|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wat vroeg maar O zo belangrijk Ben benieuwd wie van de nieuwe aankopen zoals: Maher Carrizo, Oleksandr Zinchenko, Maarten Paes, Takehiro Tomiyasu in de basis starten of invallen.
In ieder geval hebben we de punten hard nodig, verliezen tegen de angstgegner is onacceptabel, gelijk is wederom huilen met de pet op, er moet dus gewonnen worden.
Ben benieuwd naar de uitslag van jullie maar ook naar de best mogelijke opstelling voor aanstaande zondag uitgaande van 4-3-3 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Mijn opstelling:
***********************************Jaros**********************************
***Tomiyasu************Bouwman****************Baas************Zinchenko***
************Klaassen**************Regeer****************Steur*************
******Bounida*********************Dolberg************************Godts****
Deze opstelling is zo goed als een inkoppertje maar goed het is nog te vroeg voor Paes en Carrizo vermoed ik , Carrizo zal eerst bij Jong ingezet worden en Paes op de bank omdat Pasveer is vertrokken.
Bij een achterstand of gelijk, 20 minuten voor tijd Weghorst samen met Dolberg in de spits |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2026 - 14:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:Mijn opstelling: ***********************************Jaros********************************** ***Tomiyasu************Bouwman****************Baas************Zinchenko*** ************Klaassen**************Regeer****************Steur************* ******Bounida*********************Dolberg************************Godts**** Deze opstelling is zo goed als een inkoppertje maar goed het is nog te vroeg voor Paes en Carrizo vermoed ik , Carrizo zal eerst bij Jong ingezet worden en Paes op de bank omdat Pasveer is vertrokken. Bij een achterstand of gelijk, 20 minuten voor tijd Weghorst samen met Dolberg in de spits Ik verwacht niet zoveel van Paes. Lijkt mij ook te vroeg voor Tomiyasu. Maar de opstelling ziet er zoveel beter uit zonder Gaaei en Wijndalš¤£
Bounida of Glouck maakt denk ik niet heel veel uit. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2026 - 08:51 schreef freakie het volgende:[..] Ik verwacht niet zoveel van Paes. Lijkt mij ook te vroeg voor Tomiyasu. Maar de opstelling ziet er zoveel beter uit zonder Gaaei en Wijndal𤣠Bounida of Glouck maakt denk ik niet heel veel uit. Of doe eens gek, met de punt naar voor, als een blok verdedigen/ aanvallen
***********************************Jaros*********************************
****Tomiyasu************Bouwman***************Baas***************Rosa****
******************Regeer************************Zinchenko****************
*********************************Klaassen********************************
***Berghuis**********************Dolberg************************Godts****
Is niet desAjax maar staat je verdedigend beter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 februari 2026 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2026 - 10:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Of doe eens gek, met de punt naar voor, als een blok verdedigen/ aanvallen ***********************************Jaros********************************* ****Tomiyasu************Bouwman***************Baas***************Rosa**** ******************Regeer************************Zinchenko**************** *********************************Klaassen******************************** ***Berghuis**********************Dolberg************************Godts**** Is niet desAjax maar staat je verdedigend beter Berghuis? Haha deze vind ik dan weer niet oke. Omdat berghuis er in staat. Maar voor de rest eens. Denk dat wij het over spelers best eens zijn. Als Wijndal en Gaaei maar zo weinig mogelijk spelen. En Bouwman moet ook zoveel mogelijk wedstrijden hebben. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2026 - 22:55 schreef freakie het volgende:[..] Berghuis? Haha deze vind ik dan weer niet oke. Omdat berghuis er in staat. Maar voor de rest eens. Denk dat wij het over spelers best eens zijn. Als Wijndal en Gaaei maar zo weinig mogelijk spelen. En Bouwman moet ook zoveel mogelijk wedstrijden hebben. Berghuis net weer fit gaat idd niet spelen maar Grim kan er wel mee verrassen zowel als rechtsbuiten als op 10 maar goed grim is niet zo verrassend, is meer voorzichtig in zijn opstellingen. Zinchenko neemt eerst plaats op de bank ook al is hij sinds gisteren speelgerechtigd laat Grim weten, hij traint vandaag voor het eerst mee, Carrizo en Pase zijn nog niet speelgerechtigd.
Ik hoop toch dat hij wat minuten krijgt |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 februari 2026 - 11:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Berghuis net weer fit gaat idd niet spelen maar Grim kan er wel mee verrassen zowel als rechtsbuiten als op 10 maar goed grim is niet zo verrassend, is meer voorzichtig in zijn opstellingen. Zinchenko neemt eerst plaats op de bank ook al is hij sinds gisteren speelgerechtigd laat Grim weten, hij traint vandaag voor het eerst mee, Carrizo en Pase zijn nog niet speelgerechtigd. Ik hoop toch dat hij wat minuten krijgt Ik heb sowieso liever niet dat Berghuis speelt. Hij is minder dan Oscar of Bounida denk ik.
Zinchenko zal dan wel wat minuten maken en verwacht Tomiyasu ook wel iets. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Tomiyasu kan weleens in de basis starten, die geeft vorige week al minuten gemaakt. Zinchenco zal waarschijnlijk 20 minuten voor tijd invallen Berghuis gaat niet spelen vermoed ik |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 februari 2026 - 19:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:Tomiyasu kan weleens in de basis starten, die geeft vorige week al minuten gemaakt. Zinchenco zal waarschijnlijk 20 minuten voor tijd invallen Berghuis gaat niet spelen vermoed ik Maar Tomiyasu had nog geen wedstrijd ritme. Dus hem zien starten is wat enthousiast? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Misschien wel, misschien niet, ik weet niet hoe hij er voor staat. Het wel zo dat hij wedstrijd ritme krijgt door minuten te maken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 februari 2026 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 februari 2026 - 19:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:Tomiyasu kan weleens in de basis starten, die geeft vorige week al minuten gemaakt. Zinchenco zal waarschijnlijk 20 minuten voor tijd invallen Berghuis gaat niet spelen vermoed ik Tomayasu,heeft een jaar niet gespeeld die zal nog geen basis staan.Ik denk dat hij rustig gebracht gaat worden. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 februari 2026 - 09:58 schreef p111 het volgende:[..] Tomayasu,heeft een jaar niet gespeeld die zal nog geen basis staan.Ik denk dat hij rustig gebracht gaat worden. Ik verwacht ook geen basis, maar hij zal zeker minuten gaan maken nadat hij vorige week al minuten gemaakt heeft, zijn ervaring hebben ze broodnodig. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 februari 2026 - 09:58 schreef p111 het volgende:[..] Tomayasu,heeft een jaar niet gespeeld die zal nog geen basis staan.Ik denk dat hij rustig gebracht gaat worden. Precies, die gaat gewoon 15/30 minuten maken. Basis is inderdaad veel te snel. En risicovol, hij heeft namelijk wel een blessure verleden. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 februari 2026 - 11:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik verwacht ook geen basis, maar hij zal zeker minuten gaan maken nadat hij vorige week al minuten gemaakt heeft, zijn ervaring hebben ze broodnodig. Nou zeg dat, de ervaring is echt heel erg nodig. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Mooi gedaan Jack! Leuke opstellingen ook maar verwacht van Grim geen verrassing, ofwel gewoon Gaaei en Wijndal helaas. Az uit is vrijwel kansloos, we hebben er 10x op rij niet van weten te winnen en er rust een vloek op deze wedstrijden lijkt het...voor de rest is het een matig ploegje maar van ons willen ze erg graag winnen ofzo. NEC gaat nu naar plek 2 en als je die ziet spelen dan zie ik een team dat wij niet gaan inhalen. Ik vrees dat we met Feyenoord om plek 3 moeten vechten. Ik vrees voor weer een nederlaag: 2-1. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 februari 2026 - 18:22 schreef bertus bikkel het volgende:Mooi gedaan Jack! Leuke opstellingen ook maar verwacht van Grim geen verrassing, ofwel gewoon Gaaei en Wijndal helaas. Az uit is vrijwel kansloos, we hebben er 10x op rij niet van weten te winnen en er rust een vloek op deze wedstrijden lijkt het...voor de rest is het een matig ploegje maar van ons willen ze erg graag winnen ofzo. NEC gaat nu naar plek 2 en als je die ziet spelen dan zie ik een team dat wij niet gaan inhalen. Ik vrees dat we met Feyenoord om plek 3 moeten vechten. Ik vrees voor weer een nederlaag: 2-1. Dankjewel Bikkel, tja het zal lastig worden, helemaal met Gaaei, ik denk dat Wujndal nog geblesseerd is dus denk ik aan Rosa want Mokio op linksback was geen beste zet van Grim.
We weten eigenlijk dat daar niet te winnen valt Maar goed ze moeten winnen om aansluiting te vinden en er heerst revanche, het mag best een keer mee zitten
1 -2 |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 februari 2026 - 18:22 schreef bertus bikkel het volgende:Mooi gedaan Jack! Leuke opstellingen ook maar verwacht van Grim geen verrassing, ofwel gewoon Gaaei en Wijndal helaas. Az uit is vrijwel kansloos, we hebben er 10x op rij niet van weten te winnen en er rust een vloek op deze wedstrijden lijkt het...voor de rest is het een matig ploegje maar van ons willen ze erg graag winnen ofzo. NEC gaat nu naar plek 2 en als je die ziet spelen dan zie ik een team dat wij niet gaan inhalen. Ik vrees dat we met Feyenoord om plek 3 moeten vechten. Ik vrees voor weer een nederlaag: 2-1. Punt is az wil zich aan ajax meten en dus is het voor hun een wedstrijd waarin ze altijd 200% geven en ajax beleeft dit altijd als een gewone wedstrijd zonder extra beleving zoals bijvoorbeeld er wel is tegen feijenoord.
Maarja eens moet een 1e zijn om de tendens te doorbreken, hopelijk vandaag.
1-2 |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2026 - 00:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dankjewel Bikkel, tja het zal lastig worden, helemaal met Gaaei, ik denk dat Wujndal nog geblesseerd is dus denk ik aan Rosa want Mokio op linksback was geen beste zet van Grim. We weten eigenlijk dat daar niet te winnen valt Maar goed ze moeten winnen om aansluiting te vinden en er heerst revanche, het mag best een keer mee zitten 1 -2 En toch met Wijndal. Hopen dat Gaaei en Wijndal een beetje meeverdedigen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Opstelling Ajax: Jaros; Gaaei, Sutalo, Baas, Wijndal; Klaassen, Regeer, Steur; Bounida, Dolberg, Godts.
Pffff dit met onze geweldige backs, zonder Rosa die ik toch verdedigend iets hoger aan slaat
Ik verander even mijn eindstand wat een verschrikkelijke opstelling
3-1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 februari 2026 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Godts toch pfff onnodig balverlies |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Saaie wedstrijd tot nu toe, wandeltempo het gaat veel te traag |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Al dat gepiel van Godts, gooi die bal voor man |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Eindelijk een schot van Steur, moeten ze veel vaker doen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Sutalo de minste Bij Godts lukt niks Gaaei kan zijn man niet afstoppen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 februari 2026 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| 2e helften voorspellen niet veel goeds bij Ajax |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Als je gewoon heel eerlijk analyseert snap ik al die commotie rondom Godts en Bounida niet. Lijkt me eerder dat zaakwaarnemers verhalen in de wereld smijten want ik heb ze nauwelijks bepalend gezien in echte wedstrijden.
Bounida is nog erg jong en dat mag maar Godts en zeker met zijn houding moet echt wat gaan laten zien!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2026 - 15:27 schreef AkaS het volgende:[..] Als je gewoon heel eerlijk analyseert snap ik al die commotie rondom Godts en Bounida niet. Lijkt me eerder dat zaakwaarnemers verhalen in de wereld smijten want ik heb ze nauwelijks bepalend gezien in echte wedstrijden. Bounida is nog erg jong en dat mag maar Godts en zeker met zijn houding moet echt wat gaan laten zien!!! Het is heel triest, zo traag, weinig kansen. Godts en Bounida zijn dreigend maar meer niet, slingert de bal wat eerder voor de goal, Dolberg staat op een eiland krijgt niets aangespeeld |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| In amper 5 minuten, steur, bounida gaaei en Godts zomaar balverlies verdomme wat een klotzakken en wat een lul die Grim die dit allemaal laat gebeuren!!! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Nog nooit zo'n gemakzuchtig Ajax gezien!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| AZ komt met meer strijdlust in het veld en ja hoor 1-0 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2026 - 15:41 schreef AkaS het volgende:In amper 5 minuten, steur, bounida gaaei en Godts zomaar balverlies verdomme wat een klotzakken en wat een lul die Grim die dit allemaal laat gebeuren!!! Ongelooflijk stelletje amateurs |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Grim krijgt er ook geen strijdlust in |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Wordt het niet eens tijd dat Grim gaat ingrijpen en de druk gaat opvoeren zodat het balverlies aangepakt wordt. Kan toch gewoon niet zoveel balverlies!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Bounida wisselen asjeblieft |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Ondanks de foutjes vind ik ajax met Bouwman sterker dan met Sutalo |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2026 - 15:47 schreef AkaS het volgende:Wordt het niet eens tijd dat Grim gaat ingrijpen en de druk gaat opvoeren zodat het balverlies aangepakt wordt. Kan toch gewoon niet zoveel balverlies!!! Wat een slecht Ajax ze moeten zich diep schamen. Grim moet zeker wisselen |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Blijf het zeggen, dat ventje is gewoon te licht! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Edvardsen en Weghorst misschien niet best maar het zijn wel strijders |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Leuk voor Jong Ajax |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
| Dan moet je als Grim zijnde wisselen en wie zet je erin?? Juist ja, lichtgewicht Fitz-Jim. Echt om je ogen uit je kop te schamen! Wat een hopeloze kut coach! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Grim weet het ook niet meer, komt hij met Fitz Jim voor Klaassen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
| Volgens mij heeft Grim als opdracht gekregen zoveel mogelijk talenten te laten spelen om ze straks met winst te verkopen. We zien allemaal dat Bounida het vandaag niet is, maar we laten hem gewoon staan. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
| En weer die fucking 2e helft waarin Ajax zwak is. Wat doen die gasten in de rust???? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2026 - 15:59 schreef Ajax Warrior het volgende:Volgens mij heeft Grim als opdracht gekregen zoveel mogelijk talenten te laten spelen om ze straks met winst te verkopen. We zien allemaal dat Bounida het vandaag niet is, maar we laten hem gewoon staan. Hij staat heel de wedtrijd met zijn klauwen in zijn zakken Doet eens wat man |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Onze softies drinken thee |
|
|
|