|
|
freakie
|
|
|
Sorry Bikkel en P111 maar er is hier toch echt maar 1 die persoonlijk werd. Kan het niet anders zien en dit is trouwens altijd zo.
Lachen om mij trouwens met Akas, snap heel goed dat als je het hele dee niet hebt meegekregen. Maar het is altijd deze riedel, nooit echt een discussie. En als je hem dan wijst op dingen is het of negeren of een zielige opmerking. Huntelaar is geen saint, ik ben dat ook zeker niet. Maar discussies horen er bij, als je dat niet kan moet je hier niet zijn. Helemaal eens. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Wesley Sneijder is kritisch op Mika Godts. 🗣 De analist ziet veel kwaliteit, maar vindt dat de buitenspeler te vaak voor eigen succes gaat en momenten mist om simpel af te spelen.😬 Volgens hem maakt dat zijn spel onnodig wisselvallig. Bij Ajax zou daar strakker op gestuurd moeten worden, zodat talent en rendement beter samenkomen.
👉🏼 Ben jij het eens met de woorden van Sneijder?
#Sneijder #Godts #Ajax #Eredivisie |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 18 februari 2026 - 12:23 schreef freakie het volgende:Sorry Bikkel en P111 maar er is hier toch echt maar 1 die persoonlijk werd. Kan het niet anders zien en dit is trouwens altijd zo. Lachen om mij trouwens met Akas, snap heel goed dat als je het hele dee niet hebt meegekregen. Maar het is altijd deze riedel, nooit echt een discussie. En als je hem dan wijst op dingen is het of negeren of een zielige opmerking. Huntelaar is geen saint, ik ben dat ook zeker niet. Maar discussies horen er bij, als je dat niet kan moet je hier niet zijn. Helemaal eens. Ben het met je eens freaky. Het is niet dat ik het altijd oneens ben met AkaS. Voorbeeldje: wat betreft Godts was ik het juist vaak eens dat hij te veel balverlies leed. Wanneer Godts in de toekomst zijn acties niet te ver door gaat drijven en het overzicht bewaard kan hij zeker weten een hele grote worden
Maar goed dit terzijde, een discussie moet niet te persoonlijk worden, ik ging daar ook in mee net zo goed. Ook ik moet verstandiger reageren al lukt dit niet altijd.
Ik ga mijn best doen oke? Hahahaha |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Helemaal eens, nogmaals moet een stevige discussie hier kunnen!! Graag dan inhoudelijk en niet op de persoon, we hoeven het ook niet eens te zijn en leven in een vrij land. Uiteindelijk is het mooie dat we 1 ding altijd gemeen hebben....we willen allemaal het beste voor onze club!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 18 februari 2026 - 15:57 schreef AkaS het volgende:Wesley Sneijder is kritisch op Mika Godts. 🗣 De analist ziet veel kwaliteit, maar vindt dat de buitenspeler te vaak voor eigen succes gaat en momenten mist om simpel af te spelen.😬 Volgens hem maakt dat zijn spel onnodig wisselvallig. Bij Ajax zou daar strakker op gestuurd moeten worden, zodat talent en rendement beter samenkomen. 👉🏼 Ben jij het eens met de woorden van Sneijder? #Sneijder #Godts #Ajax #Eredivisie Dit roepen wij hier al 2 seizoenen toch?..dus ja eens! Vreemd dat niemand zoals Heitinga, Grim en hun voorgangers dit heeft aangegeven of hij heeft het niet opgevolgd |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 18 februari 2026 - 15:57 schreef AkaS het volgende:Wesley Sneijder is kritisch op Mika Godts. 🗣 De analist ziet veel kwaliteit, maar vindt dat de buitenspeler te vaak voor eigen succes gaat en momenten mist om simpel af te spelen.😬 Volgens hem maakt dat zijn spel onnodig wisselvallig. Bij Ajax zou daar strakker op gestuurd moeten worden, zodat talent en rendement beter samenkomen. 👉🏼 Ben jij het eens met de woorden van Sneijder? #Sneijder #Godts #Ajax #Eredivisie Dit is trouwens compleet wat anders dan “balverlies” dit is voor eigen geluk gaan. Helemaal eens. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 18 februari 2026 - 18:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ben het met je eens freaky. Het is niet dat ik het altijd oneens ben met AkaS. Voorbeeldje: wat betreft Godts was ik het juist vaak eens dat hij te veel balverlies leed. Wanneer Godts in de toekomst zijn acties niet te ver door gaat drijven en het overzicht bewaard kan hij zeker weten een hele grote worden Maar goed dit terzijde, een discussie moet niet te persoonlijk worden, ik ging daar ook in mee net zo goed. Ook ik moet verstandiger reageren al lukt dit niet altijd. Ik ga mijn best doen oke? Hahahaha Ja daar ben ik het wel mee eens. Maar zijn balverlies is niet in cijfers te zien.! Dus dat is echt in perspectief gezien, als godts 3 acties heeft, wil hij daarvan 2 te ver doorzetten. Maar heeft ook dan heel vaak gewoon passen die hij eigenlijk nooit fout doet. Het is dus echt in perspectief gezien en niet altijd fair. Zijn balverlies valt mee, zijn acties gaan vaak te lang door.!
Nee hoor, altijd hoeft niet. Alleen altijd dezelfde dingen herhalen zonder er fair naar te blijven kijken is niet goed. Je hoort Akas nooit meer over Gaaei en Wijndal na een kutwedstrijd maar over Oscar die dan eindelijk 20 minuten mag spelen en iets wil laten zien. Zeikt liever over die 1e fout van Regeer of die 1e goal van Fitz maakt hem een wereldspeler. Dingen zijn gewoon nooit gebaseerd op feiten maar vooral op de onderbuik.
Ga jij daar maar je best voor doen. Ik vond het ook lastig. Gelukkig negeert hij mij, al deed hij dat sowieso al als er moeilijke vragen kwamen. Ik vond jou opzich niet zo persoonlijk, maar ja je kan ook niet happen inderdaad |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 19 februari 2026 - 14:27 schreef freakie het volgende:[..] Ja daar ben ik het wel mee eens. Maar zijn balverlies is niet in cijfers te zien.! Dus dat is echt in perspectief gezien, als godts 3 acties heeft, wil hij daarvan 2 te ver doorzetten. Maar heeft ook dan heel vaak gewoon passen die hij eigenlijk nooit fout doet. Het is dus echt in perspectief gezien en niet altijd fair. Zijn balverlies valt mee, zijn acties gaan vaak te lang door.! Nee hoor, altijd hoeft niet. Alleen altijd dezelfde dingen herhalen zonder er fair naar te blijven kijken is niet goed. Je hoort Akas nooit meer over Gaaei en Wijndal na een kutwedstrijd maar over Oscar die dan eindelijk 20 minuten mag spelen en iets wil laten zien. Zeikt liever over die 1e fout van Regeer of die 1e goal van Fitz maakt hem een wereldspeler. Dingen zijn gewoon nooit gebaseerd op feiten maar vooral op de onderbuik. Ga jij daar maar je best voor doen. Ik vond het ook lastig. Gelukkig negeert hij mij, al deed hij dat sowieso al als er moeilijke vragen kwamen. Ik vond jou opzich niet zo persoonlijk, maar ja je kan ook niet happen inderdaad Cijfers zeggen mij niet veel, het is wel zo dat Godts vaak passeeracties maakt, tja dan lijdt je uiteraard meer balverlies dan iemand die alleen maar een bal door tikt.
Maar goed hoe je het wend of keert, hij lijdt gewoon vaak balverlies dit omdat hij zijn acties te ver door drijft, of hij geeft de bal blind voor doordat hij altijd met zijn hoofd naar beneden loopt, dan mist hij gewoon het overzicht.
T.a.v. de overige punten over het algemeen eens! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 19 februari 2026 - 15:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Cijfers zeggen mij niet veel, het is wel zo dat Godts vaak passeeracties maakt, tja dan lijdt je uiteraard meer balverlies dan iemand die alleen maar een bal door tikt. Maar goed hoe je het wend of keert, hij lijdt gewoon vaak balverlies dit omdat hij zijn acties te ver door drijft, of hij geeft de bal blind voor doordat hij altijd met zijn hoofd naar beneden loopt, dan mist hij gewoon het overzicht. T.a.v. de overige punten over het algemeen eens! Cijfers zeggen mij dat, het verlies van balbezit wel meevalt alleen dat inderdaad we allemaal kunnen zien dat het veel beter kan. Effectiever en slimmer vooral. En dan kijk ik naar cijfers van hem(een aanvaller die iets moet creeeren) of Gaaie, Wijndal, Sutalo. (Die het minste risico in hun spel mogen leggen en vaker meer de bal verliezen dan Godts)
Natuurlijk kan je dan ook verwachten dat Godts beter doet maar dat is niet de algemene focus. Dat is zo vreemd. Hij heeft het gewoon best goed gedaan. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 - 18:30 schreef freakie het volgende:[..] Cijfers zeggen mij dat, het verlies van balbezit wel meevalt alleen dat inderdaad we allemaal kunnen zien dat het veel beter kan. Effectiever en slimmer vooral. En dan kijk ik naar cijfers van hem(een aanvaller die iets moet creeeren) of Gaaie, Wijndal, Sutalo. (Die het minste risico in hun spel mogen leggen en vaker meer de bal verliezen dan Godts) Natuurlijk kan je dan ook verwachten dat Godts beter doet maar dat is niet de algemene focus. Dat is zo vreemd. Hij heeft het gewoon best goed gedaan. Kloppen die cijfers wel, op welke site ziet jij die cijfers?
Balverlies...Je moet naar de cijfers opbouwend kijken, wanneer de speler in balbezit is, Sutalo heeft bijna nooit balverlies wanneer hij de bal heeft, schuift de bal netjes naar zijn medespelers. Gaaei en Wijndal doen meer aanvallend dus is het logisch dat ze meer balverlies lijden dan Sutalo. Het lijkt me sterk dat deze spelers meer balverlies lijden dan Godts
Ik kijk soms de wedstrijd terug om een goed beeld te scheppen.
Sneyder zegt niet voor niets dat Godts zijn acties te ver door drijft, balverlies zorgt er voor dat je als team achter uit loopt, de verdediging wordt dan onnodig onder druk gezet.
We krijgen door balverlies te veel doelpunten tegen, zorg dat je in balbezit blijft dan krijgt je geen doelpunten tegen zou Johan Cruyff zeggen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 - 23:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Kloppen die cijfers wel, op welke site ziet jij die cijfers? Balverlies...Je moet naar de cijfers opbouwend kijken, wanneer de speler in balbezit is, Sutalo heeft bijna nooit balverlies wanneer hij de bal heeft, schuift de bal netjes naar zijn medespelers. Gaaei en Wijndal doen meer aanvallend dus is het logisch dat ze meer balverlies lijden dan Sutalo. Het lijkt me sterk dat deze spelers meer balverlies lijden dan Godts Ik kijk soms de wedstrijd terug om een goed beeld te scheppen. Sneyder zegt niet voor niets dat Godts zijn acties te ver door drijft, balverlies zorgt er voor dat je als team achter uit loopt, de verdediging wordt dan onnodig onder druk gezet. We krijgen door balverlies te veel doelpunten tegen, zorg dat je in balbezit blijft dan krijgt je geen doelpunten tegen zou Johan Cruyff zeggen Ja Gaaei heeft, bij alles hoor. Ik kijk er niet een. Gaaei heeft kwa goede passes 75% dat aankomt. Godts heeft dat 90/92% en dan zijn dribbels kan je dan ook zien. Ja sneijder zegt dat hij te lang door gaat. Hij zegt niet dat hij te veel balverlies leidt. Dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen over Godts. Behalve hier.
Nou is dat helemaal waar, alleen Godts moet risico in zijn spel stoppen omdat je anders nooit wat creeert. Nou kan je dat gedoseerd doen, en dat heeft hij niet.
Zal je vanavond even de sites toesturen. Zijn geen gekke sites en vergelijk vaak met alles. Tegenwoordig kan je zelfs via google, de wedstrijd statistieken gewoon bekijken. Of ik doe het morgen. Dan kunnen we het ook gelijk bekijken.
Maar serieus. Gaaei en Wijndal hebben meer balverlies dan Godts. Het is echt verschrikkelijk, maar van Gaaei doet jou toch ook niet verbazen? Elke pass op hem geen 2 aanrakingen nodig om onder controle te hebben. Hij weet dan niet gelijk wat hij moet doen. Hij bevind zich vaak aanvallend dus als hij daar de bal verliest dan is het gelijk een uitbraak. Normaal gesproken vangt een team ook samen een moment van balverlies op.
Waarom ook niet. Ik heb even gekeken. Is natuurlijk niet elke wedstrijd. Maar we klagen over balverlies dus volg het al een tijdje.
https://www.flashscore.nl/wedstrijd/voetbal/ajax-8UOvIwnb/az-2RxOow1i/samenvatting/opstellingen/?mid=WQwX75Qh - AZ
https://www.flashscore.nl/wedstrijd/voetbal/ajax-8UOvIwnb/excelsior-nNlLsRUr/samenvatting/opstellingen/?mid=AZNiFSGL - EXC (degene waar Akas vond dat Godts zo enorm veel balverlies had trouwens)
https://www.flashscore.nl/wedstrijd/voetbal/ajax-8UOvIwnb/olympiakos-hnzvnHPS/samenvatting/opstellingen/?mid=bBQm4aAM - Olympiakos (wijndal ook gewoon heel veel balverlies voor een verdediger, niet meer. Heb ik verkeerd gezegd)
https://www.flashscore.nl/wedstrijd/voetbal/ajax-8UOvIwnb/fc-volendam-6VbkuOqa/samenvatting/opstellingen/?mid=ETF7rUup - Volendam (goede wedstrijd, maar als je kijkt naar hoeveel passes er misgaan bij Gaaei.)
Voorzetten worden apart gemeten. Zitten dus niet bij de statistieken van passes. Gaaei verliest dus standard evenveel of meer de bal dan Godts, en doet dit ook standard veel vaker gewoon op het middenveld. En het is niet een klein verschil, want godts is een aanvaller die iets moet creeeren. Gaaei zijn rol moet eerst zijn de 0 te houden en dan het andere.
Sutalo passt natuurlijk veel meer. Maar heeft echt nog een hoog balverlies percentage. Zit vaak op 90% succesvolle passes. Is eigenlijk ook veel en veel te laag.
Dan de dribbels, Godts heeft gemiddeld zo’n 10/12 dribbels per wedstrijd. Ik vind dat niet enorm. Eigenlijk best normaal. En zijn slechtste dag op die statistieken was de vorige wedstrijd. Waar hij 8 dribbels doet, 1 succesvolle en 74% van zijn passes goed aankomt. Natuurlijk is er zoiets als buiten statistieken kijken. En zien of iemand het gevoel heeft. Maar dit wijst wel een beetje op dat eerst kijken naar je verdediging en daarna godts uitfoeteren best eerlijk zou zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 februari 2026 door freakie -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 - 09:16 schreef freakie het volgende:[..] Ja Gaaei heeft, bij alles hoor. Ik kijk er niet een. Gaaei heeft kwa goede passes 75% dat aankomt. Godts heeft dat 90/92% en dan zijn dribbels kan je dan ook zien. Ja sneijder zegt dat hij te lang door gaat. Hij zegt niet dat hij te veel balverlies leidt. Dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen over Godts. Behalve hier. Nou is dat helemaal waar, alleen Godts moet risico in zijn spel stoppen omdat je anders nooit wat creeert. Nou kan je dat gedoseerd doen, en dat heeft hij niet. Zal je vanavond even de sites toesturen. Zijn geen gekke sites en vergelijk vaak met alles. Tegenwoordig kan je zelfs via google, de wedstrijd statistieken gewoon bekijken. Of ik doe het morgen. Dan kunnen we het ook gelijk bekijken. Maar serieus. Gaaei en Wijndal hebben meer balverlies dan Godts. Het is echt verschrikkelijk, maar van Gaaei doet jou toch ook niet verbazen? Elke pass op hem geen 2 aanrakingen nodig om onder controle te hebben. Hij weet dan niet gelijk wat hij moet doen. Hij bevind zich vaak aanvallend dus als hij daar de bal verliest dan is het gelijk een uitbraak. Normaal gesproken vangt een team ook samen een moment van balverlies op. Waarom ook niet. Ik heb even gekeken. Is natuurlijk niet elke wedstrijd. Maar we klagen over balverlies dus volg het al een tijdje. https://www.flashscore.nl/wedstrijd/voetbal/ajax-8UOvIwnb/az-2RxOow1i/samenvatting/opstellingen/?mid=WQwX75Qh - AZ https://www.flashscore.nl/wedstrijd/voetbal/ajax-8UOvIwnb/excelsior-nNlLsRUr/samenvatting/opstellingen/?mid=AZNiFSGL - EXC (degene waar Akas vond dat Godts zo enorm veel balverlies had trouwens) https://www.flashscore.nl/wedstrijd/voetbal/ajax-8UOvIwnb/olympiakos-hnzvnHPS/samenvatting/opstellingen/?mid=bBQm4aAM - Olympiakos (wijndal ook gewoon heel veel balverlies voor een verdediger, niet meer. Heb ik verkeerd gezegd) https://www.flashscore.nl/wedstrijd/voetbal/ajax-8UOvIwnb/fc-volendam-6VbkuOqa/samenvatting/opstellingen/?mid=ETF7rUup - Volendam (goede wedstrijd, maar als je kijkt naar hoeveel passes er misgaan bij Gaaei.) Voorzetten worden apart gemeten. Zitten dus niet bij de statistieken van passes. Gaaei verliest dus standard evenveel of meer de bal dan Godts, en doet dit ook standard veel vaker gewoon op het middenveld. En het is niet een klein verschil, want godts is een aanvaller die iets moet creeeren. Gaaei zijn rol moet eerst zijn de 0 te houden en dan het andere. Sutalo passt natuurlijk veel meer. Maar heeft echt nog een hoog balverlies percentage. Zit vaak op 90% succesvolle passes. Is eigenlijk ook veel en veel te laag. Dan de dribbels, Godts heeft gemiddeld zo’n 10/12 dribbels per wedstrijd. Ik vind dat niet enorm. Eigenlijk best normaal. En zijn slechtste dag op die statistieken was de vorige wedstrijd. Waar hij 8 dribbels doet, 1 succesvolle en 74% van zijn passes goed aankomt. Natuurlijk is er zoiets als buiten statistieken kijken. En zien of iemand het gevoel heeft. Maar dit wijst wel een beetje op dat eerst kijken naar je verdediging en daarna godts uitfoeteren best eerlijk zou zijn. Ik bedoelde eigenlijk balverlies tijdens passeer acties, niet t.a.v. passing.
Gezien de passing heeft Sutalo een hogere score dan Godts. Is waarschijnlijk omdat Godts eerder een eindpass geeft dan Sutalo
Maar goed freaky ik zal de sites bezoekje brengen Bedankt voor de info |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 februari 2026 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 - 12:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik bedoelde eigenlijk balverlies tijdens passeer acties, niet t.a.v. passing. Gezien de passing heeft Sutalo een hogere score dan Godts. Is waarschijnlijk omdat Godts eerder een eindpass geeft dan Sutalo Maar goed freaky ik zal de sites bezoekje brengen Bedankt voor de info Ja lochisch toch hij heeft al 20 tikkies breed dat kan mijn opoe ook. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Heb ik iets vreemds gezegd dan, lees het verhaal nou eens terug man. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Stelletje jankwijven!! Hup Akas!! En Jack, beetje lief doen ouwe!
O ja en Freaky, ja aan die tuinkabouter maak ik geen woorden meer vuil! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En Akas heb gewoon gelijk als je zonder cijfertjes naar het spel kijkt zie je dat zowel Godts alsmede Gloukh veel te vaak voor hun eigen moment willen gaan. Die jongens hebben enorme kwaliteiten, maar spelen vooral met oogkleppen op. In een team wat draait en waar anderen dat soort balverlies opvangen is het geen probleem. Enkel bestaat ons team voornamelijk uit los zand en niksnutten die dit soort jeugdige overmoedigheid niet kunnen repareren.
En er is geen speler ala Tadic die je even bij je oor grijpt en zegt dat je in dienst van de club moet spelen! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
| Tadic de goeie ouwe tijd,helaas moeten we daar wel weer een tijdje opwachten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2026 - 09:29 schreef Ajax Warrior het volgende:Stelletje jankwijven!! Hup Akas!! En Jack, beetje lief doen ouwe! O ja en Freaky, ja aan die tuinkabouter maak ik geen woorden meer vuil! Hahahaha mafkees, je bent weer duidelijk met weinig woorden. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Inderdaad dit was een kanjer, een aderlating! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
| Heb het al wel voor dit seizoen gezegd, ze hadden er alles aan moeten doen om hem weer bij Ajax te hebben. Is toch een gemiste kans. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2026 - 09:29 schreef Ajax Warrior het volgende:Stelletje jankwijven!! Hup Akas!! En Jack, beetje lief doen ouwe! O ja en Freaky, ja aan die tuinkabouter maak ik geen woorden meer vuil! Meer woorden vuil gemaakt aan een tuinkabouter dan aan Jack en Akas. Tering🤣🤣🤣 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op woensdag 18 februari 2026 - 18:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ben het met je eens freaky. Het is niet dat ik het altijd oneens ben met AkaS. Voorbeeldje: wat betreft Godts was ik het juist vaak eens dat hij te veel balverlies leed. Wanneer Godts in de toekomst zijn acties niet te ver door gaat drijven en het overzicht bewaard kan hij zeker weten een hele grote worden Maar goed dit terzijde, een discussie moet niet te persoonlijk worden, ik ging daar ook in mee net zo goed. Ook ik moet verstandiger reageren al lukt dit niet altijd. Ik ga mijn best doen oke? Hahahaha Ik zal je zeggen dat ik niets tegen jou heb, die andere reageer ik al heel lang niet meer op, vind ik een rand puntje puntje en zijn gekozen naam zegt genoeg.
Maar even onze crash, ik uit mijn onvrede op dit forum over bestuur, staf en of spelers.
Ik wil net als iedere supporter dat Ajax succesvol is maar begrijp ook dat het niet altijd feest kan zijn zolang er maar alles aan gedaan wordt.
Hierbij is bij mij grote onvrede ontstaan dit seizoen over het gebrek aan teamspirit en jezelf opstellen in het belang van het team en dan heb je oorzaak en gevolg.
Velen slaan aan op het gevolg en vergeten de oorzaak, de aanleiding.
Je kunt hierbij de vlag uithangen over een doelpunt van Godts of Gloukh en bepaalde andere spelers afzeiken. Maar ik zie onze verdediging (onnodig) onder druk komen omdat types als Gloukh en Godts alleen met zichzelf bezig zijn en niet met het team waarbij ze ballen opeisen op posities en momenten dat dit niet handig is en daar dan balverlies lijden, metname Gloukh plus haalt hij vaak de snelheid uit een potentieel interessant omschakelmoment. Godts daarentegen wil altijd maar een beslissende dribbel inzetten en ziet daarbij medespelers stelselmatig over het hoofd met ook veel balverlies als gevolg.
Uit het balverlies van deze mannen komen tegengoals waar onze verdedigers die niet de allerbeste zijn of niet geheel tot hun recht komen in het huidige geheel, op afgerkend worden.
Het rendement van deze benoemde aanvallers is bedroevend.
Godts had vervolgens een goede wedstrijd waar hij voor mij opvallend slimmer speelde, meer zijn momenten uitkoos en oog had voor medespelers waar ook een goal van Bounida uitkwam.
Ik vind als je je ongenoegen uit moet je ook het goede benoemen en dat deed ik wat Godts betreft. Gloukh daarentegen viel ik en verneukt weer en doelkans omdat meneertje het zelf wilde doen...
Dat vermeldde ik waarna jij meneer Jack persoonlijk naar mij uitviel door te stellen dat je moe van mij wordt en vervolgens kwam er kritiek die heel onlogisch was.
En ik ben zo, jij persoonlijk naar mij, ik naar jou maar dan met een verdubbeling van kracht.
Verder ben ik ok met je.
Dus dat. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2026 - 13:03 schreef AkaS het volgende:[..] Ik zal je zeggen dat ik niets tegen jou heb, die andere reageer ik al heel lang niet meer op, vind ik een rand puntje puntje en zijn gekozen naam zegt genoeg. Maar even onze crash, ik uit mijn onvrede op dit forum over bestuur, staf en of spelers. Ik wil net als iedere supporter dat Ajax succesvol is maar begrijp ook dat het niet altijd feest kan zijn zolang er maar alles aan gedaan wordt. Hierbij is bij mij grote onvrede ontstaan dit seizoen over het gebrek aan teamspirit en jezelf opstellen in het belang van het team en dan heb je oorzaak en gevolg. Velen slaan aan op het gevolg en vergeten de oorzaak, de aanleiding. Je kunt hierbij de vlag uithangen over een doelpunt van Godts of Gloukh en bepaalde andere spelers afzeiken. Maar ik zie onze verdediging (onnodig) onder druk komen omdat types als Gloukh en Godts alleen met zichzelf bezig zijn en niet met het team waarbij ze ballen opeisen op posities en momenten dat dit niet handig is en daar dan balverlies lijden, metname Gloukh plus haalt hij vaak de snelheid uit een potentieel interessant omschakelmoment. Godts daarentegen wil altijd maar een beslissende dribbel inzetten en ziet daarbij medespelers stelselmatig over het hoofd met ook veel balverlies als gevolg. Uit het balverlies van deze mannen komen tegengoals waar onze verdedigers die niet de allerbeste zijn of niet geheel tot hun recht komen in het huidige geheel, op afgerkend worden. Het rendement van deze benoemde aanvallers is bedroevend. Godts had vervolgens een goede wedstrijd waar hij voor mij opvallend slimmer speelde, meer zijn momenten uitkoos en oog had voor medespelers waar ook een goal van Bounida uitkwam. Ik vind als je je ongenoegen uit moet je ook het goede benoemen en dat deed ik wat Godts betreft. Gloukh daarentegen viel ik en verneukt weer en doelkans omdat meneertje het zelf wilde doen... Dat vermeldde ik waarna jij meneer Jack persoonlijk naar mij uitviel door te stellen dat je moe van mij wordt en vervolgens kwam er kritiek die heel onlogisch was. En ik ben zo, jij persoonlijk naar mij, ik naar jou maar dan met een verdubbeling van kracht. Verder ben ik ok met je. Dus dat. Het zijn ook weer compleet zwakke argumenten. Weer herhalen van dingen die nergens op slaan ook.
Je blijft hetzelfde herhalen, godts doet het niet goed en Glouck is niet goed. En dan vergeet je dat zijn positie niet de rechterkant is en dat Bounida daar beter past op dit moment. Niet omdat hij slecht is.
Vervolgens moet Fitz, die trouwens verdedigend echt onthutsend speelde afgelopen wedstrijd. Of laat Gaaei/Wijndal staan en vergeet dat die echt zelf die fouten maken. Ajax komt niet “onder” druk te staan door 3 keer balverlies van Godts(ja zoveel is het dan, dan 3 keer onnodig he) maar komt onderdruk omdat Gaaei geen fatsoenlijke pass kan geven. Langs de lijn. En komt onder druk omdat het verdedigend echt heel slecht is.
Jij zegt alleen onvrede over bepaalde spelers, je blijft maar handjes boven hoofden houden. Namelijk de slechtste van elke wedstrijd noem jij niet eens op. Want Glouck heeft 10 minuten gespeeld en gaf een keer een pass niet(dus kijk hoe zelfzuchtig) of Fitz scoort een goal(Nu moet hij er altijd in). Echt compleet belachelijk.
Dan over mijn naam. Mijn naam is Freakie, dat betekend voor zover in weet helemaal niks. Dit is ook echt puur bedacht om mensen zoals jij die waarschijnlijk geen engels kunnen, te laten struikelen. Freaky is iets. Niet Freakie. Jammer man. Volgende keer beter. Verstandelijk beperkt ben je zeker.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 februari 2026 door freakie -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2026 - 13:03 schreef AkaS het volgende:[..] Ik zal je zeggen dat ik niets tegen jou heb, die andere reageer ik al heel lang niet meer op, vind ik een rand puntje puntje en zijn gekozen naam zegt genoeg. Maar even onze crash, ik uit mijn onvrede op dit forum over bestuur, staf en of spelers. Ik wil net als iedere supporter dat Ajax succesvol is maar begrijp ook dat het niet altijd feest kan zijn zolang er maar alles aan gedaan wordt. Hierbij is bij mij grote onvrede ontstaan dit seizoen over het gebrek aan teamspirit en jezelf opstellen in het belang van het team en dan heb je oorzaak en gevolg. Velen slaan aan op het gevolg en vergeten de oorzaak, de aanleiding. Je kunt hierbij de vlag uithangen over een doelpunt van Godts of Gloukh en bepaalde andere spelers afzeiken. Maar ik zie onze verdediging (onnodig) onder druk komen omdat types als Gloukh en Godts alleen met zichzelf bezig zijn en niet met het team waarbij ze ballen opeisen op posities en momenten dat dit niet handig is en daar dan balverlies lijden, metname Gloukh plus haalt hij vaak de snelheid uit een potentieel interessant omschakelmoment. Godts daarentegen wil altijd maar een beslissende dribbel inzetten en ziet daarbij medespelers stelselmatig over het hoofd met ook veel balverlies als gevolg. Uit het balverlies van deze mannen komen tegengoals waar onze verdedigers die niet de allerbeste zijn of niet geheel tot hun recht komen in het huidige geheel, op afgerkend worden. Het rendement van deze benoemde aanvallers is bedroevend. Godts had vervolgens een goede wedstrijd waar hij voor mij opvallend slimmer speelde, meer zijn momenten uitkoos en oog had voor medespelers waar ook een goal van Bounida uitkwam. Ik vind als je je ongenoegen uit moet je ook het goede benoemen en dat deed ik wat Godts betreft. Gloukh daarentegen viel ik en verneukt weer en doelkans omdat meneertje het zelf wilde doen... Dat vermeldde ik waarna jij meneer Jack persoonlijk naar mij uitviel door te stellen dat je moe van mij wordt en vervolgens kwam er kritiek die heel onlogisch was. En ik ben zo, jij persoonlijk naar mij, ik naar jou maar dan met een verdubbeling van kracht. Verder ben ik ok met je. Dus dat. Nou mooi dat er geen oud zeer is.
En ik moet zeggen dat ik het grotendeels eens ben, je hebt gelijk dat Gloukh, Bounida en Godts best aardig veel balverlies lijden, en dat daardoor de verdediging te veel onder druk komt te staan. Maar ook dat daardoor onze spits te weinig ballen krijgt om te scoren. Er gaan te veel acties de mist in.
Toch willen we allen het Ajax DNA zien, veel aanvallende acties die het mooie van het voetbal laten zien alleen moeten ze het meer in het midden houden.
Vandaag gaan we zeer waarschijnlijk een aanvallend ingesteld Ajax zien omdat Grim kiest om iemand op 10 te zetten, de 10 vandaag is Gloukh, hij kan als hij dicht op Weghorst staat hem meer kansen geven om te scoren mits hij zijn acties niet te ver door drijft.
Hij moet dus vandaag zijn kans pakken!!!
Klaassen en regeer zullen vandaag meer de verdediging onder steunen. Dit is eigenlijk meer mijn opstelling mits ze tijdig elkaar secuur aanspelen.
Oh en Cruyff heeft het tot dusver sinds hij aangesteld is goed voor elkaar. Fijne wedstrijd allen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2026 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahahaha serieus ??? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Weet ik niet ....... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hoezo? Begreep dat jij daar wel van houdt!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 maart 2026 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dan is het goed......
Zoals altijd
Pro AkaS |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ligt er aan hoe groot het holletje is. Die van jou is al flink uitgehold. Vind ik dan minder aantrekkelijk. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 maart 2026 - 12:05 schreef freakie het volgende:[..] Ligt er aan hoe groot het holletje is. Die van jou is al flink uitgehold. Vind ik dan minder aantrekkelijk. Ja klopt, komt door je grote hoofd wat je daar graag in stopte. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
freakie