|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Die wedstrijd tegen Heerenveen was daar ook weer zo'n voorbeeld van. Dan neemt ie achter de basisspelers maar 1 extra middenvelder mee. Maar hij nam wel 3 extra spitsen mee. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat is het probleem,zelfs als Kraaijeveld iets minder zou zijn als Larin,dan nog moet je hem eerder brengen dan Larin. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet op die positie Dat is t probleem juist |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Larin al helemaal niet. Maar goed, Kraaijeveld is geen 10 natuurlijk. En was geblesseerd tegen Heerenveen. Maar zelfs al zou je die brengen, dan zou je bijvoorbeeld Hwang/Timber wat hoger kunnen laten spelen.
Maar Kraaijeveld was maar een voorbeeld. Je hebt bijvoorbeeld Van den Elshout. Of Ouarghi. Het is vooral ook een fundamentele keuze. Of je in zo'n situatie gaat schuiven of dat je iemand gewoon op zijn eigen positie en in zijn kracht laat spelen. Zelfs al is hij 'maar' een jeugdspeler.
Eigen jeugd hoort m.i. in de regel de voorkeur te krijgen boven middelmaat van buitenaf gehaald. Zelfs al lever je op de korte termijn misschien zelfs wat in. Maar als je met name tegen spelers als Larin of Lotomba aankijkt...
Je kan om te beginnen ze al vaker meenmemen in de wedstrijdselectie. Dat je niet maar 1 middenvelder op de bank hebt zitten. Dan lijkt het mij voor de hand liggender om bijvoorbeeld een spits minder te selecteren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 januari 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Er was laatste een wedstrijd toen hadden we op een moment nog maar 1 middenvelder in het veld staan . Of er dan geschoven moet worden prima maar Kraaijeveld zit op de bank en dan laat je hem gewoon invallen vind ik |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Risico dat hij fouten maakt en voorgoed mag verkassen is groot. Ik zou zeggen wacht hiermee |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ah joh hé, wat zit er in die cotail van je... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 - 19:13 schreef piet de paler het volgende:Risico dat hij fouten maakt en voorgoed mag verkassen is groot. Ik zou zeggen wacht hiermee Slechter dan Hwang kan niet dus speeltijd geven. |
|
|
|