BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hulp gevraag voor AI project

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 10 februari 2026 - 19:52   quote  deeplink  
Voor een AI project wil ik testen in hoeverre origineel gemaakte selfies als input aan een AI service qua gezicht overeenkomen met het uiteindelijke resultaat wat AI er van maakt.

Hiervoor ben ik op zoek naar vrijwilligers die op hun telefoon een selfie willen maken van zichzelf en/of hun partner zodat ik die kan gebruiken. Je krijgt van mij dan (prive) het resultaat te zien als afbeelding zoals bijvoorbeeld hieronder. Ik hoor dan graag in hoeverre het gezicht overeenkomt met jezelf of je partner, of het exact lijkt, vrijwel exact, enigzins of helemaal niet.

Mijn doel is om inzicht te krijgen van welk type selfies wel en welke niet werken. Op basis van mijn eigen selfies werkt het erg goed, maar de belichting, grootte en hoek van de selfie kan mogelijk sterk van invloed zijn.
Voordat ik er een service van ga maken moet ik meer weten.

Enkele voorbeelden van outputs:

ai_image_01.jpg

ai_image_02.jpg

ai_image_03.jpg

Dit is niet mijn vrouw of ikzelf, mijn vrouw is knapper!
(ik niet overigens...)

Mocht je interesse hebben, laat het hier maar weten of stuur mij een DM. Ik zal dan ergens volgende week je een link sturen waar je je selfies kunt maken via je telefoon.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 10 februari 2026 - 22:00   quote  deeplink  
Ik neem aan dat er een reden waarom je niet selfies van internet kan plukken, om die te gebruiken? Omdat het (blijkbaar?) belangrijk is dat mensen hun eigen (door AI-gegenereerde) selfies beoordelen?
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 10 februari 2026 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2026 - 22:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ik neem aan dat er een reden waarom je niet selfies van internet kan plukken, om die te gebruiken? Omdat het (blijkbaar?) belangrijk is dat mensen hun eigen (door AI-gegenereerde) selfies beoordelen?
Precies dit.
Het moet door de persoon zelf of partner (zo goed als) herkenbaar zijn alsof de gegenereerde afbeeldingen echt zouden kunnen zijn qua gezicht.
Outfit, haarstijl, locatie, lichaams attributen zullen uiteraard anders zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hulp gevraag voor AI project

0.0052859