|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het is wat mij betreft wat Tom boven jou schreef en Alex onder jou. Worden we 2de en had hij zijn bijdragen dan was het t waard.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 februari 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik vind t markering technisch al geslaagd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind dat helemaal niet belangrijk eigenlijk. Stabiliteit en doelpunten hebben we nodig en ik hoop dat hij daar aan gaat bijdragen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Kan ie eigenlijk een penalty nemen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Ik zou het wel waanzinnig vinden als dit een succes word. Maar dan hopelijk wel een jaartje erbij, minimaal. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ja dat zou mooi zijn. Hoop alleen vooral dat ie in t centrum of op rechts mag :-) En ik weet zeker dat je veel meer aan Steijn hebt met een speler als Sterling erbij. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nee maar wel een fijne cake bakken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Tea time ook maar weer invoeren in de rust. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Is hij lief voor zijn moeder ? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik sta er neutraal in: Positief: - bak ervaring en op het hoogste niveau gevoetbald - zijn komst kan andere spelers een boost geven - kan op verschillende posities voorin spelen - pr voor Feijenoord
Nadelen: - Is een krachtspeler die over 'the hill' kan zijn - zowat een jaar niet gespeeld - kort dienstverband - duur - leidt af van de werkelijke problematiek |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Duur ? Feyenoord zelf heeft niets gezegd .....alleen Driessen en de rijnmond ratten ( sparta naar voren ) Dus dat punt weet ik niet. En leedt af van de problematiek komt van jou. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Deijl, St. Juste, Sterling. De ervaring en stem in kleedkamer en op veld heeft er een stevige inbreng bij gekregen. Het gemis aan sturing, communicatie en enig leiderschap ontbrak m.i. Gaven enkele spelers ook zelf al eerder aan. Dergelijke input kan echter ook risico inhouden i.z. de huidige verhoudingen.
Sterling is een stunt, mogelijk een bliksemafleider, een lichte gok. Kan goed uitwerken. Tis maar net wanneer hij wedstrijdfit is. En presteert.
Ik gun RvP en DtK het evt. succes. 50/50 slagingskans. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Gaat mij betreft weer nergens over.
Het beleid is niet te pijlen en er wordt geld uitgegeven als water.
Heel simpel; als je een trainer had die gewoon normaal functioneerde dan had je helemaal geen sterling nodig gehad. Dan stond je net als PSV nu gewoon 10+ punten los van plek 3.
Het is hilarisch dat een ex engels international er aan te pas moet komen om de kans "groter" te maken dat je de 2de plaats in de ED vasthoudt en het "sterren elftal" van NEC, Ajax en Sparta achter je kan houden.
Ik kan mij niet heugen dat er een seizoen is waar de 2de plaats zo enorm makkelijk voor het oprapen lag als dit seizoen.
Door "gokjes" als dit om CL voetbal veilig te stellen heeft Feyenoord aan de rand van de afgrond gestaan bijna 20 jaar geleden.
"History Doesn't Repeat Itself, but It Often Rhymes". |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als telt niet. Koop je niet zo veel voor. Nu is wat telt
Los van dat t waarschijnlijk wel waar is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 februari 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: "Nu is wat telt" is de reden waarom Feyenoord stilstaat.
Het uitblijven van een visie die ook maar enigzins gericht is op de lange termijn maakt dat Arnesen niet meer werkt bij Feyenoord, v.Persie aangesteld is als trainer en alles wat is opgebouwd door Arnesen door de plee is gespoeld.
Allemaal omdat er gekeken wordt naar het "nu" en iedereen zijn eigen positie belangrijker vind dan het belang van de club Feyenoord.
De korte termijn visie rond 2007 zorgde ervoor dat Feyenoord ruim 15 jaar nodig heeft gehad om enigzins weer vet op de botten te krijgen.
Het grootste probleem is dat Feyenoord maar niet kan of wil leren van het verleden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 februari 2026 door DMD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook dat is (gedeeltelijk) waar. Maar doel vooral op dat je nu wel iets moet doen aan de huidige situatie. De situatie waar Feyenoord in terecht kwam toen lag natuurlijk niet aan maar 1 jaar Daar was een lange periode aan vooraf gegaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 februari 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 - 15:16 schreef Stylzz het volgende:Ook dat is (gedeeltelijk) waar. Maar doel vooral op dat je nu wel iets moet doen aan de huidige situatie. De situatie waar Feyenoord in terecht kwam toen lag natuurlijk niet aan maar 1 jaar Daar was een lange periode aan vooraf gegaan Wat mij betreft een periode waar Feyenoord niet van heeft geleerd.
Nu investeren in een speler die echt gewoon veel salaris kost (die komt hier echt niet voetballen voor een ED salaris) alleen omdat je je trainer niet wilt ontslaan... Tja. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sterling bemerkt een "Anfield-gevoel" bij Feyenoord. Zelfde passie en betrokkenheid.
Altijd weer die open deuren. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 - 15:33 schreef FR-Henk het volgende:Sterling bemerkt een "Anfield-gevoel" bij Feyenoord. Zelfde passie en betrokkenheid. Altijd weer die open deuren. Wat wil je dan? Het is de pers die dit soort antwoorden opzoekt... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 - 15:33 schreef FR-Henk het volgende:Sterling bemerkt een "Anfield-gevoel" bij Feyenoord. Zelfde passie en betrokkenheid. Altijd weer die open deuren. In dit geval wel fair. Gezien hij er gespeeld heeft |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja hij legt het zelfs uit in de video ,dat hij het zag van de wedstrijden die hij gekeken had van Feyenoord. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Als je kon kiezen Lingard of Sterling |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sterling want hij koos voor ons . Alleen hopen dat hij succes heeft. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Lingard is nooit veel geweest |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Welkom Raheem. Was ik vergeten te schrijven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Laten we dit in hemelsnaam hopen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Hij zal zich wel bedenken. Middagje RvP ball en je bent genezen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Die denkt bij zichzelf wtf waar ben ik aan begonnen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Feyenoord meldt overigens (via de NOS) dat zijn salaris helemaal niet zo hoog ligt als her en der gezegd wordt. Zag bedragen van 2 tot wel 4 miljoen voorbij komen. Zou in plaats daarvan om een kleine miljoen gaan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Anyway, hard nodig op links, zeker als Sauer langere tijd afwezig is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat is die Valentijn Driessen een rat ! Rondbazuinen dat Feyenoord 2 milj salaris betaald ......... Feyenoord zelf zegt minder dan 1 miljoen ( nog veel geld) maar dan wil je toch rottigheid |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Hopelijk wordt t geen Zivchenko 2 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Sliti dat is het ? O nee Sauer ? Kom op, probeer een klein beetje positief te zijn 😀😀😀😀 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik wacht weer even op een zuur, repetitief antwoord zodat t gesprek meteen weer dood kan slaan. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Ok dan....is hij al geblesseerd? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Hopelijk doet hij het op veld beter dan met voetvolley |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
'Ik heb met olympische atleten gewerkt sinds 2008, maar Sterling is Feyenoord gaat nog heel veel plezier beleven aan de ‘unieke atleet’ Raheem Sterling, zo vertelt fysiektrainer Ben Rosenblatt tegenover The Athletic. De coach vertelt dat hij unieke kwaliteiten ziet bij de Engelsman die andere voetballers en atleten waar hij mee werkte niet hebben.
Het mogelijke debuut van topaanwinst Raheem Sterling houdt de Rotterdamse fans al enkele dagen bezig. Rosenblatt, de fysiek trainer die lang met de Engelsman werkte, denkt in ieder geval dat de Rotterdammers wat gaan beleven wanneer Sterling zijn eerste minuten gaat maken. “Hij is echt een freak. Een ongelofelijk exemplaar van een voetballer”, vertelt Rosenblatt over de buitenspeler.
“Ik heb met olympische atleten gewerkt sinds 2008 en ik werk nog altijd met de beste atleten ter wereld. Sterling heeft echter een aantal unieke kwaliteiten, speciaal voor een voetballer”, gaat Rosenblatt verder. “De kwaliteit om te dribbelen met de bal aan de voet, op dezelfde snelheid als waarmee hij normaal sprint. Ook wisselen van richting kan hij pijlsnel, maar zijn beste kwaliteit is de manier waarop zijn lichaam reageert op intense trainingen.”
Rosenblatt vertelt ook over hoe hard Sterling werkt richting zijn comeback. “Hij heeft een hometrainer in zijn huis, maar hij vindt het niet leuk om cardio te doen. Dat kreeg hij altijd van het voetbal. Sinds hij echter geen wedstrijden meer speelt, zit hij veertig minuten per dag op die hometrainer. Zelfs op zijn rustdagen.”
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 februari 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz