BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax- Go ahead Eagles 17-1-2026 1630 uur

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AkaS
 AkaS - zaterdag 17 januari 2026 - 19:23   quote  deeplink  
Ik weet het niet hoor maar ze blazen hoog van de toren, willen meer en meer verdienen, grote competitie spelen maar met hun gepruts verspelen we broodnodige punten en missen we CL en als dat zover is tja dan moeten die meneertjes natuurlijk hogerop voor hun ontwikkeling!!!

Echt, hoe hoog ligt de lat eigenlijk bij Ajax tegenwoordig!

Al die ballen die in niemandsland gespeeld worden, what the fuck is dat?

Waarom wordt dat geaccepteerd???
AkaS
 AkaS - zaterdag 17 januari 2026 - 19:25   quote  deeplink  
En ja ik ben pis en pisnijdig!!!

Zou heel Ajax moeten zijn. Waar is Co Adriaanse als je hem nodig hebt!

Gewoon 2 broodnodige punten in de prullenbak gesmeten!

Wat nou verdomme, tegenstander met mes tussen de tanden spelen, prima wij zijn Ajax, de grootste fucking club van Nederland, jij een mes tussen de tanden wij 2 messen!!!

This is MY HOUSE!!! En die punten blijven HIER!!! Die mentaliteit verdomme!
Stelletje angsthazen!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 januari 2026 door AkaS --
freakie
 freakie - zaterdag 17 januari 2026 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2026 - 17:40 schreef AkaS het volgende:

[..]

Gaaei speelt geweldig en rekende daar op rugdekking van Bouwman wat ik zo moest zijn. Bouwman verder ook heerlijk ook om hem als een ouderwetse libero te zien indribbelen. Gaat ook gewoon echt heel goed worden.

Zag je trouwens die crosspass van Gaaei echt om te smullen ;-) Die jongen gaat hoge ogen gooien in de premier league in de toekomst!
Met een andere opstelling en 12 spelers op het veld vast wel. Bij teams waar hij moet meeverdedigen gaat dat nooit iets worden. Mist gewoon al basale balcontrole. Gaaei speelde vandaag oke, maar was echt de slechtste van Ajax vandaag(naast Itakura).

Trouwens over Godts, die jongen speelt een wedstrijd die eigenlijk gewoon prima is. De wingers staan er om “ego” te trippen. Niet de hele tijd maar hij en Oscar staan er normaal gewoon om dat te doen. Bounida ook. Regeer was vandaag niet echt goed.

En je mag wel zeggen dat je Baas gewoon enorm mist. Verdedigend en aanvallend. Zo’n speler laat de tegenstander terugzakken omdat hij er ook zomaar overheen kan komen.
freakie
 freakie - zaterdag 17 januari 2026 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2026 - 19:23 schreef AkaS het volgende:
Ik weet het niet hoor maar ze blazen hoog van de toren, willen meer en meer verdienen, grote competitie spelen maar met hun gepruts verspelen we broodnodige punten en missen we CL en als dat zover is tja dan moeten die meneertjes natuurlijk hogerop voor hun ontwikkeling!!!

Echt, hoe hoog ligt de lat eigenlijk bij Ajax tegenwoordig!

Al die ballen die in niemandsland gespeeld worden, what the fuck is dat?

Waarom wordt dat geaccepteerd???
We moeten het met spelers zoals Gaaei, Wijndal en Sutalo doen. Ja dan is de lat niet heel hoog. Maar eerlijk, voor geen enkel bedrijf is het goed om een manager, 5/6 keer te wisselen in 3/4 jaar. Geen enkel “team” gaat daar goed op. En dan bedoel ik de trainers maar ook technisch directeur, rvc en directeur mee. Dit slaat natuurlijk nergens op.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 17 januari 2026 - 20:05   quote  deeplink  
Youri Baas....enkele jaren terug een van de minste spelers in jong Ajax en nu kunnen we niet meer zonder hem...
Het is heel heel triest gesteld met onze club!!
freakie
 freakie - zaterdag 17 januari 2026 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2026 - 20:05 schreef bertus bikkel het volgende:
Youri Baas....enkele jaren terug een van de minste spelers in jong Ajax en nu kunnen we niet meer zonder hem...
Het is heel heel triest gesteld met onze club!!
Is dat zo? Soms komen spelers gewoon terug of zijn ze zo gegroeid dat ze gewoon echt goed zijn. Baas heeft het inzicht om het spel te verleggen en de tegenstander kan er zo geen druk op krijgen. Juist Baas is het teken van hardwerkende spelers die groei doormaken.

Ik weet nog hoe Daley Blind begon. Die kon er ook niks van, uiteindelijk terug was hij belangrijk voor Ajax en nog veel later een van de pijlers waardoor Ajax de halve finale CL haalde. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden. Je kan echt niet altijd de waarde en potentie van spelers zien, eigenlijk kan je dat helemaal niet. Alleen een trainer kan een soort motivatie zien. Hij is trouwens niet voor niks verhuurd, dat betekend dat ze ook wel iets in hem zagen.

Komt door Farioli dat hij niet aan de zijkant staat; maar in het centrum.
jodocus
 jodocus - zondag 18 januari 2026 - 10:30   quote  deeplink  
blamage weer
p111
 p111 - zondag 18 januari 2026 - 11:53   quote  deeplink  
De gemiddelde leeftijd was behoorlijk laag ,Bouman 18/Steur 18/Bodida 19 Godt 20 Regeer 21 en Gaaey 22 ,dat zijn veel broekies dus ja dan zie je na 60 minuten dat de concentratie en fysiek het minder word.Dan moet je spelen met een rechtsback op links en een Rechtsback Gaaey die mij steeds meer gaat irriteren.
freakie
 freakie - zondag 18 januari 2026 - 12:48   quote  deeplink  
Precies p111, veel te laag. Er moet gewoon ervaring bij. Alleen geloof ik niet dat het dit seizoen gaat gebeuren.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 18 januari 2026 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2026 - 20:21 schreef freakie het volgende:

[..]

Is dat zo? Soms komen spelers gewoon terug of zijn ze zo gegroeid dat ze gewoon echt goed zijn. Baas heeft het inzicht om het spel te verleggen en de tegenstander kan er zo geen druk op krijgen. Juist Baas is het teken van hardwerkende spelers die groei doormaken.

Ik weet nog hoe Daley Blind begon. Die kon er ook niks van, uiteindelijk terug was hij belangrijk voor Ajax en nog veel later een van de pijlers waardoor Ajax de halve finale CL haalde. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden. Je kan echt niet altijd de waarde en potentie van spelers zien, eigenlijk kan je dat helemaal niet. Alleen een trainer kan een soort motivatie zien. Hij is trouwens niet voor niks verhuurd, dat betekend dat ze ook wel iets in hem zagen.

Komt door Farioli dat hij niet aan de zijkant staat; maar in het centrum.
Je hebt gelijk hoor, Baas heeft zich prima ontwikkeld en doet het geweldig. Maar dat we nu geen vervanger hebben als hij een keertje niet meedoet is wel schrijnend.
freakie
 freakie - zondag 18 januari 2026 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2026 - 13:08 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Je hebt gelijk hoor, Baas heeft zich prima ontwikkeld en doet het geweldig. Maar dat we nu geen vervanger hebben als hij een keertje niet meedoet is wel schrijnend.
Helemaal eens, het valt of staat met 1 speler. Dat is echt bizar, snap je punt nu. Dat we het van een speler moeten hebben, die echt een enorme ontwikkeling heeft doorgemaakt die zomaar in je schoot geworpen wordt en eigenlijk misschien wel niet goed genoeg bevonden werd. Je ziet gewoon hoe weinig kwaliteit je dan hebt op de andere plekken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax- Go ahead Eagles 17-1-2026 1630 uur

0.0051970