|
|
MMM
|
|
|
ED 25-26 #26: NAC Breda - Feyenoord (zondag 8 maart 2026, 16.45 uur)

Datum & tijdstip: Zondag 7 maart 2026, 16.45 uur Locatie: Rat Verlegh Stadion, Breda Scheidsrechter: Jeroen Manschot
Geschiedenis: Winstpercentage NAC Breda 28,1% Percentage gelijkspel 21,1% Winstpercentage Feyenoord 50,9%
Laatste 5 ontmoetingen 2024-2025: 0-0 (0-0) 2018-2019: 0-4 (0-2) 2017-2018: 2-1 (1-1) 2014-2015: 0-1 (0-1) 2013-2014: 1-1 (1-1) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
- Avondje NAC - Tegenstander Feyenoord - NAC heeft punten nodig
Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een 1-0, 2-1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Zou wel eens gewoon voetbal willen zien, maar die traktatie zal er wel niet in zitten dus 3 puntjes mee naar huis dan maar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik ga voor 1-3. Nac thuis 4x gewonnen, 3x gelijk, 5x verloren. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Je hebt gelijk, ik schakel naar 3-0! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2026 - 16:42 schreef VVout het volgende:Zou wel eens gewoon voetbal willen zien, maar die traktatie zal er wel niet in zitten dus 3 puntjes mee naar huis dan maar. Tot nu toe bijna elke wedstrijd wel een periode redelijk tot er iets onverwachts gebeurt waar de staf op moet anticiperen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Het wordt hoe dan ook afzien. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik hoop op een traktatie dat al onze spelers weer eens in één stuk van het veld af kunnen stappen. Niet dat er aan het einde wedstrijd weer 1,2 of 3 nieuwe schadegevallen bij zijn gekomen. En ja ik hoop natuurlijk ook op 3 punten maar als we met dezelfde spelers aantreden vrees ik het ergste. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die gaan de eerste 20 min als een malle stormen tegen ons. En dat kunnen wij achterin totaal niet handelen met Wellie en consorten. 0-4 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2026 - 19:32 schreef ar het volgende:Die gaan de eerste 20 min als een malle stormen tegen ons. En dat kunnen wij achterin totaal niet handelen met Wellie en consorten. 0-4 Oh dan barst hij van het geluk, als het toch nog 0-4 wordt 🤣🥳 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Eindelijk de langverwachte 0-5.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Misschien een kleine en zwaarbevochten zege. Laten we het hopen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Gewoon 1-3 en doorrrrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Als je hier niet van wint moet je je echt heel diep schamen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| NAC uit laten rasen ........en dan gewoon winnen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik zou er geen geld op inzetten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dus nu hoeven ze dat nog niet? Soepel van je |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die grens zijn ze al lang gepasseerd, hoop elke keer weer op een lichtpuntje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Opstelling Feyenoord
Wellenreuther; Deijl, Watanabe, Ahmedhodzic, Bos; Hwang, Valente, Moder; Hadj Moussa, Ueda, Sterling.
Wissels Feyenoord
Benda, Bossin, Lotomba, Nieuwkoop, Kraaijeveld, Targhalline, Van den Elshout, Borges, Tengstedt, Diarra, Sliti. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ergens wel jammer dat Kraaijeveld dan nu weer op de bank zit. Zijn makkelijkere wedstrijden om een van je eerste wedstrijden bij Twente-uit te moeten spelen, zeker als het team niet loopt en de tegenstander veel beter is die dag. Dan wil je hem ook een paar keer zien vanaf het begin tegen op papier mindere tegenstanders.
En Sterling dus inderdaad in de basis. Zal maximaal een uur zijn zou je zeggen. Kijken of hij nog een bijdrage kan hebben dit seizoen. Begin was nog niet hoopgevend. En dat was zijn laatste paar jaar in Engeland ook zeker niet meer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Het uitvak is gelukkig duidelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die krijgt het zogenaamd niet mee ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die negeerde t gewoon. Beste wat je kunt doen.
Enige wat hij kan doen is laten zien dat t op t veld beter gaat. Alle woorden erover zijn zinloos |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos