|
|
Leon FR1908
|
|
|
 Clubcarrière en Transfernieuws Huidige Club: Hij is een sleutelspeler in Deventer, waar hij sinds 2021 onder contract staat. In het seizoen 2025/26 speelde hij tot nu toe 19 wedstrijden in de Eredivisie en kwam hij 6 keer uit in de UEFA Europa League. Interesse Feyenoord: Op 20 en 21 januari 2026 is naar buiten gekomen dat Feyenoord serieuze interesse heeft om Deijl deze winter over te nemen als nieuwe rechtsback. Er zou inmiddels een openingsbod zijn uitgebracht, waarbij Deijl zelf openstaat voor een overstap naar De Kuip. Contract: Zijn huidige verbintenis bij Go Ahead Eagles loopt tot medio 2028. Recente Prestaties Historische Successen: Onder zijn aanvoerderschap won Go Ahead Eagles in het seizoen 2024/25 de KNVB Beker, de eerste grote prijs in de clubhistorie. In oktober 2025 leidde hij zijn team naar een opvallende overwinning op Aston Villa in de Europa League. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gek genoeg snap ik deze wel. Voor de restant van t seizoen, volgend seizoen vervangt deze Lotomba en Nieuwkoop.
Read zal verkocht worden. Dus komend seizoen krijg je een nieuwe RB, met deze en een jeugdspeler erachter.
k snap ook iedereen die denkt dat we qua aankopen nu echt tien stappen terugdoen, maar t is een noodverband. Lotomba raakte afgelopen wedstrijd ook weer geblesseerd he en Nieuwkoop is standaard stuk.
En ik kan oprecht geen jeugdspeler bedenken die er nu aan toe zou zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Onder Read nu wel de beste optie inderdaad. En is al een poosje zelf aanvoerder dus dat geeft ook rust. En is een Vlaardingert en dan krijg je 1 bonus punt extra 😂 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Op school anders 2 Vlaardingers in de klas gehad die hopeloos van het pad af waren 😂 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Verbaasd mij niks ! Vooral van mijn generatie of de net iets oudere . Ik dacht altijd dat het de standaard was in Nederland 😂 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Deijl, ik vind het niks.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Gaat misschien wel lukken deze keer, gezien de topicopener 😂 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Okay dacht dat het al rond was.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Nou als dit niet rond komt kunnen we wel stoppen denk ik.😂 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Donderdag staat voor de Deventenaren een uitwedstrijd in de Europa League op het programma tegen OGC Nice. Pas na dat duel wordt de overgang verder afgerond. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Echt? Ik lees net dat het bijna rond is . En ook dat hij maar voor een paar ton opgehaald word. Dan is het toch een prima transfer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Voor een paar ton lijkt me stug, aanvoerder - contract 2028.. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 21 januari 2026 - 13:30 schreef Leon FR1908 het volgende:Echt? Ik lees net dat het bijna rond is . En ook dat hij maar voor een paar ton opgehaald word. Dan is het toch een prima transfer eens , voor een paar ton prima daarbij mag lotomba vertrekken dat is ook lekker als het lukt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens het Algemeen Dagblad staat Mats Deijl op het punt een overstap te maken naar Feyenoord. De Rotterdamse club zou de verdediger voor een relatief bescheiden transfersom overnemen van Go Ahead Eagles. Met zijn komst wordt ingespeeld op het ontstane tekort aan opties op de rechterflank, nadat Givairo Read geblesseerd raakte.
De aanvoerder van Go Ahead Eagles speelt donderdag eerst nog het Europese duel tegen OGC Nice, waarna de focus volledig komt te liggen op het afronden van de transfer. Binnen Feyenoord zijn Bart Nieuwkoop en Jordan Lotomba eveneens beschikbaar voor de rechtsbackpositie, maar beiden kampen geregeld met fysieke problemen.
Deijl geldt als een multifunctionele verdediger die zowel rechtsback als centraal achterin uit de voeten kan. In Deventer groeide hij uit tot een vaste kracht en leider, met in totaal 177 officiële wedstrijden, dertien doelpunten en dertien assists. Eerder was hij actief voor FC Den Bosch en RKC Waalwijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 21 januari 2026 - 13:11 schreef RenatoBos het volgende:Donderdag staat voor de Deventenaren een uitwedstrijd in de Europa League op het programma tegen OGC Nice. Pas na dat duel wordt de overgang verder afgerond. Dan kan hij nog net alles breken en afscheuren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Dat is dan jammer, moet je doorschakelen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Dit is duidelijk rond als je Van Persie hoort. Lijkt ook een rol in de kleedkamer te moeten gaan spelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet gescout maar interesse komt uit technische staf.
Wat een verdriet. Wanbeleid |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: bron. Als je met de bever komt hou op met me hoor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Waar dan? Ik zit er net over te lezen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hake. Nah ja dat snap ik wel. Voor een Deijl die in de eredivisie speelt heb je ook niet echt scouts nodig toch |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Plus 4 rechtsbacks nu. Dat er twee niet voldoen, oké.
Maar is het dan niet zaak er eerst 1 of 2 te lozen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
idealiter wel natuurlijk. Maar als je er drie niet kan opstellen? Paar ton hebben we t over. Die heb je net makkelijk binnen geharkt. Binnen de salarishuishouding zal t ook passen.
Tja. Mijn ideale keuze is t ook niet hoor, maar billijken kan ik t wel. Had t wat makkelijker te slikken gevonden als de hele situatie niet zo rot was op dit moment. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Deijl, ik sprak hem toevallig vorig jaar bij het stadion, een vet aardige gozer dat wel!
Speelde bij GAE altijd wel goede wedstrijden. Of het wat gaat worden geen idee, verwacht er niet zo veel van. Maar slechter dan Lotomba kan waarschijnlijk niet, en hij is meer inzetbaar dan Nieuwkoop. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 21 januari 2026 - 15:07 schreef MMM het volgende:Plus 4 rechtsbacks nu. Dat er twee niet voldoen, oké. Maar is het dan niet zaak er eerst 1 of 2 te lozen? Voor 3 ton gaan we er op die positie wel op vooruit. We kunnen ons beter afvragen wie Lotomba heeft aangetrokken voor miljoenen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Welkom Mats, speler metervaring en overwicht welkom. Teveel lichtgewichten en dooie vogeltjes. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 21 januari 2026 - 17:02 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Voor 3 ton gaan we er op die positie wel op vooruit. We kunnen ons beter afvragen wie Lotomba heeft aangetrokken voor miljoenen Ja die kan weer op het lijstje bij de miskopen van DtK.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Van Hintum zegt dat inderdaad. Zag het bever eerder ook zeggen.
Anyway, wat het wel is, wil Van Hintum niet zeggen, alleen dat het meer is dan 3 ton en minder dan de transfer van Smit (wat 5.5 miljoen schijnt te zijn). En dat er geen sprake is van een clausule. Dat geldt alleen voor de zomer blijkbaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 januari 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos