|
|
bertus bikkel
|
|
|
Vandaag na de afstraffing tegen AZ weer tegen een angstgegner,GAE. Teams zijn aan elkaar gewaagd en het resultaat hangt af van de vorm en instelling vd dag. Ik houd het daarom weer op een gelijkspelletje, 2-2. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
Ik ben positiever en ga voor een 3-1 overwinning. De reden is dat de afstraffing bij AZ niet zonder consequenties kan blijven. Compacter verdedigen, sneller balcontact en vooral onverzettelijkheid in ieder persoonlijk duel! Vanmiddag kan het team en de spelers laten zien dat ze de les hebben geleerd en dit nooit maar dan ook nooit meer laten gebeuren!
Komop Ajax! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Ik hoop echt dat we dit jaar ondanks alles toch 2e mogen worden en dat er weer doorgeselcteerd kan worden met ook doorstroom van jeugd en een paar mooie specifieke aankopen en dat we weer een echt Ajax mogen terugzien volgend jaar.
Als inzet en werklust gematcht worden aan onze tegenstanders moet dit kunnen. Maar ik vrees...
2-3 vandaag, hopelijk is het andersom!
Ik zou het zo doen...
............ opa ............
..... bouwman . Baas .........
Gaaei ............... Itakura
........... Regeer ...........
Fitz-Jim ........... Steur ...
Moro ............... Edvardsen
.......... Dolberg.............
Laat Oscar en Godts maar eens voelen dat het geen vrijblijvende speeltuin is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 januari 2026 door AkaS -- |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Geen Baas, maar gelukkig ook geen Sutalo. Wordt echt lastig... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Grim zorgt in iedere geval voor wat verrassing.
Opstelling Ajax: Jaros; Gaaei, Bouwman, Itakura, Rosa; Regeer, Klaassen, Steur; Bounida, Dolberg, Godts.
Ik ben verdedigend niet blij met onze rechtsback Gaaei al kan hij aanvallend van waarde zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 januari 2026 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Dat Oscar is gepasseerd snap ik wel, due liep veel te veel te pielen voor de verdediging waardoor hij te makkelijk balverlies leed.
Oscar doet je op deze manier straffen zodat hij dit de volgende keer niet meer doet. Hij zal dan extra gemotiveerd zijn.
Sutalo zal voorlopig niet meer spelen, die was veel te soft |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik.moet zeggen dat Ajax goed aan de wedstrijd is begonnen, al vrij snel de 0-1 van Klaassen. Met name Godts is gevaarlijk met een mooie slalom schiet hij jammer genoeg op de lat |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Rosa tot nu toe ook goed op linksback, komt goed mee naar voor |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Ook Gaaei laat zich zien, ik zie geen mindere op dit moment bij Ajax |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Gaaei wordt te gemakkelijk gepasseerd, had een doelpunt uit voor kunnen komen, Jaros red daar goed |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
| Tot nu toe prima maar blijft n probleem dat we de nekslag nooit kunnen geven waardoor de tegenstander altijd blijft hopen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 - 17:27 schreef bertus bikkel het volgende:Tot nu toe prima maar blijft n probleem dat we de nekslag nooit kunnen geven waardoor de tegenstander altijd blijft hopen... Idd maar misschien in de 2e helft |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 - 17:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:Gaaei wordt te gemakkelijk gepasseerd, had een doelpunt uit voor kunnen komen, Jaros red daar goed Gaaei speelt geweldig en rekende daar op rugdekking van Bouwman wat ik zo moest zijn. Bouwman verder ook heerlijk ook om hem als een ouderwetse libero te zien indribbelen. Gaat ook gewoon echt heel goed worden.
Zag je trouwens die crosspass van Gaaei echt om te smullen ;-) Die jongen gaat hoge ogen gooien in de premier league in de toekomst! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 - 17:40 schreef AkaS het volgende:[..] Gaaei speelt geweldig en rekende daar op rugdekking van Bouwman wat ik zo moest zijn. Bouwman verder ook heerlijk ook om hem als een ouderwetse libero te zien indribbelen. Gaat ook gewoon echt heel goed worden. Zag je trouwens die crosspass van Gaaei, begin wedstrijd, echt om te smullen ;-) Die jongen gaat hoge ogen gooien in de premier league in de toekomst! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Klaassen trouwens ook erg goed vandaag. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 - 17:40 schreef AkaS het volgende:[..] Gaaei speelt geweldig en rekende daar op rugdekking van Bouwman wat ik zo moest zijn. Bouwman verder ook heerlijk ook om hem als een ouderwetse libero te zien indribbelen. Gaat ook gewoon echt heel goed worden. Zag je trouwens die crosspass van Gaaei echt om te smullen ;-) Die jongen gaat hoge ogen gooien in de premier league in de toekomst! Hij heeft een goede trap maar verdedigend is hij echt minder, komt mijn inziens te kort voor de Premier Leaque |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Inderdaad maar krijgt waarschijnlijk meer ruimte zoals ook Dolberg |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 - 17:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij heeft een goede trap maar verdedigend is hij echt minder, komt mijn inziens te kort voor de Premier Leaque Heb je het nu over Gaaei of die Marokkaanse linksback van Utrecht ;-) |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Afgeven en het is een goal pfff |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahaha mag je zelf invullen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
We missen echt te veel kansen het had tot nu toe al 5-1 moeten staan, zo laten keer op keer elke wedstrijd de tegenstander in de wedstrijd Bikkel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 januari 2026 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| En ja het is weer zo ver man man... |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Ze moeten na vandaag echt een grote straf zetten op egotripperij want ze gaan daaraan tenonder!!!! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| En zo lichtzinnig de bal verspelen met onbegrijpelijke passes soms. Rosa ook al meerdere keren vandaag, gewoon zomaar ballen verspelen, je wordt er gek van! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Milan Smit is een groot talent van Go ahead, mag over komen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 - 17:59 schreef AkaS het volgende:En zo lichtzinnig de bal verspelen met onbegrijpelijke passes soms. Rosa ook al meerdere keren vandaag, gewoon zomaar ballen verspelen, je wordt er gek van! Je hebt gelijk, zag Rosa trouwens een goede 1e helft spelen hoor |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Nou hup, gas erop en knokken voor iedere centimeter!!! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| En weer zo'n grote kans, prachtige voorzet van Gaaei |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Publiek niet blij met Sutalo |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Ongelooflijk Grim wat doe je, we moeten winnen hoor!!! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Dat gaat fout straks tussen Gaaei en Sutalo |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Geloof me, met een beetje begeleiding en zelfvertrouwen gaat die Gaaei echt heel goed worden |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Opvallend hoor dat telkens als de tegenstander met het mes tussen de tanden gaat strijden laat ajax het helemaal lopen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 - 18:10 schreef AkaS het volgende:Opvallend hoor dat telkens als de tegenstander met het mes tussen de tanden gaat strijden laat ajax het helemaal lopen Dit is wel opvallend, angst komt dan in de ploeg |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Mokio staat ook stil in zijn ontwikkeling |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| We spelen in feite zonder spits |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Rosa op de paal, het is frustrerend zo veel kansen om zeep |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Zo veel kansen worden verprutst, het zit ook niet mee |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Sowieso 2 doelpunten gemist door het niet willen afspelen maar zelf willen scoren, echt stelletje klootzakken!!! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
| Bedankt Grim, wat fijn dat jij aan het roer staat en de club er weer bovenop helpt! |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
| Mister Toto slaat weer toe, geld genoeg inmiddels maar heb echt n kutzooi gevoel!! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Even een side note... Brobbey weer beslissend. En ik weet dat ik niet enige was die zij dat we hem moesten houden omdat hij een topper in spé is, maar God wat hebben we toch een kut aan- en verkoopbeleid bij Ajax.
Ik zie, ik zie wat jij niet ziet pffff.
Iedereen mag slecht spelen want niemand is foutloos, maar je moet kijken waarom iemand slecht speelt. En in je aankopen moet je kijken wat je hebt en niet alleen wat de beoogde aankoop heeft. Het moet in elkaar overvloeien.
En we moeten af van de speeltuinmindset.
Zo'n Godts, echt waar als ik Grim was zou hij de komende 3 wedstrijden niet meer spelen! Dat theaterstukje van hem toen hij gewisseld werd, verdomme man je verdient miljoenen en er zijn 50.000 man die een kaartje kopen, om o.a. naar jou te kijken en een deel van dat geld van die mensen die snoeihard moeten werken en hun hele fucking zaterdag organiseren om jou en je team te steunen... Je bent vrijblijvende zomeravondvoetbal aan het spelen klootzak!!! Je hoort te presteren en als een teamspeler te handelen fucking egotripper.. Je verprutst kansen, het momentum en de wedstrijd, iedere keer weer. Step up your game vieze gore arrogante kut tuinkabouter. Natuurlijk moet je gewisseld worden want je laat je team zakken, je supporters, je club, met je ego gepruts!
Zo, dat moet er tegen die arrogante Hunter gezegd worden.
En Dolberg verdomme man, speel die bal een tikkie naar links en het is een fucking leeg goal om in te pissen!!! |
|
|
|