|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| En die fokking Moussa ook weer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Uitslag uiteindelijk terecht Vond de eerste helft niet heel slecht, vooral hoe t stond Aan de bal niet best |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Er was maar één club die voor de overwinning speelde en dat waren wij.
Neuzen 1 schot op doel en raak. Zuur. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het was wederom bar slecht. Maar dankzij Heerenveen is de status quo enigzins behouden. Weer een blessure erbij, zoals gewoonlijk. AHM, maar die was ook vreselijk. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
| Feyenoord had er vanmiddag in de eigen Kuip veel meer uit kunnen halen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Opgelucht ........ Toch interland break ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja volgende 5 april Kan er wat Big Dick energy komen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gelijkspel is gezien alles een ok resultaat. Feyenoord was de enige ploeg die qua kansjes aanspraak maakte op meer, maar je moet uiteindelijk ook niet ontevreden zijn dat je hem niet verliest. Als het niet via een standaardsituatie was (een penalty in dit geval), was niet gelukt denk ik.
Voetballend hield het niet over natuurlijk, vond het wel wat beter staan. Je werd gesaboteerd door je eigen vleugelaanvallers. Sterling voetbalt als een veteraan en Hadj-Moussa is weer alleen op de wereld. En zonder bal is het maar afwachten wat ze doen. Valt ook voor een belangrijk deel de 0-1 uit.
Maar goed, er werd wat veerkracht getoond en de organisatie stond beter. Connectie tussen supporters en elftal was ook duidelijk meer aanwezig. Misschien dat dit allemaal net voldoende kan zijn om 2de te worden. Ajax blijft op 5 punten, dat is in ieder geval iets. Wedstrijd in Nijmegen lijkt (net als vandaag) beslissend te gaan worden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Week erna beker finale........gaat meespelen bij NEC Twent -Ajax Wij Volendam .......moet kunnen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| En nu naar huis, zonder kater gevoel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Terechte uitslag. Matig voetbal. Feyenoord blijft patient. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: 
Hm. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zeker Een mierenneuker VAR had hem gegeven |
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Er was ook gewoon contact |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Waar is de VAR?
Gelukkig was de VAR wel scherp bij het volgende moment. Makkelie was een drama |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2026 - 17:23 schreef MMM het volgende:[..] Waar is de VAR? Gelukkig was de VAR wel scherp bij het volgende moment. Makkelie was een drama Ik vond hem wel goed fluiten, meeste zag hij goed, maar bij die twee penalty momenten zat hij mis. Weet overigens niet of dat met Hadj-Moussa voldoende was voor een penalty, maar het was zeker geen schwalbe. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2026 - 17:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik vond hem wel goed fluiten, meeste zag hij goed, maar bij die twee penalty momenten zat hij mis. Weet overigens niet of dat met Hadj-Moussa voldoende was voor een penalty, maar het was zeker geen schwalbe. Dat. Er was duidelijk contact maar HM probeert er meer van te maken. Onnodig. Veel theater de hele wedstrijd. Vrees dat dat meespeelt. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ik ben er van overtuigd dat Sauer een betere rechts- dan linksbuiten is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien is ze plus dat je deze normaliter verloren had. En nu pak je dan een punt. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2026 - 18:36 schreef Stylzz het volgende:Misschien is ze plus dat je deze normaliter verloren had. En nu pak je dan een punt. Dit is de slechtste Ajax selectie die ik mij kan heugen.
Dat je met 55M aan investeringen 1 punt haalt in 2 wedstrijden en het ene doelpunt maakt uit een penalty is niks positiefs of plus aan.
Ik lees al het hele jaar dat Ajax niks voorstelt, hoe is het dan in g*dsnaam mogelijk dat je dus maar 1 punt haalt uit 2 wedstrijden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ajax in de uitwedstrijd tegen Feyenoord: - 5 schoten, het laagste aantal voor Ajax dit seizoen in de Eredivisie - 8 balcontacten in het vijandelijke strafschopgebied, het een-na-laagste aantal voor Ajax in de Eredivisie in tien jaar
Via @bartf |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Zijn voor Feyenoord wel wat dingen om aan vast te houden. Jammer dat ze dan aan 1 kans genoeg hebben, maar over de hele wedstrijd is het wel behoorlijk gelukt ze onschadelijk te maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ja dat bedoel ik. Normaal verliezen we zelfs tegen zo’n matige tegenstander als we achterkomen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ja dat bedoel ik. Normaal verliezen we zelfs tegen zo’n matige tegenstander als we achterkomen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2026 - 19:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zijn voor Feyenoord wel wat dingen om aan vast te houden. Jammer dat ze dan aan 1 kans genoeg hebben, maar over de hele wedstrijd is het wel behoorlijk gelukt ze onschadelijk te maken. Eigenlijk was het niet eens een kans. Zo zuur. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De basis was op orde. Verdediging en inzet weinig mis mee Maar voetballend |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Net even terug gekeken. Opvallend slecht vond ik Moussa. In wedstrijden waarin zo'n gozer juist moet opvallen, doet hij eigenlijk niet zo veel. Als team ben je beter af zonder hem. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
| Feyenoord had vanmiddag de uitgelezen kans om Ajax een vet pak slaag uit te delen, maar heeft dat nagelaten. Ajax was vanmiddag helemaal niet sterk en Feyenoord had korte metten moeten maken, maar doet dat dus weer niet. Onbegrijpelijk toch weer dat Feyenoord het volledig laat afweten notabene in de eigen uitverkochte kuip terwijl je vanmiddag dik had moeten winnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je mag eigenlijk dat in deze staat niet verwachten. Gisteren was al winst ten opzichte van de weken ervoor |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| En dan ook nog een vet Brabants accent 😆 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Die pingel vrat ook aan mijn zenuwen, dacht zal toch niet hè! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Vice versa naar de keuken aan t ijsberen |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik was dus in de Efteling zondag. Had met een kameraad afgesproken dat ie me op de hoogte zou houden. Maar het voelde zeer vreemd zo vanaf 12 uur. Normaal tegen die tijd in Costa del Sol/Hideaway, vroeger in de Tros in Pannekoekstraat. En wie niet springt was het dan af en toe zo vanaf een uur of 2.
Nu in lange wachtrijen tussen tientallen psv supporters die zo zag ik de wedstrijd via hun telefoon aan het volgen waren. Maat meldde kopbal van lijn en een iets beter Feyenoord maar gedurende 1e helft ebde dit meer en meer weg.
Net in de 2e helft was er opeens opwinding in de rijen. Kerel achter me hoorde ik zeggen dat 020 voor stond. Nooit juichen voor 020 waar ik bij ben moest ik toen sissen, jullie worden heus wel kampioen, is het niet vandaag, dan over 2 weken dan wel over 3 of 4 weken. Maar kampioen worden jullie wel maar écht niet juichen voor 020 waar ik bij ben. Gezin begon de eerste schaamte al te uiten en ik werd opgefokter en opgefokter.
Stonden juist in de rij voor Droomvlucht en dan je club achter thuis tegen 020 met allemaal Brabanders om me heen die terstond gingen zuipen voor het aanstaande kampioensfeest.
Maar toen, opnieuw achter me, hoorde ik een gemompel over een pingel en kwam app van maat binnen dat Makkelie er nu niet om heen kon om er 1 te geven.
Die anderhalve minuut tot de pingel genomen werd waren lastig. Maar toen ik achter me ""shit"" hoorde kon ik eindelijk brullen we love you Feyenoord.
De rest van de dag, terwijl gezin maar aan bleef geven dat ik nooit meer moest doen waar ze bij waren, ben ik overal in het park met een brede glimlach lampies tegen gekomen.
Misschien blijven ze wel met 1-3 verliezen........... |
|
|
|
|
ras
|
|
|
| Vanavond wint FC Twente in Amsterdam van Ajax. Het blijft toch onbegrijpelijk dat Feyenoord zo vaak problemen heeft om Ajax een fors pak slaag uit te delen. Dat had toch echt pas in De Kuip moeten gebeuren. Dan ben ik de zes tegen twee niet vergeten maar in de loop der jaren is het veel en veel te weinig geweest en dat moet echt nu gaan veranderen. |
|
|
|