor en hem desnoods weg brengen, denkt helemaal niet aan verdedigen. laat constant zijn man lopen, hij is lang niet de Taylor onder Farioli.
En Grim had Mokio eetder moeten brengen.

Tegen 10 man hadden wij deze wedstrijd moeten winnen, het was niet voor niets dat Grim niet blij was tijdens en na de wedstrijd
hjf
 hjf - zondag 21 december 2025 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2025 - 16:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Onzin we waren het grootste gedeelte vd wedstrijd gewoon beter, we hadden ook de meeste kansen, de verdediging van ons stond niet goed, Gaaei kan niet verdedigen denkt alleen maar aan aanvallen, en zelfs daar was hij niet sterk, verprutste heel veel voorzetten, geen enkele kwam aan.
Een strik rond Taylor en hem desnoods weg brengen, denkt helemaal niet aan verdedigen. laat constant zijn man lopen, hij is lang niet de Taylor onder Farioli.
En Grim had Mokio eetder moeten brengen.

Tegen 10 man hadden wij deze wedstrijd moeten winnen, het was niet voor niets dat Grim niet blij was tijdens en na de wedstrijd
Grotendeels eens Jack. Alleen gaf Gaaie de voorzet bij de 1-1 van Dolberg.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 21 december 2025 - 18:56   quote  deeplink  
Zo lastig was zijn voorzet niet, kijk maar eens terug hoe vaak hij de bal voor slingert en bijna nooit een medespeler vindt. Daarnaast vind ik dat een back in eerste instantie goed moet kunnen meeverdedigen en dat zie ik bij hem niet terug, Rosa is verdedigend ook geen wereldwonder maar kan een buitenspeler uitschakelen zoals vorig seizoen Noa Lang
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 22 december 2025 - 12:18   quote  deeplink  
Zeker eens wat Gaaei betreft maar Rosa laat wel zijn man naar binnen komen en uithalen voor de 2-2...dus ook hij is niet goed genoeg, al is het op dit moment de beste optie.
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 22 december 2025 - 12:20   quote  deeplink  
Grote schoonmaak deze winter maar weer...
Hopelijk kunnen we weer een stuk of 6 man slijten.
Bijvoorbeeld Taylor, Gaaei, vd Boomen, Wijndal , Edvardsen, Sutalo.
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 22 december 2025 - 12:21   quote  deeplink  
En dan opvullen met eigen jeugd voorlopig tot de nieuwe TD er is.
p111
 p111 - maandag 22 december 2025 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2025 - 12:18 schreef bertus bikkel het volgende:
Zeker eens wat Gaaei betreft maar Rosa laat wel zijn man naar binnen komen en uithalen voor de 2-2...dus ook hij is niet goed genoeg, al is het op dit moment de beste optie.
Rosa stond op links daarom maakte hij die fout,op rechts is hij een stuk beter dan Gaaei.
AkaS
 AkaS - maandag 22 december 2025 - 13:05   quote  deeplink  
Persoonlijk en dat is dan ook echt persoonlijk is dat Rosa bij mij niet zou spelen. Hij blinkt uit in niets en voegt ook niets toe aan het team, verdedigend niet, aanvallend niet.

Gaaei daarentegen en ik ben hier in het verleden al eens voor gek voor verklaard, maar dat maakt niet uit want ik blijf een potentiële topper in Gaaei zien. Overwegende dat hij nog jong is, nog nooit in een stabiel Ajax heeft gespeeld en dat er flink met hem ge-jojo'd is. Verdedigend kan hij nog stappen maken en met zijn assist op Dolberg liet hij zien weldegelijk over zachte voetjes te kunnen beschikken. Het is volgens mij nog zijn onzekerheid die hem soms parten speelt
Maar zijn drive over de hele flank is bewonderingswaardig en een potentieel wapen.

Ik heb altijd een voorkeur voor snelle vleugelspits, echter zie ik in Oscar en Gaaei wel een prachtig koppel waarop getraind moet worden wat echt geweldig kan zijn. Zet hier een veilige (verdedigend ingestelde)middenvelder tussen en je hebt een geweldige rechterflank!

Op links vind ik dat Godts meer het vuur aan de schenen moet worden gelegd. Hierbij zou ik wel mijn vertrouwen naar hem uitspreken maar toegevoegd met de belofte dat als hij in de wedstrijd speelt als een opzichelfgerichte flapdrol met veel balverlies dat hij gewisseld wordt en vervangen door Moro of Edvardsen
En bij 7x hij zijn basisplaats kwijt is en de rollen worden omgedraaid. Vindt hij het niet leuk, prima maar dan gaan we even kijken hoeveel van die kutwedsrijden hij in Italië of Engeland mag spelen ,-) Ook Ajax is een topclub!

En ja Fitz-Jim... ook dit is een speler met potentie die nog nooit een echte serieuze kans heeft gehad want einde wedstrijd invallen is natuurlijk kut, dat weten alle voetballers zelf heel goed. Deze man kan je mijnsinziens niet de deur uit laten lopen zonder dat hij ooit echt een kans heeft gehad. Maar dat vind ik!

Bouwman en Baas moeten vast koppel worden en Wijndal moet stabieler worden maar is in potentie echt wel de linksback van Ajax!

Tot slot zou ik graag een andere keeper zien, Pasveer vind ik nog wel beter dan dat waar hij nu credit voor krijgt maar het beste is ervan af. En Jaros pfff eerste 3 uittrappen tegen nec zomaar ingeleverd bij nec. Om gek van te worden.

We hebben daar echt nog wel een verbeterslag te maken.

Geen idee of hij structureel goed genoeg is maar die keeper van Utrecht stond wel lekker te keeper tegen psv, al heb ik niet de hele wedstrijd gezien...

Dolberg lekker laten staan, Woutje mijn favo moet dan toch weer pinchen
..

Hopelijk kan de opbouw 2e helft seizoen wat intenser en sneller!!!

We moeten gewoon 2de kunnen worden!

Come onnnnn!!!
p111
 p111 - maandag 22 december 2025 - 16:00   quote  deeplink  
Sorry maar als je in Gaaei een Ajax speler ziet dan vraag ik je maar een aantal moeilijke wedstrijden terug te kijken en vooral zijn super inzicht ,kijk alleen maar even toen hij tegen Feyenoord er in kwam hij binnen 5 minuten alweer de buitenspeler achter hem langs liet lopen omdat hij alleen maar als een pupil op de bal let.Gelukkig werd het geen 1-1 anders hadden zijn medespelers hem gemolensteerd.Bijna elke wedstrijd maakt hij nog steeds dezelfde fouten en dat gaat hij ook nooit leren.
AkaS
 AkaS - maandag 22 december 2025 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2025 - 16:00 schreef p111 het volgende:
Sorry maar als je in Gaaei een Ajax speler ziet dan vraag ik je maar een aantal moeilijke wedstrijden terug te kijken en vooral zijn super inzicht ,kijk alleen maar even toen hij tegen Feyenoord er in kwam hij binnen 5 minuten alweer de buitenspeler achter hem langs liet lopen omdat hij alleen maar als een pupil op de bal let.Gelukkig werd het geen 1-1 anders hadden zijn medespelers hem gemolensteerd.Bijna elke wedstrijd maakt hij nog steeds dezelfde fouten en dat gaat hij ook nooit leren.
Helemaal met je eens maar kijk naar Baas, die speelt nagenoeg alles en heeft dus het vertrouwen en het ritme. En toch doet hij ook nagenoeg iedere wedstrijd iets doms dat tegendoelpunten kan opleveren.

Lang verhaal kort, ik hoor wat je zegt en daarin heb je gelijk. Maar jij hoort niet wat ik zeg.

Garantie tot de deur natuurlijk, maar voetballers hebben vertrouwen en ritme nodig
En daarbij hebben ze de eigen verbeterpunten. Mijnsinziens zijn de negatieve punten van Gaaei verbeterbaar. En gezien zijn pluspunten vind ik het de moeite waard om het een kans te geven, zou ik trainer van Ajax zijn. ;-)

Mede daarom, aanvullende vind ik het zo jammer dat Ajax niet Bogarde heeft benaderd om specifiek met de achterhoede aan de slag te gaan. Maar goed bij Ajax lijken ze vooral interesse te hebben in hoe ze de club naar de klote kunnen helpen zo lijkt het.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 december 2025 door AkaS --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 22 december 2025 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2025 - 18:06 schreef AkaS het volgende:

[..]

Helemaal met je eens maar kijk naar Baas, die speelt nagenoeg alles en heeft dus het vertrouwen en het ritme. En toch doet hij ook nagenoeg iedere wedstrijd iets doms dat tegendoelpunten kan opleveren.

Lang verhaal kort, ik hoor wat je zegt en daarin heb je gelijk. Maar jij hoort niet wat ik zeg.

Garantie tot de deur natuurlijk, maar voetballers hebben vertrouwen en ritme nodig
En daarbij hebben ze de eigen verbeterpunten. Mijnsinziens zijn de negatieve punten van Gaaei verbeterbaar. En gezien zijn pluspunten vind ik het de moeite waard om het een kans te geven, zou ik trainer van Ajax zijn. ;-)

Mede daarom, aanvullende vind ik het zo jammer dat Ajax niet Bogarde heeft benaderd om specifiek met de achterhoede aan de slag te gaan. Maar goed bij Ajax lijken ze vooral interesse te hebben in hoe ze de club naar de klote kunnen helpen zo lijkt het.
Gaaei is niet snugger, is dom hij dekt constant aan de verkeerde kant, ik riep dit de voorgaande 2 seizoenen regelmatig.
Ik neem aan dat ondertussen alle trainers dit al tegen hem hebben gezegd.

Gaaei is snel en heeft een goede trap, kan een grote worden mits zijn voorzetten goed aan komen, meestal slingert hij de bal roekeloos voor de goal ook dat hij meer inzicht gaat krijgen van wat hij fout doet en er dan van leert.
AkaS
 AkaS - maandag 22 december 2025 - 22:02   quote  deeplink  
Laten we hopen dat hij ze nodige stappen kan maken bij en voor Ajax. Niet dat hij voor weinig afgevoerd wordt en dan elders wel die begeleiding krijgt en die stappen maakt.
freakie
 freakie - maandag 22 december 2025 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2025 - 22:02 schreef AkaS het volgende:
Laten we hopen dat hij ze nodige stappen kan maken bij en voor Ajax. Niet dat hij voor weinig afgevoerd wordt en dan elders wel die begeleiding krijgt en die stappen maakt.
Ergens wel mooi hoor. Weghorst, Gaaei, Fitz en Wijndal jou favorieten. Is je ergens ook wel te prijzen hoor. Baas doet “elke” wedstrijd wat doms, dat valt dan wel mee. Vergeten dan Wijndal en Gaaei die 20 keer per wedstrijd hun man laten lopen.

Gaaei gaat vast stappen maken, niet bij Ajax. Maar in een systeem waar hij niet hoeft te verdedigen.

Rosa daarentegen is gewoon een prima verdediger. Alleen niks bijzonders. Mag ook wel wat spelers hebben die niet “geniaal” zijn maar gewoon oke. Je kan geen elftal hebben met allemaal frivole spelers. Er moeten ook een aantal “zo, zotjes” tussen zitten. In het seizoen met Frenkie en Tadic, had je ook Schone lopen. Geweldige man, maar vooral hardwerkend. Tagliafico, geweldige verdediger natuurlijk maar vooral een harde werker. Het zijn wel spelers die wij nog steeds geweldig vinden maar het zijn geen spelers die Ajax creatief nou echt verder brachten.

Fitz is gewoon verdedigend niet gied genoeg en aanvallend heb je genoeg opties. Wout is ook gewoon een pinchhitter en geen vaste spits.
p111
 p111 - maandag 22 december 2025 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2025 - 18:06 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ze hebben ook inzicht nodig en dat heeft baas wel en techniek en Gaaei heeft weinig techniek en super weinig inzicht,dus zal nooit een Ajax spelrv worden zoals wij graag willen.
freakie
 freakie - dinsdag 23 december 2025 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2025 - 23:43 schreef p111 het volgende:

[..]

Ze hebben ook inzicht nodig en dat heeft baas wel en techniek en Gaaei heeft weinig techniek en super weinig inzicht,dus zal nooit een Ajax spelrv worden zoals wij graag willen.
Compleet eens. Dat is denk ik het verschil met al deze spelers trouwens. Van Weghorst, Gaaei, Wijndal en Fitz. Probleem is dat, dat mist. Weghorst, harde werker maar doet eigenlijk niks anders dan stennis schoppen. Dolberg is de laatste wedstrijden zo prettig om naar te kijken. Rustig, doet zijn ding en staat heel vaak op de goede plaats.

Wijndal is denk ik, de beste van deze 4 maar dan vind ik hem nog heel matig.
AkaS
 AkaS - zaterdag 27 december 2025 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2025 - 23:43 schreef p111 het volgende:

[..]

En hier ben ik het dus niet mee eens. En dat probeerde ik al eerder te onderbouwen. Ik zie natuurlijk ook wat jij ziet bij Gaaei want dat is wat hij laat zien, dus kunnen we daar niet omheen. Echter, Maar we moeten dus verder kijken dan de neus lang is en prestaties worden gevoed door uiteenlopende factoren, talent, vertrouwen en ritme bijvoorbeeld. En bij Gaaei kunnen we stellen dat hij talent heeft anders zou hij geen profvoetballer zijn. Maar ook dat hij geen ritme heeft en dat zijn vertrouwen een fikse deuk heeft opgelopen. Gaan we verder kijken... laat hij nooit iets zien dat we willen zien...?

Oh zeker wel, hij heeft meerdere keren laten zien dat hij meer kan dan draven en knallen. Ik heb weldegelijk slimme passes en steekpasses van hem gezien en dat was niet per ongeluk.

Nee, deze man moet je begeleiden, vertrouwen geven en ritme laten opdoen, dan wordt hij rustiger in zijn hoofd en gaat hij groeien.

Je kan het uiteraard oneens met me zijn, maar ik hoop dat Ajax hem behoudt en niet dat hij net als Kristensen of Cristensen of hoe je zijn naam ook schrijft, afgedankt wordt en nu boven is komen drijven in de bundesliga.

Ik geloof in Gaaei, 100%

Maar je hebt gelijk dat hij het te vaak niet laat zien en te weinig dat hij het wel laat zien. Maar het feit dat hij het laat zien, bewijst dat het er weldegelijk inzit. En niet heel toevallig werd hij laatst vergeleken met Dumfries...

Let's see.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 december 2025 door AkaS --
p111
 p111 - zaterdag 27 december 2025 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 december 2025 - 00:19 schreef AkaS het volgende:

[..]

En hier ben ik het dus niet mee eens. En dat probeerde ik al eerder te onderbouwen. Ik zie natuurlijk ook wat jij ziet bij Gaaei want dat is wat hij laat zien, dus kunnen we daar niet omheen. Echter, Maar we moeten dus verder kijken dan de neus lang is en prestaties worden gevoed door uiteenlopende factoren, talent, vertrouwen en ritme bijvoorbeeld. En bij Gaaei kunnen we stellen dat hij talent heeft anders zou hij geen profvoetballer zijn. Maar ook dat hij geen ritme heeft en dat zijn vertrouwen een fikse deuk heeft opgelopen. Gaan we verder kijken... laat hij nooit iets zien dat we willen zien...?

Oh zeker wel, hij heeft meerdere keren laten zien dat hij meer kan dan draven en knallen. Ik heb weldegelijk slimme passes en steekpasses van hem gezien en dat was niet per ongeluk.

Nee, deze man moet je begeleiden, vertrouwen geven en ritme laten opdoen, dan wordt hij rustiger in zijn hoofd en gaat hij groeien.

Je kan het uiteraard oneens met me zijn, maar ik hoop dat Ajax hem behoudt en niet dat hij net als Kristensen of Cristensen of hoe je zijn naam ook schrijft, afgedankt wordt en nu boven is komen drijven in de bundesliga.

Ik geloof in Gaaei, 100%

Maar je hebt gelijk dat hij het te vaak niet laat zien en te weinig dat hij het wel laat zien. Maar het feit dat hij het laat zien, bewijst dat het er weldegelijk inzit. En niet heel toevallig werd hij laatst vergeleken met Dumfries...

Let's see.
Beste Akas jij wil van een FIAT een Roll-Royce maken.Gewoon een subtopper en dat blijft hij.
freakie
 freakie - zaterdag 27 december 2025 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 december 2025 - 00:19 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik geloof in Gaaei, 100%

Let's see.
Hij werd inderdaad vergeleken met Dumfries door een site die de “waarschijnlijke” potentie opschrijft.
Hij is nergens maar echt nergens ook maar door iemand met dumfries vergeleken.

Trouwens, talent…. Wat is dat dan? Hij kan “voetballen” maar zo’n groot talent. Door die zelfde site toen hij gehaald werd al duidelijk dat hij niet paste bij Ajax trouwens maar was ook duidelijk dat het geen enorm “talent” is. Zelfde als met Kristensen, hij is geen enorm talent. Hij is nu 29!! En als je zo lang moet wachten tot Gaaei eindelijk iets van waarde en stabiel is, kan je beter nu goed verkopen.

Gaaei zal vast beter worden, zal over 5/6 jaar ook echt wel belangrijk kunnen zijn. Maar dat gaat hij bij Ajax nooit bereiken en heb je nooit de tijd voor. Laat hem voetballen met een 5 mans verdediging waar hij vooral mag “aanvallen”.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: NEC-Ajax 20-12-2025 20.00 uur

0.0081679