BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - AJAX 14 - 01 - 2026 / 21.00u / Beker

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 13 januari 2026 - 20:06   quote  deeplink  
Ajax is aan zet: dit zijn alle zeges van AZ op de Amsterdammers in de KNVB Beker
dinsdag, 13 januari 2026 (16:54) - VoetbalNieuws.nl

AZ en Ajax spelen op 14 januari in de achtste finales van de KNVB Beker tegen elkaar. AZ heeft in dit bekertoernooi meerdere keren verrassend of overtuigend van Ajax gewonnen, een geschiedenis die de wedstrijd extra lading geeft.

De overwinningen van AZ op Ajax in de beker: in 1978 won AZ '67 de finale met 1-0; in 2012 draaide AZ in de Johan Cruijff Arena een 2-0 achterstand om naar een 2-3 zege (met onder anderen Maarten Martens als doelpuntenmaker); in 2013 werd Ajax in Amsterdam met 0-3 uitgeschakeld dankzij twee treffers van Jozy Altidore en een van Adam Maher; en in 2025 boekte AZ in Alkmaar een 2-0 zege door Wouter Goes en Mexx Meerdink.

Van de negen onderlinge bekerduels ging AZ vier keer als winnaar van het veld (drie daarvan uit), Ajax won driemaal en twee ontmoetingen eindigden gelijk.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 13 januari 2026 - 20:09   quote  deeplink  
Beide clubs zien de beker als de snelste — mogelijk enige — kans op een prijs dit seizoen. AZ heeft de laatste jaren vaker goed gepresteerd tegen Ajax en geldt als favoriet, maar verkeert momenteel niet in topvorm. Ajax draait de laatste weken beter en heeft daarmee terrein gewonnen in de competitie.

Vermoedelijke opstelling Ajax: Jaros; Gaaei, Itakura, Baas, Rosa; Regeer, Klaassen, Steur; Gloukh; Dolberg, Godts.
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 13 januari 2026 - 21:46   quote  deeplink  
Wedstrijden tegen AZ sla ik de laatste tijd over, Jack. Haha..Dat loopt nooit goed af voor ons de laatste jaren. Nu is het gelukkig maar voor de beker. Ik erger mij altijd aan die gasten en dan vooral aan types als Goes en Clasie.
Laatste x in de Arena werden we weggespeeld door Kees Smit die in zijn eentje het middenveld beheerste. Ook morgen weinig vertrouwen in een goede afloop.
3-1 vrees ik.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 13 januari 2026 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2026 - 21:46 schreef bertus bikkel het volgende:
Wedstrijden tegen AZ sla ik de laatste tijd over, Jack. Haha..Dat loopt nooit goed af voor ons de laatste jaren. Nu is het gelukkig maar voor de beker. Ik erger mij altijd aan die gasten en dan vooral aan types als Goes en Clasie.
Laatste x in de Arena werden we weggespeeld door Kees Smit die in zijn eentje het middenveld beheerste. Ook morgen weinig vertrouwen in een goede afloop.
3-1 vrees ik.
Toch draait AZ niet lekker Bikkel, alhoewel tegen Ajax altijd.
Het zijn wedstrijden op zich.
Tegen AZ de kaatste keer met Taylor, mokio zonder Klaassen nu waarschijnlijk wel met Klaassen, Mokio en Steur.
Toen met Weghorst nu met Dolberg.

Ze moeten het middenveld van AZ in bedwang houden, er op klappen, tja er op of er onder
freakie
 freakie - woensdag 14 januari 2026 - 09:56   quote  deeplink  
Ik verwacht een 0-6. Fitz Jim 6 keer, daarna voor 10 miljoen verkopen. Uitzwaaien.
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - woensdag 14 januari 2026 - 13:46   quote  deeplink  
Ik kijk normaal ook nooit en wedstrijd van AZ. Ikheb een pokkehekel aan die debiele acties van Goes. En veel andere AZ-ers zijn altijd alleen maar bezig met duwtjes, etc om tegenstanders uit de wedstrijd te halen...
Hopelijk een scheids die daar eens een keer wel direct en herhalend op reageert, met kaarten en niet met stom gebabbel en slap waarschuwen...
jodocus
 jodocus - woensdag 14 januari 2026 - 15:27   quote  deeplink  
Nou met dezelfde elf beginnen als tegen telstar , en geen gekke wissel dan zie ik t wel zitten , maar zonder bijvoorbeeld een Regeer gaat het m niet worden ben ik bang
bertus bikkel
 bertus bikkel - woensdag 14 januari 2026 - 20:13   quote  deeplink  
Opstelling zonder Baas, dat wordt m niet.
Met Sutalo in de basis is er weinig gewonnen dit seizoen.
bertus bikkel
 bertus bikkel - woensdag 14 januari 2026 - 20:35   quote  deeplink  
En dan ook nog Ajax hater en thuisfluiter Bas Naaihuis dus kan Goes weer alles doen wat hij wil....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 14 januari 2026 - 20:58   quote  deeplink  
Ik hoop dat Sutalo de vorm van vorig seizoen aantikt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 14 januari 2026 - 21:03   quote  deeplink  
Ongelooflijk wat geven ze veel ruimte weg
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 14 januari 2026 - 21:06   quote  deeplink  
Naaihuis geeft al direct onterecht geel aan Godts, wat een ontzettende kutscheids is het toch

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2026 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 14 januari 2026 - 21:35   quote  deeplink  
Sutalo hoe zwak!!!!
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - woensdag 14 januari 2026 - 21:36   quote  deeplink  
ajax speelt niet goed, maar de aller slechtste vanavond is wederom Nijhuis
- Godt wordt weggeduwd en Nijhuis laat doorspelen./..hup 1-0
- Chavez schoptbikkelhadr Dolberg van achter neer en niet eens geel! Dat durft die ANTI-AJAXIED NIJHUIS NIET>>>>
freakie
 freakie - woensdag 14 januari 2026 - 21:39   quote  deeplink  
Je kan dit niet op Baas zetten. Maar je mist baas ook weer hoor. Waarom staat bouwman er niet in?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 14 januari 2026 - 21:43   quote  deeplink  
Ze geven veel te veel ruimte weg, Bouwman voor Sutalo
remco k
 remco k - woensdag 14 januari 2026 - 21:45   quote  deeplink  
Ajax onthutsend slecht.

Ze moeten zelf het spel maken en dat kunnen ze niet. Enige met een beetje bedrijvigheid zijn steur en Gloukh. Beiden ook gewoon slecht overigens maar ze proberen iets.

Wedstrijd is van beide kanten Fc bal op het dak. Onthutsend om naar te kijken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 14 januari 2026 - 21:47   quote  deeplink  
Ajax wordt overklast, verdedigend onthutsend zwak, aanvallend machteloos
AkaS
 AkaS - woensdag 14 januari 2026 - 21:50   quote  deeplink  
Nijhuis weer lekker bepalend.
Wat hebben we toch een kutkeeper...

Godts en Oscar..... leuke spelers als ze een oceaan aan ruimte krijgen anders uitblinken in balverlies!

Tsja
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 14 januari 2026 - 21:50   quote  deeplink  
Wat ik vorige week al liet weten, de meesten hebben totaal geen schotkracht, slappe balletjes op de goal..

We hebben geen kerels op het veld staan maar softies
bertus bikkel
 bertus bikkel - woensdag 14 januari 2026 - 21:59   quote  deeplink  
Daarom kijk ik nooit naar deze potjes. Als je dan ook nog Naaihuis hebt ,wordt het nog erger....
Sutalo kan echt niet meer maar dat is al langer bekend. Waarom geen Bouwman?
Snap die trainer ook niet hoor.
Hopelijk is Baas snel terug anders wordt het dit weekend ook weer puntverlies.
freakie
 freakie - woensdag 14 januari 2026 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2026 - 21:50 schreef AkaS het volgende:
Nijhuis weer lekker bepalend.
Wat hebben we toch een kutkeeper...

Godts en Oscar..... leuke spelers als ze een oceaan aan ruimte krijgen anders uitblinken in balverlies!

Tsja
Vergeet even Wijndal en Sutalo, die overduidelijk echt dramatisch waren.
freakie
 freakie - woensdag 14 januari 2026 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2026 - 21:45 schreef remco k het volgende:
Ajax onthutsend slecht.

Ze moeten zelf het spel maken en dat kunnen ze niet. Enige met een beetje bedrijvigheid zijn steur en Gloukh. Beiden ook gewoon slecht overigens maar ze proberen iets.

Wedstrijd is van beide kanten Fc bal op het dak. Onthutsend om naar te kijken.
Precies, zijn de enige die wat proberen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 14 januari 2026 - 22:06   quote  deeplink  
Wat een afgang, tering zeg
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 14 januari 2026 - 22:11   quote  deeplink  
Als je weet dat Nijhuis fluit sta je bij voorbaat al 2-0 achter! Hoerenzoon!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 14 januari 2026 - 22:30   quote  deeplink  
Wat is er met Jaros aan de hand, die is vanavond ontzettend slecht
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 14 januari 2026 - 22:35   quote  deeplink  
En Wijndal nooit meer opstellen, die wordt uitgelachen zo zwak
AkaS
 AkaS - woensdag 14 januari 2026 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2026 - 22:11 schreef Ajax Warrior het volgende:
Als je weet dat Nijhuis fluit sta je bij voorbaat al 2-0 achter! Hoerenzoon!
;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 14 januari 2026 - 22:44   quote  deeplink  
Kom op Nigeria, kom op!
freakie
 freakie - woensdag 14 januari 2026 - 22:48   quote  deeplink  
Nou Oscar ook geweldig. Man. Ga je daar lopen pingelen. Wat een mongool ben je dan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 14 januari 2026 - 22:52   quote  deeplink  
Iedereen die je kan verkopen direct van de hand doen
freakie
 freakie - woensdag 14 januari 2026 - 22:54   quote  deeplink  
En eerlijk, je mist vooral verdedigend gewoon heel veel kwaliteit. Wijndal, de zwakste van alles. Rosa heeft niks gedaan. Sutalo belachelijk. Jaros drama vandaag.

Dat is dan echt veel te veel matige spelers. Baas mis je dan ook omdat hij iets breekt. Hij had vandaag echt niet het complete verschil gemaakt. Maar hij maakt tegenstanders wel 2 keer denken en door zijn passes hangen tegenstanders wat meer terug.
freakie
 freakie - woensdag 14 januari 2026 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2026 - 22:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Iedereen die je kan verkopen direct van de hand doen
Precies. Moet echt wat verdedigend gezien. Verschrikkelijk.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 14 januari 2026 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2026 - 22:54 schreef freakie het volgende:
En eerlijk, je mist vooral verdedigend gewoon heel veel kwaliteit. Wijndal, de zwakste van alles. Rosa heeft niks gedaan. Sutalo belachelijk. Jaros drama vandaag.

Dat is dan echt veel te veel matige spelers. Baas mis je dan ook omdat hij iets breekt. Hij had vandaag echt niet het complete verschil gemaakt. Maar hij maakt tegenstanders wel 2 keer denken en door zijn passes hangen tegenstanders wat meer terug.
Nou precies dat!
bertus bikkel
 bertus bikkel - woensdag 14 januari 2026 - 23:08   quote  deeplink  
Wat n afgang!
Ongekend....
Beschamend dit
Gelukkig niks gezien.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 14 januari 2026 - 23:16   quote  deeplink  
Geen enkel excuus, we werden van het kastje naar de muur gestuurd, een totale afgang
p111
 p111 - woensdag 14 januari 2026 - 23:19   quote  deeplink  
Sutalo,ongelofelijk dat je die nog opstelt en Janos vinden jullie verrassend nou ik niet die is al vele weken waardeloos,ik vraag mij af wie de keeperstrainer is ,die keeper kan er echt niks meer van vergeleken toen hij er net was.Het lijkt wel of hij geen handjes meer heeft,kan geen bal meer klemvast krijgen.Grimm waarom heb je Bouman niet opgesteld inplaats van die Sutelo,kleedkamer 2 aub met Wijndal Gaaey/Mora vd Boomen enz enz
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 14 januari 2026 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2026 - 23:19 schreef p111 het volgende:
Sutalo,ongelofelijk dat je die nog opstelt en Janos vinden jullie verrassend nou ik niet die is al vele weken waardeloos,ik vraag mij af wie de keeperstrainer is ,die keeper kan er echt niks meer van vergeleken toen hij er net was.Het lijkt wel of hij geen handjes meer heeft,kan geen bal meer klemvast krijgen.Grimm waarom heb je Bouman niet opgesteld inplaats van die Sutelo,kleedkamer 2 aub met Wijndal Gaaey/Mora vd Boomen enz enz
Wie zegt hier verrassend dan? Hij is idd de laatste wedstrijden niet best maar vanavond spant hij de kroon, bizar slecht
Maar goed achteraf is het altijd waarom en heeft de trainer het weer gedaan.
De verdediging stond niet goed, we gaven veel te veel ruimte weg.
En je mag gerust zeggen dat AZ gewoon een klasse beter was, veel meer een team, flot lopende combinaties in petto hadden.

Heel het elftal was flut vanavond niemand uitgezonderd
AkaS
 AkaS - donderdag 15 januari 2026 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2026 - 23:19 schreef p111 het volgende:
Snapte überhaupt niet waarom Bouwman niet meer speelde???

Ik snap niet waarom Grim dit heeft laten gebeuren. Jaros, Godts en Oscar pffffff en dan Sutalo!!!

Is de fout van Grim die heeft niet adequaat ingegrepen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 januari 2026 door AkaS --
AkaS
 AkaS - donderdag 15 januari 2026 - 07:28   quote  deeplink  
En dan die vieze pleuris Oscar die in de omschakeling expres te zacht zijn medespelers aanspeelt zodat hij daarna de bal weer kan opeisen als hij überhaupt een medespeler aanspeelt. Die mag van mij eens een wedstrijden banken en verteld krijgen dat het een teamsport is en hij bovendien niet zo goed is als hij van zichzelf denkt dat hij is !!!
freakie
 freakie - donderdag 15 januari 2026 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2026 - 07:28 schreef AkaS het volgende:
En dan die vieze pleuris Oscar die in de omschakeling expres te zacht zijn medespelers aanspeelt zodat hij daarna de bal weer kan opeisen als hij überhaupt een medespeler aanspeelt. Die mag van mij eens een wedstrijden banken en verteld krijgen dat het een teamsport is en hij bovendien niet zo goed is als hij van zichzelf denkt dat hij is !!!
Denk dat dit Ajax blij mag zijn met een oscar die iets probeert te creeeren. Tegen AZ was het slecht. Maar dat jij je liefjes Wijndal, Gaaei, Sutalo enzo niet noemt is echt ongelofelijk. Iedereen was slecht. Maar deze 3 hebben het echt verpest.
jodocus
 jodocus - donderdag 15 januari 2026 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2026 - 20:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik hoop dat Sutalo de vorm van vorig seizoen aantikt
doe m maar snel weg pff
jodocus
 jodocus - donderdag 15 januari 2026 - 09:29   quote  deeplink  
Az en Nijhuis gefeliciteerd , wat een hopeloos spel
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 15 januari 2026 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2026 - 07:23 schreef AkaS het volgende:

[..]

Snapte überhaupt niet waarom Bouwman niet meer speelde???

Ik snap niet waarom Grim dit heeft laten gebeuren. Jaros, Godts en Oscar pffffff en dan Sutalo!!!

Is de fout van Grim die heeft niet adequaat ingegrepen.
Nee joh Jaros blunderde verschrikkelijk bij de eerste twee doelpunten, Sutalo ook bij twee doelpunten.
Het grootste gemis in de verdediging was Baas, het koppel Baas Ikatura speelde de meeste wedstrijden samen, Bouwman had gekunnen maar die had een aantal doelpunten ook niet kunnen voorkomen

AZ veel meer een ingespeeld team, wie je ook in het elftal had gezet deze wedstrijd hadden we nooit gewonnen.

Wat we missen is een goede 6 en twee verschrikkelijk goede backs, maar ook een goede spits, kijk naar AZ de laatste jaren altijd goede spitsen gehad.

El Hamdaoui, Jozi Altidore, Douvikas, Pavlides, Meerdink, Parrott, ik had minimaal 1 van deze spitsen graag bij Ajax gezien
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 15 januari 2026 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2026 - 09:27 schreef jodocus het volgende:

[..]

doe m maar snel weg pff
Het liefst vandaag nog, hij had zijn kans moeten pakken.

Ik geloof niet dat hij en Wijndal nog worden opgsteld, en de transfertijd is nog niet voor bij, waarom niet direct een goede keeper halen, waarom wachten tot na dit seizoen ?
AkaS
 AkaS - donderdag 15 januari 2026 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2026 - 11:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee joh Jaros blunderde verschrikkelijk bij de eerste twee doelpunten, Sutalo ook bij twee doelpunten.
Het grootste gemis in de verdediging was Baas, het koppel Baas Ikatura speelde de meeste wedstrijden samen, Bouwman had gekunnen maar die had een aantal doelpunten ook niet kunnen voorkomen

AZ veel meer een ingespeeld team, wie je ook in het elftal had gezet deze wedstrijd hadden we nooit gewonnen.

Wat we missen is een goede 6 en twee verschrikkelijk goede backs, maar ook een goede spits, kijk naar AZ de laatste jaren altijd goede spitsen gehad.

El Hamdaoui, Jozi Altidore, Douvikas, Pavlides, Meerdink, Parrott, ik had minimaal 1 van deze spitsen graag bij Ajax gezien
Zeker waar, maar Grim had mijns inziens moeten ingrijpen. Godts speelt wel vaker deze wedstrijden en dan komt er helemaal niets uit en is hij een doodlopende factor net als Oscar en dan win je geen wedstrijd!

Jaros had je ook gewoon moeten wisselen, los van het grabbelen, weet je hoe vaak hij spelharvattingen verkloot en de bal gewoon naar tegenstanders trapt of uitschiet... pfff

Nee, als trainer moet je ook dan ingrijpen en zo de lat hoger gaan leggen!
AkaS
 AkaS - donderdag 15 januari 2026 - 11:57   quote  deeplink  
Overigens spreekt er niemand schande van het feit dat AZ ook gewoon de bus parkeert als er geen balbezit is en dat werkt prima dus waarom zou Ajax dat eigenlijk niet mogen, zeg ik even naar aanleiding van eerdere kritieken op televisie.

Of je trekt een knip open en koopt goede spelers waarmee je ouderwets Ajaxvoetbal kan spelen of je past je aan en gaat op de omschakeling zitten.

Maar ik mag als supporter toch wel altijd 100% inzet verwachten???

Zeker als je prestaties zijn zoals ze zijn.

We verliezen telkens op inzet, zelfs tegen 10 man !!!
freakie
 freakie - donderdag 15 januari 2026 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2026 - 11:51 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zeker waar, maar Grim had mijns inziens moeten ingrijpen. Godts speelt wel vaker deze wedstrijden en dan komt er helemaal niets uit en is hij een doodlopende factor net als Oscar en dan win je geen wedstrijd!

Jaros had je ook gewoon moeten wisselen, los van het grabbelen, weet je hoe vaak hij spelharvattingen verkloot en de bal gewoon naar tegenstanders trapt of uitschiet... pfff

Dit is dan weer zo’n complete dooddoener. Het “Oscar en Godts verliezen de bal” alsof je godts en Oscar er dan uit moet halen. Dat zijn de enige spelers met iets van creativiteit. Had ook deze uitslag niet voorkomen. Dat had de achterhoede wel, alleen die is al jaren slecht. Sutalo drama, Wijndal al het hele seizoen drama, Gaaei is prut maar Rosa ook. Dan heb je hopelijk gauw dat Tomiyasu iets kan spelen. Die heeft sowieso meer inzicht dan deze pepernoten.

En we vergeten dan ook snel dat je dan Baas gewoon enorm mist. Maar dat kan je dan weer niet zeggen. Krijg je niet uit je strot want ja je hebt gezegd dat Wijndal, Sutalo enzo goed zijn, dus zijn ze dan. Drama. Elke week weer. Ben nooit nijdig maar zo’n sutalo heeft er gewoon geen zin meer in. Wijndal laat ALLES lopen en gaat dan ook nog rood pakken. Wat een mongool ben je dan als je zo laat in de wedstrijd zo’n overtreding maakt. Nou ja.
freakie
 freakie - donderdag 15 januari 2026 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2026 - 11:57 schreef AkaS het volgende:
Overigens spreekt er niemand schande van het feit dat AZ ook gewoon de bus parkeert als er geen balbezit is en dat werkt prima dus waarom zou Ajax dat eigenlijk niet mogen, zeg ik even naar aanleiding van eerdere kritieken op televisie.

Of je trekt een knip open en koopt goede spelers waarmee je ouderwets Ajaxvoetbal kan spelen of je past je aan en gaat op de omschakeling zitten.

Maar ik mag als supporter toch wel altijd 100% inzet verwachten???

Zeker als je prestaties zijn zoals ze zijn.

We verliezen telkens op inzet, zelfs tegen 10 man !!!
De knip open trekken is gewoon niet mogelijk.. is jammer maar gaat niet, gaat echt huren worden met opties tot kopen. Als dat lukt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 15 januari 2026 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2026 - 11:51 schreef AkaS het volgende:

[..]

Nee hij had andere spelers mee het moeras in getrokken, overigens heeft hij Godts toch gewisseld na 1 helft, en moet je Jaros wisselen voor opa die ook wedstrijden heeft gehad waarbij hij gewisseld had moeten worden?

Met de rust is het al 3-0, denk je dan dat er in deze selectie kerels met ervaring rond lopen die de zaak nog kunnen recht trekken, nee dus.
Wel een paar jongeren die je niet had aan moeten doen.

Voor de komende wedstrijden moet Grim zijn elftal zeker wel wijzigen op een paar posities, zet van den Boomen maar op 6 die heeft een goede pass in huis en wil niet graag getransfereerd worden.
Bouwman op rechtsback Itakura naast Baas centraal want dat liep niet verkeerd, en geef asjeblieft Heerkens de kans

..................................Heerkens................................

.....Bouwman.............Itakura................Baas.............Rosa.....

................Klaassen of Regeer..........vanden Boomen.................

..................................Steur..................................

......Oscar.................Dolberg of Konadu....................Godts....

Oscar moet voor in blijven, niet laten pielen achterin.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - AJAX 14 - 01 - 2026 / 21.00u / Beker

0.0081238