|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Hwang en Lotomba. Kut van Persie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
SCHAAM JE KAPOT
Wellie red |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Allemachtig wat een stront geluk hebben we hier |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gooide zich er mooi voor |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Kan Hwang meteen doorlopen naar de boot? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Tis dat hij over de bal schiet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van Persie krijgt er duidelijk geen verbetering in. Het is niet alleen de kwaliteit in het veld. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2026 - 21:52 schreef FR-Henk het volgende:Van Persie krijgt er duidelijk geen verbetering in. Het is niet alleen de kwaliteit in het veld. Dit is zijn wanorde |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eerste helft aanvallend aardig, verdedigend heel kwetsbaar. Tweede helft aanvallend afschuwelijk slecht en verdedigend leek het op het einde ook weer niet goed.
Al met al weer een verschrikkelijke wedstrijd. 3 punten maar opnieuw geen houvast voor betere tijden.
Treurig. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: We hadden bijna geen keeper meer maar ook geen tegengoal 😅 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Altijd dat rare geschuif. Ik vrees de komende serie wedstrijden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Drie punten. Eerste helft bij vlagen meer dan oké. Daarna Jezus tering Christus |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Kansloze exercitie met deze trainer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Met dank aan Wellie en Moussa. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| En wat viel die Sterling verschrikkelijk slecht in zeg. Pfff. Op de schaal van wedstrijdfitheid zit ie op 10%. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ze hebben afgelopen week op corners geoefend ,deze week is verdedigen het aandachtspuntje |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2026 - 21:57 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ze hebben afgelopen week op corners geoefend ,deze week is verdedigen het aandachtspuntje Zou de Wolf er alleen voor de cultuur zitten ? Een lesje in meedogenloos zijn is wel op zn plaats lijkt me |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Eerste helft zeker niet onaardig. Ondanks dat je teveel kansen weggeeft, al waren dat voornamelijk individuele fouten.
Tweede helft niveauloos. Geen rust aan de bal, weinig dreiging en dan moet je nog hopen dat de gelijkmaker niet valt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voor een weekje 5 punten voor.
Volgende week Twente uit word niks natuurlijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2026 - 22:00 schreef tomson het volgende:[..] Zou de Wolf er alleen voor de cultuur zitten ? Een lesje in meedogenloos zijn is wel op zn plaats lijkt me Ja dat zou kunnen maar het zouden ook te duur en verkeerd aangekochte spelers kunnen zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Twente heeft al sinds oktober geen eredivisie wedstrijd meer verloren. Ze spelen wel heel vaak gelijk, daarom staan ze ook waar ze staan. En de thuiswedstrijd was meer geluk dan wijsheid dat Feyenoord niet verloor. Serieuze test of Feyenoord tegen een betere tegenstander zelf beter kan spelen. Wat naast het spel, ook vanwege het track record van Van Persie tegen de betere teams niet evident is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2026 - 22:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Twente heeft al sinds oktober geen eredivisie wedstrijd meer verloren. Ze spelen wel heel vaak gelijk, daarom staan ze ook waar ze staan. En de thuiswedstrijd was meer geluk dan wijsheid dat Feyenoord niet verloor. Serieuze test of Feyenoord tegen een betere tegenstander zelf beter kan spelen. Wat naast het spel, ook vanwege het track record van Van Persie tegen de betere teams niet evident is. Het is ook de individuele kwaliteiten van de spelers die je nu een aantal keer met geluk de winst of geen verlies opleveren.
Als je kijkt naar het huidige linkerrijtje dan heeft Feyenoord 4 van de 11 gespeelde wedstrijden gewonnen. Dat is gewoon treurig.
Er zijn er een aantal die de selectie "niet goed genoeg" vinden, maar met een kwalitatief armere selectie had je geen 2de gestaan. Al is dit ook echt het zwakste ED jaar kwa kwaliteit in de subtop zover ik mij kan heugen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Daar moeten ze gewoon z’n kop er vanaf trappen als t moet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Gewoon duidelijk maken dat er geen plek voor hem is bij Feyenoord 1. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Het was weer niet om aan te gluren.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2026 - 16:05 schreef VVout het volgende:Ga het opnemen, ben waarschijnlijk dan net begonnen aan de Galaktoboureko, Mokka en een goed gerijpte Metaxa. Pffff, taaie hap om dit achteraf te bekijken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zag nog een fragmentje voorbij komen van Correia, die zat recent (vandaag, gisteren?) bij de podcast van Van Hanegem geloof ik.
Kwam er op neer dat mocht Feyenoord op een gegeven moment bellen dat hij wel gaat luisteren. Zegt onderaan de streep allemaal weinig, maar goed, voor iemand die zijn gehele voetballeven op praktisch een steenworp van Amsterdam heeft gewerkt...
Maar goed, lijkt mij het meest voor de hand liggend dat hij het bij een club als AZ gaat proberen. Is ook in de buurt, stap wat minder groot, zoeken een trainer. Lijkt een ABC'tje, al zegt hij zelf dat er (nog) niets speelt. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op maandag 23 februari 2026 - 18:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zag nog een fragmentje voorbij komen van Correia, die zat recent (vandaag, gisteren?) bij de podcast van Van Hanegem geloof ik. Kwam er op neer dat mocht Feyenoord op een gegeven moment bellen dat hij wel gaat luisteren. Zegt onderaan de streep allemaal weinig, maar goed, voor iemand die zijn gehele voetballeven op praktisch een steenworp van Amsterdam heeft gewerkt... Maar goed, lijkt mij het meest voor de hand liggend dat hij het bij een club als AZ gaat proberen. Is ook in de buurt, stap wat minder groot, zoeken een trainer. Lijkt een ABC'tje, al zegt hij zelf dat er (nog) niets speelt. Is ook echt wanbeleid wanneer je hem niet haalt.
Die verricht echt wonderen met het spelersmateriaal bij Telstar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 23 februari 2026 - 21:13 schreef DMD het volgende:[..] Is ook echt wanbeleid wanneer je hem niet haalt. Die verricht echt wonderen met het spelersmateriaal bij Telstar. Over wonderen gesproken . Kees van Wonderen 😂 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|