|
|
MMM
|
|
|
UEL: Feyenoord - Sturm Graz (donderdag 22 januari 2026, 18:45 uur)

Datum & tijdstip: Donderdag 22 januari 2026, 18:45 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Umut Meler (TR)
Geschiedenis: Winstpercentage Feyenoord 50% Percentage gelijkspel 50% Winstpercentage Sturm Graz 0%
Laatste 5 ontmoetingen: 2022-2023: 6-0 (4-0) 2000-2001: 1-1 (0-0)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 januari 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zo geen zin in dit nietszeggende potje..
Doe maar 0-3. Druk kan er nog wel wat meer op bij de trainer. Dan maar in zo'n potje wat nergens meer om draait. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Ik ga er heen, en zie het maar als een oefenpotje |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De kans om door te gaan is klein. Je moet 2x winnen, waarschijnlijk met grote cijfers en dan nog moet er elders een hoop goed vallen.
De twijfelgevalletjes stel je niet op lijkt me. Lijkt me een moment voor wat eigen jeugd en spelers die normaal net buiten de boot vallen. Al zou ik het wel serieus proberen te nemen. Ook omdat er nog een mininiem kansje is. En dus iedereen die wel gewoon fit is en klaar is voor een dubbel programma op te stellen. Alles te laten lopen, helpt uiteindelijk ook niemand. Zeker ook niet de spelers die in actie komen.
Deze wedstrijd zal normaal gesproken ook niet het verschil zijn tussen het wel of niet aanblijven van RVP. Daarvoor zal er eerder naar zondag gekeken worden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tot op zekere hoogte ja. Al zijn er ook oefenpotjes die je een beetje serieus wil nemen. Maar geen risico's.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 januari 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ghehe, maar 5-1 vind ik ook prima 👌 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ook al winnen we. Het veldspel doet er nog meer toe. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Fcb was ook niet hoopvol met de zgn top jeugd en aankopen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Word een dikke overwinning . 9 - 2 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: U maakt grapjes hahahaha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Paar minuutjes als invaller misschien ja. Zou bij de selectie moeten zitten, afgaande op wat Van Persie zei vorig week. Maar wellicht bewaren ze het voor het weekend. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zit je tegenwoordig op een dieet van paddenstoelen ? :) Ik zie niet hoe ik hier een overwinning van zou kunnen verwachten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Ik zit aan de zout zoete popcorn vandaag Tom 😂 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Taart met heel veel maanzaad gekocht vandaag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De Targ is er ook weer bij. Nu wordt t weer interessant op t middenveld |
|
|
|
|
blinde
|
|
|
Opstelling is toch niet zo moeilijk voor middenveld Thaghalli, Whang, steijn. Valente linksbuiten heeft hij bij Groningen ook veel gespeld vrije rol.
Afhankelijk v d stand kan je Sauer later inbrengen voor 1 van deze 4 probleem opgelost twee bal afpakkers en steijn dicht bij ueda en valente dichtbij de opbouw van aanval. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 21 januari 2026 - 16:51 schreef blinde het volgende:Opstelling is toch niet zo moeilijk voor middenveld Thaghalli, Whang, steijn. Valente linksbuiten heeft hij bij Groningen ook veel gespeld vrije rol. Afhankelijk v d stand kan je Sauer later inbrengen voor 1 van deze 4 probleem opgelost twee bal afpakkers en steijn dicht bij ueda en valente dichtbij de opbouw van aanval. Hoewel Valente dat tot op zekere hoogte kan en ook gedaan heeft bij Groningen, vind ik hem bij ons het best tot zijn recht komen als hij wat lager op het veld aan de bal komt en de ruimtes in sprint. Aangezien hij (tot de laatste 2 wedstrijden) een van de betere spelers is, zou ik dat niet zo snel aanpassen. Tenzij je hem in verdedigend opzicht te kwetsbaar vindt? Zou Sauer ook niet zo snel wisselen, want we hebben al niet zoveel diepgang. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar ik ondersteun wel je idee, dat het middenveld versterkt moet worden. Steijn speelt ook zelden als middenvelder, vaak schaduwspits. Al is Steijn zeker niet de oorzaak van alles, we speelden ook matig in zijn afwezigheid.
Misschien Targalline op 6 met Hwang en Valente ervoor. Hadj-Moussa aan de binnenkant, half rechtsbuiten, half als 10. Met een rechtback die hoog staat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Kijk en dat mag dus niet !!!!!!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
blinde
|
|
|
| Naar een vast elftal toe automatisme moet er komen zowel donderdag als zondag gewoon sterkste opstelling je krijg kracht en uithoudingsvermogen vermogen door te spelen geen knvb beker meer deze 2 potjes er vol voor gaan . |
|
|
|