|
|
DMD
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2026 - 12:10 schreef Leuv het volgende:[..] Lekker stoken weer of niet ? In hoeverre ben jij eigenlijk wel supporter want de twijfel wordt steeds groter. Ben jij v.Persie supporter of Feyenoord supporter? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het is Robin zelf of familie.
Als je echt van Feyenoord houd, kun je niet meer achter RvP staan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Stoken is gewoon nooit goed en lijkt me ook nergens op gebaseerd. v. Wonderen komt niet voor kut`s en Kees naar Feyenoord, daar zijn zat gesprekken aan vooraf gegaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2026 - 13:46 schreef VVout het volgende:[..] Stoken is gewoon nooit goed en lijkt me ook nergens op gebaseerd. v. Wonderen komt niet voor kut`s en Kees naar Feyenoord, daar zijn zat gesprekken aan vooraf gegaan. Dan kan dat verhaal nog steeds wel kloppen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
#Feyenoord laat weten dat de aanstelling van Kees van Wonderen als TD ‘nu niet aan de orde is’ en dat dit ‘niet het juiste moment is voor een samenwerking’. Een week geleden was alles nog zo goed als rond…
Kees heeft bedankt. Die wilde waarschijnlijk statutair worden en kreeg dat niet. Dennis wil de macht houden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| "Er zou een verschil van inzicht zijn over de invulling van de functie als technisch directeur, waardoor het ging om de vraag of Van Wonderen ook tekenbevoegd zou zijn en hoe dicht hij op het eerste elftal zou gaan zitten." (RTV Rijnmond) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Lijkt wel duidelijk waarom Kees ondanks zijn gebrek aan ervaring als TD en het ontbreken bijbehorend netwerk in beeld was. Die taken lijkt Dennis nog altijd niet te willen afstoten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2026 - 16:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Lijkt wel duidelijk waarom Kees ondanks zijn gebrek aan ervaring als TD en het ontbreken bijbehorend netwerk in beeld was. Die taken lijkt Dennis nog altijd niet te willen afstoten. Dennis zoekt een loopjongen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Pleit wel voor Kees trouwens, dat hij niet omwille van alles TD (al was het maar in naam) wilde worden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: In ieder geval een ondergeschikte, niet iemand die naast hem komt te staan. Ik weet niet of als je een loopjongen zoekt, of je dan bij Kees uitkomt. Dat is wel iemand met een mening. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2026 - 16:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] In ieder geval een ondergeschikte, niet iemand die naast hem komt te staan. Ik weet niet of als je een loopjongen zoekt, of je dan bij Kees uitkomt. Dat is wel iemand met een mening. Ja daarom rijmt dat niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2026 - 16:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] In ieder geval een ondergeschikte, niet iemand die naast hem komt te staan. Ik weet niet of als je een loopjongen zoekt, of je dan bij Kees uitkomt. Dat is wel iemand met een mening. Daarom zei Kees ook nee. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| en klaar is kees , groot gelijk dat hij niet in dat wespen nest trapt , ik vertrouw die te kloese voor geen ene meter , de bever had het toen al over dat hij zijn zakken vulde met transfers , langzamerhand begin ik steeds meer te geloven dat hij het werkelijk doet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Onhoudbaar en zoals je in het verhaal kan opmaken 9ok de positie van de Algemeen directeur . Opdonderen allebij! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maarten Wijffels (AD): "Feyenoord heeft meer dan 5 (vijf!) gesprekken gevoerd met kandidaat-td Kees van Wonderen voordat de conclusie werd getrokken dat hij niet met de trainer matcht. En dat ze het 'voor nu' niet gingen doen."
Bi-zar.
Wat een verloren tijd. Hoe verzin je dit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De doorlopende stilte vanuit de club maakt het voor supporters steeds minder begrijpelijk wat er aan de hand is. Dat versterkt verwijdering met achterban. En geeft nog meer lucht aan indianenverhalen. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2026 - 10:35 schreef DMD het volgende:[..] Het is een driehoek die de handen boven elkaars hoofd houden. RVC - DtK - RvP De TD moet & zal een trekpop van DtK worden, zoals eerder aangegeven. Ik zal alvast een hint geven waarom Ruijl "geslachtofferd" wordt; "Frank Arnesen haalde in april 2021 Mark Ruijl naar Feyenoord als hoofd scouting om de afdeling te versterken. Ruijl groeide door tot technisch manager, maar zijn positie kwam eind 2025 ter discussie na veranderingen in de clubstructuur" Zoals voorspelt.
Binnenkort maar eens een lot kopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2026 door DMD -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2026 - 19:04 schreef Leon FR1908 het volgende:Onhoudbaar en zoals je in het verhaal kan opmaken 9ok de positie van de Algemeen directeur . Opdonderen allebij! eens , deze 2 maken er een grote bende van en vinden zichzelf belangrijker dan de club , opzouten met deze 2 clowns |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: :)
Misschien na dit seizoen nog maar eens kijken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2026 - 21:22 schreef kenny het volgende:[..] eens , deze 2 maken er een grote bende van en vinden zichzelf belangrijker dan de club , opzouten met deze 2 clowns Er is een gerucht dat van Benthum al deze constructies in elkaar heeft gezet. Hij heeft alles in de club zo gestructureerd dat er geen spelt meer tussen te krijgen is . Word zelfs gesuggereerd dat hij alle touwtjes binnen de club in handen heeft.
Ik kon eigenlijk alleen zijn naam totdat ik een screenshot had genomen en AI had gevraagd van wie is die kerel die bij elke wedstrijd vastgrplakt zit aan te Kloese op de tribune. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 maart 2026 - 12:48 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Er is een gerucht dat van Benthum al deze constructies in elkaar heeft gezet. Hij heeft alles in de club zo gestructureerd dat er geen spelt meer tussen te krijgen is . Word zelfs gesuggereerd dat hij alle touwtjes binnen de club in handen heeft. Ik kon eigenlijk alleen zijn naam totdat ik een screenshot had genomen en AI had gevraagd van wie is die kerel die bij elke wedstrijd vastgrplakt zit aan te Kloese op de tribune. Onze Call Saul huisjurist is dat toch? Er is ook maar een dunne lijn in de vriendjespolitiek tussen niet strafbaar en strafbaar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Yep, die gozer die we ongeveer tot juridische held bombardeerden. Zo blij waren we toen met vrijspraken/ strafkortingen van spelers. Was ook best indrukwekkend, de man verstaat zn vak blijkbaar. Nu kennen ze m inmiddels in Zeist ook wel dus de verrassing is wel vanaf denk ik. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
het zou toch erg goed zijn om kees binnen te hengelen , een zeer oprechte eerlijke vent met voetbalverstand , misschien zou hij een functie in de RvC kunnen bekleden als opvolger van troost ik ben erg voor om zulke mensen binnen te halen , oud spelers die oprecht zijn en met verstand van het spelletje en langzaam die gluiperts eruit werken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 maart 2026 door kenny -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zou m alleen niet binnenhalen als TD. T kan hoor. Maar dan moet je m ook de tijd geven |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Als ik de verhalen zo hoor snap ik heel goed dan van Persie hier tegen geageerd heeft. De rol van een TD is niet om bij iedere teambespreking of training aanwezig te zijn. Een TD moet er toch meer voor de lange termijn zijn en een relatie tot hebben tot de Academy. Als dat het probleem was moet Kees gewoon weer trainer ergens gaan worden. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ik zou hem eerder als lid van de RvC zien dan TD , als technische man binnen de RvC vind ik hem veel meer geschikt , beheerste en eerlijke vent met de nodige visie en intelligentie , de huidige RvC staat te springen om mensen met voetbal verstand |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2026 - 12:57 schreef Leuv het volgende:[..] Als ik de verhalen zo hoor snap ik heel goed dan van Persie hier tegen geageerd heeft. De rol van een TD is niet om bij iedere teambespreking of training aanwezig te zijn. Een TD moet er toch meer voor de lange termijn zijn en een relatie tot hebben tot de Academy. Als dat het probleem was moet Kees gewoon weer trainer ergens gaan worden. Vind eerder iedere vorm om inzicht en samenwerking als een bedreiging te zien vraagtekens opwerpen. Je wilt als geheel alleen het beste voor Feyenoord en daar helpt iedere vorm van inzicht bij, waar het nu niet echt van overloopt lijkt het. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2026 - 12:57 schreef Leuv het volgende:[..] Als ik de verhalen zo hoor snap ik heel goed dan van Persie hier tegen geageerd heeft. De rol van een TD is niet om bij iedere teambespreking of training aanwezig te zijn. Een TD moet er toch meer voor de lange termijn zijn en een relatie tot hebben tot de Academy. Als dat het probleem was moet Kees gewoon weer trainer ergens gaan worden. Als je te maken hebt met een aspirant trainer waarvan moet blijken of hij uberhaupt geschikt is voor het vak dan is het logisch dat de TD er wat dichter op zit, zodat hij kan kijken of deze trainer een bijdrage levert aan de gestelde doelen van Feijenoord. Bij een ervaren trainer zal er meer afstand zijn. Je had, om te beginnen, als Feijenoord zijnde nooit een aspirant trainer op deze plek moeten zetten. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2026 - 13:26 schreef CobusIII het volgende:[..] Als je te maken hebt met een aspirant trainer waarvan moet blijken of hij uberhaupt geschikt is voor het vak dan is het logisch dat de TD er wat dichter op zit, zodat hij kan kijken of deze trainer een bijdrage levert aan de gestelde doelen van Feijenoord. Bij een ervaren trainer zal er meer afstand zijn. Je had, om te beginnen, als Feijenoord zijnde nooit een aspirant trainer op deze plek moeten zetten. Nou dan is van Wonderen niet de juiste persoon gezien zijn cv als trainer maar ook als TD. Van Persie heeft dus volledig gelijk als het verhaal klopt.
Ik kan mij niet voorstellen dat er ook meer 1 trainer akkoord gaat met dagelijkse interventie van een TD. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2026 - 13:57 schreef Leuv het volgende:[..] Nou dan is van Wonderen niet de juiste persoon gezien zijn cv als trainer maar ook als TD. Van Persie heeft dus volledig gelijk als het verhaal klopt. Ik kan mij niet voorstellen dat er ook meer 1 trainer akkoord gaat met dagelijkse interventie van een TD. Het zou best kunnen dat v Wonderen niet geschikt is als TD, maar daar ging het hier niet over. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Het is allemaal waar, maar conflicten staan meer op de voorgrond dan samen naar een oplossing zoeken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2026 - 13:57 schreef Leuv het volgende:[..] Nou dan is van Wonderen niet de juiste persoon gezien zijn cv als trainer maar ook als TD. Van Persie heeft dus volledig gelijk als het verhaal klopt. Ik kan mij niet voorstellen dat er ook meer 1 trainer akkoord gaat met dagelijkse interventie van een TD. Leuv die RvP gelijk geeft. Je verwacht het niet 😉 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leuv