|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Sterling irriteert met zn toneel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Van Kooij mag je de hele tijd tegen enkels tikken |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Sterling al een keer of 6 voor niks op de grond gaan liggen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Benieuwd waar ze nu weer gaan schuilen met de bus. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Allemaal bij Wellie thuis |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Begint toch echt bij je zelf, was weer ouderwets bagger. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord is compleet verwoest.
Vreselijke de huidige situatie. Terug bij af |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou verwacht eindresultaat Toch teleurgesteld |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik ook, moet toch niet hoeven toch? Daar zit ik dan noch het meeste mee. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Hoeveel ex engelse internationals zijn er nog nodig om de 2de plaats te kunnen vasthouden in de ED?
Laten we eerlijk zijn, de grootheden genaamd Zerrouki & VD.Belt zijn veel beter dan wat er in het elftal bij Feyenoord rondloopt. |
|
|
|
|
har
|
|
|
Slappe slappe teringzooi!
Ook als iedereen fit zou zijn, wordt het nog niks. Maar wat ik al zei, lijkt overal in NL zo te worden. De hele maatschappij is slappe hap. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
| Wat slecht van Feyenoord weer vanmiddag. Het spel was niet om aan te gluren en op deze manier wordt plek 2 voor Feyenoord onbereikbaar. Feyenoord scoort niet en kan aanvallend geen potten breken. Ballen worden simpel ingeleverd en verdedigend was het ook niet sterk. Van drie jaar Arne Slot is helemaal niets meer over. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verliezen kan, maar dit was wel heel erg slecht. Spelers en trainersstaf is mismatch. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
har
|
|
|
Die Noor met de moeilijke naam. Dat is nou precies de power die Feyenoord mist. Mats D gehaald... is ook gewoon slappe hap. Je hebt een hele goede RB en die is gewoon naar de klote geholpen. Read= snelheid en power. Haal je als vervanger Mats D. Die 2 blessures vandaag zijn geen toeval. Als je half het duel ingaat, loop je zelf de blessure op. Is 100% mentaal. Dit hele team is een mentaal wrak. Waarom kreeg Arne Slot er wel voetbal in? Ze gingen door.het vuur voor hem. Maarja, dit snappen jullie ook allemaal, behalve de heer te Kloese |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Moussa eruit halen, maar dan niet Borges in laten vallen maar Sliti. Borges mag alleen op links invallen, daar waar hij niet uit de voeten kan. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Schandalige prestatie, op misschien het 1e kwartier na.
Hopeloos en uitzichtloos. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2026 - 16:57 schreef CobusIII het volgende:Moussa eruit halen, maar dan niet Borges in laten vallen maar Sliti. Borges mag alleen op links invallen, daar waar hij niet uit de voeten kan. Borges is niet goed genoeg. Die zou ik nooit laten invallen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| het leek wel g-voetbal , je kijkt werkelijk naar niks , zoveel spelers uit vorm , zo weinig spel idee , zo weinig spel beleving , het is aflopende zaak en langer doorgaan met v persie is krankzinnig , elke debiel ziet toch dat hij het niet voor elkaar heeft of gaat krijgen |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Nee Sliti is stukken beter momenteel. En Sterling ook. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Op de terugweg in een hotelletje in Duitsland, heb ik naar terug naar de wedstrijd zitten kijken. En vroeg me af ........wat is dit. Zo en nu rust voor het lastste stuk op naar de dieren en Mamaloe |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 05 maart 2026 - 12:24 schreef piet de paler het volgende:Op de terugweg in een hotelletje in Duitsland, heb ik naar terug naar de wedstrijd zitten kijken. En vroeg me af ........wat is dit. Zo en nu rust voor het lastste stuk op naar de dieren en Mamaloe Ook weer veilig op de terugweg, mooi weer nu en hoop dat het verder meegevallen is. Voor de wedstrijd had je het niet hoeven doen idd. hoop nu toch echt eens dat de rest heel blijft. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Hoopvol dat je NAC kan verslaan. |
|
|
|