BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 25-26 #18: sc Heerenveen - Feyenoord (zondag 11 januari 2026, 12:15 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leuv
 Leuv - zondag 11 januari 2026 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2026 - 14:16 schreef Alexmem het volgende:

[..]

Dan moet je m wisselen. Daar zit je voor.
Ik snap jouw insinuatie niet. Je ziet toch zelf wie er op de bank zitten.
Alles wat je inbrengt wordt het nog slechter van. Het is gewoon een droevige selectie en daar wil jij de trainer op af rekenen. Wordt wakker man!
piet de paler
 piet de paler - zondag 11 januari 2026 - 14:24   quote  deeplink  
Zo even de bagger spuiters, de teKloese haters, lezen.
En dan denk ik
Jammer jongens niet verloren.
Nou ga lekker zagen en schelden
Prettige dag ......
DMD
 DMD - zondag 11 januari 2026 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2026 - 14:21 schreef Leuv het volgende:

[..]

Alles wat je inbrengt wordt het nog slechter van. Het is gewoon een droevige selectie en daar wil jij de trainer op af rekenen. Wordt wakker man!
Als ik jou mag geloven mogen we blij zijn als we niet degraderen met deze selectie en verdient v.persie een standbeeld wanneer er volgend jaar weer ED wordt gespeeld.
piet de paler
 piet de paler - zondag 11 januari 2026 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2026 - 14:25 schreef DMD het volgende:

[..]

Als ik jou mag geloven mogen we blij zijn als we niet degraderen met deze selectie en verdient v.persie een standbeeld wanneer er volgend jaar weer ED wordt gespeeld.
Gewoon seizoenkaart inleveren daaaaaaaag
MMM
 MMM - zondag 11 januari 2026 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2026 - 14:24 schreef piet de paler het volgende:
Zo even de bagger spuiters, de teKloese haters, lezen.
En dan denk ik
Jammer jongens niet verloren.
Nou ga lekker zagen en schelden
Prettige dag ......
Mafkees
ras
 ras - zondag 11 januari 2026 - 14:27   quote  deeplink  
Als ik verslaggever Leo Oldenburger van ESPN hoor zeggen, dat bij het tijdrekken van Timon Wellenreuther bij het uittrappen van de bal, Feyenoord blij is met een punt is dit toch wel een trieste constatering. Na een voorsprong te hebben genomen, verzuimt Feyenoord de score uit te breiden. Je kunt de klok erop gelijk zetten dat het weer een gelijkspel of verliezen wordt. Je had vandaag revanche moeten nemen na het verliezen van de wedstrijd tegen Heerenveen voor de beker en juist moeten winnen om plek 2 stevig te bezetten. Nee, Feyenoord geeft de voorsprong weer eenvoudig weg. Dit lijkt helemaal nergens op, immers de punten tellen. En PSV loopt ondertussen verder weg qua punten en is dus weer de lachende derde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 januari 2026 door ras --
piet de paler
 piet de paler - zondag 11 januari 2026 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2026 - 14:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Mafkees
Nee feyenoord fan
Overal waar je gaat ga ik met je mee.
En blijf mijn ploeg steunen, zou je ook eens moeten doen mafkees idioot
Leuv
 Leuv - zondag 11 januari 2026 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2026 - 14:25 schreef DMD het volgende:

[..]

Je kunt het ook overdrijven ja.
Ik zie een gemankeerde selectie die van geen kant klopt. Ik zie een 6-tal elftallen die een betere en meer uitgebalanceerde selectie hebben dan wij. Dus ja dat wij momenteel 2e staan vind ik vrij bijzonder.
piet de paler
 piet de paler - zondag 11 januari 2026 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2026 - 14:31 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik zie een gemankeerde selectie die van geen kant klopt. Ik zie een 6-tal elftallen die een betere en meer uitgebalanceerde selectie hebben dan wij. Dus ja dat wij momenteel 2e staan vind ik vrij bijzonder.
Ja.
En die 2e plaats is gewoon van ons
MMM
 MMM - zondag 11 januari 2026 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2026 - 14:28 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Nee feyenoord fan
Doe ik idioot. Alleen bedek jij alles met de mantel der liefde.

Te Kloese schijt al jaren in je bek en je aanbid hem nog. Van Persie is een waardeloze en domme trainer en je steunt hem nog.

Piet vind het wel lekker als het slecht gaat met Feyenoord. Dan kan hij laten zien dat hij de enige echte supporter is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 januari 2026 door MMM --
Leuv
 Leuv - zondag 11 januari 2026 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2026 - 14:36 schreef MMM het volgende:

[..]

Te Kloese schijt al jaren in je bek en je aanbid hem nog. Van Persie is een waardeloze en domme trainer en je steunt hem nog.

Piet vind het wel lekker als het slecht gaat met Feyenoord. Dan kan hij laten zien dat hij de enige echte supporter is
Pfff wat is er dan idioot aan van Persie? Geef mij maar eens 1 goede en duidelijke onderbouwing.
Alexmem
 Alexmem - zondag 11 januari 2026 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2026 - 14:21 schreef Leuv het volgende:

[..]

Je mist een paar cellen. Je hebt Tengstedt op de bank die het de afgelopen keren prima heeft gedaan. Het kan altijd een dag niet lukken. Dat zag je bij Ueda vanaf minuut 10 al.
Alexmem
 Alexmem - zondag 11 januari 2026 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2026 - 14:28 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Nee feyenoord fan
Jij bent echt gewoon een onnavolgbare dwaas. Mijn mening. Fijne zondag en geniet ervan.
Leuv
 Leuv - zondag 11 januari 2026 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2026 - 14:39 schreef Alexmem het volgende:

[..]

Je mist een paar cellen. Je hebt Tengstedt op de bank die het de afgelopen keren prima heeft gedaan. Het kan altijd een dag niet lukken. Dat zag je bij Ueda vanaf minuut 10 al.
Okay. Lekker persoonlijk. Dus met de reactie die jij geeft geef je direct aan dat je meer hersencellen hebt dan gemiddeld?
Okay... Ik denk dat er meer studies zijn die het tegendeel bewijzen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 januari 2026 door Leuv --
MMM
 MMM - zondag 11 januari 2026 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2026 - 14:38 schreef Leuv het volgende:

[..]

Pfff wat is er dan idioot aan van Persie? Geef mij maar eens 1 goede en duidelijke onderbouwing.
Tactisch een hele, hele zwakke trainer. Zeker tijdens een wedstrijd kan hij de boel niet omzetten.
Aanvoerdersband compleet verkeerd aan gepakt.
Wisselbeleid is het hele seizoen al niet te volgen.
Ziet de wereld beter dan dat hij is; trainer zonder realisme. Vind ons eigenlijk al maanden goed spelen.
Veldspel gaat al maanden achteruit
DMD
 DMD - zondag 11 januari 2026 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2026 - 14:31 schreef Leuv het volgende:

[..]

Welke 6tal elftallen zijn dat?

Nog makkelijker; welke spelers van de clubs in de ED zou Feyenoord moeten halen die een versterking zouden zijn met wat er nu rondloopt en gehaald is?

En andersom; als Feyenoord de basiself ter verhuur zou aanbieden aan alle ED clubs, hoeveel clubs zouden deze spelers als een versterking zien?

GAE waar van verloren werd heeft een speler gehuurd van ons die na AZ bijna geen minuten meer heeft gemaakt. Fortuna Sittard huurt een speler van ons die naar mijn idee al een jaar of 2 geen officiele minuut in het Feyenoord shirt heeft gemaakt.

Dit is het niveauverschil tussen de selectie van Feyenoord en 95% van de ED waar we het over hebben.

Je doet net alsof er voor 45miljoen aan klonen van Gabor Babovic zijn gehaald.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 januari 2026 door DMD --
piet de paler
 piet de paler - zondag 11 januari 2026 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2026 - 14:36 schreef MMM het volgende:

[..]

Kun jij niet eens stoppen om steeds stoere dingen te roepen.
Dat heet respect.
Ik weet het gaat niet goed, maar met negativiteit kom je nergens..
Ja het is fout gegaan in de aankoop, en trainer.
Maar dat weten we nu wel.
Het is wachten op een reactie van de rvc en niet van onrust bv op de tribunes.
En als je jezelf fan noemt, mag je natuurlijk kritisch zijn, maar sommige commentaren gasn mij te ver.
Leuv
 Leuv - zondag 11 januari 2026 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2026 - 14:43 schreef DMD het volgende:

[..]

Welke 6tal elftallen zijn dat?

Nog makkelijker; welke spelers van de clubs in de ED zou Feyenoord moeten halen die een versterking zouden zijn met wat er nu rondloopt en gehaald is?

En andersom; als Feyenoord de basiself ter verhuur zou aanbieden aan alle ED clubs, hoeveel clubs zouden deze spelers als een versterking zien?

GAE waar van verloren werd heeft een speler gehuurd van ons die na AZ bijna geen minuten meer heeft gemaakt. Fortuna Sittard huurt een speler van ons die naar mijn idee al een jaar of 2 geen officiele minuut in het Feyenoord shirt heeft gemaakt.

Dit is het niveauverschil tussen de selectie van Feyenoord en 95% van de ED waar we het over hebben.
Ik vind Rots de beste rechtsbuiten in de eredivisie. Ik weet het is niet spectaculair want het merendeel hier ziet liever YouTube circusartiesten.

Ik vind het idioot dat we Zechiel hebben verhuurd.

Jouw reactie bovendien geeft aan dat je het niet snapt. Het gaat niet om de beste spelers maar het gaan om balans in de selectie en het rendement. Als jij vindt dat die bij ons goed is dan zijn we snel uitgepraat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 januari 2026 door Leuv --
piet de paler
 piet de paler - zondag 11 januari 2026 - 14:52   quote  deeplink  
Alleen JIJ snapt het
Gelukkig maat...
DMD
 DMD - zondag 11 januari 2026 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 januari 2026 - 14:49 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik vind Rots de beste rechtsbuiten in de eredivisie. Ik weet het is niet spectaculair want het merendeel hier ziet liever YouTube circusartiesten.

Ik vind het idioot dat we Zechiel hebben verhuurd.

Jouw reactie bovendien geeft aan dat je het niet snapt. Het gaat niet om de beste spelers maar het gaan om balans in de selectie en het rendement. Als jij vindt dat die bij ons goed is dan zijn we snel uitgepraat.
Dat zijn 2 spelers waardoor opeens de balans terug is in de selectie en v.Persie wel een goede trainer wordt? Je hebt het zelf erover dat ik er niks van snap want het gaat niet om de beste spelers, maar je noemt zelf een speler die je de beste vind en dat maakt opeens "balans"?

Balans is leuk, dan zijn er 6 elftallen met een betere balans, maar op iedere plek een mindere speler dan bij ons.

Je gooit balans in de discussie en nergens definieer je wat voor balans, waar deze zoek is en hoe deze verschilt ten opzichte van de zogenaamde 6-tal "beter in balans" elftallen die er zijn.

Maar ik ga dat wel voor je doen; Er is in de zomer voor zoveel geinvesteerd dat Feyenoord op iedere plek minstens een dubbele bezetting had. Zijn dat allemaal de perfecte spelers? Nee, maar Feyenoord heeft dan ook niet het vermogen van een PL club. Ook in de PL betaald liverpool 150+ miljoen voor een Wirtz. Dan hoop je dat je een directe versterking haalt, maar die zekerheid heb je nooit.

Aan de trainer is het om deze spelers toch te laten renderen tot op een zekere hoogte en de "balans" in het elftal te vinden en het elftal te ontwikkelen.

Hoeveel clubs in de ED kunnen zeggen dat ze een selectie hebben met een dubbele bezetting van de kwaliteit van Feyenoord? = Wat mij betreft de definitie van "balans".

Telstar kan een elftal in "balans" zijn, maar hebben op iedere positie een speler die minder is dan Feyenoord. Aan wie is het om de balans in een elftal te vinden? Ik neem aan de trainer, waar heb je anders een trainer voor?

Kan v.persie alleen presteren wanneer iedere speler 100% in het pulletje valt en zonder ingrijpen op 100% van de kunnen presteert? Iedere trainer zou wel een selectie vol zulke spelers willen. De clubs ook, want dan is het vak van een trainer overbodig.

Van mij part zijn we inderdaad uitgepraat want veel kaas van de functie van een trainer en een TD heb je echt niet gegeten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 januari 2026 door DMD --
Alexmem
 Alexmem - zondag 11 januari 2026 - 17:35   quote  deeplink  
+1908
ras
 ras - zondag 11 januari 2026 - 21:23   quote  deeplink  
Feit is dat er geen wedstrijden worden gewonnen. Dit kost Feyenoord dure punten ook nu na de winterstop. Dit kan toch niet zo blijven doorgaan.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 12 januari 2026 - 10:49   quote  deeplink  
Het was niet goed, er was geen essentiële tactiekwijziging zichtbaar. En weer dat verval in de 2e helft...
Is wat mij betreft nu meer, als je komende weken wint is mooi, maar als het spel zo blijft dan kan dat niet verder meer. Zeker niet als je weer beschikt over (bijna) je gehele basis.
Bowie
 Bowie - maandag 12 januari 2026 - 11:02   quote  deeplink  
In al die jaren supporter zijn is het nog nooit gebeurd dat ik de aftrap niet via radio of tv volgde, ook als ik eens in het buitenland zat.
Maar gisteren half 1, na een lekkere wandeling, bemerkte ik pas dat de wedstrijd al om 1215 was begonnen.

Symbool waarschijnlijk, want de beelden die vanaf dan zag heb ik dit seizoen al tig keer gezien.
Je begint vrij dominant aan een wedstrijd en meestal is de ruststand nog wel ok. Maar dan begint de ellende.
Bij een voorsprong al vanaf 46e minuut gaan vertragen bij alles. Levert dan een minuut of 10/15 op waarin je gerust wat anders kan doen, gebeurt in de wedstrijd helemaal niks.

In die 10/15 minuten is de tegenstander dan inmiddels wel overtuigd geraakt dat we te pakken zijn en dan begint de fase waarvan de cijfers zeggen dat de helft van de tegendoelpunten in de laatst 20 minuten van de wedstrijd vallen.

Deze fase kenmerkt zich door volledig teruggetrokken vanaf eigen 16 eigenlijk alleen maar de ballen naar voren rammen. Met voorhoedespelers die geen bal vasthouden, middenveld dat met kont tegen verdediging aanhangt levert dit constante druk op waarbij je gewoon weet dat er tegendoelpunt aan zal komen.

Dit keer gemaakt in de 83 minuut, door een huurling van 020.

Ook een symbool.

Maar gisteren was weer alles wat ons overkomt sinds november. Weer een mager elftal door alle blessureleed. Weer een staf die te laat wisselt en verkeerd gewisseld. Want ik gilde gisteren al na een half uur dat Ueda echt alles verloor en dus gewisseld moest worden als je een volwaardige spits achter de hand hebt.
En dan niet halverwege 2e helft weer met Larin komen, waarvan nu duidelijk is dat deze man het ook niet heeft, zeker als invaller, maar met Kraaijveld.

En als je als club accepteert dat een omhoog gevallen speler als Timber je zo gijzelt over transfer en zo nadrukkelijk verzaakt op het veld (zie de foto van MMM op zijn topic) dan moet hij er toch uit???
Dan speel je desnoods met een 16 jarig jeugdspeler, zo roep je als club karma over je af.

Want 6 voor zijn er tov de lampies 13 achter geworden en 020 is van 11 achter naar 3 achter gegaan.

Dit gaat dus helemaal fout, voorzover het al niet weken helemaal fout is, en raak je dus ook plek 2 kwijt.

En bij dit alles wentelt onze top zich om elkaar heen en weet dat als er 1 gaat sneuvelen ze allemaal zullen sneuvelen.

Een zieke vicieuze cirkel.
Leuv
 Leuv - maandag 12 januari 2026 - 14:31   quote  deeplink  
Volledig eens met bovenstaand. Hoe we met Timber omgaan is mij ook een doorn in het oog, helemaal omdat hij structureel verzaakt.

We hebben verder volledig verkeerd doorgeselecteerd en ingekocht en kunnen aanvallend geen vuist maken. Dit heeft met onze buitenspelers te maken maar helemaal met onze spits.
Die is gewoon niet goed genoeg voor het spel dat wij spelen.
We kunnen alles op het conto van van Parsie gooien maar dat weiger ik omdat hij gewoon geen selectie heeft waar ook maar enige eer mee te halen valt.
piet de paler
 piet de paler - maandag 12 januari 2026 - 19:12   quote  deeplink  
Dus hopelijk verliezen we van Sparta....dan gaat v Persie en Tk weg.
En dan kunnen we zeggen we hebben gelijk hoi hoi hoi........
Ik vindt dit een rare redenatie.......
Ik hoop dat Feyenoord wint van Sparta en 020 verliest van GA.
6 punten voorsprong, en 2e plaats gewoon handhaven.
Ik geloof er in dat als Valente en Hadj er weer in staan , en Moder terug komt dat het beter gaat.
En ja Leuv ik hoop dat TK voorzitter blijft, en dat hij een Goede TD aanstelt.

Ja ik ben raar, maar er is nog steeds bestuurlijke rust ......
Sportief kan het beter.
Maar hopen op onrust vindt ik RAAR .
MMM
 MMM - maandag 12 januari 2026 - 19:36   quote  deeplink  
‘Sportief kan het beter’
piet de paler
 piet de paler - maandag 12 januari 2026 - 19:37   quote  deeplink  
Wat miszeg ik daar aan dan ?
Ik hoop dat we gewoon winnen.
MMM
 MMM - maandag 12 januari 2026 - 19:42   quote  deeplink  
Het is een grote bende en dan probeer jij het te verzachten met dat het beter kan. Het is gewoon schandalig slecht. Benoem dat nou eens gewoon.

3 van de 13 gewonnen. En die 3 waren tegen degradatiekandidaten.

Valente en Moussa zijn er bij sinds de dramatische reeks is ingezet. Ja dat is je beste en één van je betere spelers, maar er klopt teveel niet om dan te hopen dat die twee voor een ommekeer kunnen zorgen.

En tuurlijk is er bestuurlijke rust. Daar zorgen DtK, van Bodegom en Troost wel voor. Alles voor het pluche.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 januari 2026 door MMM --
piet de paler
 piet de paler - maandag 12 januari 2026 - 20:11   quote  deeplink  
En jij zou graag willen dat je gelijk bewezen wordt met verlies.
Zo klinkt het wel.
Gewoon winnen van sparta en GA winnen van 020.
Dat hoop ik

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 januari 2026 door piet de paler --
MMM
 MMM - maandag 12 januari 2026 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2026 - 20:11 schreef piet de paler het volgende:
En jij zou graag willen dat je gelijk bewezen wordt met verlies.
Leuk dat je weer inhoudelijk reageert.

Maargoed. Jij blijft maar zeggen dat ik m’n gelijk wil halen. Waar baseer je dat op? Ik hoef helemaal geen gelijk te hebben.

Echter, als ik naar de resultaten kijk word mijn gelijk al een maand of 3 bewezen.

Zo dan?
piet de paler
 piet de paler - maandag 12 januari 2026 - 20:16   quote  deeplink  
Dus gewoon winnen zondag.
En beseffen dat je geen invloed hebt, en je ploeg blijven steunen.
v Persie gaat niet voortijdig weg ......
DMD
 DMD - maandag 12 januari 2026 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2026 - 20:16 schreef piet de paler het volgende:
Dus gewoon winnen zondag.
En beseffen dat je geen invloed hebt, en je ploeg blijven steunen.
v Persie gaat niet voortijdig weg ......
Iets wat al ruim een maand (5 wedstrijden op rij) niet is gelukt gaat "gewoon" even gebeuren zondag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 januari 2026 door DMD --
piet de paler
 piet de paler - maandag 12 januari 2026 - 20:27   quote  deeplink  
Ja, met Valente en hadj ben je gevaarlijker.
En het zou rust geven
MMM
 MMM - maandag 12 januari 2026 - 20:35   quote  deeplink  
Ja maar jij denkt dat na een overwinning tegen Sparta, dat word al heel moeilijk, alles weer rozengeur en maneschijn is.

Het is een grote bende maar jij wilt dat niet zien
MMM
 MMM - maandag 12 januari 2026 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2026 - 20:27 schreef piet de paler het volgende:
En het zou rust geven
Die doen al maanden mee!!!!! Toen liep het ook niet!!!!!
DMD
 DMD - maandag 12 januari 2026 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2026 - 20:27 schreef piet de paler het volgende:
En het zou rust geven
Wat gaat Hadj Moussa doen dan opeens? Heeft 6 goals en 3 assists.

Heeft net zoveel assists als Sauer, alleen heeft HM drie goals meer gescoord.

Die gaat nu opeens het verschil maken?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 25-26 #18: sc Heerenveen - Feyenoord (zondag 11 januari 2026, 12:15 uur)

0.0094079