|
|
Alexmem
|
|
|
| Ooit bij de aankoop van Larin stond dat ie ook als links en rechtsbuiten inzetbaar was. Nou eh… je kan me veel vertellen… |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 29 januari 2026 - 21:16 schreef Alexmem het volgende:Ooit bij de aankoop van Larin stond dat ie ook als links en rechtsbuiten inzetbaar was. Nou eh… je kan me veel vertellen… Hij is op elke positie slecht. Multifunctioneel. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 29 januari 2026 - 21:15 schreef R()b het volgende:[..] Geniaal dan druk je je stempel op wedstrijden. En dan heb ik het niet over dat kut doelpuntje tegen Heracles. Soms zijn zn aannames en passeer acties smullen. Alleen die domme acties of het gebrek aan overzicht he. Maar ja als ie alles had voetbalde hij niet bij ons. En daar is de 1-0 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Mooi schot. En inderdaad, Wellie zou eens iets tegenhouden... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Wellie veel te ver van z’n doel |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Clown, huiswerk weer niet gedaan zeker. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Los van deze hopeloze wedstrijd, deze Europese campagne is schandalig en slecht genoeg voor ontslag. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Tengstedt, Borges, Larin, Lotomba, Sliti. Die zijn nog niet goed genoeg voor de 0-19. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Gaat met z’n verkeerde hand naar de bal ook. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Prachtige pass van Kraaijeveld en dan die kaats van Tengstedt. Mijn fucking god. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Wat een teringslechte spits |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Goeie aanval, maar weer Larin (niet) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wellenreuther......
Dit wordt nog wel afgekeurd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Bijlow is toch weg? Hup nieuwe 1e keeper regelen |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| En die Moussa maar zeiken nu ie als 4e middenvelder speelt. En dan zie je ook hoe weinig loopvermogen die heeft. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Godse simpel voetbal voor die gasten man |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Wat dramatisch ook die keuze voor Bos in t centrum. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Had ook Bos linksback gedaan en Plug dan maar centraal.
Wat een fantasie opstelling |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| En die keeper heeft al z’n reddingen tegen Twente opgebruikt. Sindsdien pakt ie ook echt helemaal niks. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Lotomba heeft ook zijn dag niet |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Z’n jaar niet bedoel je? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Je kan zo 9 vinkjes zetten, voor diegene die op de transferlijst mogen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De vorige was hij zelfs redelijk goed |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Lotomba met Moussa is verdedigend gezien de slechtste rechterkant van Europa. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Je bedoelt als rechtsback, thuis, tegen de onderste van de eredivisie? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat zou je zeggen, maar Borges en Sliti aan de andere kant is nog minder verdedigend. Daar komt ook al het meeste gevaar van Betis vandaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wissel Valente a.u.b.
Vanavond was dagen geleden al klaar |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lotomba.. Je schaamt je diep dat dat een Feyenoord shirt mag dragen.
En zo nog een zooitje |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op donderdag 29 januari 2026 - 21:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat zou je zeggen, maar Borges en Sliti aan de andere kant is nog minder verdedigend. Daar komt ook al het meeste gevaar van Betis vandaan. De linkerkant heb ik nog niet besproken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die speelt trouwens zelf ook weer geen beste pot. 2026 niet zo best begonnen voor hem persoonlijk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Lijkt me wel zo wijs idd |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Oh ja, je zei alleen rechterkant. Ik las zijkant in het algemeen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 29 januari 2026 - 21:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Die speelt trouwens zelf ook weer geen beste pot. 2026 niet zo best begonnen voor hem persoonlijk. Delen in de malaise. Alles iedereen om je heen loopt te kloten wordt het steeds lastiger om je niveau vast te houden |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Idd. Ik denk dat je die opmerking zo bij zeker nog 5 spelers kan maken. En het feit dat we als aanvoerders Wellie, Steijn en Moussa al gehad hebben zegt ook genoeg. Er speelt niets geweldigs in dit elftal. Het grootste talent is Kraaijeveld als je t mij vraagt. En die komt er blijkbaar alleen in extreme situaties in. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 29 januari 2026 - 21:45 schreef tomson het volgende:[..] Delen in de malaise. Alles iedereen om je heen loopt te kloten wordt het steeds lastiger om je niveau vast te houden Zeker waar. Je hebt dan ook vaak spelers die gaan proberen te compenseren waardoor ze wat geforceerd spelen. Zie ik bij hem ook beetje terug. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op donderdag 29 januari 2026 - 21:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zeker waar. Je hebt dan ook vaak spelers die gaan proberen te compenseren waardoor ze wat geforceerd spelen. Zie ik bij hem ook beetje terug. Het is iemand die het ook moet hebben van afspeelmogelijkheden in de diepte. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nou, tweede helft in ieder geval mensen op hun eigen positie laten spelen. En zorgen dat je in ieder geval niet met grote cijfers verliest. En wie weet valt er snel een doelpunt en is er nog een resultaat mogelijk. En als dat uitblijft zeker niet de grens gaan opzoeken met spelers die je bijvoorbeeld zondag nodig gaat hebben.
Al maakt het momenteel niet uit, al maak je er 10, je bent maximaal 25ste gezien de tussenstanden elders. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zeker. En naast hem. Maar hij heeft alleen Targhalline in de buurt. Of een van de backs, die het allebei heel moeilijk hebben. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Yup. Daardoor duurt t langer dan gewenst en veel ballen kwijt. En net als Moussa is ook Valente geen snelheidsduivel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Borges heeft trouwens nog wel af en toe een aardig moment. |
|
|
|