|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Het is al iets beter met Fitz Jim en Berghuis, we krijgen meer kansjes |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Wat is Godts verschrikkelijk slecht vandaag |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Berghuis beste man bij Ajax |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Wat is Godts allemaal aan het doen? |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Ik weet niet wat ik zie.....het is een wedstrijd op kkd niveau !!! Dit zooitje moet lekker de handjes dichtknijpen met een 4de plek!! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Met kop en schouders. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Had deze wissel eerder gedaan, lamlul grim |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Inderdaad veel te laat |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Wie heeft het middenveld van vandaag dat begon verzonnen, ben ik echt heel benieuwd naar |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Grim mag echt nu per direct weggepromoveert worden!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het is voor schandaal, de komende wedstrijden tegen Groningen, Twente, en Feijenoord gaan we echt niet winnen.
Grim moet per direct gewisseld worden |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
Fitzjim en Dolberg waren verbeteringen, maar het was eend raak van een wedstrijd.
Dit reken ik Grim aan. Er zat geen enkele bedoeling achter...alleen de bal lang vasthouden met een supertraag tempo...hij wilde niet verliezen...
Ik wil een Ajax zien dat wil winnen en dat alles eraan doet om dat te bereiken! Grim rot op! |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Grim wisselt niet na dramatische eerste helft in Zwolle: Ajax-fans verbijsterd zondag, 1 maart 2026 (13:51) - FCupdate.nl
Zondagmiddag speelde Ajax bij PEC Zwolle een zwakke eerste helft waarin de Amsterdammers nauwelijks gevaar stichtten voor doelman Tom de Graaff. Zwolle was duidelijk de betere ploeg; vooral de opbouw van Ajax liet veel steken vallen en het niveau van de Amsterdammers oogde mogelijk als de slechtste eerste helft van het seizoen. Tot verbazing van veel supporters voerde trainer Fred Grim in de rust geen enkele wissel door, hij liet dezelfde basiself verder spelen. Supporters reageerden op X met verwarring en kritiek op die keuze. De situatie roept vragen op over Grims aanpak en over de mogelijkheden om in de tweede helft het spel te herstellen; fans hopen op een duidelijke verklaring of verbetering. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2026 - 14:13 schreef Obdam4Ajax het volgende:Fitzjim en Dolberg waren verbeteringen, maar het was eend raak van een wedstrijd. Dit reken ik Grim aan. Er zat geen enkele bedoeling achter...alleen de bal lang vasthouden met een supertraag tempo...hij wilde niet verliezen... Ik wil een Ajax zien dat wil winnen en dat alles eraan doet om dat te bereiken! Grim rot op! Dolberg ??? 1x de bal geraakt |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Ongelooflijk dit. Je verwacht een getergde ploeg als je weet dat je ene concurrent heeft verloren en de andere uit naar Twente moet... Was niets van te merken en er zit niets meer in. Cruyff moet morgen nog ingrijpen en de trainer van jong Ajax doorschuiven... Dit kan geen week langer!!! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Helemaal mee eens. Met de juiste trainer hadden wij vandaag met bloeddorst afgetrapt.
Kijk naar Baas, die jongen heeft het geluk dat de rest zo slecht is dat hij positief is kunnen opvallen, maar kijk hoe hij vandaag slome sjakie speelde.
Sutalo, man, man, man, nul komma nul meerwaarde ondanks zijn fysiek, ervaring en status als international.
Rosa, je hart je hart vast met dit figuur, soms goed en te vaak oliedom!
Wijndal... wat is daar in godsnaam mee gebeurd, luie gemakzuchtige flikker die veel beter kan!
Regeer, je reinste middelmaat die niet bij Ajax hoort, was niet voor niets afgedankt, onbegrijpelijk dat Kroes hem terug wilde ook nog eens tegen de wil van Farioli geloof ik.
Gloukh heeft een technische bagage om van te smullen, maar moet lekker naar de Gazastrook oprotten en daar FC. Gloukh oprichten. Heb je als team helamaal niets aan.
Godts zit meer muziek in maar moet eigenlijk in een team met grotere namen spelen en of een sterke trainer hebben zodat hij wat bescheidenere rol gaat pakken en meer teamspeler wordt wabt nu is hij éénoog in het land der blinden waar hij nog niet klaar voor is en niet stabiel genoeg.
Weghorst heeft zijn gedrag en uitstraling tegen en krijgt niet de erkenning die hij wel verdient, weet zeker dat ik gelatenheid op zijn gezicht heb gezien en besef dat hij nog nooit in zo'n armoedig team heeft gespeeld waar de 1 het niet kan en de ander het uit egoïsme niet doet.
Berghuis was een verademing. Fitz-Jim idem dito.
Klaassen, harde werker, mr. 1 - 0 maar in dit team geen meerwaarde, wat was hij slecht ook.
Ik zou als trainer Godts op een positieve wijze flink aanpakken en een paar wedstrijden laten banken. In plaats van hem Edvardsen laten spelen. Individueel minder maar is teamspeler en scoort ook!
Ik ben fan van Weghorst maar zou kiezen voor Dolberg en Weghorst 75ste minuut brengen.
Middenveld: Steur, Fitz-Jim en Berghuis.
Achter: Tomujapi, Bouwman, Baas, Mokio!
Voorin, rechts afwisselend met Bounida en onze nieuwe Argentijnse aanwinst!
En hameren op inzet en teambelang!!!
Bij slap spel wisselen om zo de prestatielat omhoog te duwen!!!
Wat ik nu af en toe zie qua inzet of passing aanschouw ik echt in ongeloof!!!
En tot slot: GRIM ROT OP!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2026 - 15:03 schreef AkaS het volgende:[..] Helemaal mee eens. Met de juiste trainer hadden wij vandaag met bloeddorst afgetrapt. Kijk naar Baas, die jongen heeft het geluk dat de rest zo slecht is dat hij positief is kunnen opvallen, maar kijk hoe hij vandaag slome sjakie speelde. Sutalo, man, man, man, nul komma nul meerwaarde ondanks zijn fysiek, ervaring en status als international. Rosa, je hart je hart vast met dit figuur, soms goed en te vaak oliedom! Wijndal... wat is daar in godsnaam mee gebeurd, luie gemakzuchtige flikker die veel beter kan! Regeer, je reinste middelmaat die niet bij Ajax hoort, was niet voor niets afgedankt, onbegrijpelijk dat Kroes hem terug wilde ook nog eens tegen de wil van Farioli geloof ik. Gloukh heeft een technische bagage om van te smullen, maar moet lekker naar de Gazastrook oprotten en daar FC. Gloukh oprichten. Heb je als team helamaal niets aan. Godts zit meer muziek in maar moet eigenlijk in een team met grotere namen spelen en of een sterke trainer hebben zodat hij wat bescheidenere rol gaat pakken en meer teamspeler wordt wabt nu is hij éénoog in het land der blinden waar hij nog niet klaar voor is en niet stabiel genoeg. Weghorst heeft zijn gedrag en uitstraling tegen en krijgt niet de erkenning die hij wel verdient, weet zeker dat ik gelatenheid op zijn gezicht heb gezien en besef dat hij nog nooit in zo'n armoedig team heeft gespeeld waar de 1 het niet kan en de ander het uit egoïsme niet doet. Berghuis was een verademing. Fitz-Jim idem dito. Klaassen, harde werker, mr. 1 - 0 maar in dit team geen meerwaarde, wat was hij slecht ook. Ik zou als trainer Godts op een positieve wijze flink aanpakken en een paar wedstrijden laten banken. In plaats van hem Edvardsen laten spelen. Individueel minder maar is teamspeler en scoort ook! Ik ben fan van Weghorst maar zou kiezen voor Dolberg en Weghorst 75ste minuut brengen. Middenveld: Steur, Fitz-Jim en Berghuis. Achter: Tomujapi, Bouwman, Baas, Mokio! Voorin, rechts afwisselend met Bounida en onze nieuwe Argentijnse aanwinst! En hameren op inzet en teambelang!!! Bij slap spel wisselen om zo de prestatielat omhoog te duwen!!! Wat ik nu af en toe zie qua inzet of passing aanschouw ik echt in ongeloof!!! En tot slot: GRIM ROT OP!!! Echt, baas heeft geluk dat de rest zo slecht speelt? Je snapt toch ook dat Baas gewoon bij elke club een van de betere verdedigers had geweest toch?
Een middenveld met Berghuis, Steur en Fitz? Gaan we dan nog meer aanvallen? Want zie geen enkele verdedigende speler. Fitz is verdedigend, gewoon heel zwak. Sowieso zegt 20/25 minuten helemaal niks. Grappig dat jij het dan hebt over wisselingen en nu ineens bijna alle spelers omwisseld. Het hele elftal.
Die Tomiyasu is nog lang niet fit genoeg, dus Rosa is dan de beste oplossing. Mokio als back? Hebben we hem niet al zien afgaan op die positie? Laat die jongen gewoon eerst 1 positie goed kunnen. Mokio, Steur, Berghuis/Glouck inderdaad prima. Of Mokio, Klaassen en Steur, met berghuis afwisselend met bounida.
Jij blijft hetzelfde zeggen, het slaat compleet nergens op om je hele elftal om te gooien, spelers op de bank te zetten die het voor jou moeten doen. Als er niks is dat maar iets in de buurt komt. Godts banken? Omdat hij vandaag niet uit xe verf kwam? Iedereen heeft zulke wedstrijden. Vervelende is dat als hij niet goed is, je dat direct voelt in je elftal.
Het irritante is dat je constant hetzelfde verhaal typt. Niet eens echt slaan op de wedstrijd, want jou gedachte is al gemaakt voor de wedstrijd. Berghuis speelde oke, dus hem maar gelijk basis😂😂😂😂 ja nee gelukkig dat we hier geen trainers hebben.
Dan regeer, wat jij tegen hem hebt is compleet belachelijk. Je kan inderdaad met Fitz gaan spelen, dan weet je zeker dat je verdedigend compleet wordt overlopen. Eigenlijk zouden ze het 3 wedstrijden moeten doen om te laten zien hoe compleet belachelijk het is. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
| onthutsend zwak , zet die spanjaard van jong ajax er maar neer , bye bye grim |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
| Dit kan niet meer en onze concurrenten blijven gelukkig ook punten verspelen dus hebben we nog altijd kans op plek 2. Niet dat we iets te zoeken hebben in de CL maar we hebben de poen nodig!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2026 - 16:27 schreef bertus bikkel het volgende:Dit kan niet meer en onze concurrenten blijven gelukkig ook punten verspelen dus hebben we nog altijd kans op plek 2. Niet dat we iets te zoeken hebben in de CL maar we hebben de poen nodig!! We krijgen een zwaarder programma dan Feijenoord en NEC dus per direct Grim Out |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik had het Grim graag gegund maar het werd met de wedstrijd slechter, minder vechtlust, iedere keer stuurt hij een ander basis 11 het veld in, wisselt te laat en vreemd dus vandaar dat we het met Grim niet gaan redden.
De Champions Leaque volgend seizoen denk ik al niet meer aan |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
| Je hebt gewoon mazzel dat de andere wat laten liggen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2026 - 15:35 schreef freakie het volgende:[..] Echt, baas heeft geluk dat de rest zo slecht speelt? Je snapt toch ook dat Baas gewoon bij elke club een van de betere verdedigers had geweest toch? Een middenveld met Berghuis, Steur en Fitz? Gaan we dan nog meer aanvallen? Want zie geen enkele verdedigende speler. Fitz is verdedigend, gewoon heel zwak. Sowieso zegt 20/25 minuten helemaal niks. Grappig dat jij het dan hebt over wisselingen en nu ineens bijna alle spelers omwisseld. Het hele elftal. Die Tomiyasu is nog lang niet fit genoeg, dus Rosa is dan de beste oplossing. Mokio als back? Hebben we hem niet al zien afgaan op die positie? Laat die jongen gewoon eerst 1 positie goed kunnen. Mokio, Steur, Berghuis/Glouck inderdaad prima. Of Mokio, Klaassen en Steur, met berghuis afwisselend met bounida. Jij blijft hetzelfde zeggen, het slaat compleet nergens op om je hele elftal om te gooien, spelers op de bank te zetten die het voor jou moeten doen. Als er niks is dat maar iets in de buurt komt. Godts banken? Omdat hij vandaag niet uit xe verf kwam? Iedereen heeft zulke wedstrijden. Vervelende is dat als hij niet goed is, je dat direct voelt in je elftal. Het irritante is dat je constant hetzelfde verhaal typt. Niet eens echt slaan op de wedstrijd, want jou gedachte is al gemaakt voor de wedstrijd. Berghuis speelde oke, dus hem maar gelijk basis😂😂😂😂 ja nee gelukkig dat we hier geen trainers hebben. Dan regeer, wat jij tegen hem hebt is compleet belachelijk. Je kan inderdaad met Fitz gaan spelen, dan weet je zeker dat je verdedigend compleet wordt overlopen. Eigenlijk zouden ze het 3 wedstrijden moeten doen om te laten zien hoe compleet belachelijk het is. Regeer de slechtste speler van Ajax gelukkig geschorst krijgen we eindelijk de betere voetballer Fritz Jim er in. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2026 - 22:23 schreef p111 het volgende:[..] Regeer de slechtste speler van Ajax gelukkig geschorst krijgen we eindelijk de betere voetballer Fritz Jim er in. Hahahaha😂 slechtste speler😂 |
|
|
|
|
p111
|
|
|
| Ja inderdaad,je wil het niet inzien geen probleem. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Omdat het feitelijk gewoon niet juist is.
Als je kwaliteiten en cijfers naast elkaar legt. Is Fitz een creative aanvallende middenvelder(met heel veel balverlies en weinig slimme verdedigende bewegingen) en Regeer een speler met nauwelijks balverlies en verdedigende kwaliteiten(maar heeft geen creativiteit.)
Op basis van dit Ajax kan je nooit met Fitz spelen. Je loopt verdedigend al heel vaak met 2 enorme pannekoeken (Gaaei, Wijndal en Sutalo en 2 van deze 3 spelen wel) om er nou 1 pannekoek meer bij de zetten is denk ik, lijkt mij, geen goed plan.
Aanvallend heb je Steur en wil je wat ervaring met Klaassen of heb je ook Glouck. Nou zou je dat kunnen afwisselen maar in principe speelt Klaassen. Ook niet ideaal maar om nou heel veel creative spelers op het veld te hebben werkt heel vaak ook niet. In het oude geweldige Ajax had je Schone lopen, geweldige man, fijne voetballer maar niet de speler die je naast Frenkie enzo zou verwachten. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2026 - 14:13 schreef Obdam4Ajax het volgende:Fitzjim en Dolberg waren verbeteringen, maar het was eend raak van een wedstrijd. Dit reken ik Grim aan. Er zat geen enkele bedoeling achter...alleen de bal lang vasthouden met een supertraag tempo...hij wilde niet verliezen... Ik wil een Ajax zien dat wil winnen en dat alles eraan doet om dat te bereiken! Grim rot op! Logisch want Grim was een keeper die denken alleen verdedigend. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op donderdag 05 maart 2026 - 10:00 schreef freakie het volgende:[..] Omdat het feitelijk gewoon niet juist is. Als je kwaliteiten en cijfers naast elkaar legt. Is Fitz een creative aanvallende middenvelder(met heel veel balverlies en weinig slimme verdedigende bewegingen) en Regeer een speler met nauwelijks balverlies en verdedigende kwaliteiten(maar heeft geen creativiteit.) Op basis van dit Ajax kan je nooit met Fitz spelen. Je loopt verdedigend al heel vaak met 2 enorme pannekoeken (Gaaei, Wijndal en Sutalo en 2 van deze 3 spelen wel) om er nou 1 pannekoek meer bij de zetten is denk ik, lijkt mij, geen goed plan. Aanvallend heb je Steur en wil je wat ervaring met Klaassen of heb je ook Glouck. Nou zou je dat kunnen afwisselen maar in principe speelt Klaassen. Ook niet ideaal maar om nou heel veel creative spelers op het veld te hebben werkt heel vaak ook niet. In het oude geweldige Ajax had je Schone lopen, geweldige man, fijne voetballer maar niet de speler die je naast Frenkie enzo zou verwachten. Inderdaad we hebben de pannenkoeken Gaaei/Sutelo/Wijndal en Ook pannekoek Regeer die vergeet je effe te vermelden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 05 maart 2026 - 16:07 schreef p111 het volgende:[..] Inderdaad we hebben de pannenkoeken Gaaei/Sutelo/Wijndal en Ook pannekoek Regeer die vergeet je effe te vermelden. Pannenkoeken jammie!! Ik schuif aan! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Kieft sarcastisch over Regeer: 'Wel een talent, hè' Wim Kieft heeft een niet al te hoge pet op van Youri Regeer, zo laat hij blijken in de podcast KJEG Blessuretijd. Als het gesprek op de Ajax-middenvelder komt, wordt de oud-spits sarcastisch. 'En die Regeer, goh dat is wel een talent, hè', zegt Kieft, gevolgd door gelach aan tafel. Daarmee lijkt hij te hinten op Henk Spaan, die Regeer in zijn columns regelmatig prijst na wedstrijden van de Amsterdammers.
Aldus een oudtopvoetballer van Ajax, psv en Nederlands Elftal.
Ik zou me verder niet meer druk maken om bepaalde figuren die echt nul verstand van voetbal hebben. :-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 maart 2026 door AkaS -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 05 maart 2026 - 16:07 schreef p111 het volgende:[..] Inderdaad we hebben de pannenkoeken Gaaei/Sutelo/Wijndal en Ook pannekoek Regeer die vergeet je effe te vermelden. Probleem is dat regeer wel doet wat hem gevraagd wordt. Ik ben het compleet eens dat Regeer middelmaat is he. Als we dan spelers bekijken is de enige op dit moment dat geen middelmaat is Steur.
Zoals ik Akas zijn woorden. Baas die heeft mazzel dat de rest zo slecht is. Geldt dat voor Steur ook zo? Nee he?😂😂 ongelofelijk zulke reacties. Maar dan op het punt.
Regeer en Fitz. Met Fitz zet je er gewoon een extra aanvallende speler bij. Dat kan niet met deze verdediging. Nou vind ik Fitz niet “slecht” het is ondergrens middelmaat, met aanvallende “niche” kwaliteiten. In een Ajax dat draait, zou hij aanvallende impulsen kunnen brengen, als wissel. Regeer is een verdediger, die verdedigend goed zijn wel doet. Niks bijzonders. Is net als Fitz gewoon ondergrens middelmaat met een aantal uitschietende kwaliteiten. Dat wil je eigenlijk niet zien, op het middenveld moeten complete spelers staan.
Door die dramatische verdediging moet je iets.
Ook die “Farioli wilde Regeer niet”. Farioli vond regeer niet de oplossing voor de back positie. Hij heeft regeer heel veel gebruikt, net als Fitz trouwens. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 maart 2026 - 11:48 schreef AkaS het volgende:[..] Kieft sarcastisch over Regeer: 'Wel een talent, hè' Wim Kieft heeft een niet al te hoge pet op van Youri Regeer, zo laat hij blijken in de podcast KJEG Blessuretijd. Als het gesprek op de Ajax-middenvelder komt, wordt de oud-spits sarcastisch. 'En die Regeer, goh dat is wel een talent, hè', zegt Kieft, gevolgd door gelach aan tafel. Daarmee lijkt hij te hinten op Henk Spaan, die Regeer in zijn columns regelmatig prijst na wedstrijden van de Amsterdammers. Aldus een oudtopvoetballer van Ajax, psv en Nederlands Elftal. Ik zou me verder niet meer druk maken om bepaalde figuren die echt nul verstand van voetbal hebben. :-) Zou me ook vooral niet druk maken en elk bericht toch iets over “bepaalde” figuren hebben. Kansloos😂😂😂
Je lees berichten wel altijd net iets jou kant op. Kieft heeft toch ook gelijk? Regeer is geen geweldige speler. Vooral nauwelijks iets wat Ajax nastreeft. Als je mijn berichten leest zeg ik ook nergens dat Regeer geweldig is. Maar ja bij jongens zoals jij begrijp ik dat dan weer wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 maart 2026 door freakie -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 maart 2026 - 11:48 schreef AkaS het volgende:[..] Kieft sarcastisch over Regeer: 'Wel een talent, hè' Wim Kieft heeft een niet al te hoge pet op van Youri Regeer, zo laat hij blijken in de podcast KJEG Blessuretijd. Als het gesprek op de Ajax-middenvelder komt, wordt de oud-spits sarcastisch. 'En die Regeer, goh dat is wel een talent, hè', zegt Kieft, gevolgd door gelach aan tafel. Daarmee lijkt hij te hinten op Henk Spaan, die Regeer in zijn columns regelmatig prijst na wedstrijden van de Amsterdammers. Aldus een oudtopvoetballer van Ajax, psv en Nederlands Elftal. Ik zou me verder niet meer druk maken om bepaalde figuren die echt nul verstand van voetbal hebben. :-) Nadeel is gewoon dat we teveel 13 in een dozijn voetballers hebben rondlopen binnen Ajax 1. Denk dat, wanneer de kwaliteit omhoog gaat, sommige spelers leuk mee kunnen komen maar dat een Regeer bijvoorbeeld heel snel zal afvallen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op donderdag 05 maart 2026 - 10:00 schreef freakie het volgende:[..] Omdat het feitelijk gewoon niet juist is. Als je kwaliteiten en cijfers naast elkaar legt. Is Fitz een creative aanvallende middenvelder(met heel veel balverlies en weinig slimme verdedigende bewegingen) en Regeer een speler met nauwelijks balverlies en verdedigende kwaliteiten(maar heeft geen creativiteit.) Op basis van dit Ajax kan je nooit met Fitz spelen. Je loopt verdedigend al heel vaak met 2 enorme pannekoeken (Gaaei, Wijndal en Sutalo en 2 van deze 3 spelen wel) om er nou 1 pannekoek meer bij de zetten is denk ik, lijkt mij, geen goed plan. Aanvallend heb je Steur en wil je wat ervaring met Klaassen of heb je ook Glouck. Nou zou je dat kunnen afwisselen maar in principe speelt Klaassen. Ook niet ideaal maar om nou heel veel creative spelers op het veld te hebben werkt heel vaak ook niet. In het oude geweldige Ajax had je Schone lopen, geweldige man, fijne voetballer maar niet de speler die je naast Frenkie enzo zou verwachten. Weijs was ook een a4 trainer,kijken wat iemand doet en hoe snel hij handeld en hoe hij fysiek in de duels en is techn/goed genoeg daar heb je geen A 4tje voor nodig, |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 maart 2026 - 17:31 schreef p111 het volgende:[..] Weijs was ook een a4 trainer,kijken wat iemand doet en hoe snel hij handeld en hoe hij fysiek in de duels en is techn/goed genoeg daar heb je geen A 4tje voor nodig, En precies wat jij op noemt heeft Fitz ook maar de helft van. Fysiek heeft Fitz namelijk helemaal niks(regeer wel). Hij kan wel sneller handelen. Techniek is bij beide even goed.
Fitz doet heel druk op het veld, dus het lijkt enorm veel. Stelt uiteindelijk. In statistieken eigenlijk maar weinig voor. Weijs is niet voor niks weggestuurd. Zo heel veel heeft hij er ook niet van gebakken. |
|
|
|
|
|