|
|
MMM
|
|
|
ED 25-26 #23: Feyenoord - Go Ahead Eagles (zondag 15 februari 2026, 12.15 uur)

Datum & tijdstip: Zondag 15 februari 2026, 12:15 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: nnb
Geschiedenis: Winstpercentage Feyenoord 71,4% Percentage gelijkspel 25,7% Winstpercentage Go Ahead Eagles 2,9%
Laatste 5 ontmoetingen 2024-2025: 3-2 (1-1) 2023-2024: 3-1 (1-0) 2022-2023: 3-0 (2-0) 2021-2022: 2-0 (0-0) 2016-2017: 8-0 (5-0) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Voor de tegenstander nog veel kutter dus zolang je thuis speelt heeft het alleen maar voordelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 09 februari 2026 - 15:40 schreef Leuv het volgende:[..] Voor de tegenstander nog veel kutter dus zolang je thuis speelt heeft het alleen maar voordelen. En GAE speelt woensdag nog een inhaalduel. Fysiek gezien ook een voordeel.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Nou, dat moet een vette 1-0 worden dan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Tommie, ben je mee? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Weer zo'n kut tijd 🧐 deze keer weet ik t |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Krijg me jongens op visite voor me verjaardag . Kan snel verpest worden vanaf 12.15 😅 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Time to Benda over 🤣 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan word dit jouw cadeau…5-0… |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wees blij dat ze niet voor GAE zijn |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Wie vervanger voor Valente ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Steijn Moder naar 8 Targ op 6 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dat is toch de positie waar Steijn het altijfd goed deed ? Spits positie Uweda Borges en Hadj M ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 - 09:45 schreef piet de paler het volgende:[..] Dat is toch de positie waar Steijn het altijfd goed deed ? Spits positie Uweda Borges en Hadj M ? Zou Borges nooit op Links zetten. Dus daar zal Sauer spelen of Sliti. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nou, GAE verliest (weer) vandaag. Die zijn ook al 17 wedstrijden op rij zonder overwinning in reguliere speeltijd. Zaten wel 2 gewonnen penaltyreeksen tussen, maar dat is het dan ook wel.
Hun laatste overwinning was op 9 november. Tegen Feyenoord notabene. Inmiddels moeten ze zelfs uit gaan kijken voor degradatie.
En ze hebben dus ook nog steeds doordeweekse wedstrijden gehad vandaag en afgelopen weken. Dus qua fitheid en voorbereiding zal het voor ze zeker niet optimaal zijn.
Dus als het zondag zelfs in deze omstandigheden voor ons niet wil lukken.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maakt mij niet uit hoe. Gewoon 3 punten pakken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Toch maar ff thermokleding aan doen..🥶 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Vandaag is de dag dat de eerste puzzelstukjes op zijn plaats gaan vallen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| De eerste twee puzzelstukjes zijn al geschorst toch.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nou inderdaad. Kut tijd. Kut kou.
3 punten zou het verzachten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk dat na vandaag Moder en Targ onbetwist op t middenveld gaat zijn. De derde middenvelder zal volgende week Valente worden. Steijn wordt de ideale sub.
En we gaan vandaag zien hoe fijn t is geen totale debiel op doel te hebben Alleen hopen dat hij ook ballen tegenhoudt |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 15 februari 2026 - 09:39 schreef Stylzz het volgende:Denk dat na vandaag Moder en Targ onbetwist op t middenveld gaat zijn. De derde middenvelder zal volgende week Valente worden. Steijn wordt de ideale sub. En we gaan vandaag zien hoe fijn t is geen totale debiel op doel te hebben Alleen hopen dat hij ook ballen tegenhoudt Liever een middenveld met Moder, Valente en Steijn, helemaal wanneer we thuis spelen. Uit zou je Steijn kunnen vervangen door Hwang of Targhalline waar ik overigens geen fan van ben. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| ben erg benieuwd of we de opgang vervolg kunnen geven , goed voetbal en beter spel hoop ik te zien maar 3 punten lelijk nog belangrijker |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 15 februari 2026 - 10:09 schreef Leuv het volgende:[..] Liever een middenveld met Moder, Valente en Steijn, helemaal wanneer we thuis spelen. Uit zou je Steijn kunnen vervangen door Hwang of Targhalline waar ik overigens geen fan van ben. ik ben totaal geen fan van steijn , steijn speelt voor spek en bonen mee , targhalline is een belangrijke speler aan het worden , een heerlijke speler met gif en moder hoort gewoon op het middenveld verder zou ik toch whang opstellen spits gewoon tengstedt |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: waarschijnlijk , sliti is het lievelingetje van v persie maar brengt gewoon veel te weinig |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Edvardsen afwezig bij Go Ahead, gunstig voor ons. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 15 februari 2026 - 11:03 schreef kenny het volgende:[..] ik ben totaal geen fan van steijn , steijn speelt voor spek en bonen mee , targhalline is een belangrijke speler aan het worden , een heerlijke speler met gif en moder hoort gewoon op het middenveld verder zou ik toch whang opstellen spits gewoon tengstedt Steijn is niet het geld waard wat ervoor betaald is, dat klopt en gaf ik voordat ze hem haalden al aan. Het is wel een speler die tijd nodig heeft en niet beter wordt wanneer je hem niet opstelt. Bovendien is het de enige 10 die we hebben dus zou ik hem thuis altijd opstellen. Targhalline vind ik echt een volledig overbodige speler. Dan vind ik Hwang maar ook Zechiel op die positie veel beter. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
4-0. Overtuigend spel toont ook een overtuigende uitslag. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Fijne wedstrijd allemaal ! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Fijne wedstrijd. Vandaag zou er echt iets van herstel te zien moeten zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Het is ongelooflijk vol achterin bij Go ahead |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Snel een doelpuntje maken, moet ze wat anders bedenken. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Die Sliti. Ik weet het niet met die jongen. In de jeugd was het een hele fijne speler. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz