|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kom op velen willen de kop van rvp, en tk en een overwinning zou het alleen verlengen Dus .... |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Met deze 9 en 10 kan je ook niet voetballen. Wat een armoe die twee Aziaten samen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
| We worden overal afgetroefd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wel nu al meer meters gemaakt dan Moussa in 1,5 wedstrijd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 15:42 schreef piet de paler het volgende:Kom op velen willen de kop van rvp, en tk en een overwinning zou het alleen verlengen Dus .... We staan 3-0 achter |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Til zakt in t midden. Saibari niet in de spits. Ahmet dekt niet door en ze hebben twee man meer in t middenveld. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Het is een rondo van 60 minuten lang.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2026 door MightyAce -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 15:43 schreef Alexmem het volgende:Til zakt in t midden. Saibari niet in de spits. Ahmet dekt niet door en ze hebben twee man meer in t middenveld. Nou ja wie er ook moet doordekken t gebeurt niet |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Hwang domme kut koe. Druistig dekt nog niet eens de lading. Domme UFO wel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Maar dat ligt allemaal aan het spelersmateriaal |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ook. Ahmet kan dat natuurlijk helemaal niet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Deijl lijkt wel cl speler. Vindt ik redelijk staande blijven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Of niet durven. Angst is een slechte raadgever |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: En weinig automatismen. Met steeds andere spelers er omheen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een ruimte.. Hou het nou wat compacter
Het is dat Kraaijeveld er tussen zat |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ook lekker dat onze trainer liever een nieuweling zonder ritme opstelt dan zn grootste talent. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Bal had meteen naar Borges gemoeten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Kortom, we zijn vanmiddag een speelbal. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: We staan compleet voor lul. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is dus t enige wat ik verzachtend vind De blessure carrousel |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Prima. Ik heb hier nou zoveel goede argumenten gehoord dat ik overtuigd ben. Ik verheug me nu al op de volgende periode onder een nieuwe trainer waar we kunnen aan gaan zagen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Tja. En is dat toeval of heeft dat ook te maken met de staf? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Moder kan wellicht wat balans brengen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het is dat Bosz een "Feyenoorder" is ,want een andere trainer had het gas erop gehouden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Geen fatsoenlijke aanval in 68 minuten |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 15:53 schreef Leon FR1908 het volgende:Het is dat Bosz een "Feyenoorder" is ,want een andere trainer had het gas erop gehouden. Het ligt nu niet aan het spelers matariaal ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 15:53 schreef Leon FR1908 het volgende:Het is dat Bosz een "Feyenoorder" is ,want een andere trainer had het gas erop gehouden. Dat denk Ik ook |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Deze bal van Borges.. hoe bestaat het |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Valente scheldt Tengstedt de huid vol. Na zo'n rollertje. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| De wanhoop druipt er vanaf |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar de zogenaamde toppers zijn ook tering slecht vandaag hoor Mijn hemel |
|
|
|
|
ar
|
|
|
| We missen een leider ...een echte 6 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 15:50 schreef Leuv het volgende:[..] Prima. Ik heb hier nou zoveel goede argumenten gehoord dat ik overtuigd ben. Ik verheug me nu al op de volgende periode onder een nieuwe trainer waar we kunnen aan gaan zagen. Het zijn niet meer alleen de spelers. RvP is niet in staat om de tactiek om te zetten in wat deze spelers beter beheersen. Tegenstanders hebben allang door hoe Feyenoord speelt en de zwakte van spelers en linie doorzien. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die hebben de klus in de eerste 20 minuten geklaard |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Wat heeft koppen daar nou voor zin... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 16:00 schreef FR-Henk het volgende:[..] Het zijn niet meer alleen de spelers. RvP is niet in staat om de tactiek om te zetten in wat deze spelers beter beheersen. Tegenstanders hebben allang door hoe Feyenoord speelt en de zwakte van spelers en linie doorzien. Wie is er nou echt beter gaan spelen onder deze trainer? Niet 1… |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je ziet ze zelfs minder worden ,valt nu heel erg op |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Valente, Kraaijnenveld, Sliti. De rest heeft niet het gewenste niveau en kan niet beter. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Valente is per wedstrijd slechter gaan voetballen. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Blessures is de grootste reden. Hierdoor geen automatismen. Daar weer door geen eesultaten. Geen zelfvertrouwen. Een keeper die bij ons bierelftal altijd zou moeten vlaggen. Een trainer die helaas te lucht is gebleken en rare beslissingen neemt. Spelers zijn gehaald die veels te veel aan kwaliteit missen. Haal nu in ieder feval een keeper, rest in de zomer rechtzetten.
Ga maar met veel jeugd verder, we hebben fantastische spelers in de jeugd rondlopen.
Fuck de miljoenen van de cl, we moeten reeel blijven, daar horen we echt niet meer.
De jeugd, dat bind mij ook meer met de club, ql die waardeloze dure aankopen kunnen van mij allemaal gedumpt worden, wat een zooitje.
Ik heb dit seizoen nog geen hele wwdstrijd rustig kunnen kijken. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Eerder ondanks deze trainer dan dankzij om eerlijk te zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Ahmedhodzic naar voren bij 3-0.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sauer. Ik kan er niets hoopgevends in ontdekken. O ja, hij is nog zo jong. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 16:06 schreef Frobin1974 het volgende:Blessures is de grootste reden. Hierdoor geen automatismen. Daar weer door geen eesultaten. Geen zelfvertrouwen. Een keeper die bij ons bierelftal altijd zou moeten vlaggen. Een trainer die helaas te lucht is gebleken en rare beslissingen neemt. Spelers zijn gehaald die veels te veel aan kwaliteit missen. Haal nu in ieder feval een keeper, rest in de zomer rechtzetten. Ga maar met veel jeugd verder, we hebben fantastische spelers in de jeugd rondlopen. Fuck de miljoenen van de cl, we moeten reeel blijven, daar horen we echt niet meer. De jeugd, dat bind mij ook meer met de club, ql die waardeloze dure aankopen kunnen van mij allemaal gedumpt worden, wat een zooitje. Ik heb dit seizoen nog geen hele wwdstrijd rustig kunnen kijken. +1 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zie Valente alleen maar minder worden, Kraaijenveld kan ik niet over oordelen vind ik degelijk maar nog te weinig van gezien, Sliti kan me niet bekoren in z’n speeltijd.. |
|
|
|