|
|
MMM
|
|
|
ED 25-26 #21: PSV - Feyenoord (zondag 1 februari 2026, 14:30 uur)

Datum & tijdstip: Zondag 1 februari 2026, 14:30 uur Locatie: Philips Stadion, Eindhoven Scheidsrechter: Allard Lindhout
Geschiedenis: Winstpercentage PSV 51,3% Percentage gelijkspel 19,2% Winstpercentage Feyenoord 29,5%
Laatste 5 ontmoetingen 2024-2025: 3-0 (2-0) 2023-2024: 2-2 (1-1) 2022-2023: 4-3 (2-2) 2021-2022: 0-4 (0-1) 2020-2021: 1-1 (1-1) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kansloos.
Hopelijk kunnen we de schade beperken gezien het doelsaldo. 020 komt daar ook steeds dichterbij. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hebben jullie enig idee, wat de opstelling zou kunnen zijn tegen psv. Kan nergens vinden wie er weer inzetbaar zou zijn |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 - 18:02 schreef piet de paler het volgende:Hebben jullie enig idee, wat de opstelling zou kunnen zijn tegen psv. Kan nergens vinden wie er weer inzetbaar zou zijn Rob van Dijk
Tim de Cler
AndrΓ© Bahia
Stefan de Vrij
Kamohelo Mokotjo
Leroy Fer
Luigi Bruins
Georginio Wijnaldum
Luc Castaignos
Kelvin Leerdam
Ruben Schaken |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Op veel posities niet eens minder dan wat er nu loopt |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Ik laat mij verrassen, maar zie het niet positief in. Winst zou al zijn, kleine nederlaag, inzet, GEEN BLESSURES en nieuws dat we echte versterking erbij krijgen. Op teveel posities is het matig bezet of zijn er teveel te vaak geblesseerd.
Ondanks alles, Hup Feyenoord! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Ik zou al dolblij zijn met een punt. Maar realistisch gezien word dit een kansloze wedstrijd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat zijn jullie toch een stel oproerkraaiers"...... Beetje Trumpiaans π |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: NAC speelt beter dan Feyenoord doet.
Heb je NAC zien spelen? Die hebben een trainer die ongeveer 10x beter is dan V.Persie.
Zet gister ook gewoon Twente 45 minuten lang met de rug tegen de muur met een formatiewissel in de rust. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: De AI servers hebben t er maar druk mee π |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Nee Trumpiaans is mensen die kritiek he hebben weg zetten als oproerkraaiers |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Behoorlijk ja haha En is maar goed ook ,tis al 5 over 12 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Ik wens een iedere toch een mooie wedstrijd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Opstelling Feyenoord
Wellenreuther; Deijl, St. Juste, Ahmedhodzic, Bos; Targhalline, Hwang, Valente; Hadj Moussa, Ueda, Sauer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 13:24 schreef RenatoBos het volgende:Opstelling Feyenoord Wellenreuther; Deijl, St. Juste, Ahmedhodzic, Bos; Targhalline, Hwang, Valente; Hadj Moussa, Ueda, Sauer. Is op papier de sterkste opstelling of zouden jullie ( wat beschikbaar is) nog wijzigingen door voeren? ( geen leuviaanse opmerkingen ππ)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Zoveel wilde ongecontroleerde spelers in de basis. Wordt chaos. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Oplossing ( is die aanwezig) Ben benieuwd naar St Juste
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
St. Juste basis. Handig om in zoβn topper je eerste minuten van het seizoen te maken met 0 ritme.
Steijn dus nog geblesseerd |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 13:40 schreef MMM het volgende:St. Juste basis. Handig om in zoβn topper je eerste minuten van het seizoen te maken met 0 ritme. Steijn dus nog geblesseerd Volgens zeggen zeer fit ( niet wedstrijd getest) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 13:40 schreef MMM het volgende:St. Juste basis. Handig om in zoβn topper je eerste minuten van het seizoen te maken met 0 ritme. Steijn dus nog geblesseerd Misschien 1 helft en daarna Nieuwkoop of Lotombrrrrrrra |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Had niet gedacht dat St. Juste direct zo voor de leeuwen gegooid zou worden. Voor de rest is het een redelijk representatief elftal. Blessures zitten achterin, middenveld en aanval zijn grotendeels wel compleet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Ueda is scoren in een topper? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ueda uberhaupt weer eens scoren zou wel fijn zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach doe maar 1-2. Tis meer hoop uitsprekend. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Ik zou waanzinnig blij zijn met een punt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Als we competitief zijn vandaag, biedt dat zelfs bij een nederlaag wel perspectief. Na deze pot hebben we ook altijd ten minste een volledige week voorbereiding op een nieuwe wedstrijd. Dat zou moeten helpen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ueda is fit (genoeg) maar niet helemaal fris volgens Van Persie. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Absoluut, maar hoe? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zit niet mee vandaag ,heb een verstopte afvoer. Wat ik ook deed het heeft niet gewerkt. Gelukkig gaat onze club punten pakken vandaag. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 14:23 schreef Leon FR1908 het volgende:Zit niet mee vandaag ,heb een verstopte afvoer. Wat ik ook deed het heeft niet gewerkt. Gelukkig gaat onze club punten pakken vandaag. Dat restaurant van RB opzoeken dan... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 14:23 schreef Leon FR1908 het volgende:Zit niet mee vandaag ,heb een verstopte afvoer. Wat ik ook deed het heeft niet gewerkt. Gelukkig gaat onze club punten pakken vandaag. Yoghurt erin maat |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Er valt heel veel te winnen vandaag! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Niemand geeft een stuiver voor ons, dat zou elk punt al goud maken wat mij betreft. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Op het middenveld wordt het bepaald,zoals El zegt. |
|
|
|