|
|
MMM
|
|
|
ED 25-26 #28: Feyenoord - ajax (zondag 22 maart 2026, 14:30 uur)

Datum & tijdstip: Zondag 22 maart 2026, 14:30 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Danny Makkelie
Geschiedenis: Winstpercentage Feyenoord 34,1% Percentage gelijkspel 29,4% Winstpercentage ajax 36,5%
Laatste 5 ontmoetingen: 2024-2025: 0-2 (0-2) 2023-2024: 6-0 (3-0) 2022-2023: 1-1 (1-0) 2021-2022: 0-2 (0-1) 2020-2021: 0-3 (0-1) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Al wordt het 0-4, niets aan de hand. De trainer blijft. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| 0-6 maar misschien nog wel 2e xD |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
2-1 met rode kaart voor Lotomba. En veel mazzel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Met een gelijkspel hou je Ajax wel op afstand ja. Maar een overwinning zou in principe de nekslag zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| op basis van afgelopen voetbalpresentaties is een overwinning niet geheel aannemelijk meer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| 6-0 gewoon, Dickies does! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2026 - 16:10 schreef FR-Henk het volgende:op basis van afgelopen voetbalpresentaties is een overwinning niet geheel aannemelijk meer. Was 020 dan heeeeeeeeeeeel goed de laatste tijd? Of kijk je naar een wedstrijd, tege die lamlullen van Sparta? Die volgens mij meer met 020 hebben dan met ons |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Toch raar eigenlijk dat je nu bang bent tegen een ploeg die je 2 jaar geleden nog met 0-4 en 6-0 op kon rollen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: En dan nog sta je 2 punten voor |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Geniet er nog even van zou ik zeggen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hoi hoi hoi. Hiep hiep hoera
En over 3 weken?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 maart 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Ik kan niet in de toekomst kijken.....jij wel ?😀 |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Had er na afgelopen weekend geen enkel vertrouwen in. Was blij dat ik voor komende zondag gezin een dag Efteling had aangeboden. Want verliezen in de Kuip tegen 020 trek ik niet, dus maar afleiding zoeken.
Gaf vorige week tegen zoon al aan dat ik 't idee had dat Advocaat een rol zou gaan krijgen toen ik ergens las dat Dick open stond voor werk in NL. Toen ik vanmorgen las dat ie inderdaad adviseur gaat worden was dat voor mijn gevoel de ommekeer waar we zo naar snakken.
Gouka gaf zojuist aan dat Advocaat alle wedstrijden van beide teams al heeft bekeken, en vandaag zal ie met zijn haviksogen al genoeg gezien hebben.
Advocaat gaat van hetzelfde principe als Wim Janssen uit, achterin moet dicht en voorin krijg je altijd wel kansen iedere wedstrijd, maar geen tegendoelpunten dáár gaat het om.
Eigenwijze van Persie gaat nu gedwongen worden om veel geslotener te gaan spelen, strakke organisatie.
Gaan we zondag al flink merken. Zou me niks verbazen dat Moussa en Ueda de 2 aanvallers worden en Sterling op het middenveld een koppel met Moder.
Door Advocaat gaan we winnen zondag, dát sterke gevoel heb ik inmiddels. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Ik snap voorlopig de zorgen wel, maar na zondag staan we toch gewoon 8 punten voor Ajaks? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wij hebben een slecht en dramatisch seizoen en staan nog 5 punten voor Kun je nagaan hoe erg t daar is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wij hebben een slecht en dramatisch seizoen en staan nog 5 punten voor Kun je nagaan hoe erg t daar is |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, tis ook niet voor niets dat daar al tweemaal de trainer der uit is gevlogen. En hun selectie is niets bijzonders, minder nog dan de onze. Alleen PSV heeft een beter elftal, alleen daarom al had je blind tweede moeten kunnen worden.
Maar goed, de eindspurt kan voor beide clubs veel goed maken, dus er staat wel een hoop op het spel zondag. En dan heb je NEC uiteraard ook nog, die zomaar de lachende derde kunnen worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 maart 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Hoe vaak hebben we gedacht , ach dat winnen we ? Maar hoe vaak hebben we gedacht oa tegen psv we gaan er af met weet ik veel hoeveel ? En dan hebben we ook vaak gezien dat het goed ging of mee viel. 020 heeft nu een goede wedstrijd gespeelt....................echter dat kan ons ook gebeuren. En dat hou ik voor ogen, Misschien wederom tegen beter weten in |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Aan de ene kant moet t een keer beter gaan. Aan de andere kant, je kunt blijven hopen dat je lood in goud kunt veranderen, maar dat zal ook nooit gebeuren |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Stel je voor Dick krijgt hem wakker. En gaat spelen uir een versterkte verdediging. Wat zijn dan qua spelers de oplossing? Wie kan je een linie naar achter halen ? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2026 - 17:44 schreef Stylzz het volgende:Aan de ene kant moet t een keer beter gaan. Aan de andere kant, je kunt blijven hopen dat je lood in goud kunt veranderen, maar dat zal ook nooit gebeuren |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2026 - 20:32 schreef Bowie het volgende:Had er na afgelopen weekend geen enkel vertrouwen in. Was blij dat ik voor komende zondag gezin een dag Efteling had aangeboden. Want verliezen in de Kuip tegen 020 trek ik niet, dus maar afleiding zoeken. Gaf vorige week tegen zoon al aan dat ik 't idee had dat Advocaat een rol zou gaan krijgen toen ik ergens las dat Dick open stond voor werk in NL. Toen ik vanmorgen las dat ie inderdaad adviseur gaat worden was dat voor mijn gevoel de ommekeer waar we zo naar snakken. Gouka gaf zojuist aan dat Advocaat alle wedstrijden van beide teams al heeft bekeken, en vandaag zal ie met zijn haviksogen al genoeg gezien hebben. Advocaat gaat van hetzelfde principe als Wim Janssen uit, achterin moet dicht en voorin krijg je altijd wel kansen iedere wedstrijd, maar geen tegendoelpunten dáár gaat het om. Eigenwijze van Persie gaat nu gedwongen worden om veel geslotener te gaan spelen, strakke organisatie. Gaan we zondag al flink merken. Zou me niks verbazen dat Moussa en Ueda de 2 aanvallers worden en Sterling op het middenveld een koppel met Moder. Door Advocaat gaan we winnen zondag, dát sterke gevoel heb ik inmiddels. ik hoop dat dikkie ze aan het verstand kan brengen van tot hier en nu gaan we gvd die mouwen op stropen en laten zien dat we wel degelijk kunnen voetballen |
|
|
|