BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: V Wonderen nieuwe TD

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kenny
 kenny - dinsdag 24 februari 2026 - 13:29   quote  deeplink  
weer een gok , onervaren als TD , wel een integere kerel met voetbal kennis
MMM
 MMM - dinsdag 24 februari 2026 - 13:46   quote  deeplink  
De volgende zwarte dag in de geschiedenis van de club. Een onervaren en totaal ongeschikte hoofdtrainer. En nu een onervaren TD. Een onervaren TD die de puinhopen van zijn voorganger DtK moet opruimen.

De verwachtingen kunnen de komende jaren nog verder omlaag. De club is volledig terug bij af.

Wat zal Arne Slot dit pijn doen. Zijn meesterwerk is compleet vernield.

Mijn Feyenoord hart huilt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 februari 2026 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 februari 2026 - 13:51   quote  deeplink  
Wat een gejank vooraf
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 februari 2026 - 13:56   quote  deeplink  
Ja en achteraf janken is makkelijk bla bla
Maar het enige wat van wonderen tegen heeft is op t oog weinig ervaring.
Maar hoeveel TD’s met ervaring kennen we nou eigenlijk.
kenny
 kenny - dinsdag 24 februari 2026 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2026 - 13:51 schreef Stylzz het volgende:
Wat een gejank vooraf
vind jij , M heeft weldegelijk een punt , v wonderen heeft totaal geen ervaring als TD en geen netwerk , feyenoord is geen gemakkelijke club en er moet zwaar puin geruimd worden , lijkt mij ook dat je er een meer ervaren man op moet zetten
MMM
 MMM - dinsdag 24 februari 2026 - 13:59   quote  deeplink  
Je hoeft toch niet in de Nederlandse vijver te vissen?

Ik heb er weinig zicht op verder. Maar een TD aanstellen zonder ervaring en zonder netwerk is de grootste fout die ze konden maken.

Er is geen enkele reden om voor van Wonderen te kiezen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 februari 2026 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2026 - 13:58 schreef kenny het volgende:

[..]

vind jij , M heeft weldegelijk een punt , v wonderen heeft totaal geen ervaring als TD en geen netwerk , feyenoord is geen gemakkelijke club en er moet zwaar puin geruimd worden , lijkt mij ook dat je er een meer ervaren man op moet zetten
Dat weten we helemaal niet.
Hij heeft geen baan als TD gehad. Dat is waar.
Maar dat is t enige wat we echt weten.
De rest is puur gebaseerd op een negatief gevoel rond de club en DtK.
VVout
 VVout - dinsdag 24 februari 2026 - 14:02   quote  deeplink  
Een blauwe maandag de scouting gedaan bij Feyenoord en ff in Duitsland gezeten. Enorme gok weer, maar kan hopelijk ook goed uitpakken. Maar nogmaals, het Bosz scenario zit voorlopig weer prominent in het geheugen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 februari 2026 - 14:02   quote  deeplink  
Zet m op Kees. Hopelijk net zo goed als op t veld bij ons.
Laat die zure matten maar wat zien.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 24 februari 2026 - 14:06   quote  deeplink  
Is Kees van Wonderen als TD een logische keuze? Nee, want hij heeft op dit vlak geen enkele ervaring. Ook ik heb mijn twijfels. En ik snap de onvrede over hoe zaken binnen de club nu gaan op heel veel punten.

Maar er is een keuze hoe bepaalde dingen te verwoorden en hoe negatief het op te schrijven. Kees van Wonderen lijkt mij wel een verstandige, weloverwogen man. En als de keuze dan toch al gemaakt is om hem aan te stellen, laten we Kees van Wonderen dan de kans geven. En dan ben ik wel blij dat hij elk geval nu al kan beginnen. Dan kan hij de selectie onder de loep nemen en de trainer. Dan kan hij nu alvast gaan voorbereiden op de zomer en alvast keuzes gaan maken.
kenny
 kenny - dinsdag 24 februari 2026 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2026 - 13:59 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat weten we helemaal niet.
Hij heeft geen baan als TD gehad. Dat is waar.
Maar dat is t enige wat we echt weten.
De rest is puur gebaseerd op een negatief gevoel rond de club en DtK.
gelul , dit is puur feitelijk , heeft geen ervaring als TD dat is een feit , en dat er negatief gevoel is rond de club ook niet zo gek toch ?
kenny
 kenny - dinsdag 24 februari 2026 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2026 - 14:06 schreef feyenoord!!! het volgende:
Is Kees van Wonderen als TD een logische keuze? Nee, want hij heeft op dit vlak geen enkele ervaring. Ook ik heb mijn twijfels. En ik snap de onvrede over hoe zaken binnen de club nu gaan op heel veel punten.

Maar er is een keuze hoe bepaalde dingen te verwoorden en hoe negatief het op te schrijven. Kees van Wonderen lijkt mij wel een verstandige, weloverwogen man. En als de keuze dan toch al gemaakt is om hem aan te stellen, laten we Kees van Wonderen dan de kans geven. En dan ben ik wel blij dat hij elk geval nu al kan beginnen. Dan kan hij de selectie onder de loep nemen en de trainer. Dan kan hij nu alvast gaan voorbereiden op de zomer en alvast keuzes gaan maken.
als hij aangesteld wordt inderdaad de kans geven , het is een integere vent die eerlijk en hard werkt , toch is het weer een gok je weet helemaal niet of hij dit kunstje beheerst
DMD
 DMD - dinsdag 24 februari 2026 - 14:35   quote  deeplink  
Van Arnesen naar V.Wonderen is als een Ferrari inruilen voor een Lada.
DMD
 DMD - dinsdag 24 februari 2026 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2026 - 13:59 schreef MMM het volgende:
Je hoeft toch niet in de Nederlandse vijver te vissen?

Ik heb er weinig zicht op verder. Maar een TD aanstellen zonder ervaring en zonder netwerk is de grootste fout die ze konden maken.

Er is geen enkele reden om voor van Wonderen te kiezen.
Kijkt fris uit z'n ogen, kent de stad.

Voldoende reden (/s).
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 24 februari 2026 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2026 - 14:35 schreef DMD het volgende:
Van Arnesen naar V.Wonderen is als een Ferrari inruilen voor een Lada.
Arnesen heeft een aantal dingen heel goed gedaan, waaronder het aanstellen van Slot. Al moet daarbij gezegd worden dat de zaakwaarnemer van Slot aan Arnesen liet weten dat hij beschikbaar was.
Maar rondom Arnesen was destijds ook gedoe. Er gingen toen ook geruchten dat Arnesen zichzelf zou verrijken ten kosten van de club. Nu is er kritiek op Te Kloese, want hij doet veel met Muy Manero. Dat is denk ik op zich terechte kritiek. Toen was er kritiek op Arnesen rondom de mogelijke deal met Gnonto waar zijn zoon bij betrokken was.

Soms lijken zaken, terugkijkend in het verleden, mooier dan dat ze werkelijk waren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 februari 2026 door feyenoord!!! --
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 24 februari 2026 - 14:58   quote  deeplink  
Ik vind het niet zo'n gekke keuze. Hij heeft inderdaad geen ervaring als TD, maar natuurlijk inmiddels wel genoeg andere ervaring in de voetballerij.

DtK zal hem de eerste tijd even wegwijs moeten maken, maar verder lijkt Keessie mij een verstandige vent. Kan wel eens goed uitpakken.
DMD
 DMD - dinsdag 24 februari 2026 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2026 - 14:53 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Arnesen heeft een aantal dingen heel goed gedaan, waaronder het aanstellen van Slot. Al moet daarbij gezegd worden dat de zaakwaarnemer van Slot aan Arnesen liet weten dat hij beschikbaar was.
Maar rondom Arnesen was destijds ook gedoe. Er gingen toen ook geruchten dat Arnesen zichzelf zou verrijken ten kosten van de club. Nu is er kritiek op Te Kloese, want hij doet veel met Muy Manero. Dat is denk ik op zich terechte kritiek. Toen was er kritiek op Arnesen rondom de mogelijke deal met Gnonto waar zijn zoon bij betrokken was.

Soms lijken zaken, terugkijkend in het verleden, mooier dan dat ze werkelijk waren.
Arnesen heeft zoveel meer goed gedaan dan alleen het aantrekken van Slot. De keuze om Slot voor de groep te zetten was toentertijd nog steeds een risico. Iemand die vooral bij AZ 1 jaar goed gepresteerd had hoofdtrainer maken van Feyenoord 1 lag niet opeens voor de hand.

Naderhand is het een meesterzet geweest, maar dat is het herschrijven van de historie.

Het verschil met DtK hierin is, is dat Arnesen grondig te werk is gegaan en niet over 1 nacht ijs is gegaan met het aanstellen van de nieuwe trainer.

Hij heeft wat mij betreft DE professionalisering van de club ingezet vanaf de jeugd naar het eerste team. Daar plukt men nog steeds de vruchten van ondertussen.

De geruchten over Arnesen zijn en blijven wat mij betreft geruchten zolang er nergens concreet bewijs is. Dat leek mij dan weer eerder een manier om hem weg te kunnen werken zonder al te veel weerstand.

Ik weet 100% zeker dat Arnesen never nooit v.Persie aangesteld zou hebben als hoofdtrainer van Feyenoord 1.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 februari 2026 door DMD --
Leuv
 Leuv - dinsdag 24 februari 2026 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2026 - 13:46 schreef MMM het volgende:
De volgende zwarte dag in de geschiedenis van de club. Een onervaren en totaal ongeschikte hoofdtrainer. En nu een onervaren TD. Een onervaren TD die de puinhopen van zijn voorganger DtK moet opruimen.

De verwachtingen kunnen de komende jaren nog verder omlaag. De club is volledig terug bij af.

Wat zal Arne Slot dit pijn doen. Zijn meesterwerk is compleet vernield.

Mijn Feyenoord hart huilt.
Schijnt bij jou wel eens de zon?
R()b
 R()b - dinsdag 24 februari 2026 - 15:28   quote  deeplink  
Dit kan alleen als van Wonderen de lijn van Arnesen en Slot doorzet.

Maar mijn gevoel zegt, 'dit gaat de nieuwe trekpop worden'
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 24 februari 2026 - 15:47   quote  deeplink  
Ik snap hier weinig van.
Leuv
 Leuv - dinsdag 24 februari 2026 - 16:00   quote  deeplink  
Grappig hoe jullie hierop reageren.
Ik schat het niveau van een TD hoger in dan een AD.
Hebben jullie wel enig idee welk profiel een TD aan moet voldoen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 februari 2026 - 16:11   quote  deeplink  
Welkom Kees !
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 februari 2026 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2026 - 16:00 schreef Leuv het volgende:
Ik ook ,zeker hoger als deze AD
Leuv
 Leuv - dinsdag 24 februari 2026 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2026 - 16:11 schreef Leon FR1908 het volgende:
Welkom Kees !
Kees welkom en toi toi toi.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 24 februari 2026 - 16:44   quote  deeplink  
Welkom Kees. Moet bij hem altijd als vanzelf aan Paul bosvelt denken.
Twee kanjers.
Paul Bosvelt heeft de afgelopen jaren Eagles mede naar Europees voetbal gebracht.
Goeie gasten!
R()b
 R()b - dinsdag 24 februari 2026 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2026 - 16:00 schreef Leuv het volgende:
Diezelfde vraag kan je ook over trainers stellen.
Werkt ook vaak niet in de praktijk.
Dus een beetje gewauwel.
R()b
 R()b - dinsdag 24 februari 2026 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2026 - 16:44 schreef FR-Henk het volgende:
Welkom Kees. Moet bij hem altijd als vanzelf aan Paul bosvelt denken.
Twee kanjers.
Paul Bosvelt heeft de afgelopen jaren Eagles mede naar Europees voetbal gebracht.
Goeie gasten!
Het is dat Paul het niet kan en wil, maar dat vind ik dan wel weer een sterk persoon.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 24 februari 2026 - 17:38   quote  deeplink  
Paul heeft zich reeds bewezen. Kees in deze functie nog niet.
Beide m.i. geen types die zich voor een karretje laten spannen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: V Wonderen nieuwe TD

0.0069909