|
|
AkaS
|
|
|
| Oja, Bounida zal best een hoop potentie hebben maar hij is echt een lichtgewicht en had hier niets te zoeken en knullig de corner veroorzaakt waaruit de 1-2 viel. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2026 - 23:00 schreef AkaS het volgende:Oja, Bounida zal best een hoop potentie hebben maar hij is echt een lichtgewicht en had hier niets te zoeken en knullig de corner veroorzaakt waaruit de 1-2 viel. Waar heel knullig verdedigd wordt, Gaaei had hem moeten dekken.
Kan hij hard gewerkt hebben, maar goed heb je niets aan.
Op dit niveau wordt je afgestrafd, dus een dikke onvoldoende. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Grim haalt zijn beste middenvelder er af, vanaf Steur uit het elftal ging was het geen team meer
En dat riep ik al op het moment dat hij gewisseld werd, Onbegrijpelijk van Grim
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 januari 2026 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2026 - 23:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Waar heel knullig verdedigd wordt, Gaaei had hem moeten dekken. Kan hij hard gewerkt hebben, maar goed heb je niets aan. Op dit niveau wordt je afgestrafd, dus een dikke onvoldoende. Misschien, dat zeiden die analisten ook maar ik vraag het me af of dat wel de man van Gaaei was ? |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2026 - 23:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:Grim haalt zijn beste middenvelder er af, vanaf Steur uit het elftal ging was het geen team meer En dat riep ik al op het moment dat hij gewisseld werd, Onbegrijpelijk van Grim Eens, helemaal! Van alle professionele sporten is de voetballerij de grootste nono verzameling. Die Steur is in de kracht van zijn leven die kan prima een hele wedstrijd spelen. Gewoon een fout van Grim, net als dat hij Godts al weken laat aanprutsen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 januari 2026 door AkaS -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Stelletje zeikwijven!
En o ja, lekker voor die tyfusboertjes |
|
|