|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: 3 kwart van de bezoekers is dat ook he. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Zometeen: "en de eerste poging van Sparta levert meteen een goal op!" |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Die Stijn zet zo verschrikkelijk dom en traag druk. Ik snap echt niet hoe dat ooit beter moet gaan worden. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Wat. Een. Kut. Keeper. Hebben. Wij. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Hoe is dat geen overtreding van Hwang |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2026 - 17:18 schreef Alexmem het volgende:Die Stijn zet zo verschrikkelijk dom en traag druk. Ik snap echt niet hoe dat ooit beter moet gaan worden. Druk zetten doe je niet alleen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| RvP die klaagt over tijdrekken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| De eerste 25 waren nog wel redelijk. Sindsdien wordt t rap minder |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Dat is wijsheid, maar Stijn doet het wel alleen. Omdat ie overal 5 seconden te laat komt. Dus sjokt ie maar naar voren, zodat het middenveld oversteken appeltje eitje wordt. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2026 - 17:18 schreef Alexmem het volgende:Die Stijn zet zo verschrikkelijk dom en traag druk. Ik snap echt niet hoe dat ooit beter moet gaan worden. die gaat ook niet beter worden , kan er gewoon met of zonder bal geen klote van , 13milj = weggegooid |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Moussa gaat eruit met rood vandaag |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| wat een droevige bende is het weer |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Gaat lekker dom de discussie aan. Een van je aanvoerders. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Moussa krijgt nu niks meer |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Begint langzaam op werkweigering te lijken |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Krijgt een minuut voor aanloop en schot |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| die v persie moet je echt gaan lozen en vlug |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Joh, laat het hem anders 3x proberen. Zodat je zeker weet dat ie er in gaat. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Niemand die zich ervoor gooit. Gewoon werkweigering |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die gast speelt t hele seizoen al bedroevend Feyenoord: hold my beer |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Eerst twee schwalbes. Daarna weigeren mee te lopen. Het is echt te erg. Tengstedt niet in t spel voorgenomen. Steijn lijkt nergens op. Bezetting voor de goal dramatisch. Achterste 4 voor hun doen redelijk. Hwang geen 6. Wellie tja. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Gaat zo natuurlijk Timber brengen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Larin en Borges lijkt mij beter |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Laat die eerste maar zitten. En HM wisselt hij nooit. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Het was ook een fantasie die sprak |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Eerste kwart okay. Daarna weer heel bedenkelijk. Onze vleugels zijn nog niet eens zo slecht vind ik, maar Tengstedt (op de eerste minuten na) en Steijn komen niet in het spel voor. Valente heb ik ook wel eens beter zien spelen. Notabene Hwang die ik nog de beste indruk vind maken van de middenvelders. Verder Wellenreuther die zoals gewoonlijk nauwelijks een teamgenoot weet te vinden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2026 - 17:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Eerste kwart okay. Daarna weer heel bedenkelijk. Onze vleugels zijn nog niet eens zo slecht vind ik, maar Tengstedt (op de eerste minuten na) en Steijn komen niet in het spel voor. Valente heb ik ook wel eens beter zien spelen. Notabene Hwang die ik nog de beste indruk vind maken van de middenvelders. Verder Wellenreuther die zoals gewoonlijk nauwelijks een teamgenoot weet te vinden. Onze vleugels leveren niets. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2026 - 17:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Eerste kwart okay. Daarna weer heel bedenkelijk. Onze vleugels zijn nog niet eens zo slecht vind ik, maar Tengstedt (op de eerste minuten na) en Steijn komen niet in het spel voor. Valente heb ik ook wel eens beter zien spelen. Notabene Hwang die ik nog de beste indruk vind maken van de middenvelders. Verder Wellenreuther die zoals gewoonlijk nauwelijks een teamgenoot weet te vinden. Hwang mis je wel in de opbouw. Want een 6 die je nooit aanspeelt is toch bijzonder. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zeker niet geweldig, maar beter dan wat er uit de as komt vandaag. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2026 - 17:40 schreef Alexmem het volgende:[..] Hwang mis je wel in de opbouw. Want een 6 die je nooit aanspeelt is toch bijzonder. Wij kunnen ook niet normaal vanuit achteren opbouwen. Wellenreuther levert alles in. Anel kan ook weinig met een bal. En Watanabe is ook vrij doorsnee wat dat betreft en heeft als nadeel dat hij niet linksbenig is, wat je voor zijn plek wel liever zou hebben.
Hwang en Valente worden niet snel gevonden. Wil alleen af en toe wel eens lukken via de zijkanten. Of een verdwaalde lange bal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Centrale duo is ook armoe. Kunnen niets aan de bal |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ik vind de vleugels in hbz wel ok. Ik vind de bezetting voor het doel heel matig. Tengstedt en Steijn hebben nog nooit samen getraind lijkt het. Zijn allebei zo traag als dikke stront. En zullen beiden nooit een fysiek duel winnen. Aangezien ook Hwang en Valente vrijwel nooit scoren is t vooral de vraag hoe we ooit een doelpunt gaan maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 januari 2026 door Alexmem -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Middenveld nog steeds totaal uit balans Geen hulp aan verdedigers vanaf t middenveld ook zonder echte 6 wordt steeds duidelijker dat dit niet meer kan
RvP kan doen wat ie wil, maar heeft 1 niet de middelen op dit moment en 2 het zelfvertrouwen van de volledige selectie inmiddels gesloopt |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Eens Stylzz maar hij zou gewoon Kraaijeveld als 6 op kunnen stellen. |
|
|
|