BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - AJAX 14 - 01 - 2026 / 21.00u / Beker

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - donderdag 15 januari 2026 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2026 - 13:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee hij had andere spelers mee het moeras in getrokken, overigens heeft hij Godts toch gewisseld na 1 helft, en moet je Jaros wisselen voor opa die ook wedstrijden heeft gehad waarbij hij gewisseld had moeten worden?

Met de rust is het al 3-0, denk je dan dat er in deze selectie kerels met ervaring rond lopen die de zaak nog kunnen recht trekken, nee dus.
Wel een paar jongeren die je niet had aan moeten doen.

Voor de komende wedstrijden moet Grim zijn elftal zeker wel wijzigen op een paar posities, zet van den Boomen maar op 6 die heeft een goede pass in huis en wil niet graag getransfereerd worden.
Bouwman op rechtsback Itakura naast Baas centraal want dat liep niet verkeerd, en geef asjeblieft Heerkens de kans

..................................Heerkens................................

.....Bouwman.............Itakura................Baas.............Rosa.....

................Klaassen of Regeer..........vanden Boomen.................

..................................Steur..................................

......Oscar.................Dolberg of Konadu....................Godts....

Oscar moet voor in blijven, niet laten pielen achterin.
Dit is een veel beter idee. Van den Boomen vind ik lastig. Maar ja als je niks kan halen is Rosa beter dan Wijndal, slechter dan Gaaei kan niet. Dus Bouwman moet dat prima kunnen. Baas en Itakura lijkt mij ook het sterkste koppel.
AkaS
 AkaS - vrijdag 16 januari 2026 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2026 - 13:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee hij had andere spelers mee het moeras in getrokken, overigens heeft hij Godts toch gewisseld na 1 helft, en moet je Jaros wisselen voor opa die ook wedstrijden heeft gehad waarbij hij gewisseld had moeten worden?

Met de rust is het al 3-0, denk je dan dat er in deze selectie kerels met ervaring rond lopen die de zaak nog kunnen recht trekken, nee dus.
Wel een paar jongeren die je niet had aan moeten doen.

Voor de komende wedstrijden moet Grim zijn elftal zeker wel wijzigen op een paar posities, zet van den Boomen maar op 6 die heeft een goede pass in huis en wil niet graag getransfereerd worden.
Bouwman op rechtsback Itakura naast Baas centraal want dat liep niet verkeerd, en geef asjeblieft Heerkens de kans

..................................Heerkens................................

.....Bouwman.............Itakura................Baas.............Rosa.....

................Klaassen of Regeer..........vanden Boomen.................

..................................Steur..................................

......Oscar.................Dolberg of Konadu....................Godts....

Oscar moet voor in blijven, niet laten pielen achterin.
Wisselen is ook het overbrengen van een boodschap en die boodschap moet ondersteuning meegegeven worden. Dus niet alleen als straf maar ook educatief om bijvoorbeeld een Godts te prikkelen een stap omhoog te zetten om stabieler te worden wat ook gewoon een eis zal zijn in een grotere competitie.

Jaros moet vervangen worden, hij grabbelt en zijn hervattingen zijn ook regelmatig dramatisch. Sutalo moet je gewoon verkopen want je hebt Bouwman die niet foutloos is maar wel nu al beter dan hem.

Gaaei kan gewoon prima.

Oscar scoort af en toe maar ik irriteer mij aan zijn vele balverlies en egotripperij, is niet de speler die ons hogerop gaat brengen.

Dolberg is een betere optie dan Konadu. Maar net als iedere spits is Dolberg natuurlijk wel grotendeels afhankelijk van de aanvoer.

Overall moet de zweep erover er moet meer eye off the tiger mentaliteit komen. Thats all for now!!!
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - vrijdag 16 januari 2026 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2026 - 11:57 schreef AkaS het volgende:
Overigens spreekt er niemand schande van het feit dat AZ ook gewoon de bus parkeert als er geen balbezit is en dat werkt prima dus waarom zou Ajax dat eigenlijk niet mogen, zeg ik even naar aanleiding van eerdere kritieken op televisie.

Of je trekt een knip open en koopt goede spelers waarmee je ouderwets Ajaxvoetbal kan spelen of je past je aan en gaat op de omschakeling zitten.

Maar ik mag als supporter toch wel altijd 100% inzet verwachten???

Zeker als je prestaties zijn zoals ze zijn.

We verliezen telkens op inzet, zelfs tegen 10 man !!!
Yep! Inzet van onze ajaxieden is echt al langere tijd fors onder de maat. Ik heb af en toe zelfs het idee dat de spelers wandelvoetbal leuker vinden. De meeste duels wordt sloom verloren en daarbij denk je toch vaak aan een duidelijk verschil tussen de mannelijke tegenstanders en de jongetjes van Ajax 1....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - AJAX 14 - 01 - 2026 / 21.00u / Beker

0.0097911