|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wellie pakt echt veel niet |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik vond Watanabe echt als een kleuter verdedigen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 11 januari 2026 - 13:00 schreef Stylzz het volgende:Die Brouwers speelt aldoor tussen de linies en zowel Hwang als Timber pakken m niet op Dat viel al eerder op Is de man van Hwang. Maar die had de man van Read. En Ahmet stond weer te slapen en keeper was matig. Maar eerder in die aanval gewoon zwak van Timber. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Hij kopt hem er bijna nog naast ook hahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 11 januari 2026 - 13:02 schreef Alexmem het volgende:[..] Is de man van Hwang. Maar die had de man van Read. En Ahmet stond weer te slapen en keeper was matig. Maar eerder in die aanval gewoon zwak van Timber. Timber keek nog naar m he Hilarisch |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
je kunt net zo goed met 10 man gaan spelen dan met Ueda erbij. wat is die slecht zeg. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ueda komt bont en blauw thuis |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Speelt ook beter dan de laatste 1,5 maand. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Als Tengstedt ook zo mag worden verdedigd door deze scheids maakt het geen klap uit wie er staat |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Geen corner is echt raar daar maar ok |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Wel relaxed zo op de radio. Bespaart een hoop ergernis. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Een minuut voor rust staat Timber weer vliegtuigen binnen te halen. Weg met die man. Maakt niet uit wie erin komt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| We zijn niet per se beter. Maar t is wel bemoedigend als je weet dat dit niet t allerbeste middenveld is |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 11 januari 2026 - 13:05 schreef MightyAce het volgende:[..] Als Tengstedt ook zo mag worden verdedigd door deze scheids maakt het geen klap uit wie er staat Ik vind die in de kaats wel een klasse beter dan Ueda. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 11 januari 2026 - 13:06 schreef Stylzz het volgende:We zijn niet per se beter. Maar t is wel bemoedigend als je weet dat dit niet t allerbeste middenveld is Dat is waar. En we komen inmiddels best vaak voor de goal ook |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Kunnen we Timber en Resink niet gewoon een half jaartje ruilen? Met verplichte koopoptie voor ons. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eerste 25 minuten waren echt treurig. Niets gezien.
Na de 0-1 iets meer voor de goal. 1-1 weer uit het niets, zo frustrerend.
Overall geen goede eerste helft. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Ik voorspel binnen 3 minuten weer gelijk straks. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Geen beste helft. Maar het scoreverloop zit mee. Middenveld zit het grootste probleem denk ik.
Read ipv Lotomba scheelt een hoop. En met ook Bos staat je verdediging wel wat beter. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 11 januari 2026 - 13:08 schreef MMM het volgende:Eerste 25 minuten waren echt treurig. Niets gezien. Na de 0-1 iets meer voor de goal. 1-1 weer uit het niets, zo frustrerend. Overall geen goede eerste helft. Gewoon een wedstrijd waarvoor je maar € 7,50 entree mag vragen. En je broodje knakworst € 1,50 kost. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik stoor me echt zo enorm aan Timber Die vedette neigingen zijn nu helemaal stuitend Dat gejank. Hou gewoon je tering muil en werk je te barste |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| tyf die Tmber er maar uit en zet van Elshout op zijn plek. Vreselijk om naar die Timber te kijken met zijn matige inzet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kreeg er net weer 1 een duw Gewon door spelen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Mag allemaal vandaag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Kort draaien op dit veld met een bal kan bijna niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| En dan krijgen wij m tegen 🤡 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Hoe snel we de bal steeds kwijt zijn.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: 3 overtredingen van Heerenveen ervoor |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kut Timber.
Nooit een bal vooruit |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t ook opvallend hoe vaak een verdediger een bal wegtrapt terwijl Wellie m gewoon zou moeten kunnen oppakken Afstemming? Vertrouwen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Ueda ook weer ver ondermaats. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ueda raakt echt elke kaats verkeerd. Grijp eens in man. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kan die ook van de bingokaart |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 11 januari 2026 - 13:29 schreef Stylzz het volgende:Ik vind t ook opvallend hoe vaak een verdediger een bal wegtrapt terwijl Wellie m gewoon zou moeten kunnen oppakken Afstemming? Vertrouwen? Moeten eerst 5 seconden nadenken welke taal ze moeten spreken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 11 januari 2026 - 13:29 schreef Stylzz het volgende:Ik vind t ook opvallend hoe vaak een verdediger een bal wegtrapt terwijl Wellie m gewoon zou moeten kunnen oppakken Afstemming? Vertrouwen? Kauwe klauwen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar