|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik vind dat we hun veel te groot maken. De wedstrijd van t jaar ofzo. Echt onzin. Ja, t heeft wat extra’s. Maar veel te veel heisa omheen. Die laatste training ook. Beschamend. Van beide kanten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar goed. Ik voel zelf ook niet de ‘haat’ die anderen wel voelen. Ik vind t arrogante kwasten. En vaak ontzettende debielen.
Maar die laatste groep hebben wij ook. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2026 - 11:58 schreef ar het volgende:[..] Ja joh? Dat vind ik dan wel dapper. Veel plezier..tis perfect weer daarvoor. De karpers beginnen bij ons al weer uit het water te klappen Ja als je meerdere dingen leuk vind, dan moet je soms kiezen ;-) Dit Feyenoord geeft stress, ik vind het ook niet leuk om te kijken momenteel. Dus vandaar maar even erop uit, ik neem het wel op trouwens :) Hier in de Flevopolder ook er wordt goed gevangen al een weekje. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2026 - 12:15 schreef R()b het volgende:[..] Ja als je meerdere dingen leuk vind, dan moet je soms kiezen ;-) Dit Feyenoord geeft stress, ik vind het ook niet leuk om te kijken momenteel. Dus vandaar maar even erop uit, ik neem het wel op trouwens :) Hier in de Flevopolder ook er wordt goed gevangen al een weekje. Doe je goed. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De sfeer is goed, veel denken idd dat we gaan verliezen. Maar er blijft hoop |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2026 - 12:00 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik vind dat we hun veel te groot maken. De wedstrijd van t jaar ofzo. Echt onzin. Ja, t heeft wat extra’s. Maar veel te veel heisa omheen. Die laatste training ook. Beschamend. Van beide kanten. Eens hoor. Het blijft maar voetbal, zijn financieel belanghebbenden eeomheen die tenfaveure van zichzelf of hun bedrijf het opkloppen. Met vervelende neveneffecten ook daarna bij een slech resultaat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Die idioten liepen gewoon op de snelweg vandaag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bijna je sterkste opstelling op de rechtsback na.
Opstelling Feyenoord
Wellenreuther; Lotomba, Watanabe, Ahmedhodzic, Bos; Targhalline, Valente, Moder; Hadj Moussa, Ueda, Sterling.
Wissels Feyenoord
Benda, Bossin, Agboluaje, Kraaijeveld, Sliti, Van den Elshout, Sauer, Diarra, Borges, Tengstedt. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Mooie hoeveelheid linker spitsen op de bank :-D |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Eentje toch? 😬 Oh nee 2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Allemaal prettige wedstrijd gewenst |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mijn Feyenoord. Op dit tempo.
Er is niets mooiers. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| je kan heel goede zaken doen voor de 2e plaats , ben alleen bang dat we weer afgaan |
|
|
|
|
ar
|
|
|
We kunnen het! Kom op Feyenoord! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2026 - 14:26 schreef kenny het volgende:je kan heel goede zaken doen voor de 2e plaats , ben alleen bang dat we weer afgaan Lamme tegen de blinde vandaag. Kan bij een van de 2 wel eens instorten Laten we hopen dat wij t dit keer niet zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Kruit hebben we zat in de Kuip |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bijlow aanwezig als supporter Over Feyenoorder gesproken |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| We worden over links gedwongen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is veel te gehaast in de omschakeling Er is zo veel ruimte overal dan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Helemaal klaar met die ballen van Wellie |
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Feyenoord ga eens wat doen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ook met Wellie zelf |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ajax dwingt lange ballen af |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Verkeerde spelers moeten opbouwen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Sterling heb je niet veel aan nu |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Een koninkrijk voor een normale keeper. Wat een clown. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| sterling wisselen onzichtbaar |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet onaardig. Jammer die bal van de lijn.
Sterling direct wisselen. Dat is echt belachelijk. Voegt 0 toe en is overal een stap te laat. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Sauer voor Sterling wordt hier op de tribune geroepen ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sterling net zo onzichtbaar als Moussa. Maar iemand met meet snelheid kan daar zeker helpen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
In vergelijking met recent, is het een aardige helft denk ik. Licht de overhand, staat organisatorisch wat beter. 1 echte kans. Maar er zitten er een paar bij ons niet goed in de wedstrijd. Ahmedhodzic en Wellenreuther aan de bal moeizaam. Valente vind ik ook niet geweldig. Sterling nauwelijks impact.
Maar goed, van onze bank moeten we heb op de meeste posities niet hebben, daar heb je alleen voorin nog wat smaken. 5 aanvallers op de bank. Verder slechts 3 middenvelders en verdedigers in totaal. Waar je van Kraaijeveld nog het meeste kan verwachten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Haha loop ik zojuist FR Elmo tegen het lijf😀 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Maar goed, in zo'n soort wedstrijd lijkt de degene die scoort te gaan winnen. Als er al gescoort wordt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dit dus. Verkeerde keuzes de hele tijd |
|
|
|