BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax haalt met Souffian El Karouani beste linksback van Eredivisie in huis'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - vrijdag 23 januari 2026 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2026 - 20:55 schreef p111 het volgende:

[..]

Nou Jack ik heb nooit gelezen dat Veerman naar PSV wilde hij woonde een half uur van de Arena en ook dat Valente een voorkeur had voor feyenoord nooit gelezen,Resink hadden ze al bij Almere kunnen weg halen toen was hij al een top talent uit Amsterdam.Maar als je nu 7 miljoen bied kunnen ze volgens oud voorzitter van Groningen niet laten lopen.Dus ik geloof als Ajax een speler wil van Groningen of Utrecht zij dat zeker voor elkaar krijgen.
Waarom zou je veerman willen hebben? Heeft al zo vaak laten zien het juist op hoog niveau niet te kunnen en Ajax kan geen 7 miljoen neerleggen voor 1 speler.. vergeet dat nou.
freakie
 freakie - vrijdag 23 januari 2026 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2026 - 22:15 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ja, het is de aloude dynamiek. Je verhuist vol verwaching naar een andere club, competitie en land. En dan blijk je niet te brengen wat verwacht was met als gevolg de reservebank en dan wordt het een eenzaam verhaal.

Gevalletje jammer, maar ik schrik als ik nu lees dat hij voor 5mln weggaat met allerlei constructies die tot 8mln kunnen oplopen plus 20% doorverkoop... Als tzt maar geen ruildeal komt hahahaha.

Gewoon weer even 3 mln afgeschreven binnen 6 maanden, na een jaar achter hem aan gezeten te hebben....
En dit is nou precies waarom een rensink niet gehaald kan worden. Het risico is dat Rensink niet werkt, niet gaat. En je zou zonder echt over na te hebben gedacht, 7/8 miljoen(je hele budget), neerleggen aan 1 speler.

Moeten we ook realiseren dan spelers tekengeld vragen, salaris enzovoort, dus dat 7 miljoen, zo 9 miljoen wordt aan kosten. En dat Ajax ook nog eens op andere posities spelers wil aantrekken. Denk dat je moet denken aan een budget van 4 miljoen + een bonus voor de spelers. En dan zou Ajax nog kunnen rekken met extra dingetjes. Daar gaan Groningen natuurlijk nooit in mee. Ajax is met 4 miljoen transfergeld, al minimaal 6 miljoen kwijt. Aan extra kosten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 23 januari 2026 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2026 - 00:52 schreef freakie het volgende:

[..]

Waarom zou je veerman willen hebben? Heeft al zo vaak laten zien het juist op hoog niveau niet te kunnen en Ajax kan geen 7 miljoen neerleggen voor 1 speler.. vergeet dat nou.
Hij kan een bal goed weg leggen maar te traag in de omschakeling, Koeman wil hem daarom niet oproepen voor het Nederlands Elftal.
Het is absoluit geen Ajax speler, natuurlijk mag een ander dat wel vinden
freakie
 freakie - vrijdag 23 januari 2026 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2026 - 10:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij kan een bal goed weg leggen maar te traag in de omschakeling, Koeman wil hem daarom niet oproepen voor het Nederlands Elftal.
Het is absoluit geen Ajax speler, natuurlijk mag een ander dat wel vinden
Zeker, iedereen mag vinden wat hij/zij wil. Hij heeft in het nederlands elftal gewoon zijn kans verprutst en is bij PSV ook niet de beste. Vooral zware/lastige wedstrijden valt hij eigenlijk altijd door de mand. Is inderdaad geen Ajax speler, prima speler hoor, maar ben er niet rouwig om dat die niet bij Ajax loopt🤣
p111
 p111 - vrijdag 23 januari 2026 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2026 - 00:52 schreef freakie het volgende:

[..]

Mijn god ik ga me nu ernstig zorgen maken over jou,je vind Veerman al niks en Ajax kan geen 7 miljoen betalen.Nou sterkte
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 23 januari 2026 - 11:11   quote  deeplink  
Ajax kan zeker wel meer neer leggen dan 7 miljoen, maar mogen dit niet tijdens de Winterstop.
Ze willen daarom huren tot aan het eind vd competitie en daarna schoon schip maken om spelers aan te kopen, nu willen ze niets overhaast doen.

Ergens mogen ze dit niet van de RVC die bepalen in principe wat ze uit mogen geven.
Het is allemaal veel te omslachtig bij Ajax, ik pleit voor Kortere lijnen.
Kroes en Beuker zijn marionetten, ook Cruyff gaat dit mee krijgen.
freakie
 freakie - vrijdag 23 januari 2026 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2026 - 10:59 schreef p111 het volgende:

[..]

Mijn god ik ga me nu ernstig zorgen maken over jou,je vind Veerman al niks en Ajax kan geen 7 miljoen betalen.Nou sterkte
Heb je veerman zien spelen bij PSV? Hij is niet degene die de kar trekt bij PSV, is zo goed als het team om hem heen is en is vooral in topwedstrijden degene die fouten maakt.

Ajax kan vast geld uitgeven, maar met 7 miljoen ben je er niet en door de situatie van Ajax, gaat dat niet gebeuren. Grappig dat we hier eigenlijk zeggen: Rensink en die linksback halen. Weetje hoeveel dat kost? Ajax kan niet zomaar met geld smijten. Had het ook graag anders gezien hoor. Beide spelers zouden nu echt een meerwaarde zijn bij Ajax. 100%. Maar Ajax kan dat geld niet uitgeven en Huntelaar zegt dat ze dat geld wel hebben. 7 miljoen is denk ik, bijna al het budget dat Ajax eventueel zou hebben (Ongeveer 10 miljoen denk ik). Snap dat het fijn is om tegen mij aan te trappen, ben trouwens niet de enige die zegt dat Veerman niet een Ajax speler is.

Mijn god, jij ook sterkte man. Lezen is lastig.
freakie
 freakie - vrijdag 23 januari 2026 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2026 - 11:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ajax kan zeker wel meer neer leggen dan 7 miljoen, maar mogen dit niet tijdens de Winterstop.
Ze willen daarom huren tot aan het eind vd competitie en daarna schoon schip maken om spelers aan te kopen, nu willen ze niets overhaast doen.

Ergens mogen ze dit niet van de RVC die bepalen in principe wat ze uit mogen geven.
Eens en forumleden die kunnen lezen zoals jij.

Het is compleet belachelijk nu, die oude linksback van PSV die ajax nu bijna binnen zou hebben, het duurt zo lang. Zoveel schijven en dan zie ik het ook nog zo voor me dat de RVC dat gewoon nog even tegenhoud. Zo is dat met alles. Is eigenlijk niet te doen nu meer natuurlijk.

Is trouwens dan wel dat Ajax dit niet “kan” of je het geld nou hebt of niet. Het is in de situatie van Ajax gewoon onverstandig om dat wel toe te laten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 januari 2026 door freakie --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 25 januari 2026 - 15:23   quote  deeplink  
Wie?? Nee niet doen!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 25 januari 2026 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2026 - 15:23 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wie?? Nee niet doen!
Hahaha ik weet waarom..
hjf
 hjf - maandag 26 januari 2026 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2026 - 11:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:

Daarom moeten we van de beurs af. Levert gelijk een kostenbesparing op en kunnen we sneller schakelen, mits het gebeurt door mensen die weten wat ze doen.
hjf
 hjf - maandag 26 januari 2026 - 09:16   quote  deeplink  
Maar volgens mij dwalen wij af. Deze topic gaat over de linksback positie. Wie moet de eerste linksback zijn of worden en wie de tweede.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 26 januari 2026 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2026 - 09:09 schreef hjf het volgende:

[..]

Daarom moeten we van de beurs af. Levert gelijk een kostenbesparing op en kunnen we sneller schakelen, mits het gebeurt door mensen die weten wat ze doen.
Volledig eens!
p111
 p111 - maandag 26 januari 2026 - 14:21   quote  deeplink  
Soeffian betaalbaar en tweede waarschijnlijk Wijndal,die wordt toch niet verkocht.
freakie
 freakie - maandag 26 januari 2026 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2026 - 09:09 schreef hjf het volgende:

[..]

Helemaal eens dat ze van de beurs af zouden moeten. Is al jaren een onderwerp vam gesprek
freakie
 freakie - maandag 26 januari 2026 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2026 - 14:21 schreef p111 het volgende:
Soeffian betaalbaar en tweede waarschijnlijk Wijndal,die wordt toch niet verkocht.
Hij zou betaalbaar moeten zijn. Vraag is of dit echt zo is. Utrecht wil hem niet verkopen. Even voor het gemak dat Utrecht 3/4 miljoen vraagt. Karouani vraagt ook best wel wat neem ik aan. Hij weet wat voor een positie hij heeft in de zomer.

Tekengeld enzo zal niet weinig zijn. Dus voor iemand met een half jaar salaris is dat enorm.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax haalt met Souffian El Karouani beste linksback van Eredivisie in huis'

0.0068600