|
|
MMM
|
|
|
ED 25-26 #19: Feyenoord - Sparta Rotterdam (zondag 18 januari 2026, 16:45 uur)

Datum & tijdstip: Zondag 18 januari 2026, 16:45 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Danny Makkelie
Geschiedenis: Winstpercentage Feyenoord 64,4% Percentage gelijkspel 19,2% Winstpercentage Sparta Rotterdam 16,4%
Laatste 5 ontmoetingen 2024-2025: 3-0 (1-0) 2023-2024: 2-0 (0-0) 2022-2023: 3-0 (2-0) 2021-2022: 4-0 (2-0) 2020-2021: 1-1 (1-0)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 januari 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laat ik eens gek doen 1 - 3 En niet omdat ik dat leuk vind maar er moeten knopen gehakt worden binnen de club. En zo spoedig mogelijk |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Ik denk 4-0 heb je gisteren gekeken? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| 5-0, laat ik de vakantieman maar voor zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Valente speelt, dus Hwang, Timber of Steijn speelt niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Steijn moet spelen.
Timber dus bank |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hmmm, dat moet ik nog zien of dat zal gebeuren. Als ik zou moeten gokken, denk ik dat hij Hwang op de bank zet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Iedereen moet toch hopen op een overwinning .......!!!!!!!!!!!! Anders wil je alleen rottigheid, liefst van de " echte Fans" op S. Bommen vuurwerk, schandalige teksten ja dat willen sommigen...... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Wie hier hoopt er dan dat Feyenoord zondag verliest Piet? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Leon . Renato En velen in mijn omgeving ..........
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 januari 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wel een overwinning, 3-1. Het veldspel 90 minuten lang. Net zo belangrijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Waarom zou het niet kunnen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Natuurlijk kan het. En moet het. We hebben op elke positie een betere speler. Bovendien spelen we thuis en moest Sparta gisteren nog in actie komen, dus die hebben zeker geen ideale voorbereiding. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Leon en Renato waren volgens mij niet serieus Piet... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Misschien niet ? Maar om mij heen en in het cafe hoor je de raarste opmerkingen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat ze hopen dat Feyenoord verliest zodat er schoon schip gemaakt wordt? Of iets in die richting? Dat kan best, zie elders af en toe ook wel wat voorbij komen in die trant. Maar op dit forum heb ik niet gezien, tenzij ik het gemist heb. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Schoonschip nu is chaoe creeren, is niemand mee geholpen. Alleen de relschoppers..........die dan een vrijbrief krijgen voor rottigheid " echte strijders voor Feyenoord"
En sensatie pers , die nu ook al bezig zijn , heerlijk
Rot gevoel hierover
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 januari 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik hoop op het Priske scenario.
Die won in een afschuwelijk wedstrijd met 3-0 van Sparta. Bleek zijn laatste. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 - 20:22 schreef MMM het volgende:Ik hoop op het Priske scenario. Die won in een afschuwelijk wedstrijd met 3-0 van Sparta. Bleek zijn laatste. Ja mooi lekkerrrrrrrrrrrrrrr En wat dan ? Ontslag teKloese. V Persie, Hake..... Medischa staf , In het midden van het seizoen ....ja daar moet je echt op hopen ???????????????????????????????????
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 - 20:24 schreef piet de paler het volgende:[..] Ja mooi lekkerrrrrrrrrrrrrrr En wat dan ? Ontslag teKloese. V Persie, Hake..... Medischa staf , In het midden van het seizoen ....ja daar moet je echt op hopen ??????????????????????????????????? Met deze domme trainer is plek 2 een utopie. Dit is de eerste stap die je moet zetten.
Eind februari moet je een nieuwe TD hebben ja. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| En dan poefffffffffff is alles weer goed |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Een andere trainer wint er meer dan 3 in 13 wedstrijden.
Het is eigenlijk een schande dat hij er nog zit na deze bizarre vernedering voor de club. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 - 20:33 schreef MMM het volgende:Een andere trainer wint er meer dan 3 in 13 wedstrijden. Het is eigenlijk een schande dat hij er nog zit na deze bizarre vernedering voor de club. Ja gelukkig lost het alles op en gaan de spelers beter spelen. En ontdekken dan dat de bal naar de zelfde kleur gespeelt moet worden, en de bal tussen de paaltjes. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 - 20:53 schreef piet de paler het volgende:[..] Ja gelukkig lost het alles op en gaan de spelers beter spelen. En ontdekken dan dat de bal naar de zelfde kleur gespeelt moet worden, en de bal tussen de paaltjes. Maandag verhuisdozen over het hek gooien. Ga je mee Piet? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ahaaaaa dat verklaart jouw gedrag in ieder geval.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 - 20:24 schreef piet de paler het volgende:[..] Ja mooi lekkerrrrrrrrrrrrrrr En wat dan ? Ontslag teKloese. V Persie, Hake..... Medischa staf , In het midden van het seizoen ....ja daar moet je echt op hopen ??????????????????????????????????? Nogmaals Piet. Dat jij de antwoorden niet hebt, betekent niet dat t niet moet gebeuren |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 - 20:53 schreef piet de paler het volgende:[..] Ja gelukkig lost het alles op en gaan de spelers beter spelen. En ontdekken dan dat de bal naar de zelfde kleur gespeelt moet worden, en de bal tussen de paaltjes. Als je zo denkt kom je niet verder nee. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Kijk eens in de spiegel |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Mannen mannen houd het rustig hier en val elkaar niet af. De één is voor van Persie en de ander is tegen. Ik ben een fel voorstander van van Persie maar alleen omdat hij de jeugd de kans geeft. Ik vind het een zegen dat hij de voorkeur geeft aan jeugdige spelers boven aankopen van 10M€. Daarmee kijkt hij juist naar het talent en wat men op de training presteert. Dit moet in het algemeen ook het beleid zijn alleen kun je dit niet voeren met de kwalitief slechte aankopen die gedaan zijn. De combi te Kloese van Persie is daarom misschien wel niet de juiste. Ik weet dan wel wie ik zou opofferen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben niet voor of tegen. Maar wel tegen het roepen van zaken, waar je niet zeker van weet dat het direct helpt |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ondanks alles en mijn griepje , heb ik zin om morgen achter onze ploeg te staan. En volgens mij velen . |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: je lult een beetje dom piet , jij vind we moeten maar lekker door aanmodderen zo , nee dan komt het goed ??? iedere boerenlul ziet toch dat dit niet werkt , hoeveel blunders moet v persie nog begaan eer dat jou oogkleppen afgaan ?? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee ik lul niet. Wie gaat dan alles regelen......... RvP weg wie dan ? Tech staf weg wie dan? Vz weg wie dan ? En dat heel snel........dat is echt niet realistisch. Mensen geven iedereen de schuld van medische staf tot vz. En we weten alleen dat het niet goed gaat sportief..........
Ik hoop rust bewaren , winnen zondag ...... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan haal je nieuwe. Zo werkt t. Als je timmerman drie keer langs moet komen omdat t dak lekt en t blijft lekken huur je toch ook een ander in? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Piet niet die zet liever wat pannetjes neer om de regen op te vangen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat een onzin ........maar haal jij maar eens een timmerman als het blijft regenen...... Komt niet en heeft geen nut . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Dan maar in de woonkamer zitten bidden dat t stopt met regenen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 - 11:10 schreef Leuv het volgende:Mannen mannen houd het rustig hier en val elkaar niet af. De één is voor van Persie en de ander is tegen. Ik ben een fel voorstander van van Persie maar alleen omdat hij de jeugd de kans geeft. Ik vind het een zegen dat hij de voorkeur geeft aan jeugdige spelers boven aankopen van 10M€. Daarmee kijkt hij juist naar het talent en wat men op de training presteert. Dit moet in het algemeen ook het beleid zijn alleen kun je dit niet voeren met de kwalitief slechte aankopen die gedaan zijn. De combi te Kloese van Persie is daarom misschien wel niet de juiste. Ik weet dan wel wie ik zou opofferen. Ik had juist gehoopt dat hij vaker op de eigen jeugd zou terugvallen. Het klopt dat hij regelmatig Slory en Sliti de voorkeur gaf boven Borges. Maar op het middenveld en achterin schuift hij bijna altijd met andere spelers voordat hij terugvalt op eigen jeugd. Denk met name aan Larin op het middenveld of een back centraal achterin.
Iemand als Kraaijeveld (die voor zowel centraal achterin als het middenveld in aanmerking komt) had m.i. al een stuk meer minuten kunnen maken. En er lagen er voor nog 2-3 jongens wel wat weer mogelijkheden denk ik. En je kunt je wellicht ook afvragen of er geen jongens uit de eigen jeugd zijn die ten minste hetzelfde of meer kunnen brengen op rechtsback dan Lotomba nu doet. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 - 12:54 schreef piet de paler het volgende:Nee ik lul niet. Wie gaat dan alles regelen......... RvP weg wie dan ? Tech staf weg wie dan? Vz weg wie dan ? En dat heel snel........dat is echt niet realistisch. Mensen geven iedereen de schuld van medische staf tot vz. En we weten alleen dat het niet goed gaat sportief.......... Ik hoop rust bewaren , winnen zondag ...... "RVP weg wie dan?"
Correia, Lukkien, Schreuder in die volgorde. Allen betere opties. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 - 11:10 schreef Leuv het volgende:Mannen mannen houd het rustig hier en val elkaar niet af. De één is voor van Persie en de ander is tegen. Ik ben een fel voorstander van van Persie maar alleen omdat hij de jeugd de kans geeft. Ik vind het een zegen dat hij de voorkeur geeft aan jeugdige spelers boven aankopen van 10M€. Daarmee kijkt hij juist naar het talent en wat men op de training presteert. Dit moet in het algemeen ook het beleid zijn alleen kun je dit niet voeren met de kwalitief slechte aankopen die gedaan zijn. De combi te Kloese van Persie is daarom misschien wel niet de juiste. Ik weet dan wel wie ik zou opofferen. Ik hoop echt dat dit sarcamse van de bovenste plank is.
Waar geeft V.persie de jeugd de kans?
Er is een jeugdspeler afgeserveerd na de wedstrijd tegen AZ.
Hij zet liever Smal als LCV dan Plug die een LCV is.
Het grootste talent op het middenveld wordt op de bank gehouden t.f.v Hwang en Timber die beide bagger presteren.
Welke jeugdspeler geeft hij de kans? De jeugdspelers die die een keer laat invallen of starten en dan weer weken op de bank, tribune of de jeugd houdt bedoel je? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Plug zou ik niet eens op de bank willen zien eerlijk gezegt . Ga die jongen eerst maar eens verhuren voor 2 seizoenen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kraaijeveld wordt ook iets te veel opgehemeld vind ik hoor. Was een groot talent in de jeugd, misschien een van de grootste, maar had in O21 al best wat moeite en zijn invalbeurten bij 1 lieten ook zien dat er nog grote stappen te maken zijn.
Zou best eens een gevalletje net niet kunnen worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Mag wat mij betreft overigens meteen Timber vervangen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bij talenten heb je nooit garantie dat ze het redden. Ook bij hem niet. Maar goed, met uitzondering van af en toe wat aanvallers stelt hij ze bijna nooit op, dus dan wordt het sowieso niets.
En het is ook een kwestie van insteek. Dat je constant laat zien dat de eigen jeugd belangrijk is. En als dan constant iemand als Larin op het middenveld de voorkeur krijgt en je op andere posities ook eerst 3x schuift met spelers, dan liggen je prioriteiten duidelijk elders. |
|
|
|