|
|
tomson
|
|
|
Kan alleen maar meevallen want het vertrouwen in hem is bijna nihil. Ik Heb heb toch wedstrijden gezien dat hij het zwaardere tegenstanders verdomd lastig maakte en het dan ook wel eens winnend afsloot. Ik hoop dat we hem flink onderschatten, a la Wieffer. Hij heet tenslotte wel Mats :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Achteraf je mening geven vind ik altijd makkelijk. Ik doe dat graag gelijk als iemand komt.
Bij Valente zat ik er gigantisch naast, nou en. Leuk toch. Helaas heb ik het ook wel is goed.
Zowel Deijl als St. Juste geloof ik niet in. Eind april/begin mei deze post maar eens boven water halen ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 januari 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik heb hem echt nooit meer dan samenvattingen zien spelen. Dus werkelijk geen idee vooraf. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 - 22:28 schreef MMM het volgende:Achteraf je mening geven vind ik altijd makkelijk. Ik doe dat graag gelijk als iemand komt. Bij Valente zat ik er gigantisch naast, nou en. Leuk toch. Helaas heb ik het ook wel is goed. Zowel Deijl als St. Juste geloof ik niet in. Eind april/begin mei deze post maar eens boven water halen ;) Ze zijn samen 26 x goedkoper dan Steijn . Het verschil is 36 Ferrari's tussen hun beide en de aankoop Steijn . Er is geen supporter in de wereld die had gezegt goh laten we Deijl eens halen haha Word het wat met die 2 is het mooi meegenomen en anders niet maar dan heeft het financieel geen gevolgen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Een verdediger kan en mag je toch niet vergelijken met Steijn. Ik denk gewoon een nuttige speler, beter dan wat er nu staat, dan heb je.het doel toch bereikt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik weet niet wat hij gaat brengen maar laat me graag positief verrassen Piet . Vind ook dat je Deijl niet kan vergelijken met een Steijn of Valente. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Heb werkelijk geen idee..laat me graag verrassen. Natuurlijk denk ik ,te licht deze jongen in eerste instantie. Maarja een paar ton voor deze jongen,of uitgeven aan vuurwerk boetes is dit beter denk ik maar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 - 22:28 schreef MMM het volgende:Achteraf je mening geven vind ik altijd makkelijk. Ik doe dat graag gelijk als iemand komt. Bij Valente zat ik er gigantisch naast, nou en. Leuk toch. Helaas heb ik het ook wel is goed. Zowel Deijl als St. Juste geloof ik niet in. Eind april/begin mei deze post maar eens boven water halen ;) Altijd alles afbranden is ook niet echt lekker. Kan het ook eens met eigen ogen bekijken binnen ons team. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 - 11:26 schreef VVout het volgende:[..] Altijd alles afbranden is ook niet echt lekker. Kan het ook eens met eigen ogen bekijken binnen ons team. Als ik positief ben zeg ik dat ook. Laatste 3 jaar weinig positief geweest over de aankopen, helaas bleek dat niet onterecht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 - 11:56 schreef MMM het volgende:[..] Als ik positief ben zeg ik dat ook. Laatste 3 jaar weinig positief geweest over de aankopen, helaas bleek dat niet onterecht. Maar hoeveel wedstrijden heb je van Deijl gezien?
Ik vind t bij deze echt niet te beoordelen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 
Mats Deijl kost max 3 van deze auto's.
Sem Steijn kost 46 van deze auto's
Laten we het beleid en de spelers beoordelen naar de hoeveelheid Ferarri's dat ze hebben gekost. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 - 18:04 schreef MMM het volgende:[..] Ik vind het armoe. Een speler van 28 die z’n hele leven bij FC Den Bosch en GAE heeft gespeeld. Leuke speler voor de subtop. Ik vind dat dit niet eens back-up materiaal mag zijn. Ik vraag me af of hij goed genoeg is. Je mag best wat hoger mikken na Lotomba en Nieuwkoop. Je hebt er gewoon geen kijk op, dat kan natuurlijk ook. Ik vind dit juist een heel verstandige aankoop en hij gaat je verbazen. Je staat overigens wel met alles in de stront te roeren, ik snap jouw negativiteit niet meer.
Voetbal is in beginsel een vrij simpel spel en dit soort spelers snapt dat spel als de beste. Inderdaad Linssen had dat ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 januari 2026 door Leuv -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ik geen maar hoorde wel eens dat hij het goed deed bij zijn huidige club , 3 ton en met de blessures van read en nieuwkoop en een lotomba die er niks van kan dacht ik prima
nu blijkt transfersom van meer dan 1milj en na diverse analisten gehoord te hebben kom ik zwaar terug van dat prima gevoel
en dan halen ze ook dood leuk de blessure gevoelige st juste er nog ff bij , het zijn weer typische te kloese aankopen waar je geen klote aan hebt , wanneer stopt deze man eens met brandhout binnen te halen ?? ik vind het werkelijk schandalig wat deze bokkenlul overhoop haalt
was het niet beter om een goede rechtsback te halen ipv van 2x niks ?? en waar blijven de daadwerkelijke versterkingen ? is de 2e plaats niet belangrijk meer ?
hij voert inderdaad een beleid al is het wel een wanbeleid
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 januari 2026 door kenny -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 - 12:26 schreef Leuv het volgende:[..] Je hebt er gewoon geen kijk op, dat kan natuurlijk ook. Ik vind dit juist een heel verstandige aankoop en hij gaat je verbazen. Je staat overigens wel met alles in de stront te roeren, ik snap jouw negativiteit niet meer. Voetbal is in beginsel een vrij simpel spel en dit soort spelers snapt dat spel als de beste. Inderdaad Linssen had dat ook. of misschien heb jij er niet zoveel kijk op , deijl komt te kort , er is werkelijk geen analist die positief is over deze transfer , verdedigend erg zwak |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 - 12:22 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] [ afbeelding ] Mats Deijl kost max 3 van deze auto's. Sem Steijn kost 46 van deze auto's Laten we het beleid en de spelers beoordelen naar de hoeveelheid Ferarri's dat ze hebben gekost. Nou vind ik niet helemaal. Want de markt bepaalt wat een speler kost En dat is aan de hand van voorgaande prestaties. Maar zodra je binnenkomt begin je ook gewoon op nul. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 - 11:26 schreef VVout het volgende:[..] Altijd alles afbranden is ook niet echt lekker. Kan het ook eens met eigen ogen bekijken binnen ons team. Tis net als bij aannemen nieuwe werknemer. Heeft opleiding en ervaring, maar blijkt gaandeweg niet te presteren en/of in het team te passen. Je weet het pas als je het ziet. En een diploma zegt veelal niet voldoende. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 - 11:56 schreef MMM het volgende:[..] Als ik positief ben zeg ik dat ook. Laatste 3 jaar weinig positief geweest over de aankopen, helaas bleek dat niet onterecht. Begrijpelijk, alleen Deijl is niet in de categorie ster aankoop gekocht. Stapte ook niet als verrassing uit de helikopter. Het is meer een noodverband speler, die wij nu best kunnen gebruiken. Ik heb het idee dat er op de achtergrond ineens van alles speelt (nieuwe TD?). Miskopen worden weg gepoetst, salarishuis weer naar beneden, de bekende bezem is best vroeg dit jaar. Maar de aankopen na Slot waren inderdaad een stuk minder. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Is hij al speelgerechtigd voor zondag ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Heb je al een officiële aankondiging gezien? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Feyenoord heeft zijn komst aangekondigd. Contract voor 2.5 jaar. Hij kan morgen al in actie komen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja. Zit bij de selectie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Welkom
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 januari 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 - 12:43 schreef Stylzz het volgende:[..] Nou vind ik niet helemaal. Want de markt bepaalt wat een speler kost En dat is aan de hand van voorgaande prestaties. Maar zodra je binnenkomt begin je ook gewoon op nul. Nou het beleid bepaald ook welke speler er komt matie |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Best wat in al die jaren. Sowieso probeer ik altijd de top 4/top 5 te bekijken, dus dan zag ik ‘m voorbij komen als ze tegen GAE speelden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz