|
|
MightyAce
|
|
|
quote: De eerste die eruit moet is die loser onder de lat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 15:08 schreef Leuv het volgende:[..] Tactisch wel. Technisch en mentaal zeker niet. Maar dat heb je met Moussa, Hwang, Ueda Bos etc… Eens want ik snapte t tactisch plan ook. Maar er zijn drie dissidenten. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 15:06 schreef Leuv het volgende:[..] Het gezaag aan de poten van van Persie is werkelijk belachelijk. Er is geen trainer die hierna het stokje wil overnemen dus blijf maar zagen maar het zal er zeker niet beter op worden. Als er niet wordt gezien dat dit een puur gebrek aan kwaliteit binnen de selectie is dan stel ik een aantal blindegeleidehonden voor. Hou toch met blind verdedigen van RvP. Hij heeft nog nooit en nergens laten zien dat het een redelijke trainer is. Laat staan dat het een goede trainer is. Ja t is kwaliteitsarm. Maar dat is zowel op het veld als naast het veld.
Lost RbP wegsturen iets op? Nee. Daarom zal t ook wel niet gebeuren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 15:06 schreef Leuv het volgende:[..] Het gezaag aan de poten van van Persie is werkelijk belachelijk. Er is geen trainer die hierna het stokje wil overnemen dus blijf maar zagen maar het zal er zeker niet beter op worden. Als er niet wordt gezien dat dit een puur gebrek aan kwaliteit binnen de selectie is dan stel ik een aantal blindegeleidehonden voor. Er zijn een paar spelers niet goed genoeg en de trainer is dat ook (nog) niet. Meerdere dingen kunnen tegelijk waar zijn.
Gezien de zeer gebrekkige tegenstand elders in de eredivisie moet Feyenoord met deze selectie blind tweede kunnen worden. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Doet Moussa mee eigenlijk? O ja, die had de assist bij de 3-0. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Targ staat wijzen naar niemand. Hwang staat voor m. Valente er 30 m achter. Til zakt in t middenveld. En ze hebben nul komma nul plan hoe dat te verdedigen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2026 door Alexmem -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 15:12 schreef Alexmem het volgende:Targ staat wijzen naar niemand. Hwang staat voor m. Valente er 30 m achter. Til zakt in t middenveld. En ze hebben nul komma nul plan hoe dat te verdedigen. Maar dat ligt enkel aan die spelers 🤡 |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Geen mentaliteit. Eigenlijk hoort hij op de kermis of in de zaal thuis maar niet op een voetbalveld . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Die Ahmedhodzic doet werkelijk alles fout |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 15:12 schreef Alexmem het volgende:Targ staat wijzen naar niemand. Hwang staat voor m. Valente er 30 m achter. Til zakt in t middenveld. En ze hebben nul komma nul plan hoe dat te verdedigen. Je hebt niemand die dit middenveld aanstuurt |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Een godswonder dat het nog 3-0 staat |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 15:13 schreef Leuv het volgende:[..] Geen mentaliteit. Eigenlijk hoort hij op de kermis of in de zaal thuis maar niet op een voetbalveld . Ga lekket wielrennen kijken Je zit zeker te genieten, hoe je ploeg afgeslacht wordt om je gelijk te halen ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 15:13 schreef Leuv het volgende:[..] Geen mentaliteit. Eigenlijk hoort hij op de kermis of in de zaal thuis maar niet op een voetbalveld . En waarom haald van Persie hem er dan niet gelijk uit. Zit er nog 1 op de bank |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gekke take maar waarschijnlijk scoren we zo ook nog |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 15:14 schreef piet de paler het volgende:[..] Ga lekket wielrennen kijken Je zit zeker te genieten, hoe je ploeg afgeslacht wordt om je gelijk te halen ! Hang jij anders de positivo nog een keer uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 15:13 schreef Leuv het volgende:[..] Geen mentaliteit. Eigenlijk hoort hij op de kermis of in de zaal thuis maar niet op een voetbalveld . Eens. Geen hart voor t team alleen voor Moussa |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Nee. Dat hoeft ook niet eens.
Jij weet ook dat saibari en til dit doen. RVP en zijn staf ook. De oplossing hebben ze alleen niet kunnen bedenken en uitvoeren. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Omdat het allemaal niet goed genoeg is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 15:15 schreef Alexmem het volgende:[..] Nee. Dat hoeft ook niet eens. Jij weet ook dat saibari en til dit doen. RVP en zijn staf ook. De oplossing hebben ze alleen niet kunnen bedenken en uitvoeren. Moeten ze wel samen afstemmen. Met name de 6 en 8. Wie pakt de lopende man. Etc. Maar ze staan ver uit elkaar. Maar ik vind Targ en Hwang ook totaal niet goed genoeg n |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 15:14 schreef piet de paler het volgende:[..] Ga lekket wielrennen kijken Je zit zeker te genieten, hoe je ploeg afgeslacht wordt om je gelijk te halen ! Geen idee wat dit voor ridicule opmerking is. Er zijn er hier maar een paar aan het genieten maar daar hoor ik niet bij. Ik zaag alleen niet aan van Persie want hij kan er echt geen ruk aan doen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je ziet hoe psv-ers van posities wisselen, de Feyenoorders zijn aanvallend daarin houten klazen. Ik zie geen idee, geen verrassing, zeker niet in de omschakeling. Hierin schiet ook Robin te kort. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moussa Wellie Ahmet
Bedankt voor de na 13 minuten verdere kansloze middag |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Dus eigenlijk is de Feyenoord selectie niks beter dan die van NAC breda?
De ploeg hoort dus eigenlijk op degradatie te staan? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Bos. Ueda. Sauer, Valente, Targ. Net zo. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zweer het, ben dat beleid van die club zo zat. Ik had nooit gedacht ooit nog diezelfde teleurstelling van vroeger te voelen. Maar het hakt er echt in . Wat een kut hebben wij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 15:18 schreef FR-Henk het volgende:Je ziet hoe psv-ers van posities wisselen, de Feyenoorders zijn aanvallend daarin houten klazen. Ik zie geen idee, geen verrassing, zeker niet in de omschakeling. Hierin schiet ook Robin te kort. Als we al in die situatie komen, hebben veel te veel spelers die de bal in de voeten willen. En als ze al lopen krijgen ze m niet omdat Moussa de bal blijft pijpen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die waren geen debet aan de eerste drie goals Alles daarna is geen echte wedstrijd meer |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Moussa naar links Borges op rechts Verdedigend weet ik het niet |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Feyenoord 1 en de trainer evenmin. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Tuurlijk wel. Ahmet komt daar omdat Bos en Sauer Dest niet aan konden. Targ en Ueda verdedigden Obispo als twee wijven. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Moussa moet je als eerst wisselen. Alleen al voor het signaal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 15:20 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik zweer het, ben dat beleid van die club zo zat. Ik had nooit gedacht ooit nog diezelfde teleurstelling van vroeger te voelen. Maar het hakt er echt in . Wat een kut hebben wij Hier zijn we het allemaal over eens maar dit ligt niet aan de trainer maar aan de beleidsbepalers. Schelvis zei van de week precies hoe het momenteel is bij Feyenoord. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| We hebben allemaal ook gezien hoe een goede trainer de boel naar z’n hand kan en mag zetten. En wat daar de resultaten van waren. Maar goed, ik heb geen belang bij RvP bashen maar bij blind verdedigen evenmin. Het is brandhout in de breedste zin. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Tief op dwaas.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2026 door Leuv -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Je ziet bij AZ T is geen hosanna. Maar je moet wat |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hopelik krijgen we nog meer tegen doelpunten Nou geniet maar en tief zelf op, en roep dit gal ook eens op vak T of S |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 15:33 schreef piet de paler het volgende:Hopelik krijgen we nog meer tegen doelpunten Nou geniet maar en tief zelf op, en roep dit gal ook eens op vak T of S Jij wenst nog meer tegendoelpunten? Je bent niet helemaal lekker.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2026 door Leuv -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Die rouwshirtjes die ze aan hebben is goed over nagedacht |
|
|
|