|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat ook hè, blijft altijd een gok hoe het uiteindelijk loopt. Er wordt weer overdreven negatief getrompetterd, voordat hij zijn handen kan uitsteken. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 25 februari 2026 - 11:48 schreef Leuv het volgende:[..] Som jij die weinige mensen dan eens op want die zijn allemaal vrij discutabel en moeilijk serieus te nemen. Als opleiding hebben die waarschijnlijk alleen het basis onderwijs genoten. Gelul in de ruimte dus |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Weet nog dat toen Kees van Wonderen als voetballer gehaald werd door de club er ook volop vraagtekens waren of ie 't vereiste niveau had. Is steunpilaar geworden. Maat toen van Bosveld, Bosz, Maas. Zelfde niveau ook.
Nog harder dan Bosz en daarom niet geschikt voor het hoogste niveau als trainer.
Maar een flinke persoonlijkheid, keiharde werker en als ik z'n analyses op TV hoor dan heeft ie er ook een redelijke kijk op. Viel me daarbij de laatste keer op, was Europese wedstrijd, dat ie voor zijn doen zo positief over de club was.
Dit speelt dus al even. Denk dat we een goeie aan hem hebben, in de kern een échte Feyenoorder. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 26 februari 2026 - 14:38 schreef VVout het volgende:[..] Dat ook hè, blijft altijd een gok hoe het uiteindelijk loopt. Er wordt weer overdreven negatief getrompetterd, voordat hij zijn handen kan uitsteken. Mogelijk omdat omdat DtK hem binnenhaalt. Dennis kan immers niks meer goed doen. Vraag me af of hetzelfde zou gebeuren als de GKL ban Wonderen zou hebben gehaald. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 26 februari 2026 - 17:29 schreef Bowie het volgende:Weet nog dat toen Kees van Wonderen als voetballer gehaald werd door de club er ook volop vraagtekens waren of ie 't vereiste niveau had. Is steunpilaar geworden. Maat toen van Bosveld, Bosz, Maas. Zelfde niveau ook. Nog harder dan Bosz en daarom niet geschikt voor het hoogste niveau als trainer. Maar een flinke persoonlijkheid, keiharde werker en als ik z'n analyses op TV hoor dan heeft ie er ook een redelijke kijk op. Viel me daarbij de laatste keer op, was Europese wedstrijd, dat ie voor zijn doen zo positief over de club was. Dit speelt dus al even. Denk dat we een goeie aan hem hebben, in de kern een échte Feyenoorder. Ik ben het niet altijd met jou eens Bowie maar ik gaat m noteren do 26 feb 2026 Eens!😂 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Sommigen hier geloven in Wonderen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| In ieder geval de tijd geven om te kijken wat hij in elkaar kan goochelen ja. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maandag kwamen de eerste berichten. Inmiddels vrijdag. Geen nieuws |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Misschien heeft hij zich, na het lezen van de vele reacties, inmiddels bedacht. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Nah gokken op Wonderen! Topclub waardig ook. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Verwacht niet dat hij in het diepe wordt gegooid. Zal wel gepaard gaan met een overgangsfase waarin Dennis hem de nodige begeleiding geeft. En dan stapsgewijs de verantwoordelijkheden uit handen geeft. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Te ziek voor woorden dat van Persie meegenomen word in de aanstelling van de nieuwe TD. Die hoort daar volledig buiten te staan. Wat is dit voor gekkigheid?
Het spandoek een paar weken in de Kuip klopt volledig. De grootste amateurclub van Nederland. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| En interessant: Is de nieuwe TD straks statutair bevoegd? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
.
Ik heb er geen energie meer voor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 februari 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Henk van Stee. Heeft best gelijk in wat hij zegt. Maar komt vervolgens met opties die niet haalbaar zijn. Dat is dus PRECIES een deel van t probleem |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 - 09:58 schreef Stylzz het volgende:Henk van Stee. Heeft best gelijk in wat hij zegt. Maar komt vervolgens met opties die niet haalbaar zijn. Dat is dus PRECIES een deel van t probleem Wat ik vreemd vind is dat ,is Kees van Wonderen dan beter als Mark Ruijl ? Mark Ruijl staat nu in de belangstelling bij Excelsior als TD. Mark heeft nu al wat jaren ervaring ook als hoofdscout. En nu 2 seizoenen als een soort TD Excelsior zal toch ook niet liggen te slapen .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 februari 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou ja gezien Ruijl al een paar jaar rondloopt zal de club ook een goed beeld hebben denk ik? Maar misschien bekijk ik t te positief |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: T's toch duidelijk, tunnelvisie is compleet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 - 10:18 schreef Stylzz het volgende:Nou ja gezien Ruijl al een paar jaar rondloopt zal de club ook een goed beeld hebben denk ik? Maar misschien bekijk ik t te positief Dat zou een goede reden kunnen zijn uiteraard . Alleen als het beeld dan minder was hoe kan Excelsior in hem dan wel een TD zien ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kleinere club. Kent de club en de stad 😬 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Als je ziet hoe sinds het vertrek van het lek in t maasgebouw en de link naar t rotte randje de messen door bepaalde mensen geslepen worden. En je weet welke belangen deze personen hebben en hoe ze hun grip op t sturen van de club aan t verliezen zijn Dan is t gewoon heel opzichtig en doorzichtig.
N alles wat er achteraan loopt praat elkaar een depressie, worden steeds radicaler.
Je kunt uittekenen wat er gaat gebeuren |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Je schrijft in raadsels maat . Wees specifieker en benoem de paarden en wagens. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| T's geen raadsel, buiten dat het Europees niet lekker is gelopen wordt je waarschijnlijk gewoon 2e en behaal je doelstelling één. Nu zaak met v. Wonderen structuur aan te brengen in de selectie en onderliggend belijd. Laten we daar nu gewoon eens de wind mee hebben en dat ook niet op voorhand afbranden. Als iedereen zich dan een op zijn positie profileert, kan er veel goeds uit groeien. Maar bij Feyenoord wordt er een vuurtje aangewakkerd om dit op de schop te gooien en als dat gebeurt ben je zeker nog 3 jaar van huis, maar alles beter dan continuïteit op de rails proberen te krijgen. Samen met het stadion een doorn in het oog van investeerder die van buiten de boel ontregelen, met als brandstof de social media. Maar goed als ze hun zin krijgen, zijn we alsnog de SJAAK! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 - 14:04 schreef VVout het volgende:T's geen raadsel, buiten dat het Europees niet lekker is gelopen wordt je waarschijnlijk gewoon 2e en behaal je doelstelling één. Nu zaak met v. Wonderen structuur aan te brengen in de selectie en onderliggend belijd. Laten we daar nu gewoon eens de wind mee hebben en dat ook niet op voorhand afbranden. Als iedereen zich dan een op zijn positie profileert, kan er veel goeds uit groeien. Maar bij Feyenoord wordt er een vuurtje aangewakkerd om dit op de schop te gooien en als dat gebeurt ben je zeker nog 3 jaar van huis, maar alles beter dan continuïteit op de rails proberen te krijgen. Samen met het stadion een doorn in het oog van investeerder die van buiten de boel ontregelen, met als brandstof de social media. Maar goed als ze hun zin krijgen, zijn we alsnog de SJAAK! VV er zijn hier letterlijk forumleden die 2 seizoenen terug voorspelden waar we als club nu beland zijn. Dat waren niet jij Stylzz of ik . Nee wij liepen de polonaise. Ik waardeer echt de visie van mensen zoals van Geil MMM en T Feyenoord. Die zagen 2 seizoenen terug al gebeuren waar we nu heden beland zijn met het technisch beleid van DTK. Als je het niet erg vind stap ik ff uit de polonaise totdat het duidelijk is dat er weer aantoonbaar goed geregeerd word binnen de club. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik loop ook niet de polonaise qua resultaten. Ik loop pas de weer wanneer ik zie dat wat nu ingezet is ook gelukt is. De eenwording. Het stadion dossier en het afknippen van de invloeden van buitenaf.
En daarin heb ik mijn eigen visie en gevoel.
Sportief gezien hebben de mensen gelijk gekregen. Organisatorisch hoop ik dat T gaat zoals ik denk dat T idee is op dit moment. Want daarna kunnen we pas echt structureel groeien en zijn we niet overgeleverd aan beleid gebaseerd op gekonkel, achterkamertjes en angst. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| We zitten overigens niet een polonaise maar in een achtbaan sinds 1908. Met pieken en dalen en soms een looping |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja ik moet toegeven dat jij dan hier weer mee al een lange tijd het voortouw heb. En ik hoop nog meer dat dit uitkomt dan de voorspellingen die mensen hadden op deze malaisse . Want ook al zien de meeste van ons dat nog niet gebeuren,maar als dat lukt zijn we allemaal winnaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| T is wel jammer dat t een onder t ander lijdt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Ben ik enthousiast over de huidige voortgang, echt niet. Maar ik voorzie een nog grotere chaos als we gehoor geven wat er zo te lezen valt op de tribune en media. Laten we dit jaar gewoon ff genoegen nemen door 2e te worden, zonder het tevredenstellend te vinden. Drama is bog een eind weg lijkt me, daar heb ik het wel anders beleefd jaren geleden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 - 18:56 schreef VVout het volgende:Ben ik enthousiast over de huidige voortgang, echt niet. Maar ik voorzie een nog grotere chaos als we horen geven wat er zo te lezen op de tribune en media. Laten we dit jaar gewoon ff genoegen nemen door 2e te worden, zonder het tevredenstellend te vinden. Drama is een eind weg lijkt mij, daar heb ik het wel anders meegemaakt jaren geleden. [/citaat] .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 februari 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 - 18:56 schreef VVout het volgende:Ben ik enthousiast over de huidige voortgang, echt niet. Maar ik voorzie een nog grotere chaos als we gehoor geven wat er zo te lezen valt op de tribune en media. Laten we dit jaar gewoon ff genoegen nemen door 2e te worden, zonder het tevredenstellend te vinden. Drama is bog een eind weg lijkt me, daar heb ik het wel anders beleefd jaren geleden. Ja en vooral jou laatste zin is dus dat niemand dat meer wil omdat wij dat allemaal hebben meegemaakt. En zoals ze af en toe zeggen "de geschiedenis herhaald zich niet maar rijmt vaak wel" is dus waar de andere zich over uitspreken. Het lijkt mij dus niet juist om andere dan maar mond dood te maken omdat jij ik of een ander daar anders over denken . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 - 19:50 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja en vooral jou laatste zin is dus dat niemand dat meer wil omdat wij dat allemaal hebben meegemaakt. En zoals ze af en toe zeggen "de geschiedenis herhaald zich niet maar rijmt vaak wel" is dus waar de andere zich over uitspreken. Het lijkt mij dus niet juist om andere dan maar mond dood te maken omdat jij ik of een ander daar anders over denken . Iedereen mag zeggen wat ie denk en ik dus ook wat ik er van denk, inclusief overtrokken reacties naar mijn smaak. Wat betreft de barre tijden zijn we nog ver weg van natuurlijk, als je nu al begint te bibberen wat dat betreft. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bibberen deden ze 2 seizoenen terug al toen ze het mis zagen gaan. Nu hun voorspellingen zijn uitgekomen zijn ze teleurgesteld . Als je pas begint te bibberen bij de volgende mispeer is het dus te laat want dan zijn we beland waar jij niet wil zijn . En als het kalf dan verdronken is hoef je ook niet meer te gaan jammeren . En zeker ook jou stemt telt net zoveel als een ander. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch denk ik nog steeds niet dat de selectie zo slecht is als men roept. Wel denk ik dat er twee keer een verkeerde keuze gemaakt is qua trainer. En de blessure epidemie heeft ook niet geholpen en de twee trainers hebben dat verergerd door (noodgedwongen) keuzes. Ik denk dat we serieus al twee seizoenen op rij kijken naar elke week minimaal 2 a 3 andere spelers in de basisopstelling.
Hopelijk is die tijd snel voorbij. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2026 - 07:29 schreef Stylzz het volgende:Toch denk ik nog steeds niet dat de selectie zo slecht is als men roept. Wel denk ik dat er twee keer een verkeerde keuze gemaakt is qua trainer. En de blessure epidemie heeft ook niet geholpen en de twee trainers hebben dat verergerd door (noodgedwongen) keuzes. Ik denk dat we serieus al twee seizoenen op rij kijken naar elke week minimaal 2 a 3 andere spelers in de basisopstelling. Hopelijk is die tijd snel voorbij. De selectie is nog slechter dan jij denkt. Ik denk dat er slechts een beperkt aantal zijn waar je verder mee kunt en de rest moet je gewoon afscheid van nemen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als je Read,Targi,Beelen,Steijn en Trauner erbij had gehad was het wel makkelijker geweest. Denk zelfs dat het duo Trauner en Beelen beter zijn dan ahmed en wata
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2026 - 11:00 schreef Leon FR1908 het volgende:Als je Read,Targi,Beelen,Steijn en Trauner erbij had gehad was het wel makkelijker geweest. Denk zelfs dat het duo Trauner en Beelen beter zijn dan ahmed en wata Mooi dat je dat denkt. We hebben er ongeveer een stuk of 8 voor die beide posities en in mijn ogen zit er geen 1 tussen die ons verder kan brengen. Plug misschien maar die stallen we dan weer bij Dordrecht. Het is allemaal zo visieloos en daarom hebben we een goede TD nodig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat Plug bij Dordt zit vind ik dus wel goed. Van op de bank zitten worden spelers doorgaans niet beter. Ik vind het elftal ook niet veel en zeker ons centrale duo niet. Wat ik dan met Stylzz eens bent is dat al die blessures niet helpen. En hoe Read geblesseerd raakte in zijn eerste wedstrijd na zijn blessure hebben we allemaal kunnen aanschouwen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2026 - 11:19 schreef Leon FR1908 het volgende:Dat Plug bij Dordt zit vind ik dus wel goed. Van op de bank zitten worden spelers doorgaans niet beter. Ik vind het elftal ook niet veel en zeker ons centrale duo niet. Wat ik dan met Stylzz eens bent is dat al die blessures niet helpen. En hoe Read geblesseerd raakte in zijn eerste wedstrijd na zijn blessure hebben we allemaal kunnen aanschouwen. Dat je van op de bank zitten niet beter wordt ben ik met je eens. Maar ik denk dat je van de trainingen van Dordrecht nog minder beter wordt. Ik geef dan ook meer de voorkeur aan op een hoger niveau trainen en de wedstrijdintentie dan maar te simuleren. Volkomen visieloos dat beleid van ons.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2026 door Leuv -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Werk aan de winkel, geloof dat het onvermijdelijke nu toch echt moet. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Wie ook de td mag worden/zijn, haal fitte spelers, dump blessuregevoelige spelers, dump Sterling, dump die duitse kutkeeper, dump Van Persie, pas veel jeugd in, koop op iedere linie een fitte topper. Met dit zooitje ga je als je 2e blijft staan de CL in, dat moet je echt niet willen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat nu aan het uitlekken is: Te Kloese wil eigenlijk zijn portefeuille transfers niet helemaal loslaten en Van Persie wil een toekomstige td niet in de buurt van zijn spelers hebben.
Aldus Hugo Borst. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2026 - 08:45 schreef MMM het volgende:Wat nu aan het uitlekken is: Te Kloese wil eigenlijk zijn portefeuille transfers niet helemaal loslaten en Van Persie wil een toekomstige td niet in de buurt van zijn spelers hebben. Aldus Hugo Borst. Het is een driehoek die de handen boven elkaars hoofd houden.
RVC - DtK - RvP
De TD moet & zal een trekpop van DtK worden, zoals eerder aangegeven.
Ik zal alvast een hint geven waarom Ruijl "geslachtofferd" wordt;
"Frank Arnesen haalde in april 2021 Mark Ruijl naar Feyenoord als hoofd scouting om de afdeling te versterken. Ruijl groeide door tot technisch manager, maar zijn positie kwam eind 2025 ter discussie na veranderingen in de clubstructuur"
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2026 door DMD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2026 - 08:45 schreef MMM het volgende:Wat nu aan het uitlekken is: Te Kloese wil eigenlijk zijn portefeuille transfers niet helemaal loslaten en Van Persie wil een toekomstige td niet in de buurt van zijn spelers hebben. Aldus Hugo Borst. Als we Borst gaan quoten is t echt crisis |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| zal best maar Borst roept niet zomaar wat , heeft genoeg inside informatie om dit te schrijven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Zal ook best, maar ook vaak speculatieve onzin geschreven. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Volgende in rij die 'informatie' heeft. Borst kan aansluiten aan een rij van journalisten die weten wat er aan de hand is. Dezelfde Borst die 4 weken geleden berichtte over dat Rene Hake tijdens een nadronk in Emmen onplezierige dingen over van Persie gezegd zou hebben.
Dit soort types speelt in op 'de stemming en het sentiment'. Het laat tevens zien hoever ze zelf gezakt zijn. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2026 - 08:45 schreef MMM het volgende:Wat nu aan het uitlekken is: Te Kloese wil eigenlijk zijn portefeuille transfers niet helemaal loslaten en Van Persie wil een toekomstige td niet in de buurt van zijn spelers hebben. Aldus Hugo Borst. Lekker stoken weer of niet ? In hoeverre ben jij eigenlijk wel supporter want de twijfel wordt steeds groter. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2026 - 12:10 schreef Leuv het volgende:[..] Lekker stoken weer of niet ? In hoeverre ben jij eigenlijk wel supporter want de twijfel wordt steeds groter. Zal mij een zorg zijn, Robin. |
|
|
|