BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 25-26 #20: Feyenoord - Heracles Almelo (zondag 25 januari 2026, 16:45 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - zondag 25 januari 2026 - 19:39   quote  deeplink  
Gewoon 3 punten.
Tegen psv veel meer ruimte
kenny
 kenny - zondag 25 januari 2026 - 20:25   quote  deeplink  
je hebt geluk gehad dat heracles er niks van bakte , 2e helft weer zwaar ondermaats
VVout
 VVout - zondag 25 januari 2026 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2026 - 18:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja eens hoor dat is Moussa je beste speler
Aanvallend op momenten prima, maar verooraakt ook zeker gevoorlijke momenten voor ons. Zolang het goed uitpakt geen probleem als je er maar meer uithaalt dan tegen krijgt.

Ik vind dat er daarom heel veel werk aan de winkel is voor hem en hij risico's moet leren inschatten en verdedigend zijn taak serieuzer moet nemen. Eerst dan kom je in aanmerking de beste te mogen worden genoemd.

Cashen op zekers de beste optie, kijkt zelf al maanden in het rond dus hou je niet gemotiveerd.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 26 januari 2026 - 01:27   quote  deeplink  
Eerste helft was wel in orde vond ik, zeker gezien de situatie waarin we zitten. Tweede helft leek nergens op. Enige dat je kan zeggen is dat Feyenoord (nadat het op instorten leek te staan) wel weer de regie terugpakte op een gegeven moment.

We gaan volgende week zien of er echt sprake is van enige verbetering of dat het allemaal schijn is en vooral ook te maken had met beperkte tegenstanders.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 januari 2026 door T-FeYeN00rD --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 25-26 #20: Feyenoord - Heracles Almelo (zondag 25 januari 2026, 16:45 uur)

0.0069179