|
|
tomson
|
|
|
| Het moet blijkbaar zo zijn ? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| wat een afgang weer , v persie moet echt exit , wat een zooitje is dit elftal |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2026 - 18:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zijn toch vaak de jongens van de eigen jeugd die altijd wel wat extra's kunnen. Jazeker weten ,heel vaak is dat zo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoe de tering kan je die bal zo inbrengen. Onvelooflijk Iedereen voor de goal en hij geeft zo’n schandalige kut bal en alles ligt open |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2026 - 18:40 schreef Stylzz het volgende:Hoe de tering kan je die bal zo inbrengen. Onvelooflijk Iedereen voor de goal en hij geeft zo’n schandalige kut bal en alles ligt open Zijn er ook een paar die niet (meer kunnen) omschakelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2026 - 18:40 schreef Stylzz het volgende:Hoe de tering kan je die bal zo inbrengen. Onvelooflijk Iedereen voor de goal en hij geeft zo’n schandalige kut bal en alles ligt open Snap ik ook niet hoor |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| 4 goals slikken van moederneikend fokking sparta |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2026 - 18:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zijn toch vaak de jongens van de eigen jeugd die altijd wel wat extra's kunnen. De jeugd heeft Feyenoord van de ondergang gered in 2011.
Het is altijd het eerste wat vergeten wordt door de beleidsbepalers wanneer er ook maar iets van geld binnenkomt.
Zegt het ook al langer, maar er wordt te weinig ingezet op doorstroom van de jeugd naar Feyenoord 1. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee. Maar dat snap ik nog wel. Maar hoe en waarom laat je Wellie die bal geven Er staat veddomme een speler naast m die wel kan voetballen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Die keeper denkt dat hij Jezus is sinds van Persie m zelfs aanvoerder maakt. Heeft echt 0 ballen tegen gehouden vandaag. Het is een afgang eerste klas. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2026 - 18:42 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee. Maar dat snap ik nog wel. Maar hoe en waarom laat je Wellie die bal geven Er staat veddomme een speler naast m die wel kan voetballen. Bizar ja.
Maar ik verwacht eigenlijk wel van iemand als Timber (die nog fris is) dat hij wel mee is om te proberen te corrigeren. Nergens te bekennen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Er zit te weinig niveau in deze selectie. Geen enkele trainer kan hier iets van brouwen. Ik denk ook niet dat iemand hierin zou willen stappen. te Kloese is out met deze waardeloze transferperiodes. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2026 - 18:50 schreef Leuv het volgende:Er zit te weinig niveau in deze selectie. Geen enkele trainer kan hier iets van brouwen. Ik denk ook niet dat iemand hierin zou willen stappen. te Kloese is out met deze waardeloze transferperiodes. Jij vindt Sparta een beter elftal hebben? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Onzin Leuv. Op elke positie een betere speler dan Sparta. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2026 - 18:50 schreef Leuv het volgende:Er zit te weinig niveau in deze selectie. Geen enkele trainer kan hier iets van brouwen. Ik denk ook niet dat iemand hierin zou willen stappen. te Kloese is out met deze waardeloze transferperiodes. XD |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Nee nee beter in "balans" xD |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even afkoelen..........................en proberen niet te reageren op dom gelul. Van zichzelf supporters noemende figuren, die hier op hadden gehoopt.. Er gaat ook niets gebeuren ........ |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, dat zal het wel zijn ja! Mogen eigenlijk nog blij zijn dat we niet degraderen! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2026 - 18:54 schreef piet de paler het volgende:Even afkoelen..........................en proberen niet te reageren op dom gelul. Van zichzelf supporters noemende figuren, die hier op hadden gehoopt.. Er gaat ook niets gebeuren ........ Ik hoop oprecht dat je ooit eens bedenkt dat je dit forum vergeet en hier nooit meer verschijnt. Klapvee. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
| Ik ben KO, in alle opzichtrn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2026 - 18:56 schreef Alexmem het volgende:[..] Ik hoop oprecht dat je ooit eens bedenkt dat je dit forum vergeet en hier nooit meer verschijnt. Klapvee. Kom op hier hoopten we toch op........of niet. En niet stoer lullen ja of nee ? En denk je heus dat tekloese hem ontslaat ....... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik complete lethargie. Ik ben niet eens meer boos |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Als je ook ziet hoe die manke Moussa verantwoordelijk is voor die counter. (Ik bedoel, waarom wissel je die niet?)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 januari 2026 door Alexmem -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vele supporters, ook ik. Ook op de tribune, het is al tijden gelaten. Je zit te wachten tot de belissing(en) genomen worden. Tis verder alleen uitstel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Oh toch wel. Zie een interview waarin fucking Wellie gaat uitleggen wat er fout ging.
JIJ STOMME KOE |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
4 tegengoals thuis tegen Sparta.
RvP rot op |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2026 - 19:02 schreef Alexmem het volgende:Als je ook ziet hoe die manke Moussa verantwoordelijk is voor die counter. (Ik bedoel, waarom wissel je die niet?) Ook weer niet alle wissels gebruikt inderdaad. Was ook al een rare situatie met Sliti die zou komen en toen toch niet. Feyenoord had gewoon nog een wissel over. Alleen geen wisselmoment meer na de 4de wissel. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2026 - 19:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ook weer niet alle wissels gebruikt inderdaad. Was ook al een rare situatie met Sliti die zou komen en toen toch niet. Feyenoord had gewoon nog een wissel over. Alleen geen wisselmoment meer na de 4de wissel. Klopt. Maar dan neem je toch geen risico? En wissel je de africa cup ganger. Maar goed, Watanabe achterin en Ahmed voorin. Wtf! Zet dan de snelle achterin. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Goed dat van Persie de rol van Bos benoemt bij de 0-2. En de domheid van Wellie (en Moussa) bij de 3-4. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zo lang er geen toppers worden gekocht en afval wordt geloosd. Die dikzak als TD blijft, en die kneus als trainer. Zie ik het na de zomer wel weer. Kut Feyenoord |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2026 - 18:59 schreef piet de paler het volgende:[..] Kom op hier hoopten we toch op........of niet. En niet stoer lullen ja of nee ? En denk je heus dat tekloese hem ontslaat ....... Zolang DtK, de RVC en V.Persie aan het roer staan wordt mijn dag nog leuker wanneer er verloren wordt inderdaad.
En nu? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik had gehoopt op een punt, ik weet dat zelfs nu met een verlies er niets gebeurd . TeKloese stuurt hem niet weg. Vooral dat stoere en nu ? Realistisch blijven met 1 puntje of 0 punten veranderd er nietssssss
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 januari 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
En nu?
Alleen cynisme nog denk ik. Zo zou je kunnen lachen om het logo dat ESPKUTN tijdens de wedstrijd af en toe liet zien over de topper van over 2 weken. Verschil in ptn nu 16! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2026 - 19:25 schreef piet de paler het volgende:Ik had gehoopt op een punt, ik weet dat zelfs nu met een verlies er niets gebeurd . TeKloese stuurt hem niet weg. Vooral dat stoere en nu ? Realistisch blijven met 1 puntje of 0 punten veranderd er nietssssss Er MOET iets gebeuren. Weken terug al. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2026 - 19:25 schreef piet de paler het volgende:Ik had gehoopt op een punt, ik weet dat zelfs nu met een verlies er niets gebeurd . TeKloese stuurt hem niet weg. Vooral dat stoere en nu ? Realistisch blijven met 1 puntje of 0 punten veranderd er nietssssss Wat gehoopt op een punt. Als ze aanzetten komt Sparta niet onder de druk uit en op deze manier had je Sparta met niets naar huis moeten sturen! Zit echt een dosis gemakzucht, of wat dan ook in wat niet te pruimen is. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ze dachten met Steijn doelpunten te hebben gekocht en hebben met Paixao en Hancko volledig verkeerd doorgeselecteerd. Er zit een directie die echt geen verstand hebben van voetbal maar er puur vanwege eigen belang zitten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 januari 2026 door Leuv -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen ommekeer. Los zand, geen team. Geen houvast , Geen perspectief. Robin moet de eer aan zichzelf houden. Kan niet meer. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2026 - 20:24 schreef FR-Henk het volgende:Geen ommekeer. Los zand, geen team. Geen houvast , Geen perspectief. Robin moet de eer aan zichzelf houden. Kan niet meer. Centrum van de verdediging is niet goed genoeg en op het middenveld kun je met deze spelers niet samen spelen. Er is geen balans maar er is ook niets anders. Het is toch idioot dat er geen andere mogelijkheden zijn dan dit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2026 - 18:56 schreef Alexmem het volgende:[..] Ik hoop oprecht dat je ooit eens bedenkt dat je dit forum vergeet en hier nooit meer verschijnt. Klapvee. Hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2026 - 18:54 schreef piet de paler het volgende:Even afkoelen..........................en proberen niet te reageren op dom gelul. Van zichzelf supporters noemende figuren, die hier op hadden gehoopt.. Er gaat ook niets gebeuren ........ …..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 januari 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Deze selectie, wanneer allemaal aanwezig was sterk genoeg om minimaal plek 2 veilig te stellen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| De selectie is nog steeds sterk genoeg om 2de te worden. Zelfs met afwezigen. Zoveel spelers misten we vandaag trouwens ook weer niet. Read, Moder en Ueda? De rest is gewoon je normale basis. Ja op de bank mis je wat breedte. Maar het eerste uur liep het op 20 redelijke minuten na voor geen meter, dan moeten deze spelers gewoon op kunnen lossen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik mis vooral het inspelen op ontbrekende, geblesseerde kwaliteiten. Een andere speelwijze gegeven de situatie Al is het maar een andere invalshoek gezien de beperkingen. Het lijkt me dat Robin cs. daar het antwoord niet op hebben kunnen vinden. Daarnaast zie ik de urgentie niet bij de spelers. Geen teamspirit zelfs. Dat laatste vind ik het meest dodelijk. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2026 - 20:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:De selectie is nog steeds sterk genoeg om 2de te worden. Zelfs met afwezigen. Zoveel spelers misten we vandaag trouwens ook weer niet. Read, Moder en Ueda? De rest is gewoon je normale basis. Ja op de bank mis je wat breedte. Maar het eerste uur liep het op 20 redelijke minuten na voor geen meter, dan moeten deze spelers gewoon op kunnen lossen. Waar baser je dit toch op. We kunnen helemaal geen aanval opzetten met de spelers die we hebben. We hebben zoveel geluk dat de rest nog slechter is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2026 - 20:56 schreef Leuv het volgende:[..] Waar baser je dit toch op. We kunnen helemaal geen aanval opzetten met de spelers die we hebben. We hebben zoveel geluk dat de rest nog slechter is. Ik denk dat de selectie niet in balans is en dat we een hoop middelmaat van buitenaf hebben aangetrokken.
Maar desalniettemin hebben we alsnog wel een aantal redelijk en goede spelers. Overwegend internationals ook. Spelers die voor ons ook goede wedstrijden hebben gespeeld. En nogmaals, op elke positie een betere speler dan Sparta of Heerenveen. Maar de technische staf weet niet het maximale eruit te halen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2026 - 21:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik denk dat de selectie niet in balans is en dat we een hoop middelmaat van buitenaf hebben aangetrokken. Maar desalniettemin hebben we alsnog wel een aantal redelijk en goede spelers. Overwegend internationals ook. Spelers die voor ons ook goede wedstrijden hebben gespeeld. En nogmaals, op elke positie een betere speler dan Sparta of Heerenveen. Maar de technische staf weet niet het maximale eruit te halen. Voetbal is een teamsport en de bal is altijd sneller dan de man. Deze twee facetten zijn essentieel in het voetbal en beheersen wij niet. Dan kun je beter spelers hebben maar dan zal het er nooit uitkomen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Fysiek hebben we de minste selectie. Het lijkt net of elk team uit de eredivisie het langer kan volhouden als ons. |
|
|
|