|
|
MMM
|
|
|
UEL: Real Betis - Feyenoord (donderdag 29 januari 2026, 21:00 uur)

Datum & tijdstip: Donderdag 29 januari 2026, 21:00 uur Locatie: Estadio Benito VillamarÃn, Sevilla Scheidsrechter: nnb
Geschiedenis: Winstpercentage Real Betis 0% Percentage gelijkspel 0% Winstpercentage Feyenoord 0%
Laatste 5 ontmoetingen: /
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 januari 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| 0-3 zou typisch Feyenoord zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
1-3. Maakt niet uit hoe, alleen resultaat nu van belang. Betis blijkt ook niet in goede doen, met ook allerlei afwezigen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Kan me ook geen ruk schelen deze wedstrijd 😂 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Precies. Europa is toch over en uit. Deze week zit het de competitie in de weg. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
3 maten te groot voor Feyenoord helaas . Het enige wat we kunnen hopen , is dat PSV schoppen krijgt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Zorgen op het trainingsveld: Betis mist elf spelers in aanloop naar Feyenoord |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Klinkt bekend, hielp vorige keer ook niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| 50€ op de 1-1 voor Bos, na een foutje en daarna Leo en Casper die het met 1-3 beslissen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| 1-4 het is wat het ( niet) is |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Jammer maar dat bied een jeugdspeler de mogelijkheid. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Deze pot is ook totaal onbelangrijk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Belangrijkste missie donderdag is de rest van wat er nu nog rondloopt heel houden voor zondag. De rest zal me worst wezen. (Al is winnen altijd leuk) |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| kunnen we niet gewoon thuis blijven , lekker verhaal zonder centrum verdedigers |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Volgens mij staat Betis ook met een zwakker elftal wegens blessures. Maar ja ik hoop dat Plug en Kraaijeveld bij de les zijn, en niet verzwakken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2026 - 13:27 schreef piet de paler het volgende:Volgens mij staat Betis ook met een zwakker elftal wegens blessures. Maar ja ik hoop dat Plug en Kraaijeveld bij de les zijn, en niet verzwakken Ja alleen onze CV's hebben niet eens eredivisie ervaring . Die reserves van hun vast wel la liga . Maar goed ik vind het alleen maar leuk die jeugdspelers . Ik zou van Persie er ook inzetten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Wordt echt een schoolreisje langzamerhand. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schade beperkt houden en niet nog meer blessures oplopen.
Verder niet belangrijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Al je beste talenten erin gooien. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zowel Kraaijeveld als Plug hebben geen goede indruk opmij achtergelaten. Bij jullie wel ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kraaijeveld op mij wel een goede indruk. Zeker gezien zijn leeftijd. Aan de bal comfortabel. Al had hij zondag de 4-2 moeten voorkomen. Maar wel iemand die op termijn een basisspeler zou moeten kunnen worden. Of dat nu als middenvelder of verdediger is.
Plug is een vrij beperkte speler, daar heb ik minder verwachtingen bij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Al hebben we die vooral op links gezien |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Als back komt hij (nog) minder tot zijn recht ja. Maar goed, morgen, en misschien nog wel wat potjes, gaan we hem waarschijnlijk centraal zien. En hij zal nog wel een keer verhuurd gaan worden binnen Nederland? Wel aan een wat betere club dan Dordt, want als je daar op je 21ste nog heen moet... |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Beide prima en beter aan de bal dan wat er normaal in het centrum loopt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Kom op niet overdrijven. Al 2 keer gezien dat ze niet ingrepen, en keken hoe de tegenstander voorbij glipte. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Opstelling voor morgen: Wellenreuther, Lotomba, Kraaijeveld, Plug, Bos, Targhalline, Hwang, Valente, Hadj Moussa, Tengstedt, Sauer.
Nieuwkoop zal denk ik niet gaan starten. Tengstedt in tweede helft wisselen voor SvP. En dan maar heel hard hopen dat Bos en je middenvelders fit blijven, vooral ook voor zondag. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Keepers: Wellenreuther, Bossin, Berger Verdedigers: Nieuwkoop, Bos, Lotomba, Plug, Kraaijeveld, Agboluaje Middenvelders: Hwang, Moder, Targhalline, Valente, Van den Elshout Aanvallers: Larin, Borges, Sauer, Tengstedt, Hadj-Moussa, Sliti, Van Persie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 januari 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dus tov vorige pot geen Watanabe, Anel, Steijn en Ueda.
Moder, Nieuwkoop en Larin er wel weer bij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 januari 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Larin? Apart. Dacht dat die richting de uitgang was. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jammer dat Ouagardi er niet bij is .
Krijg er steeds meer zin in. Hoop wel dat Plug niet teveel met zijn armen gaat zwaaien in de wedstrijd. Dat irriteerd behoorlijk bij mij. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dachten we allemaal. Komt dan waarschijnlijk nog na vandaag. Misschien dat Feyenoord heeft gezegd hem te willen houden tot het einde van de transferperiode ivm blessures. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
| In de tweede helft dus minuten geven aan van den Elshout en Agboluaje. Je zal Targhalline, Valente, Hwang en Bos echt fit moeten houden voor zondag. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2026 - 20:17 schreef feyenoord!!! het volgende:Opstelling voor morgen: Wellenreuther, Lotomba, Kraaijeveld, Plug, Bos, Targhalline, Hwang, Valente, Hadj Moussa, Tengstedt, Sauer. Nieuwkoop zal denk ik niet gaan starten. Tengstedt in tweede helft wisselen voor SvP. En dan maar heel hard hopen dat Bos en je middenvelders fit blijven, vooral ook voor zondag. Dit zal hem inderdaad wel zijn. Borges is nog het meest voor de hand liggende alternatief, ipv Sauer misschien. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2026 - 20:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dit zal hem inderdaad wel zijn. Borges is nog het meest voor de hand liggende alternatief, ipv Sauer misschien. Sauer speelde zondag nog, dus daar kun je best gelijk in hebben dat Borges misschien wel start in zijn plaats. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2026 - 20:17 schreef feyenoord!!! het volgende:Opstelling voor morgen: Wellenreuther, Lotomba, Kraaijeveld, Plug, Bos, Targhalline, Hwang, Valente, Hadj Moussa, Tengstedt, Sauer. Nieuwkoop zal denk ik niet gaan starten. Tengstedt in tweede helft wisselen voor SvP. En dan maar heel hard hopen dat Bos en je middenvelders fit blijven, vooral ook voor zondag. Bos, Hwang en Valente een hele wedstrijd zou oliedom zijn. Die zitten ongetwijfeld al weer in het rood. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2026 - 20:25 schreef feyenoord!!! het volgende:In de tweede helft dus minuten geven aan van den Elshout en Agboluaje. Je zal Targhalline, Valente, Hwang en Bos echt fit moeten houden voor zondag. Dat ben ik met je eens, MMM. Daarom schreef ik ook al dit ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Excuus. Volledig eens!
Ik zou Bos, Hwang en Valente niet eens opstellen overigens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Wel leuk. Kunnen we eens zien wat ze waard zijn |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Snap ik op zich, maar wie zou je dan opstellen? Achterin Agboluaje? En op het middenveld dan van den Elshout en SvP op 10? Want je wil ook geen Larin op 10 en Moder zal niet kunnen starten nog. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2026 - 20:45 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Snap ik op zich, maar wie zou je dan opstellen? Achterin Agboluaje? En op het middenveld dan van den Elshout en SvP op 10? Want je wil ook geen Larin op 10 en Moder zal niet kunnen starten nog. Ja bijvoorbeeld. Veel meer smaken zijn er niet. Desnoods Nieuwkoop op het middenveld.
Ik zie morgen echt als nietszeggende pot. Als je bij winst nou zeker was van plaatsing, had ik de beste elf opgesteld. Nu ben je van zoveel zaken afhankelijk dat de kans zo minimaal is.
Plek 2 is cruciaal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 januari 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2026 - 20:47 schreef MMM het volgende:[..] Ja bijvoorbeeld. Veel meer smaken zijn er niet. Desnoods Nieuwkoop op het middenveld. Ik zie morgen echt als nietszeggende pot. Als je bij winst nou zeker was van plaatsing, had ik de beste elf opgesteld. Nu ben je van zoveel zaken afhankelijk dat de kans zo minimaal is. Plek 2 is cruciaal. Dat laatste ben ik sowieso met je eens. Ik denk ook dat we niet zomaar doorgaan morgen gezien de afhankelijkheid van anderen en de vele blessures die we al hebben. In dat kader zou ik het deze keer prima vinden om wat spelers te sparen. Hadden we beter kunnen omdraaien met Braga uit, maar goed. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ik zou daar alles op inzetten inderdaad. Leuk Europees.. dan kom je een ronde verder, waarschijnlijk ga je er dan toch uit. Of er komen weer andere hindernissen om te nemen. 2e plaats is voor ons al moeilijk zat! Coëfficiënten tja daar hoef je het ook niet meer voor te doen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Je meent dit echt ? Heb jij niet gezien hoe Plug en Kraaijeveld schutteren in de verdediging. Ik denk ( maar hoop het niet) dat ze huilend het veld afgaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 29 januari 2026 - 09:36 schreef piet de paler het volgende:[..] Je meent dit echt ? Heb jij niet gezien hoe Plug en Kraaijeveld schutteren in de verdediging. Ik denk ( maar hoop het niet) dat ze huilend het veld afgaan. En nu kom je dan even met een alternatief natuurlijk, wat wel hout snijdt volgens jou.
We wachten.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Niet altijd die houding man.....ik zeg alleen dat ze te kort gaan komen. En er is geen alternatief. Maar hou rekening met een afstraffing |
|
|
|