|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Als je er al eentje door stuurt doe dan Thijs 🤷🏻♂️ |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Deijl, Moder, lichtpunten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| En de tweede helft spelen we gelijk met een clean sheet! |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 16:08 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zie Valente alleen maar minder worden, Kraaijenveld kan ik niet over oordelen vind ik degelijk maar nog te weinig van gezien, Sliti kan me niet bekoren in z’n speeltijd.. Ik voorspel jou Sliti de grootste toekomst van dit hele zooitje dat er speelt. Die jongen heeft alles en moet alleen meer ervaring opdoen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gaat op een voet staan. Volledig per ongeluk. Rood. Ach ja |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 16:11 schreef Leuv het volgende:[..] Ik voorspel jou Sliti de grootste toekomst van dit hele zooitje dat er speelt. Die jongen heeft alles en moet alleen meer ervaring opdoen. Ik laat me verrassen dan.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lekker ook nog rood Borges genieten he. Dadelijk bus opwachten Genieten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Belachelijke rode kaart. Hij kijkt niet eens |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja dit was geen bewuste overtreding |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Zielig mannetje ben je toch |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Precies zet zijn voet neer om aan te zetten om te sprinten. Niets meer niets minder |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Adem even een paar keer diep in en uit Piet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Hoe komen we ooit nog van sommige spelers af |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Einde van het contract |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Niet bewust. Wel enorm dom en gevaarlijk. En niet in de buurt van de bal. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Sommige spelers zullen ongetwijfeld beter gaan spelen onder een ander type trainer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wat is er dom en gevaarlijk om aan te zetten voor een sprint? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Een trainer die lelijk resultaatvoetbal gaat spelen, kan een deel nog wel gebruiken |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ehhh. Dat je dat op iemand anders zn been doet en niet op het gras? |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Ook de scheidsrechterlijke dwalingen zijn veel tegen ons dit seizoen, dat helpt ook niet echt... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hij keek al naar voren, hoe vaak kijk jij naar je voeten als je sprint? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Lelijk voetbal hadden we al |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 16:16 schreef Frobin1974 het volgende:Ook de scheidsrechterlijke dwalingen zijn veel tegen ons dit seizoen, dat helpt ook niet echt... Dat is statistisch te verwaarlozen door eigen onkunde inmiddels. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Dit is natuurlijk geen rood |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Het doet pijn, wat er op het veld gebeurd. Maar meer piin doet het dat mensen dit grasg willen om ,dat zij denken er zo dingen gaan veranderen. En het bestuur gaat echt niet luisteren naar de zichzelf noemende supporters ( uitzonderinge daar gelaten) Dat is toch raar ????? En ook mensen die denken mij te bedreigen echt daar lach ik om Maat je ploeg afvallen heeft nog nooit een team beter doen spelen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Je hoeft niet te kijken om te weten waar je wel en niet je voeten neer kan zetten. Je weet waar je tegenstander is. Tenminste, de meeste mensen. Borges niet. Dat zie je met en zonder bal. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Was toch dik buitenspel leek me. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Iemand zou zo gehaaid kunnen zijn ,maar ik geloof ook niet bewust maar wel rood voor lompigheid.
Maar goed geel had misschien ook gekund |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Allws in zijn actie is in een natuurlijke beweging, er zit nul opzet in de actie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 16:18 schreef Alexmem het volgende:[..] Je hoeft niet te kijken om te weten waar je wel en niet je voeten neer kan zetten. Je weet waar je tegenstander is. Tenminste, de meeste mensen. Borges niet. Dat zie je met en zonder bal. Dat denk ik ook |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Oproerkraaiers, anarchisten het lijkt wel of ik veldwachter bromsnor hoor Je blijft maar mekkeren man. Iemand heeft een andere mening dan jou, boeie.. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| En dan moet je je verrot laten schelden voor zo’n uitvak. Snap ik niks van. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 16:19 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Iemand zou zo gehaaid kunnen zijn ,maar ik geloof ook niet bewust maar wel rood voor lompigheid. Maar goed geel had misschien ook gekund Tuurlijk niet bewust. 0,0 bewust. Maar dat doet idd niet af aan de actie. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Conclusie: Haal een goede 1e keeper. Puinruimen na het seizoen. Terugvallen op de jeugd.
En ik denk toch ook afscheid nemen van onze trainer/coach. Het is teveel negatief allemaal en voornamelijk zakwn die niets met het voetbal zelf hebben te maken.
Robert Eenhoorn erbij halen zou ook een goede stap zijn. Laat hem maar vanaf nul beginnen. Ik heb daar vertrouwen in. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 16:17 schreef piet de paler het volgende:[..] Het doet pijn, wat er op het veld gebeurd. Maar meer piin doet het dat mensen dit grasg willen om ,dat zij denken er zo dingen gaan veranderen. En het bestuur gaat echt niet luisteren naar de zichzelf noemende supporters ( uitzonderinge daar gelaten) Dat is toch raar ????? En ook mensen die denken mij te bedreigen echt daar lach ik om Maat je ploeg afvallen heeft nog nooit een team beter doen spelen Wie loopt jou hier te bedreigen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T hersenvretertje in zijn hoofd. T wil eten. T heeft honger. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kan haast niet anders.. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: De man is psychisch en heeft een gespeten persoonlijkheid. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
| Het lijkt dit seizoen helemaal nergens op. Europees, nationale competitie en - beker. Op alle fronten heeft Feyenoord het laten liggen en na het vertrek van Arne Slot is het sterk bergafwaarts gegaan in plaats van vooruit. Het lijkt toch helemaal nergens op en dat je zoveel verliest achter elkaar dat maar als gewoonte wordt beschouwd,is volstrekt onacceptabel. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Na het vertrek van Arnesen is het bergafwaarts gegaan.
Slot verbloemde de situatie na het vertrek van Arnesen, maar het verval was toen al ingezet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Lees je eigen teksten eens En dit bedoel ik met uitdagen ( beledigen is voor mij hetzelfde)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 16:33 schreef piet de paler het volgende:[..] Lees je eigen teksten eens En dit bedoel ik met uitdagen ( beledigen is voor mij hetzelfde) Ik val het team en de trainer niet af en zet niet aan tot rellen. Ik ben het met het beleid niet eens en vind momenteel veel spelers niet het niveau hebben dat bij ons hoort. JIj wel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Karim is een echte Feyenoorder. Hij is echt boos en teleurgesteld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Pijnlijke middag. Wel verwacht van te voren, maar toch. |
|
|
|