|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Deze was sowieso door de var teruggedraaid |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Uitzichtloos voetbal, van Feyenoord. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Het is net zo slecht als tegen psv. Dit wordt verliezen tegen go ahead. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Wat een Wellie ben je dan!@#$^&*() |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Hahahahaha Wellie geschorst |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Drie goede reddingen, maar die keeper is een bron van onrust. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Onze trainer vraagt er wel om |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Met hoeveel man minder spelen we? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Waar zeg ik dat dan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En Feyenoord speelt bloednerveus. Niemand die de rust brengt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Sorry hoor, maar ga kapot hier en waarom? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat is niet wat ik wil, maar wat ik zie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Het is een ren je rot show. allemaal postbodes. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Meeuwen kunnen niet begrijpend lezen š«¢š¤£ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
3 punten. Maar totaal geen basis om verder te gaan met deze trainer. Deze overwinning geeft 0 houvast.
Het leek nergens op, tegen een schandalig zwak Utrecht dit laten zien. Heel triest.
Maar directie en RvC zullen wel weer tevreden zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Gelukkig de punten mee naar huis, maar.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| 3 punten. Eerste helft was misschien nog enigszins acceptabel. Tweede helft waardeloos. Iedereen stond onder hoogspanning. De beste kansen waren nog voor Utrecht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2026 - 14:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:3 punten. Eerste helft was misschien nog enigszins acceptabel. Tweede helft waardeloos. Iedereen stond onder hoogspanning. De beste kansen waren nog voor Utrecht. Acceptabel met de opmerking dat er aanvallend niets gecreƫerd werd..
Ik vond het echt een schrikbarende wedstrijd. Wellenreuther pakt de punten voor je |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2026 - 14:13 schreef MMM het volgende:[..] Acceptabel met de opmerking dat er aanvallend niets gecreƫerd werd.. Ik vond het echt een schrikbarende wedstrijd. Wellenreuther pakt de punten voor je Crashtest Dummie valt weer in herhaling. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2026 - 14:13 schreef MMM het volgende:[..] Acceptabel met de opmerking dat er aanvallend niets gecreƫerd werd.. Ik vond het echt een schrikbarende wedstrijd. Wellenreuther pakt de punten voor je Acceptabel gezien de omstandigheden vooral ja. Was zeker niet goed die helft. De tweede helft was een totale verschrikking. Tegen een tegenstander totaal uit vorm en notabene 10 man deels.
En Wellenreuther pakt keepend zeker de punten. Maar is er opbouwen net zo goed debet aan dat we de bal telkens snel weer kwijt zijn. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2026 - 14:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Acceptabel gezien de omstandigheden vooral ja. Was zeker niet goed die helft. De tweede helft was een totale verschrikking. Tegen een tegenstander totaal uit vorm en notabene 10 man deels. En Wellenreuther pakt keepend zeker de punten. Maar is er opbouwen net zo goed debet aan dat we de bal telkens snel weer kwijt zijn. Eens. Wellenreuther was de beste opbouwer voor de Utrechtse aanval.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 februari 2026 door Leuv -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2026 - 14:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Acceptabel gezien de omstandigheden vooral ja. Was zeker niet goed die helft. De tweede helft was een totale verschrikking. Tegen een tegenstander totaal uit vorm en notabene 10 man deels. En Wellenreuther pakt keepend zeker de punten. Maar is er opbouwen net zo goed debet aan dat we de bal telkens snel weer kwijt zijn. Eens |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pfffffffffffff 3 punten ......en Feyenoord fans in het stadion petje af. Constant onze ploeg gesteund. En aan het einde op resultaat....niet leuk niet mooi....... Maar er moet nog heel veel gebeuren, effe stad in en dan met een ,weet ik veel gevoel naar huis |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Erg positief voor iemand die de wedstrijd niet gezien schijnt te hebben haha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Blijven toch 3 puntenš |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Daarom juist. Maar uit bij Utrecht drie punten is mooi in de huidige situatie. Hoe matig Utrecht nu ook is. Een topclub op bezoek roept soms krachten op |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2026 - 14:53 schreef Stylzz het volgende:[..] Daarom juist. Maar uit bij Utrecht drie punten is mooi in de huidige situatie. Hoe matig Utrecht nu ook is. Een topclub op bezoek roept soms krachten op De 3 punten zijn meer dan welkom. Dat zeker. Als er in de huidige situatie iets van herstel zou komen zou het beginnen met een paar potjes te winnen waardoor spelers weer met iets meer vetrouwen en wat vrijer kunnen voetballen.
Maar dit was niet zo'n wedstrijd waarin Utrecht boven zichzelf uitsteeg. Die waren zwak. Schwung kwam er eigenlijk ook geen moment in. Klassieke pot van de lamme tegen de blinde. Voor neutrale toeschouwer een hele vervelende wedstrijd om naar te kijken denk ik. Feyenoord haalde een krappe voldoende eerste helft en stond onder hoogspanning de hele tweede. En Wellenreuther had een paar beslissende reddingen, want de betere kansen waren uiteindelijk voor Utrecht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Niet mooi maar wel 3 punten haha |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Eens mannen, 't was af en toe weer tenenkrommend. Maar die 3 zijn het enige dat telt nu. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als ik het zo allemaal hoor heb ik weinig gemist. 3 punten zijn natuurlijk wel zeer welkom. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik kijk net de goal terug. Er vallen me drie dingen op. 1. Targ heeft een mooie versnelling in zijn loop. 2. Zechiƫl heeft meeverdedigen van Timber geleerd. 3. Men juicht vooral met Moder, in plaats van met de doelpuntenmaker.
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 09 februari 2026 - 15:45 schreef Stylzz het volgende:Ik kijk net de goal terug. Er vallen me drie dingen op. 1. Targ heeft een mooie versnelling in zijn loop. 2. Zechiƫl heeft meeverdedigen van Timber geleerd. 3. Men juicht vooral met Moder, in plaats van met de doelpuntenmaker. [ tweet ] Punt 3 slaat werkelijk nergens op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee later gaan ze wel naar Targ, maar Moder is t centrum Vond t opvallend, niets met Targ te maken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 09 februari 2026 - 17:18 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee later gaan ze wel naar Targ, maar Moder is t centrum Vond t opvallend, niets met Targ te maken Ja oke want Targhi gaat naar Moder om hem te bedanken en iedereen sluit bij. Ook 2 heb ik me twijfels bij hoor ,Zechiƫl speelde zeker de eerste helft erg goed . Kwam toch zeker een keer of 3 gevaarlijk in ons doelgebied. Als Utrecht allemaal zijn niveau van gisteren hadden gehaald hadden we niet gewonnen. Vond hem samen met Targhi de beste voetballers op het veld. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Vond Zechiel aanvallend goed maar wat Stylzz zegt voelde ik ook een aantal keer. Niet de drive en snelheid om te verdedigend te corrigeren (al is t voor een ander). Timber ja, inderdaad. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 09 februari 2026 - 23:21 schreef Alexmem het volgende:Vond Zechiel aanvallend goed maar wat Stylzz zegt voelde ik ook een aantal keer. Niet de drive en snelheid om te verdedigend te corrigeren (al is t voor een ander). Timber ja, inderdaad. Hij was de enige in beweging totdat Roderiques in het veld kwam En kijk eens naar dat filmpje wat Stylzz plaatste hierboven dan. Hij jaagt met een hogere snelheid dan Timber Taghi de 3 dubbele dekking in . Die hadden wat meer moeten doen .Timber had sjokend blijven kijken . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| T gaat erom dat hij stopt. En t was geen jagen hoor, dat is alibi rennen. š¬ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Het is vind ik ook opvallend dat Moder inderdaad het middelpunt van het feestje is. In hem schijnt ook de hoop van de club te liggen. Schijnt inderdaad de leider van de groep te zijn, door zijn houding, ervaring en postuur.
In een Moder, die vorige week nog aangaf er van uit te gaan dat ie in maart weer bij het nationale elftal zit, die terug is en meer en meer in ritme zal komen zit de hoop dat de selectie plek 2 gaat veilig stellen. |
|
|
|