|
|
Stylzz
|
|
|
| Foutje van Wellie moet nog |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je ziet Valente ook gelijk een stuk beter worden |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Grootste fout van V.Persie is geweest om Timber op te stellen i.p.v Targhalline toen Timber weer fit was.
Roep al het hele seizoen dat Targhalline met Valente op 8 de basis voor het middenveld is en de eerste 2 namen die op het wedstrijdformulier zouden moeten staan.
Toen Timber voor Targhalline in de basis kwam begon de ellende. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nou 3 punten. Het is waarschijnlijk niet genoeg voor wat dan ook. Maar de grootste winst is dat de organisatie eindelijk weer eens redelijk stond. Het grote verval bleef ook uit deze keer. En nauwelijks wat weggegeven.
Staat tegenover dat Sturm Graz heel zwak was. En dat Feyenoord ook heel lang heel slordig was. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Hoeft minder achteruit te lopen, targhalline ruimt alles op.
Zelfde toen met Wieffer die achter Kokcu stond.
Timber heeft het beste gespeeld met Wieffer achter hem, omdat hij toen minder hoefde te lopen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geholpen door deze ploeg hoor. Zat helemaal niks in bij hun. En dan was de eerste helft nog een martelgang. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Nou, de tweede helft was niet helemaal onaardig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2026 - 20:40 schreef tomson het volgende:Geholpen door deze ploeg hoor. Zat helemaal niks in bij hun. En dan was de eerste helft nog een martelgang. Wij zijn onze sterkste tegenstander dus het is super knap |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bij die invalbeurt van Targhalline niet vergeten dat de wedstrijd al min of meer gespeeld was. Ruimtes werden groter, dat is altijd makkelijker voetballen. En het eerste balcontact van Targhalline was wel direct gevaarlijk balverlies.
Dat gezegd hebbende, we hebben al vaker gezien dat Hwang geen echte 6 is. En dat Valente onze vaste nummer 8 zal zijn. Dus normaal gesproken gaan Valente en Hwang het uitvechten op 8 en moeten Targhalline en Moder het gaan uitvechten voor 6. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| tegenstand was er niet , goede overwinning met wat meer vechtvoetbal wat ze goed deden , ik hoop dat zo'n wedstrijd weer wat zelfvertrouwen geeft |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eerste helft zwak, tweede helft was aardig. Tegenstander van niks.
Mooie assists van Steijn en van Persie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Opvallend is dus dat Ahmedhodzic en Watanabe zelf met het voorstel kwamen om van positie te wisselen. "Ik heb een meeting gehad met ze en toen kwam dit wel naar voren. Ze hadden er samen over gesproken en ik heb gevraagd naar hun redenen. Anel heeft heel vaak aan de linkerkant gespeeld en Watanabe heeft veel in de as of aan de rechterkant gespeeld. We hebben scenario's besproken en toen ging ik er met ze in mee. We hebben het er natuurlijk ook eerder over gehad, maar nu is het zo ontstaan dat ze er duidelijk in waren." |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2026 - 21:37 schreef RenatoBos het volgende:[..] Opvallend is dus dat Ahmedhodzic en Watanabe zelf met het voorstel kwamen om van positie te wisselen. "Ik heb een meeting gehad met ze en toen kwam dit wel naar voren. Ze hadden er samen over gesproken en ik heb gevraagd naar hun redenen. Anel heeft heel vaak aan de linkerkant gespeeld en Watanabe heeft veel in de as of aan de rechterkant gespeeld. We hebben scenario's besproken en toen ging ik er met ze in mee. We hebben het er natuurlijk ook eerder over gehad, maar nu is het zo ontstaan dat ze er duidelijk in waren." Beetje gek dat dat een half jaar moet duren. En eigenlijk zou dit ook van de trainers moeten (kunnen) komen. Ze hebben zich binnen Feyenoord misschien zand in de ogen laten strooien doordat die 2 wel aardig begonnen waren in augustus/september. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ach ja. En DMD, ik vind die Targ ook echt (bijna) niks. Maar dat Hwang geen 6 is dat is wel duidelijk. Veel te druistig. Maar als ik moet kiezen tussen een fitte Moder en een fitte Targ dan kies ik zonder twijfel de eerste. Laat verder trouwens onverlet dat het geen onaardige speler is. En over smaak valt niet te twisten ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vond Larin een imposante sprint trekken. Borges vanaf rechts iets beter dan vanaf links. Blij met de overwinning |
|
|
|