|
|
MMM
|
|
|
ED 25-26 #22: FC Utrecht - Feyenoord (zondag 8 februari 2026, 12.15 uur)

Datum & tijdstip: Zondag 8 februari 2026, 12:15 uur Locatie: De Galgenwaard, Utrecht Scheidsrechter: Martin van den Kerkhof
Geschiedenis: Winstpercentage FC Utrecht 23,6% Percentage gelijkspel 30,9% Winstpercentage Feyenoord 45,5%
Laatste 5 ontmoetingen 2024-2025: 0-2 (0-1) 2023-2024: 1-5 (1-2) 2022-2023: 1-1 (1-0) 2021-2022: 3-1 (1-1) 2020-2021: 1-2 (1-1) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Nou, zondag tegen een van de weinige ploegen die in een nog mindere fase zit dan Feyenoord. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zou het echt niet weten! Weet wel waar ik op hoop π |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2026 - 15:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Nou, zondag tegen een van de weinige ploegen die in een nog mindere fase zit dan Feyenoord. Meestal zijn wij zo vriendelijk om die dan juist uit het dal te trekken ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Tja een ervaren trainer tov een onervaren trainer |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Toch gek we spelen al maanden tegen onszelf! :P |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja en dan ook AZ-020 Dus je moet ( weer) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Tja ik wil het ook, maar weet het echt niet |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| 0-6 dan maar, ben er wel klaar mee met dat getob. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Hahaha al is het een onterecht doelpunt 0-1 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Ik ga er heen, zonder Feyenoord shawl ........en zonder verwachtingen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Heb al mijn tanden nog , jij ook ?π |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja alleen niet zo veel op de kruin. π |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Oh ik daar juist π
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Maar jij hebt toch Hedel ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Een van de laatste live optredens van Bowie was een gastoptreden bij David Gilmour van Pink Floyd waarbij ze oa het fantastische Comfortably Numb zongen.
En numb voel ik me over de club. Was zondag met eega lekker een weekendje op de Veluwe en deed met zoon thuis vooraf wat info uitwisselen over opstelling, sfeer enzo.
Tegen 3 uur dacht ik eens ff kijken en zag 3-0, tegelijk appte zoon dat het meer dan beschamend was.
En zo gaat het al maanden inmiddels, vol op de glijbaan naar beneden en niets kan het stoppen zo lijkt het. Zelfs NEC versterkt zich, 020 zelfs flink, lampies zijn onaantastbaar. En wij halen St Juste en Deijl, 1 uur voor het sluiten van de markt nog een idiote keeper en 3 voor 12 voor de vorm een telefoontje naar een Γ©chte versterking waarbij om 2 voor 12 de conclusie was dat het qua tijd niet meer zou lukken.
Gouka, AD, en altijd donders goed op de hoogte schreef maandag 2 opzienbarende dingen. Eerst dat terwijl Sauer werd gewisseld Robert eenhoorn in Eindhoven in zijn auto stapte en dat van Bodegom toch nog een termijn wil doorgaan.
Enige tijd geleden werd duidelijk dat 1 van de rijkste NL, van Herk, weer vriendjes met de leiding is geworden. Die van Herk is stinkend rijk, bezit bijna alle grond rond de Kuip Γ©n heeft wat jaren geleden al eens 50 mln aangeboden om de club te versterken. Dat aanbod werd toen door de club geweigerd.
Dat zal nu niet gebeuren. Geld zal gebruikt gaan worden voor een Alkmaarse setting. Eenhoorn, Huiberts en Pascal Janssen zullen binnen komen.
Wordt hele gekke en opwindende zomer.
Maar ondertussen blijf ik numb. Misschien dat onze vriend Zechiel zondag de definitieve galg voor van Persie zal zijn. Zijn app maatjes, Zerrouki, Timber, Stengs en Bylow zullen dan een glimlach niet kunnen onderdrukken.
Alleen voor dit soort dingen schuif ik zondag maar weer aan, maar verder helemaal los, vol walging en schaamte. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Utrecht blijkbaar in een reeks van 7 wedstrijden zonder overwinning. Weten we ieder geval zeker dat het zondag wel raak voor ze is ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2026 - 23:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Utrecht blijkbaar in een reeks van 7 wedstrijden zonder overwinning. Weten we ieder geval zeker dat het zondag wel raak voor ze is ;) Een van de twee heeft een ommekeer. Welke van de twee.......weet ik veel. Maar ik zit er |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 februari 2026 - 13:07 schreef piet de paler het volgende:[..] Een van de twee heeft een ommekeer. Welke van de twee.......weet ik veel. Maar ik zit er Utrecht dan maar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 februari 2026 door R()b -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Ik bedoelde Feyenoord of fc U |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Benieuwd hoe irritant het weer gaat zijn dat HM zβn aanvallende back zβn gang laat gaan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Moussa ook geblesseerd ? Wat hebben we dan op rechts nog
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 februari 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hoef je je niet meer druk om te maken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Sliti, en dan is t op. Of was Nieuwkoop weer fit, ook niet voor t eerst daar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Sliti is toch eigenlijk een linksbuiten ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ja maar hij kan beter op rechts dan Sauer vermoed ik. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Wel heel, maar geschorst. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Hmm spelers geen zin meer om te spelen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ach ja, kan er ook nog wel bij dit -.- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die veelbelovende aankoop van de afgelopen transferwindow. Oh, wacht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Zal nu wel heel goed gaan draaien zonder Moussa aan die rechterkant |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Wel grappig dat iedereen weer uitgaat van 1 vaan X bericht |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Ik ga uit van wat hier geschreven staat π€·π»ββοΈ |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Morgen lekker mijn rookoven uittesten, Feyenoord is zonde van je tijd. 22 verwende miljonairs die geen fuck kunnen, met een stront eigenwijze staf en directie als leeghoofden. Als de grote bezem of bulldozer is geweest van onder tot boven, pas dan ga ik Feyenoord weer volgen. Hier kan ik niet achterstaan deze pulpshow. Een mening is tegenwoordig een dreigement of neer sabelen, dus dan blijft boycot over. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou dan weet je dus de bron |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 februari 2026 - 23:37 schreef R()b het volgende:Morgen lekker mijn rookoven uittesten, Feyenoord is zonde van je tijd. 22 verwende miljonairs die geen fuck kunnen, met een stront eigenwijze staf en directie als leeghoofden. Als de grote bezem of bulldozer is geweest van onder tot boven, pas dan ga ik Feyenoord weer volgen. Hier kan ik niet achterstaan deze pulpshow. Een mening is tegenwoordig een dreigement of neer sabelen, dus dan blijft boycot over. T is net of je fan bent sinds de Slot jaren. Dit is Feyenoord zoals ik t al 48 jaar ken. Maar veel succes met je rookoven. Hopelijk krijg je er wat lekkers uit. Ik moet zelf voetballen, dus ik zie t ook niet, maar baal daar wel van.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 februari 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|