|
|
piet de paler
|
|
|
Het gaat niet goed,door diverse zaken Maar wat er nu gebeurd met steun voor rellen, met een grote rol voor Driessen,en rtv Rijnmond muskieten. Help je onze (mijn ) ploeg niet!!!!!!!!! Ouders moeten met kinderen gewoon naar Feyenoordkunnen gaan,zonder dat ze weg moeten vluchten door hersenloze zichzelf fans noemenden. Een grote ploeg moet ook een groot verliezer kunnen zijn. Dit terwijl we al voor uit lopen op een evt verlies,maar zoals Utrecht en 020 ineens kunnen gaan draaien,. Moet dit ook bij ons kunnen. En mocht je verliezen ..........sta je nog 2 punten voor.
Ik zal wel weer drek over mij heen krijgen, Ik blijf en denk met velen onze ploeg steunen.....
Ik val aan wie volgt mij 😀😀😀😀😀😀 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Wat is dit nou weer? Er is al maanden niets gebeurd ondanks één van de meest schandaligste seizoenen ooit. |
|
|
|
|
har
|
|
|
RVP blijft. Daar hoeven we niet meer over te zeiken. Dickie helpt. Er is nu niets (qua voetbal) belangrijker dan winnen zondag. Dit kan echt alleen als het stadion als 1 man achter de ploeg staat. Gasssss erop!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 maart 2026 door har -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2026 - 15:13 schreef MMM het volgende:Wat is dit nou weer? Er is al maanden niets gebeurd ondanks één van de meest schandaligste seizoenen ooit. Dus dan maar rellen !!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2026 - 15:15 schreef har het volgende:RVP blijft. Daar hoeven we niet meer over te zeiken. Dickie helpt. Er is nu niets (qua voetbal) belangrijker dan winnen zondag. Dit kan echt alleen als het stadion als 1 man achter de ploeg staat. Gasssss erop!!! Idd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wie zegt dat???
Jij verzint altijd alles ter plekke. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2026 - 15:13 schreef MMM het volgende:Wat is dit nou weer? Er is al maanden niets gebeurd ondanks één van de meest schandaligste seizoenen ooit. Door deze tekst |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Blijf nou eens van de drank af voordat je hier wat plaatst.
Onnavolgbaar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lees zelf je tekst, en stop met je kinderachtige gelijk willen hebben. En lees je tekst nog eens. Jij mag evanals ik alles zeggen, Dus even vooe alle duidelijkheid Moedig je rellen aan of niet ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 maart 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Daar kunnen wij hier niets aan doen. Geen woordvoerders hier. Misschien eens je stem laten horen bij de 'bron'? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2026 - 15:28 schreef piet de paler het volgende:Lees zelf je tekst, en stop met je kinderachtige gelijk willen hebben. En lees je tekst nog eens. Jij mag evanals ik alles zeggen, Dus even vooe alle duidelijkheid Moedig je rellen aan of niet ? Ik ben niet voor rellen.
Maar het mag wel ontzettend gaan schuren als er zondag verloren word. Geen moeite mee. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik vind t allemaal maar overdreven |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Alle heisa. Mensen maken zich veel te druk over iets wat vermaak is. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Eens! Daarom skip ik veel wedstrijden. Overbetaalde nietsnutten kijken is niet altijd alles. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2026 - 15:51 schreef R()b het volgende:[..] Eens! Daarom skip ik veel wedstrijden. Overbetaalde nietsnutten kijken is niet altijd alles. Dat. Plus t zijn altijd golfbewegingen. We hebben geen club die stabiel is. Nooit geweest ook.
Maar ik blijf supporter. En ik blijf kijken. En t blijft mijn club. Maar ik zal er geen minuut minder om slapen in deze situatie. Toen we bijna dood en begraven waren wel. Tuurlijk |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En toch heb ik tegen beter weten in hoop. En zit er zondag |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Mwah. Je hebt ergens gelijk maar Feyenoord bepaald toch wel mijn humeur voor de zondagavond en maandagmorgen.
Al moet ik zeggen dat dat sinds Priske en nu met RvP stukken minder is. Je verwacht eigenlijk al niets meer.
Maar het zou zo mooi zijn als we weer terugkeren naar betere jaren. Dat je de hele week uit kan kijken naar die wedstrijd in het weekend. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2026 - 15:53 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat. Plus t zijn altijd golfbewegingen. We hebben geen club die stabiel is. Nooit geweest ook. Maar ik blijf supporter. En ik blijf kijken. En t blijft mijn club. Maar ik zal er geen minuut minder om slapen in deze situatie. Toen we bijna dood en begraven waren wel. Tuurlijk Zo denk ik er ook over. Soms is het beter om even niet te kijken. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2026 - 15:58 schreef MMM het volgende:[..] Maar het zou zo mooi zijn als we weer terugkeren naar betere jaren. Dat je de hele week uit kan kijken naar die wedstrijd in het weekend. Dat had niet gehoeven in feite, op het moment dat Arnesen weg ging, en Slot even later volgde. Op dat moment had Feyenoord die weg moeten blijven volgen, voor een club wat daarvoor ook al amper een beleid had. Dat is niet gebeurd, Priske werd gehaald, en die ging het allemaal even op zijn manier doen. Ik vergeet nooit meer zijn eerste interview, dat zei alles! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Nog een topic met gehuil, toppie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nee maar een smeekbede om dit niet te doen Huilen is voor jou te laat ( was toch een liedje?) Stoer doen met rellen gaat niet helpen ....steunen die ploeg. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Piet, weet ook wel dat er een overgroot deel alles alleen nog maar kan afzeiken. Daar gaan we niets meer aan veranderen, aan dat groepje. Wees ook eerlijk en zie in dat hoop ver te zoeken is, ook al hoop ik ook het beste. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2026 - 16:36 schreef VVout het volgende:Piet, weet ook wel dat er een overgroot deel alles alleen nog maar kan afzeiken. Daar gaan we niets meer aan veranderen, aan dat groepje. Wees ook eerlijk en zie in dat hoop ver te zoeken is, ook al hoop ik ook het beste. Ik hou me vast aan het feit dat Feyenoord -Ajax soms rare wendingen kreeg . |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik vind even wel dat de supporters zich goed gedragen tot nu toe terwijl ze alle reden hebben om zwaar actie te gaan voeren ,deze directie werkt simpelweg onze club naar de kloten met zwaar wanbeleid , te kloese is een soort klone van Mislintat en dan nog erger
ook deze actie met dikkie is weer zo'n wanhoopsdaad en waarom ?? v persie functioneert gewoon op geen enkel vlak , ontsla hem dan en blijf niet oeverloos door aanmodderen in de hoop dat het misschien gaat lukken , dit is gewoon wanbeleid en erg dom dit gaat je meer kosten dan de 4milj afkoopsom , je loopt op deze manier gewoon die 2e plaats mis en weg 40milj , spelers worden minder waard en ga zo maar door
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 maart 2026 door kenny -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ik zal je uit de droom helpen piet zondag ga je er gewoon af , |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja ......... We wachten af
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 maart 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2026 - 16:41 schreef kenny het volgende:ook deze actie met dikkie is weer zo'n wanhoopsdaad en waarom ?? v persie functioneert gewoon op geen enkel vlak , ontsla hem dan en blijf niet oeverloos door aanmodderen in de hoop dat het misschien gaat lukken , dit is gewoon wanbeleid en erg dom dit gaat je meer kosten dan de 4milj afkoopsom , je loopt op deze manier gewoon die 2e plaats mis en weg 40milj , spelers worden minder waard en ga zo maar door Tja mee eens. Alleen dat expertise bureau zegt.... En daar ga je dan alweer. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: zeg al genoeg als ze een scheet moeten laten er een expertise bureau ingeschakeld moet worden , het zegt ook genoeg dat ze niet capabel zijn
schoon schip maken te kloese eruit , v persie eruit troost rot al vanuit zichzelf op en die v bodegem eruit pleuren , dit zijn de rotte plekken en die moet je verwijderen
eenhoorn aanstellen , v wonderen als technische man naar de RvC , slot proberen te halen mits hij ontslag krijgt en anders schreuder en je hebt een kans dat huiberts ook ja zegt mits eenhoorn aan het roer staat
de club moet geleid worden door mensen die capabel zijn daar mogen wij ons als supporters zich hard voor maken , onze club is niet van deze 4 clowns die langzaam onze club om zeep helpen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 maart 2026 door kenny -- |
|
|
|