|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Grim verklaart Ajax-keuze voor Sutalo boven Bouwman: 'Dat is duidelijk'
Ajax-interimtrainer Fred Grim legt uit waarom Josip Sutalo de laatste weken de voorkeur krijgt in het centrum van de verdediging boven het achttienjarige talent Aaron Bouwman, ondanks dat Ajax nog nooit verloor wanneer Bouwman vanaf de aftrap begon. Bouwman startte negen Eredivisie-duels voor Ajax en zag zijn ploeg acht keer winnen; toch koos Grim recent vaker voor de acht jaar oudere Sutalo naast Youri Baas.
Grim noemt Sutalo vooral sterker aan de bal en comfortabeler op die positie. Tegelijk erkent hij dat Sutalo nog stappen moet zetten in het verdedigen en “meedogenloos” optreden, maar ziet progressie. Omdat Ko Itakura momenteel geblesseerd is, staat Sutalo iedere keer in de basis en levert dat volgens Grim verdedigend voldoende stabiliteit in de periode dat hij speelt.
Een belangrijke doelstelling van de staf is bovendien minder doelpunten tegen krijgen, iets wat meeweegt in de keuzes van Grim. Voorafgaand aan de competitiewedstrijd van zaterdag in De Euroborg tegen FC Groningen (aftrap 16.30 uur) wordt verwacht dat Sutalo opnieuw zal starten.
************* Ik zet hierbij mijn vraagtekens bij omdat ik liever Bouwman zie dan Sutalo |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Jack, ik geloof het gewoon niet dat Grim gehandhaafd kan blijven. Zelf ben ik nooit prof geworden, maar ik kon echt wel een lekker balletje trappen en kom uit een echte (prof)voetbal familie.
Ik begrijp niet dat Grim dit met droge ogen kan beweren. Sutalo comfortabel aan de bal??? Verdedigend... ik vind het echt een slapjanus die helemaal maar dan ook helemaal niets doet met zijn fysiek in verdedigend opzicht. Hij heerst ook niet in het strafschopgebied bij corners, niet verdedigend maar ook niet aanvallend.
Enige reden die ik kan bedenken is dat ze hem hopen te verkopen na een goed wk!
Ajax met Bouwman is juist opbouwend veel sterker. En dat Bouwman verdedigend nog steekjes laat vallen is helder, maar heb je even de tijd om alle gevallen steken van Sutalo te bespreken!!!
Ik zou lekker Man.United tegen Ajax kopiëren. Alle ballen op Weghorst en aansluiten vanuit het middenveld! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Ennu staat Sutalo ook weer te slapen, zijn we 5 minuten aan het spelen en daar is dan de 1-0 pfff |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| En de assist kwam van de Ajax huurling Dies Janse |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Gaaei laat zoals gewoonlijk zijn man lopen, wat een opstelling Fred Grim |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2026 - 14:08 schreef AkaS het volgende:Jack, ik geloof het gewoon niet dat Grim gehandhaafd kan blijven. Zelf ben ik nooit prof geworden, maar ik kon echt wel een lekker balletje trappen en kom uit een echte (prof)voetbal familie. Ik begrijp niet dat Grim dit met droge ogen kan beweren. Sutalo comfortabel aan de bal??? Verdedigend... ik vind het echt een slapjanus die helemaal maar dan ook helemaal niets doet met zijn fysiek in verdedigend opzicht. Hij heerst ook niet in het strafschopgebied bij corners, niet verdedigend maar ook niet aanvallend. Enige reden die ik kan bedenken is dat ze hem hopen te verkopen na een goed wk! Ajax met Bouwman is juist opbouwend veel sterker. En dat Bouwman verdedigend nog steekjes laat vallen is helder, maar heb je even de tijd om alle gevallen steken van Sutalo te bespreken!!! Ik zou lekker Man.United tegen Ajax kopiëren. Alle ballen op Weghorst en aansluiten vanuit het middenveld! Totaal eens AkaS, idd gewoon op z'n engels niet te veel pielen met de bal, vanaf de zijkant fatsoenlijke voorzetten geven op Weghorst |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
| daaag heb mn tv al weer uitgezet |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote: ja kan echt niet pfff |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Fredje rot op, Fredje rot op, Fredje Fredje Fredje rot op!!! Fredje rot op, Fredje rot op, Fredje Fredje Fredje rot op!!! Fredje rot op, Fredje rot op, Fredje Fredje Fredje rot op!!! Fredje rot op, Fredje rot op, Fredje Fredje Fredje rot op!!! |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2026 - 18:26 schreef Ajax Warrior het volgende:Fredje rot op, Fredje rot op, Fredje Fredje Fredje rot op!!! Fredje rot op, Fredje rot op, Fredje Fredje Fredje rot op!!! Fredje rot op, Fredje rot op, Fredje Fredje Fredje rot op!!! Fredje rot op, Fredje rot op, Fredje Fredje Fredje rot op!!! Helemaal en dan ook helemaal mee eens! Ik wil een trainer die er aanvallender voetbal, agressie en tempo in rost! |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Als je de opstelling ziet, hoef je al niet meer te kijken... Met of Gaaei, of Sutalo ,of Wijndal win je nooit laat staan met alle 3 die gasten. Ik zei vorige week nog dat er hoop is voor Groningen na 6 nederlagen omdat ze tegen Ajax mogen....en ja hoor!!! Wat n ongekende losers. Na dit weekend 5e.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 maart 2026 door bertus bikkel -- |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
| Waarom zo lang wachten met Grim vervangen als je het programma ziet, weet je dat er afgelopen week ingegrepen had moeten worden!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2026 - 14:08 schreef AkaS het volgende:Jack, ik geloof het gewoon niet dat Grim gehandhaafd kan blijven. Zelf ben ik nooit prof geworden, maar ik kon echt wel een lekker balletje trappen en kom uit een echte (prof)voetbal familie. Ik begrijp niet dat Grim dit met droge ogen kan beweren. Sutalo comfortabel aan de bal??? Verdedigend... ik vind het echt een slapjanus die helemaal maar dan ook helemaal niets doet met zijn fysiek in verdedigend opzicht. Hij heerst ook niet in het strafschopgebied bij corners, niet verdedigend maar ook niet aanvallend. Enige reden die ik kan bedenken is dat ze hem hopen te verkopen na een goed wk! Ajax met Bouwman is juist opbouwend veel sterker. En dat Bouwman verdedigend nog steekjes laat vallen is helder, maar heb je even de tijd om alle gevallen steken van Sutalo te bespreken!!! Ik zou lekker Man.United tegen Ajax kopiëren. Alle ballen op Weghorst en aansluiten vanuit het middenveld! Eens. Bouwman er gewoon in, deed weinig fout en zit nu ineens op de bank. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Ik weet niet meer wat ik moet zeggen over dit seizoen.
Hoe passanten, gelukzoekers onze club zo hebben kunnen verkloten. Ik vraag me af of die Jan van Halst ooit nog naar Amsterdam durft te komen of zo'n Mislintat. En dan de directie van dit seizoen. Kroes wordt nu opgehemeld maar hij heeft niets anders gedaan dan spelers voor een appel en een ei verkocht. Dat hadden wij allemaal kunnen doen, is geen hogere wiskunde!
Maar wat is gebleven is heel interessant om naar te kijken en vooral ook hoe wordt met deze jongens gewerkt?
Ik denk dat alleen psv kwalitatief echt betere spelers heeft. Verder geen enkele club en worden wij wedstrijd na wedstrijd afgebluft op inzet en tactiek Daarnaast worden ook niet de juiste keuzes gemaakt en dus niet de juiste chemie gecreëerd!
Deze keeper is geen haar beter dan Jaros. Zoveel balverlies en verkeerde keuzes bij spelhervattingen! Wel goede reacties in de 5m maar verder drama.
De verdediging: Telkens weer die fucking Sutalo. Waarom in godsnaam, die man voegt echt helemaal niets maar dan ook echt helemaal niets toe aan dit team. Niet positioneel, niet in de duels, niet in de lucht en niet in de opbouw!
Helaas geldt dit ook voor Wijndal. Gaaei heeft zijn fouten maar ook toegevoegde waarde als speler die echt met power de hele flanken bestrijkt en aanvallend nog dreiging heeft.
Middenveld, ja oppervlakkig bezien kan je met argumenten komen om Klaassen op te stellen, maar ook hij zou bij mij niet spelen.
Extra jammer vind ik het dat onze Argentijnse vriend niet opgesteld wordt waarbij je dan Berghuis naar het middenveld kan halen.
Maar los van de keuzes ik zie geen team dat onder leiding staat van een capabel iemand, te weten een capabele trainer. De keuzes, het gebrek aan positiespel en tactisch vernuft. Het feit dat het team niet kan op of omschakelen wanneer een tegenstander dit wel doet, zegt mij genoeg.
Week in week uit worden er punten verloren aan teams die gewoon mindere spelers hebben, maar wel als team strijden, energie in de duels gooien en met een goed plan op het veld komen!
Het is gewoon heel triest dat Ajax afgedaald is naar een fase waarin Grim week in week uit opzichtig en zonder consequenties mag falen als trainer.
Dat Godts de hemel in geprezen wordt obv maar een paar goede momenten per wedstrijd terwijl hij voor de rest alleen maar zand in de motor gooit! Ja ik zie zijn potentie maar er is schijnbaar geen druk op hem en bij hem geen bewustzijn dat wat hij voor het overgrote deel brengt topclub onwaardig is.
De lat ligt te laag en er zijn geen consequenties en dus glipt CL voetbal ons door de vingers en bestaat de kans dat we nog verder zullen wegglijden al hebben we genoeg talent in huis om 2de te worden!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2026 - 19:39 schreef AkaS het volgende:Ik weet niet meer wat ik moet zeggen over dit seizoen. Hoe passanten, gelukzoekers onze club zo hebben kunnen verkloten. Ik vraag me af of die Jan van Halst ooit nog naar Amsterdam durft te komen of zo'n Mislintat. En dan de directie van dit seizoen. Kroes wordt nu opgehemeld maar hij heeft niets anders gedaan dan spelers voor een appel en een ei verkocht. Dat hadden wij allemaal kunnen doen, is geen hogere wiskunde! Maar wat is gebleven is heel interessant om naar te kijken en vooral ook hoe wordt met deze jongens gewerkt? Ik denk dat alleen psv kwalitatief echt betere spelers heeft. Verder geen enkele club en worden wij wedstrijd na wedstrijd afgebluft op inzet en tactiek Daarnaast worden ook niet de juiste keuzes gemaakt en dus niet de juiste chemie gecreëerd! Deze keeper is geen haar beter dan Jaros. Zoveel balverlies en verkeerde keuzes bij spelhervattingen! Wel goede reacties in de 5m maar verder drama. De verdediging: Telkens weer die fucking Sutalo. Waarom in godsnaam, die man voegt echt helemaal niets maar dan ook echt helemaal niets toe aan dit team. Niet positioneel, niet in de duels, niet in de lucht en niet in de opbouw! Helaas geldt dit ook voor Wijndal. Gaaei heeft zijn fouten maar ook toegevoegde waarde als speler die echt met power de hele flanken bestrijkt en aanvallend nog dreiging heeft. Middenveld, ja oppervlakkig bezien kan je met argumenten komen om Klaassen op te stellen, maar ook hij zou bij mij niet spelen. Extra jammer vind ik het dat onze Argentijnse vriend niet opgesteld wordt waarbij je dan Berghuis naar het middenveld kan halen. Maar los van de keuzes ik zie geen team dat onder leiding staat van een capabel iemand, te weten een capabele trainer. De keuzes, het gebrek aan positiespel en tactisch vernuft. Het feit dat het team niet kan op of omschakelen wanneer een tegenstander dit wel doet, zegt mij genoeg. Week in week uit worden er punten verloren aan teams die gewoon mindere spelers hebben, maar wel als team strijden, energie in de duels gooien en met een goed plan op het veld komen! Het is gewoon heel triest dat Ajax afgedaald is naar een fase waarin Grim week in week uit opzichtig en zonder consequenties mag falen als trainer. Dat Godts de hemel in geprezen wordt obv maar een paar goede momenten per wedstrijd terwijl hij voor de rest alleen maar zand in de motor gooit! Ja ik zie zijn potentie maar er is schijnbaar geen druk op hem en bij hem geen bewustzijn dat wat hij voor het overgrote deel brengt topclub onwaardig is. De lat ligt te laag en er zijn geen consequenties en dus glipt CL voetbal ons door de vingers en bestaat de kans dat we nog verder zullen wegglijden al hebben we genoeg talent in huis om 2de te worden!!! Het is pijnlijk maar waar, niets aan toe te voegen |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Weer een kansloze persconferentie gezien. Wat ik graag als vraag voorbij zou willen zien komen is:
Fred,hoe komt het dat Ajax week na week punten verliest van teams die ten hoogste alleen gelijkwaardige spelers heeft maar nog vaker minder in kwaliteit?
En waar ligt jouw persoonlijke toegevoegde waarde voor dit team en waaruit blijkt dat dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 maart 2026 door AkaS -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2026 - 20:26 schreef AkaS het volgende:Weer een kansloze persconferentie gezien. Wat ik graag als vraag voorbij zou willen zien komen is: Fred,hoe komt het dat Ajax week na week punten verliest van teams die ten hoogste alleen gelijkwaardige spelers heeft maar nog vaker minder in kwaliteit? En waar ligt jouw persoonlijke toegevoegde waarde voor dit team en waaruit blijkt dat dan? Niet te moeijke vragen stellen aan Fredje, is blijven zitten op de ambachtsschool |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Precies. Hier nog 1. Wellicht, dat we niet Europees gaan spelen volgend seizoen. Nog niet zo lang geleden het Bayern München van Nederland. Nu het lachertje van de Eredivisie. AkaS heeft het goed verwoord. Maar gelukkig hebben we nog optimisten op ons Forum. Realisme zou een beter idee zijn, want het is niks en het wordt niks meer. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Mijn god hoever laat je onze club naar de klote gaan,hoeveel inzicht is er in het bestuur dat je gvd ziet dat die kansloze keeper ene Grim die als keeper al drama was nu ook zijn dramatische inzicht op Ajax 1 mag etaleren.Jordy ik smeek je onsla dze nobody en zet zolang die Carcia voor de groep.Zoniet dan HOOP ik dat iedereen uit protest de volgende thuiswedstrijd THUIS BLIJFT zodat je onze CLUB TE KAKKEN ZET VOOR HEEL EUROPA dan moeten ze wel ingrijpen. Hoe is het mogelijk dat dit bestuur en adviseurs O.A van gaal niet naar buiten treden met hun mening zijn ze gvd allemaal bang voor hun stoeltje ?? Sorry ik ben bloed saggo. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2026 - 19:39 schreef AkaS het volgende:Ik weet niet meer wat ik moet zeggen over dit seizoen. Hoe passanten, gelukzoekers onze club zo hebben kunnen verkloten. Ik vraag me af of die Jan van Halst ooit nog naar Amsterdam durft te komen of zo'n Mislintat. En dan de directie van dit seizoen. Kroes wordt nu opgehemeld maar hij heeft niets anders gedaan dan spelers voor een appel en een ei verkocht. Dat hadden wij allemaal kunnen doen, is geen hogere wiskunde! Maar wat is gebleven is heel interessant om naar te kijken en vooral ook hoe wordt met deze jongens gewerkt? Ik denk dat alleen psv kwalitatief echt betere spelers heeft. Verder geen enkele club en worden wij wedstrijd na wedstrijd afgebluft op inzet en tactiek Daarnaast worden ook niet de juiste keuzes gemaakt en dus niet de juiste chemie gecreëerd! Deze keeper is geen haar beter dan Jaros. Zoveel balverlies en verkeerde keuzes bij spelhervattingen! Wel goede reacties in de 5m maar verder drama. De verdediging: Telkens weer die fucking Sutalo. Waarom in godsnaam, die man voegt echt helemaal niets maar dan ook echt helemaal niets toe aan dit team. Niet positioneel, niet in de duels, niet in de lucht en niet in de opbouw! Helaas geldt dit ook voor Wijndal. Gaaei heeft zijn fouten maar ook toegevoegde waarde als speler die echt met power de hele flanken bestrijkt en aanvallend nog dreiging heeft. Middenveld, ja oppervlakkig bezien kan je met argumenten komen om Klaassen op te stellen, maar ook hij zou bij mij niet spelen. Extra jammer vind ik het dat onze Argentijnse vriend niet opgesteld wordt waarbij je dan Berghuis naar het middenveld kan halen. Maar los van de keuzes ik zie geen team dat onder leiding staat van een capabel iemand, te weten een capabele trainer. De keuzes, het gebrek aan positiespel en tactisch vernuft. Het feit dat het team niet kan op of omschakelen wanneer een tegenstander dit wel doet, zegt mij genoeg. Week in week uit worden er punten verloren aan teams die gewoon mindere spelers hebben, maar wel als team strijden, energie in de duels gooien en met een goed plan op het veld komen! Het is gewoon heel triest dat Ajax afgedaald is naar een fase waarin Grim week in week uit opzichtig en zonder consequenties mag falen als trainer. Dat Godts de hemel in geprezen wordt obv maar een paar goede momenten per wedstrijd terwijl hij voor de rest alleen maar zand in de motor gooit! Ja ik zie zijn potentie maar er is schijnbaar geen druk op hem en bij hem geen bewustzijn dat wat hij voor het overgrote deel brengt topclub onwaardig is. De lat ligt te laag en er zijn geen consequenties en dus glipt CL voetbal ons door de vingers en bestaat de kans dat we nog verder zullen wegglijden al hebben we genoeg talent in huis om 2de te worden!!! Ik weet niet wat het is maar 2e keer dat ik het eigenlijk wel met je eens ben hier. Anders dan dat Gaaei, als jij het over balverlies hebt, 1/4e van zijn passes gewoon fout doet. Voorzetten weggelaten.
Godts heeft veel te vaak dat hij niks waard is. Dat de argentijn niet speelt is niet zo heel gek. Ik denk echt dat het een gebrek aan duidelijkheid is bij Ajax. Om nou vanalles te wisselen is niet te doen. Jaros was inderdaad niet minder, denk zelfs beter. Maar ook hier was bijna iedereen:”Yes Jaros eruit, Paes erin” alleen Huntelaar heb ik zien schrijven dat hij het niet wist.
Voor de rest denk ik dat Ajax niet minder is dan welk ander team dan ook. PSV is misschien kwalitatief beter. De rest staat gewoon beter. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2026 door freakie -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Dies Janse vs Kaplan
Het is toch te bezopen voor woorden dat Ajax zo wel Dies Janse als ook Kaplan heeft verhuurd
Dies Janse en Kaplan laten beiden zien dat ze bij Ajax moeiteloos mee kunnen, beiden zijn misschien wel beter dan de centrale verdedigers die wij hebben.
Deze heren hebben beide lengte, zijn heersers in de lucht wat noodzakelijk is bij hoge voorzetten, corners en vrije trappen.
Nogmaals hoe kan het dat ze deze twee hebben verhuurd, we geven dit seizoen enorm veel punten weg omdat we aleen maar kabouters hebben staan.
*************************************************************************************************** 2e helft
We worden iedere keer in de 2e helft overklast, dit is al een gegeven geworden. Dit komt onvermijdelijk op naam door Grim want de enige wedstrijd dat we het weg gaven in de 2e helft was op
01-11 Ajax - Heerenveen 1-1 onder trainer John Heitinga
Daarna kwam Grim, in de 1e helft gaat het dan vaak redelijk goed, zo ook tegen Groningen waren we 30 minuten goed bezig, hadden we het best voor elkaar, we laten het dan liggen in de 2e helft.
5x gaat het fout
20-12 NEC - Ajax ruststand 0-2 eindstand 2-2 17-01 Ajax - GA Eagles ruststand 2-0 eindstand 2-2 01-02 Excelsior - Ajax ruststand 0-2 eindstand 2-2 21-02 Ajax - NEC ruststand 1-0 eindstand 1-1 06-03 FC Groningen - Ajax ruststand 1-1 eindstand 3-1
Zodra de tegenstander in de 2e helft wat hoger gaat spelen, wat meer aanzet weten ze het niet meer, komen ze niet meer onder hun druk vandaan. Dit ligt mijn inziens aan de trainer die hun tijdens de trainingen en wedstrijden met opdrachten het veld op moet sturen.
Een toptrainer ziet echt wel wat er aan de hand is bij Ajax dus Cruyff er is werk aan de winkel, vervangt vandaag nog Grim want hij komt grandioos te kort.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2026 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2026 - 12:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:Dies Janse vs Kaplan Het is toch te bezopen voor woorden dat Ajax zo wel Dies Janse als ook Kaplan heeft verhuurd Dies Janse en Kaplan laten beiden zien dat ze bij Ajax moeiteloos mee kunnen, beiden zijn misschien wel beter dan de centrale verdedigers die wij hebben. Deze heren hebben beide lengte, zijn heersers in de lucht wat noodzakelijk is bij hoge voorzetten, corners en vrije trappen. Nogmaals hoe kan het dat ze deze twee hebben verhuurd, we geven dit seizoen enorm veel punten weg omdat we aleen maar kabouters hebben staan. *************************************************************************************************** 2e helft We worden iedere keer in de 2e helft overklast, dit is al een gegeven geworden. Dit komt onvermijdelijk op naam door Grim want de enige wedstrijd dat we het weg gaven in de 2e helft was op 01-11 Ajax - Heerenveen 1-1 onder trainer John Heitinga Daarna kwam Grim, in de 1e helft gaat het dan vaak redelijk goed, zo ook tegen Groningen waren we 30 minuten goed bezig, hadden we het best voor elkaar, we laten het dan liggen in de 2e helft. 5x gaat het fout 20-12 NEC - Ajax ruststand 0-2 eindstand 2-2 17-01 Ajax - GA Eagles ruststand 2-0 eindstand 2-2 01-02 Excelsior - Ajax ruststand 0-2 eindstand 2-2 21-02 Ajax - NEC ruststand 1-0 eindstand 1-1 06-03 FC Groningen - Ajax ruststand 1-1 eindstand 3-1 Zodra de tegenstander in de 2e helft wat hoger gaat spelen, wat meer aanzet weten ze het niet meer, komen ze niet meer onder hun druk vandaan. Dit ligt mijn inziens aan de trainer die hun tijdens de trainingen en wedstrijden met opdrachten het veld op moet sturen. Een toptrainer ziet echt wel wat er aan de hand is bij Ajax dus Cruyff er is werk aan de winkel, vervangt vandaag nog Grim want hij komt grandioos te kort. Wat mij het meest verontrust is het gebrek aan inzet en als team opereren Jack. Het is allemaal los zand. Eilanden B.V.'s. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Nog steeds geen nieuws dat Fredje is vrijgesteld van werkzaamheden als coach van Ajax 1. Zeer teleurstellend hoor.
Cruijff stapt niet lekker in moet ik zeggen.
Want wat zijn nu zijn opties...
Garcia en Grim omwisselen? Garcia voor beide teams aanstellen, als dat überhaupt haalbaar of werkbaar is. Of de beoogde trainer nu al installeren, als deze bekend, beschikbaar en welwillend is?
Tot slot Cruijff zelf? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2026 - 13:14 schreef hjf het volgende:[..] Wat mij het meest verontrust is het gebrek aan inzet en als team opereren Jack. Het is allemaal los zand. Eilanden B.V.'s. Inderdaad hjf, vergelijk het maar even met NEC die 200% inzet geven |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2026 - 15:56 schreef AkaS het volgende:Nog steeds geen nieuws dat Fredje is vrijgesteld van werkzaamheden als coach van Ajax 1. Zeer teleurstellend hoor. Cruijff stapt niet lekker in moet ik zeggen. Want wat zijn nu zijn opties... Garcia en Grim omwisselen? Garcia voor beide teams aanstellen, als dat überhaupt haalbaar of werkbaar is. Of de beoogde trainer nu al installeren, als deze bekend, beschikbaar en welwillend is? Tot slot Cruijff zelf? Garcia met zijn knechten omwisselen. Mocht Garcia voldoen laten staan voor volgend seizoen, zo niet een nieuwe trainer aanstellen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Kijk hoe NAC 3x scoort in 1 helft, ze gooien de bal vanaf de zijkant op maat voor zodat een spits makkelijk kan binnen koppen.
Weghorst zou hier van smullen, hij wordt terecht moedeloos omdat hij als spits geen fatsoenlijke voorzet krijgt
Met andere woorden Grim of wie dan ook laat ze trainen op goede voorzetten geven. Godts wordt bewierookt door de media omdat hij ongrijpbaar is voor de meeste verdedigers maar vindt Weghorst veel te weinig, ook Bounida moet een betere voorzet kunnen geven, beiden zijn daar heel beperkt in.
Berghuis en soms Gaaei kunnen dit wel, Berghuis dus sowieso in de basis.
Het is zo simpel, niet eindeloos pielen maar gooit die bal voor. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2026 - 17:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Garcia met zijn knechten omwisselen. Mocht Garcia voldoen laten staan voor volgend seizoen, zo niet een nieuwe trainer aanstellen Ik krijg steeds meer respect voor Anthony Correia. Wat deze trainer presteert met een budget wat 10% is van onze club is ongelofelijk. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2026 - 18:49 schreef hjf het volgende:[..] Ik krijg steeds meer respect voor Anthony Correia. Wat deze trainer presteert met een budget wat 10% is van onze club is ongelofelijk. Het is idd ongelooflijk wat Correia presteert |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2026 - 15:56 schreef AkaS het volgende:Nog steeds geen nieuws dat Fredje is vrijgesteld van werkzaamheden als coach van Ajax 1. Zeer teleurstellend hoor. Cruijff stapt niet lekker in moet ik zeggen. Want wat zijn nu zijn opties... Garcia en Grim omwisselen? Garcia voor beide teams aanstellen, als dat überhaupt haalbaar of werkbaar is. Of de beoogde trainer nu al installeren, als deze bekend, beschikbaar en welwillend is? Tot slot Cruijff zelf? Na jouw bericht even gesprekje gehad met Cruyff en na een heerlijke maaltijd hebben we het nieuws wereldkundig gemaakt. Duurde even iets langer omdat het tussengerecht niet helemaal op smaak was en terug moest naar de keuken. Excuses hiervoor. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2026 - 19:19 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Na jouw bericht even gesprekje gehad met Cruyff en na een heerlijke maaltijd hebben we het nieuws wereldkundig gemaakt. Duurde even iets langer omdat het tussengerecht niet helemaal op smaak was en terug moest naar de keuken. Excuses hiervoor. Eet smakelijk hahaha |
|
|
|
|
|